Tapion miitti 17.6.2006
Re: Tapion miitti 17.6.2006
Nyt on sitten junaliputkin jo hallussani, this is the point of no return.
-
- Kitisijä
Kiva yleensä ne on ollu Aljan ja Patsin tissit ja joskus Ninninkin, nyt saat tyttö tyytyä Turpohaltijan tisseihin ja mun kaljuun päähän, sen täytyy saada ny pikarusketus, muttei perinteistä värjäystä..ElanorRaven kirjoitti:Nyt on sitten junaliputkin jo hallussani, this is the point of no return.
Pyyhin Netikettiin..
Vittu sun kanssas.Gattaca kirjoitti:Martan takia ottakaa TONTTULAKKI mukaan. Martta on ehdollistunut näyttämään tissit miehille joilla on tonttulakki. Toimii myös kesällä.
Ei toimi noin, ei. Ajattele, olit ihan erityistapaus! (tämä johtui tietenkin siitä, että G oli tosissaan siinä missä minä laskin leikkiä, jooh...)
Älä nyt silti kuvittele olevasi mitenkään erityisasemassa. On ne nähnyt monimoni muukin. Olenhan voittanut Miss Topless -tittelin lahtelaisessa yökerhossa... (no olin nuori ja tarvitsin rahaa, höh)
-
- Kitisijä
MarthaFocker kirjoitti: Olenhan voittanut Miss Topless -tittelin lahtelaisessa yökerhossa... (no olin nuori ja tarvitsin rahaa, höh)

'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Dapio Dourula Dee-liitosta lupaa eri lämmintä ilmastoa huomiseksi. Olkoon tytöille pukeutumiskoodi "niukka ja läpinäkyvää". Pojilla saa olla painiasun lisäksi pinkki rusetti.
Nibsukka kävi katsastamassa pääkallopaikan, ja siellä on kuulemma nurmikko heikommassa kunnossa kuin viimeksi. Viltit siis mukaan, jos joku nyt ylipäätään oli sellaista kotiin jättämässä. Ilmaa on lupailtu hyväksi. Ainakin minä ja Niba menemme paikalle jo klo 12 huomenissa, varaamaan hyvän mestan porukalle, populaa on kuitenkin aikast paljon liikenteessä.
Minäkin kävin jo ostamassa 2 litraa punkkuva huomiseksi.
Ja joudun muuten perumaan yöpaikka-tarjouksen, koska perhe päättikin olla kotona yön. Ja ehdoton nounou yövieraille kuulemma...
Minäkin kävin jo ostamassa 2 litraa punkkuva huomiseksi.
Ja joudun muuten perumaan yöpaikka-tarjouksen, koska perhe päättikin olla kotona yön. Ja ehdoton nounou yövieraille kuulemma...
Muutuin sittenkin Epävarmaksi. Voi nääs olla, että vedän yllärikortin ja pistäydyn paikalla... Katotaan 

Hitsi, kahdentoista tunnin päästä juna puksuttaa jo varmaan jossain Salon tienoilla.
-
- Kitisijä
Ota nyt rennosti, ei syytä pelkoon. Mukavaa nähdä sinutkin!ElanorRaven kirjoitti:Hitsi, kahdentoista tunnin päästä juna puksuttaa jo varmaan jossain Salon tienoilla.
Kikkelis kokkelis.
Tarvitsen jotain rauhoittavia ennen kuin saavun paikalle, liikaa ihmisiä kerralla tavattavaksi! Taidan laittaa ison kyltin rintaan, jossa on nikki ja oikea nimi, niin ei tarvi kaikille esittäytyä erikseenKeikaus kirjoitti:Ota nyt rennosti, ei syytä pelkoon. Mukavaa nähdä sinutkin!

-
- Kitisijä
Elä nyt hyvä ihminen, nauti salaperäisyydestä kun vielä voit. Tai no, kyllä me sut tunnistetaan, kun hoiput puistossa junakaljoista rauhoittuneena.ElanorRaven kirjoitti:Tarvitsen jotain rauhoittavia ennen kuin saavun paikalle, liikaa ihmisiä kerralla tavattavaksi! Taidan laittaa ison kyltin rintaan, jossa on nikki ja oikea nimi, niin ei tarvi kaikille esittäytyä erikseenKeikaus kirjoitti:Ota nyt rennosti, ei syytä pelkoon. Mukavaa nähdä sinutkin!

Kikkelis kokkelis.
-
- Kitinän uhri
Varsinkin, kun kukaan ei varmasti ole yhtään kuvaa nähnyt niin kukaanhan ei voi tunnistaa... Kyllä se risti otsassa paljastaaElanorRaven kirjoitti:Tarvitsen jotain rauhoittavia ennen kuin saavun paikalle, liikaa ihmisiä kerralla tavattavaksi! Taidan laittaa ison kyltin rintaan, jossa on nikki ja oikea nimi, niin ei tarvi kaikille esittäytyä erikseen

Katotaan, jos huomenna herää johonkin aikaan niin voi heittää kolikkoa tuleeko paikalle vaiko eikö.
-
- Kitisijä
No niin nyt ainoo mät tuntuu puuttuvan on talouspapsku..
Kaikkee muuta alkaa jo sitten olla-->
Ota nyt puujalkaisen pöydän mutta muovipussit jalkoihin..
Viimeksi tuotti ongelmaa pöydän puuttuminen..
teen jonkun värkin istuakseni oon näes jo nin WANHA!
Ja niin teinkin 8. ihmeen..
Kaikkee muuta alkaa jo sitten olla-->
Ota nyt puujalkaisen pöydän mutta muovipussit jalkoihin..
Viimeksi tuotti ongelmaa pöydän puuttuminen..
teen jonkun värkin istuakseni oon näes jo nin WANHA!
Ja niin teinkin 8. ihmeen..
Viimeksi muokannut Niba, 17.06.2006 3:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitinän uhri
Tässähän olis sauma suorittaa todellinen "morsiamen ryöstö".AarneAnkka kirjoitti:Itse ajan 300 km kaverin häihin ja takaisin.
...
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Baari-ilta venyi vähän turhan pitkälle. Taas piti lähteä vaan yhdelle, mutta kuinka sitten kävikään.
Joka tapauksessa yritän selviytyä Alppilan puistoon (joka on kai se koff-puisto??) huomenissa, jos vain suinkin kykenen.

-
- Kitisijä
Öh tuota, ei taida olla sama puisto. Koffin puisto on se, joka on Hietalahden torin vieressä, puistoon pääsee esim. portista siitä Bulevardilta.kvasaari kirjoitti: Joka tapauksessa yritän selviytyä Alppilan puistoon (joka on kai se koff-puisto??) huomenissa, jos vain suinkin kykenen.
Kikkelis kokkelis.
Jos kuva vielä selventäisi? Seuraa punaista nuolta.Keikaus kirjoitti:Öh tuota, ei taida olla sama puisto. Koffin puisto on se, joka on Hietalahden torin vieressä, puistoon pääsee esim. portista siitä Bulevardilta.kvasaari kirjoitti: Joka tapauksessa yritän selviytyä Alppilan puistoon (joka on kai se koff-puisto??) huomenissa, jos vain suinkin kykenen.

-
- Kitisijä
uskomattoman hieno saa, ei parempaa ois voinu toivoo. pitaa muistaa ottaa rasvaa mukaan.
haha, elanor on ihan tapinoissaan
haha, elanor on ihan tapinoissaan

'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
[quote="mustakikkeli"][/quote]
Tuuksä ajoissa kans vai mitä tää yks sekoili puhelimessa?
Tuuksä ajoissa kans vai mitä tää yks sekoili puhelimessa?
Täh? Eiks me otetakaan ilman lubrikanttia?cardic kirjoitti:uskomattoman hieno saa, ei parempaa ois voinu toivoo. pitaa muistaa ottaa rasvaa mukaan.

Heräsin juuri. Jotenkin ei se juominen kiinnosta nyt... mutta tämä varmaan muuttuu kun näen teidät!!!11!

Oisko jollain kertakäyttömukeja kaapin perällä? Mun piti ottaa mut eihän täällä olekaan 

-
- Kitisijä
Mulla on talouspaperia kolme rullaa, 15 pahvimukia, 25 kertakäyttöhaarukkaa ja veistä ja varmaan 50 pahvilautasta. Lisäksi tuon taas retkialustaksi sen ihanan häälahjaksi saadun vahakankaan, jonka päälle Ninni sammui viime vuonna.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita kirjoitti:Lisäksi tuon taas retkialustaksi sen ihanan häälahjaksi saadun vahakankaan, jonka päälle Ninni sammui viime vuonna.

Nukuitsä kyl itekki

Päätin tulla kun Tallinnan-matka siirtyikin parin viikon päähän... mutta määrittele "ajoissa"? Luultavasti en tule kahdeksitoista, paremminkin yhdeksi, joka tapauksessa ennen kahta. Tai saa nähdä jos pääsisin aiemmin.ninnithequeen kirjoitti:Tuuksä ajoissa kans vai mitä tää yks sekoili puhelimessa?
Okke, no mie lähen 11:30 ni oon siel kaheltatoista.mustakikkeli kirjoitti:Päätin tulla kun Tallinnan-matka siirtyikin parin viikon päähän... mutta määrittele "ajoissa"? Luultavasti en tule kahdeksitoista, paremminkin yhdeksi, joka tapauksessa ennen kahta. Tai saa nähdä jos pääsisin aiemmin.ninnithequeen kirjoitti:Tuuksä ajoissa kans vai mitä tää yks sekoili puhelimessa?