Kerro vaivasta
Re: Kerro vaivasta
Mun on tehnyt viime aikoina mieli provoilla jotenkin epätavallisen paljon, ja oon joutunut pitämään itseäni kaksin käsin aisoissa. Onx tää vakavaa, meneex tää ohi?
Motivaatioposteriketjuunkaan en oo mitään tehny enkä laittanu. Oon ehkä onnistunu sittenkin aika hyvin!
Motivaatioposteriketjuunkaan en oo mitään tehny enkä laittanu. Oon ehkä onnistunu sittenkin aika hyvin!
Semivakavaa, määrään lääkkeeksi viinaa ja naisia.Manaaja kirjoitti:Mun on tehnyt viime aikoina mieli provoilla jotenkin epätavallisen paljon, ja oon joutunut pitämään itseäni kaksin käsin aisoissa. Onx tää vakavaa, meneex tää ohi?
Kolmisen päivää ollut ihan älytön väsymys päällä niin ettei ole jaksanut oikein muuta tehdä kuin maata, laittaa ruokaa ja käydä kaupassa. Urheileminen on vaatinut kohtuuttomia ponnistuksia. Onneksi ei oo sentään töihin joutunut. Yhden tapaamisenkin mokasin kun sammuin eilen himaan keskellä päivää. Ei yhtään mun tyylistä, kuoleekohan tähän?
-
- Kitinän uhri
Heräsin viime yönä pariin otteeseen kun polvea särki. Eilen se tuntu jo hieman oudolta mutta nyt kävely tuntuu kurjalta. Oikean polven polvilumpion vasemmalla puolella on selkeesti se kohta, missä on kipu. Särkee, painamalla sattuu ja kävellessä tuntuu välillä et jalka lähtee alta. Vuosi (?) sitten kuvattiin ja ns. mitään vakavampaa ei kait löytynyt vaikka salilla sillon pamahtikin jotain rikki.
Jotan vikaa siinä nyt kuitenki on
Jotan vikaa siinä nyt kuitenki on

Eilen vietin kuusituntisesta työpäivästa 5,5 tuntia lukien kirjaa, suuren osan ajasta oikean käden kyynärpää oli pöydällä ja kämmen poskea/otsaa vasten. Kyynärpäästä hankautui pieneltä alueelta nahka pois, sattuu aijaijaiapua. Tämä on melkein pahempaa kuin baarijakkarasta perseeseen aikoinaan saatu rasitusvamma. Opiskelu on saatanan rankkaa ja terveydelle haitallista puuhaa.
SikaMika kirjoitti:Opiskelu on saatanan rankkaa ja terveydelle haitallista puuhaa.
Enää neljä vuotta hei!
Kuka on sanonut, etten mä vielä hakisi vielä nykyisen koulun jälkeen jatko-opiskelemaan?!masa kirjoitti:SikaMika kirjoitti:Opiskelu on saatanan rankkaa ja terveydelle haitallista puuhaa.
Enää neljä vuotta hei!
SikaMika kirjoitti: Kuka on sanonut, etten mä vielä hakisi vielä nykyisen koulun jälkeen jatko-opiskelemaan?!
Veikkaan maksaasi.
Eli luen itseni lääkäriksi tai papiksi seuraavaksi.masa kirjoitti:SikaMika kirjoitti: Kuka on sanonut, etten mä vielä hakisi vielä nykyisen koulun jälkeen jatko-opiskelemaan?!
Veikkaan maksaasi.
Ihan vaan Manikselle tulin kertomaan, että lekurissa käyty, diagnoosina vaikea masennus. Siihen lääkkeet plus diapamit unta varten päälle (taas).
Eli meni pojalla vähän diagnoosit väärin. Sorry herra kaikkitietävä.
-
- Kitisijä
^ Kertatutkimuksellako se tuon diagnoosin pamautti? Aika erikoista elämäntilanteeseen nähden.
-
- Kitisijä
Medikalisointi on helpompaa kuin lähteä ratkomaan aluksi mitään muita Ninnin ongelmia.exsu kirjoitti:^ Kertatutkimuksellako se tuon diagnoosin pamautti? Aika erikoista elämäntilanteeseen nähden.
Lääkkeillä rauhalliseksi ja swingit pois, sen jälkeen peruskurssien kautta elämänhallintaa pienissä paloissa.
Tosin epäilen että jää tähän lääkereseptien syöttämiseen vain se hoito.
-
- Kitisijä
Oho, nyt ei voi olla hiljaa, vaikka ehkä pitäis. Mutta tosi nopsaan tuli kyllä diagnoosi. Ihanko arvauskeskuksessa arpoivat?ninnithequeen kirjoitti:Ihan vaan Manikselle tulin kertomaan, että lekurissa käyty, diagnoosina vaikea masennus. Siihen lääkkeet plus diapamit unta varten päälle (taas).
Itse kävin aika kauan psykolla ennen kuin alkoi diagnooseja ropista. Ei niitä ihan noin vain jaella... (lääkkeet saa nyt kuka tahansa)
Minua mietityttää yhdistelmä pamit ja pieni lapsi. Mahtaako sitä pamipäissään herätä jos vauvalla on hätä?
Mä sain kyllä aikoinani keskivaikean masennuksen diagnoosin ihan hetkessä kans. Voiks asiat joskus vaan olla niin selkeitä, ettei tarvi vitkuttaa?
-
- Kitisijä
Entäs maidon laatu? Tai ehkä ei anneta tissiä enää.Zeb kirjoitti:Minua mietityttää yhdistelmä pamit ja pieni lapsi. Mahtaako sitä pamipäissään herätä jos vauvalla on hätä?
-
- Kitisijä
No yleensä masennusepäilyissä otetaan myös labrassa mm. kilpparit. Kilpparin vajaatoiminta kun mm. aiheuttaa samoja oireita kuin masennuksessa.nastamuumio kirjoitti:Mä sain kyllä aikoinani keskivaikean masennuksen diagnoosin ihan hetkessä kans. Voiks asiat joskus vaan olla niin selkeitä, ettei tarvi vitkuttaa?
Yleensäkin masislääkkeitä määrättäessä laitetaan lähete labraan.
Olkaa hiljaa, nyt tarvitaan tukea ja ymmärrystä eikä tuollaista vittuilua!Kreitsu kirjoitti:Entäs maidon laatu? Tai ehkä ei anneta tissiä enää.Zeb kirjoitti:Minua mietityttää yhdistelmä pamit ja pieni lapsi. Mahtaako sitä pamipäissään herätä jos vauvalla on hätä?
-
- Kitisijä
^Oho, anteeks. VOIMAHALI!!!!
Noni! Enää ei masenna ja ihkuupihvii nams ja sotilasmiliisikin laittoi pesukoneen pyllyynKreitsu kirjoitti:^Oho, anteeks. VOIMAHALI!!!!

-
- Kitinä paheena
Pretty gross...
Hellanlettas. Kävit kerran lääkärissä ja siellä yhden kertakäynnin perusteella joku arvauskeskuspaviaani diagnosoi sulle sen kaikista yleisimmän virhediagnoosin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Tämäpä kovin erikoisen vääräksitodistavaa.ninnithequeen kirjoitti:Ihan vaan Manikselle tulin kertomaan, että lekurissa käyty, diagnoosina vaikea masennus. Siihen lääkkeet plus diapamit unta varten päälle (taas).
Se on niin kauheen rumaa ja väärin sanoa tälleen inttternetissä toisesta, mutta kun sun touhujas on tässä seurannut useamman vuoden vierestä, niin kyllä mä väitän vaan entistä vahvemmin että sä olet oppikirjamainen esimerkki. Se on toki vain minun amatöörimäinen mielipiteeni, mutta pistän vaikka pääni pantiksi että se on paljon lähempänä koko totuutta kuin pelkkä masennus.
Ihan seinähullu ihminenhän sä olet juurias myöten, ei se nyt voi olla enää kellekään epäselvää.
No ei ihan hetkessä diagnosoitu, oonhan mä siellä ennenkin juossut "vinkumassa". Ja pamit on niitä miedoimpia, tietysti.
Naurattaa toi Manala kyl.
Naurattaa toi Manala kyl.
Mun mielestä sun kannattais nauramisen sijaan miettiä että voisitkohan sä kenties parantaa elämänlaatuasi pohtimalla voisiko muiden mielipiteissä olla joskus jotain perää ja tutkituttamisen arvoista.
Turhaa ja typerää esittää väkisin terveempää ja kontrollissaolevampaa kuin mitä todellisuudessa on.
Turhaa ja typerää esittää väkisin terveempää ja kontrollissaolevampaa kuin mitä todellisuudessa on.
-
- Kitisijä
Mulle ei ole koskaan kuuden vuoden aikana kerrottu kuinka vakava mun masennus on.
Mutta Ninnille jaksamista ja... ja jaksamista. En tiiä miten lohduttaisin, mutta yritä jaksaa pieni pala kerrallaan koota elämääsi kasaan ja tasaisempaa arkea kohti. Ihan pienin askelin ja pienillä välitavoitteilla.
Mutta Ninnille jaksamista ja... ja jaksamista. En tiiä miten lohduttaisin, mutta yritä jaksaa pieni pala kerrallaan koota elämääsi kasaan ja tasaisempaa arkea kohti. Ihan pienin askelin ja pienillä välitavoitteilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx