Mitä vedätte suruun?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Elä kuten saarnaat: älä yritä tehdä muiden elämästä hankalaa = kaikki voittavat.
Kuule ihan samat sanat.
Aloittajan on turha kitistä (vrt.: jos lyöt, menetät oikeutesi valittaa siitä että sinua lyödään takaisin).
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

SingleMalt kirjoitti:
Enpä muuten ole.
Nooh, onnea jatkolle. =)

Kaikki yleensä löytävät vakallensa kannen jos sillä tavalla haluavat. =)
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti: Aloittajan on turha kitistä (vrt.: jos lyöt, menetät oikeutesi valittaa siitä että sinua lyödään takaisin).
EW-sääntö, vai femakkosääntö?
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

SingleMalt kirjoitti:
Onko sulla mun kuviani jossain jemmassa, kun aina jaksat palata ulkonäkööni ennemmin tai myöhemmin, ja miten ihmeessä se liittyy asiaan? Muistaakseni, me ei olla edes tavattu ikinä?
Ei ollakaan tavattu, kuten sanottua kuulin vain että olet.
Kun näytin eräälle kitinäystävälleni pari valokuvaa viime perjantailta, niin ensimmäinen kommentti häneltä oli että olette hyvin samannäköisiä.

Heh, ja pakko myöntää heikkous.. Yleisesti jokainen joka muistuttaa tätä ystävääni, saa ansiotonta arvonnousua silmissäni ensitapaamisella. Ihan positiivisesta assosiaatiosta lähtöisin olevaa.. kunnes on toisin todistettu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

EveryWoman kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Siis miksi vitussa mä olisin tuolla vaivannut enempää päätäni? Muutaman hassun kuukauden pituisessa seurustelussa on kyse ihastumisesta, eikä missään nimessä oikeasta rakastumisesta. Olisi ollut eri asia, jos suhde olis kestänyt vuosia, jolloin se olisi jo oikeasti ollut rakkautta. Nyt koko touhu oli pelkkää pelleilyä, jolle oli erittäin helppo heittää hyvästit kun realiteetit avautuivat.
Eli olet kiinnostunut oppimaan vain syvällisestä rakkaussuhteesta? Voi tulla aika kallis oppitunti, jos vasta Sen Ihanimman tavattuaan alkaa opetella.
Me ollaan kyllä me ihmiset aika erilaisia näissä suhteiden aluissakin. Mä taidan olla aina täysillä ja tosissani mukana heti alusta ja hääkellot päässä kilkattaen, mutta tajuan todellakin nyt, että ehkä mun ei kannattaisi esittää sitoutuneempaa kuin olen ennen kuin tunnen toisen paremmin. Mutta kukin tyylillään.

Oli sitten ihastunut tai rakastunut, niin kannattaisi yrittää sitä toista kunnioituksella eikä mitenkään hälläväliä -asenteella. Sellaisia ärsyttäviä miehiä, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu ja sitten tsemppaa hampaat irvessä jonkun unelmiensa naisensa kanssa, on ihan riittämiin liikkeellä.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti: ei kannattaisi esittää sitoutuneempaa kuin olen ennen kuin tunnen toisen paremmin.
miehiä, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu .
Mutta kumpiko on pahempi tapa?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Aloittajan on turha kitistä (vrt.: jos lyöt, menetät oikeutesi valittaa siitä että sinua lyödään takaisin).
EW-sääntö, vai femakkosääntö?
Oletko eri mieltä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: ei kannattaisi esittää sitoutuneempaa kuin olen ennen kuin tunnen toisen paremmin.
miehiä, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu .
Mutta kumpiko on pahempi tapa?
Jälkimmäinen tietenkin. :wink:

Piti tähän vielä lisätä, että se mun esittäminen on ehkä enemmänkin sellaista, että olen aika täysillä aina mukana heti alusta saakka ja ajattelen, että tästä voi oikeasti tulla vaikka mitä. Mun kannattaisi kuitenkin ehkä välillä vähän jarrutella ja miettiä, onko tämä ihminen oikeasti sellainen, jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni. Ongelma kai on lähinnä se, että jotkut ihmiset eivät vain ole ottaneet suhteen loppua hirveän hyvin, mikä ei kai ole minun ongelmani, jos suhde on vain loppunut siihen, että olen todennut, että en halua kyseistä ihmistä seurustelukumppanikseni.
Viimeksi muokannut Keikaus, 22.11.2006 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti: Oletko eri mieltä?
Pata kattilaa soimaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Keikaus kirjoitti:Sellaisia ärsyttäviä miehiä, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu
Ei tämmöselle pidä sortua antamaan. Jos sortuu silti, niin ei voi syyttää kuin itseään, eikä toisen tunnevammaisuutta. Jos on oma-töykeä-itsensä jo heti alussa, niin reiluahan se vaan on. Ei pidä herättää aamukahvilla, jos tahtoo toisen poistuvan ripeästi.
Viimeksi muokannut Ann, 22.11.2006 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
elco

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja elco »

NomenNescio kirjoitti: Olet sinkku-matti =).

Mikä ei ole lainkaan ihme.
Palataan nyt vielä, kun täällä kerran lyödään vyön alle. Entä itse? Kun kerran olet noin oppinut ja oikeassa niin onhan se nyt kumma, että ylipäänsä voisit epäonnistua parisuhteessa. Samaten muistan EW:n tilittäneen täällä paskasta elämästään ja parisuhdeongelmistaan. Minusta tässä on kyllä ristiriita ottaen huomioon teoriaosaamisemme puutteen, fokuksemme tulevaisuuteen eikä menneeseen, kovuutemme ja itsereflektiokyvykkyytemme - siis kaiken sen missä te olette valovuosia meitä edellä.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: ei kannattaisi esittää sitoutuneempaa kuin olen ennen kuin tunnen toisen paremmin.
miehiä, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu .
Mutta kumpiko on pahempi tapa?
Kunnioituksen puute on pahempaa, koska _jokainen_ ihminen on kunnioituksen arvoinen. Riippumatta siitä minkätasoinen suhde on sitoutumisasteeltansa. Ei kukaan ole kertakäyttö nenäliina, eivät edes miehet pidä siitä. Miksi kohdella ketään huonosti?

Sitoutuminen on taasen sen mukaista miten suhde etenee, ja mitä tunteet on. Jos ne laimenevat, kun ei ollutkaan riittävästi yhteistä.. se suhde purkautuu toimimattomana.
Hyvin yksinkertaista, eikä siinä tule katkeruudelle tilaa jos asioista osataan keskustella avoimesti ongelmien kohotessa pintaan.
NuoriDaavid

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
NomenNescio kirjoitti: Olet sinkku-matti =).

Mikä ei ole lainkaan ihme.
Palataan nyt vielä, kun täällä kerran lyödään vyön alle. Entä itse? Kun kerran olet noin oppinut ja oikeassa niin onhan se nyt kumma, että ylipäänsä voisit epäonnistua parisuhteessa. Samaten muistan EW:n tilittäneen täällä paskasta elämästään ja parisuhdeongelmistaan. Minusta tässä on kyllä ristiriita ottaen huomioon teoriaosaamisemme puutteen, fokuksemme tulevaisuuteen eikä menneeseen, kovuutemme ja itsereflektiokyvykkyytemme - siis kaiken sen missä te olette valovuosia meitä edellä.
Näinhän se on, että jos itsereflektiosta on automaagista hyötyä, niin toki yhdeksännen danin mustan vyön itsereflektoijien pitäisi olla onnellistakin onnellisimmassa parisuhteessa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:Pata kattilaa soimaa.
Siteeraan itseäni: "En minäkään ilmaannu toimintakeskeisiin ketjuihin kuuluttamaan: Lopettakaa jo tuo hääräily ja alkakaa analysoida!, samoin kuin en mene paskanjauhantaketjuihin huutelemaan: Puhukaa asiaakin välillä! Eihän tätä jaksa lukea!"

Jos joku pyrkii hankaloittamaan toisten elämää, sanon siitä kyllä mielipiteeni - oli se sitten kohteelle hankalaa tai ei. Saat leikkiä sekä pataa että kattilaa ihan keskenäsi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Sellaisia ärsyttäviä miehiä, jotka kohtelee esim. jotain baaripokia tai muita suhahduksia ihan miten sattuu
Ei tämmöselle pidä sortua antamaan. Jos sortuu silti, niin ei voi syyttää kuin itseään, eikä toisen tunnevammaisuutta. Jos on oma-töykeä-itsensä jo heti alussa, niin reiluahan se vaan on. Ei pidä herättää aamukahvilla, jos tahtoo toisen poistuvan ripeästi.
No kyse ei olekaan siitä, että tuo kohtelu olisi töykeää ennen, vaan vasta jälkeen. Tai ei edes töykeää, mutta... öh, katoavaa tai ei ainakaan sitoutumishalukasta. Mutta kyllähän sitä kai rupeaa tuollaisetkin pikkuhiljaa tunnistamaan ja he myös minut. :wink:
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Pata kattilaa soimaa.
Siteeraan itseäni: "En minäkään ilmaannu toimintakeskeisiin ketjuihin kuuluttamaan: Lopettakaa jo tuo hääräily ja alkakaa analysoida!
Aijaa, minäkun kuulin että olet jopa mennyt niin pitkälle, että lähettelet yksityisviestejä, joissa tarjoat terapiaa ja itsetuntemisen opetusta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Keikaus kirjoitti: No kyse ei olekaan siitä, että tuo kohtelu olisi töykeää ennen, vaan vasta jälkeen.
Ei tartte millään hubblella vaklata nähdäkseen, että toinen tahtoo vain dipata piparia. Kun tekee mieli temmeltää, ei tule katsoneeksi niitä selviä merkkejä ennen coitusta. Kokemus opettaa, mutta ensin pitää vähän itkeä gloria gaynorin tahtiin.

Paskiaisesta on NII-IIN paljon helpompi irtautua kuin huomioonottavasta tunteiden tulkista. Eli kylmä kyyti kyydin jälkeen on joskus ihan paikallaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

SingleMalt kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Pata kattilaa soimaa.
Siteeraan itseäni: "En minäkään ilmaannu toimintakeskeisiin ketjuihin kuuluttamaan: Lopettakaa jo tuo hääräily ja alkakaa analysoida!
Aijaa, minäkun kuulin että olet jopa mennyt niin pitkälle, että lähettelet yksityisviestejä, joissa tarjoat terapiaa ja itsetuntemisen opetusta.
Ei, se olen minä. :wink: Ainahan saa tarjota... Kulta!
Kikkelis kokkelis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:muistan EW:n tilittäneen täällä paskasta elämästään ja parisuhdeongelmistaan
:think: Missä logiikka, elco?

1. Se, että ei tilitä Kitinässä, ei merkitse ettei ongelmia olisi.
2. Sekään, että ei tunnista ongelmiaan, ei merkitse ettei ongelmia olisi.
3. Aihe, josta itse tilitin Kitinässä, ei ollut parisuhdeongelma.
4. Silti minulla on parisuhdeongelmia, samoin kuin muillakin suhteessa elävillä. Tämän pitäisi käydä ilmi jo siitä, että kerron toistuvasti miten suhteessani on saatu ongelmia ratkaistua.

:arrow: Ongelmatonta suhdetta ei olekaan, mutta ongelmat eivät hankaloita elämää, jos ne osataan ratkaista.
Avatar
NomenNescio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 334
Liittynyt: 02.09.2005 15:44

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja NomenNescio »


Palataan nyt vielä, kun täällä kerran lyödään vyön alle. Entä itse?.
Heh, kuten sanoin niin ennemmin yksin kuin huonossa puhumattomassa suhteessa passiivis-agressiivisen miehen kanssa. Vaikea sitä on keskustella kun mies menee mykäksi.. Suurin osa miehistä kun omaa tuon "teen enkä analysoi"-lähestymistavan.
Ja.. pidän sinkkuudesta, sopii minulle - etenkin kun katselen vapaalla jalalla olevia, vaikka hetkittäin (kuten esim kun katsoo EW:n suhdetta) sitä miettii että ehkä joskus? =)

Mä katselen miehiä vähän eri silmällä =), laitan galleriaani pari kuvaa joissa on aika pitkälle se mistä lähtökohdista arvioin miestä ensin - ennen kuin kiinnostun.
Fyysistä vetoa voi kokea, ja pitää kokea, mutta miksi hankkiutua ongelmiin vain sen seksuaalisen kiinnostuksen takia, jos niitä voi välttää vähän miettimällä mitä suhteessa ja suhteesta haluaa.
Viimeksi muokannut NomenNescio, 22.11.2006 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:minäkun kuulin että olet jopa mennyt niin pitkälle, että lähettelet yksityisviestejä, joissa tarjoat terapiaa ja itsetuntemisen opetusta.
Suosittelen jatkossakin kuulopuheisiin luottamista ja niiden eteenpäin juoruilemista. :perse:

(Olen kommentoinut ihmisten tilanteita yksityisviestitse ainoastaan silloin, kun minulta on apua ja neuvoja pyydetty.)
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti:(Olen kommentoinut ihmisten tilanteita yksityisviestitse ainoastaan silloin, kun minulta on apua ja neuvoja pyydetty.)
Hahah. Joopa joo. Näköjään hyvin valikoiiva muisti sinullakin on omassa erinomaisuudessasi.

Sinähän olet pahempi tyrkyttäjä, kuin Golden Productsin pyramidihemmo.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

SingleMalt kirjoitti:Näköjään hyvin valikoiiva muisti sinullakin on omassa erinomaisuudessasi.
Kakaise rohkeasti ulos vain, mistä kiikastaa.
SingleMalt

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

EveryWoman kirjoitti: Kakaise rohkeasti ulos vain, mistä kiikastaa.
Miten niin kiikastaa? Ei mistään kiikasta.
Sheetlord

Re: Mitä vedätte suruun?

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

EveryWoman kirjoitti:(Olen kommentoinut ihmisten tilanteita yksityisviestitse ainoastaan silloin, kun minulta on apua ja neuvoja pyydetty.)
Paskapuhetta.