HYVÄÄ PÄIVÄÄ KAIKILLE!
OLEN siis itse Stadinarska. Johtaja Stadinarska. VIHDOIN kirjoitan tai vastaan. Valitettavasti ei ole tullut uusia kysymyksiä tai kommentteja nyt, mutta onko se mulle valitettavasti kuitenkaan kun vastaukset vie aikaa.
VASTAAN KUITENKIN aina mielelläni!
MITÄKÖ kuuluu Tammiarskalle? No ei oikeastaan mitään kovin erikoista. Työssä käydään ja elämä on suurinpiirtein samanlaista kuin muillakin. Terveyttä on riittänyt ja raha-asiat ok ja järki on päässä. Rakkautta mietin paljon johtuen siitä, että se muuttuu alituiseen. Tarkoitan että tarkoitus ja tärkeys muuttuu, ei suinkaan nainen. .
Minusta ei nyt oikein irtoa kummempaa. Olenko perin juurin tylsistynyt Superarska?
Tapaamisesta Homeen kanssa tässä kirjoitan. Home oli taas kertonut teknisistä ongelmista ja lupasin sitten tulla häntä auttamaan. Pitkästäkin aikaa tänään näin Homeen. Katseluvehkeet tulivat kuntoon heti.
Juomien äärellä puheenaiheet olivat eläinten oikeudet (kannatan) . Alkoholin käyttö, Muita uutisia, terveysasiat, ja tietenkin Kitinä.
Nyt jatkan vastaamalla Homeen KOLMEEN viestiin PÖLKYILLÄ!
Terveisin ja halaus kaikille Stadinarskan ystäville, eli uskoisin että kaikille!
TAMMIARSKA
Maailman mukavin värikäs terapeutti
-----------------------------------------------------------------------------------------
Paketointi sujuu aina huonosti.
NIIN, MIKSI SUJUU HUONOSTI?
Rahaa lahjoihin ehkä 30 e. Osa lahjoista (DVD:t) oli kotona niistä ei tarvinnut maksaa. Rahaa sain vanhemmilta.
PALJONKO?
Soundeja lukenut vuodesta 1980, Jalluja joskus olen ostanut...
U2 on erittäin tunnettu.
NO JOO KYLLÄ MÄ U2 TIEDÄN MUTTEN MUISTA YHTÄÄN KAPPALETTA
Omaiseni ei reagoineet uudenvuoden aaton juomiseeni mitenkään.
Olin laittanut ranskalaiselle yv:tä FB:ssä kauan aikaa sitten ensin, ei kai ollut aikaisemmin lukenut...
ONKO TULLUT VASTAUS?
On kirjastokortti.
Kirjastovitsin luin FB:stäVitsi:
Homeboy astuu Lemoniin ja menee ensimmäisenä vessaan. Kusilaarin luona seisoessaan Reino "Mäntti" Rysäperse väläyttää hänelle:
- Suomen tulevaisuus on KÄSISSÄSI!
- Kuka pitää sladdia kaksin käsin kiinni?
KUKA SE RYSÄPERSE ON?
Ranskalainen hyväksyi kaveripyyntöni. Taidan kirjoittaa hänelle jotain tänään. Mon ami!
NO MITÄ OOTTA KIRJOITTANEET? ONKO SE MIES?
2-4. 1. Citymarketissa hyviä 1:n euron ruokatarjouksia. Sinne.
EURON VAIN? JOKU HALPATUOTE SIIS?
Homeboy
tre bon monsieur
MITÄS TÄÄ ONKAAN SUOMEKSI?
Eipä kiirettä vastaamisella.
NO NYT TULEE VASTAUS
Työkkäri kävi taas hermoilleni viime viikolla. Vaativat selvitystä kuinka viime toukokuussa tekemäni työnhakusuunnitelma on sujunut. Harkitsivat tukien laittamista katkolle. Sitten asia selvisi yhdellä puhelinsoitolla, vaikka ensin vaativat kirjallista selvitystä.
AIKA IKÄVÄÄ EPÄILYÄ. MITEN TYÖNHAKU NYT SUJUU? ONKO TULLUT MITÄÄN PAIKKOJA?
Nenänvalkaisua tämä viikko.
Viime lauantaina Lemnissa totesin että tuo eläkeläisukko on täällä kuin osa kalustoa. Pohjanmaalta kotoisin ja silti röpöttää kovasti...
AHAA!!!
Treffit viime lauantaina. Muija ei halua enää tavata. Ei tietenkään.
KUKA? SIIS MIKÄ TREFFI. KERRO MITÄ TAPAHTUI?
Vitsi:
Amerikkalainen ja suomalainen keskustelevat New Yorkissa v. 1961:
- We have Kennedy and Bob Hope.
- We have Kekkonen and no hope.
NO NYT ENÄÄ EI OLE HOPE MONELLE TYYPILLE . SILLOIN OLI PALJON USEAMMILLE HEHHEH.
Homeboy
hopeless & hostile
NO VOIH
Asia selvä. Kuin kuuta nousevaa tässä odotetaan päätoimittajan viestiä...ei kiirettä kuitenkaan. Take your time, sanoisi Homer Simpson.
OLI KIIRETTÄ TAI EI TÄÄLLÄ ON PÄÄTOIMITTAJA JA JOHTAJA SUPER-TAMMIARSKA
Kutsu Duuriin tuli sitten eilen. 7.2. haastattelu.
MITÄ SIELTÄ VOI TULLA?
Espoon nainen kertoi eilen että kämppä ostettu (Matinkylästä) mutta tuli vesivahinko. Toivottavasti saa sen kondikseen. Remonttimies tilattu.
MUTTA HÄNKÖ EI OLE JÄTTÄNYT SINUA?
Toissapäivänä Kalevassa olisin plokannut sen U2:n singlekokoelman mutta joku paskaperse oli kai ostanut sen.
Popedan levyjä en ole ajatellut ostaa. *puistatus*
NO EN MINÄ AINAKAAN OO OSTANUT. ENKÄ OSTA!
Vitsi:
Olin baarissa Mustajärven kanssa ja join viskiä ja Juhla Mokkaa. Tietysti paulikin.
OLI OIKEIN HYVÄ!
Fidan mylläkkäpäivät (50 %:n alennus kaikesta) 13-14.1. Ja...tähän loppuu kuluttajavalistus.
OSTITKO JOTAIN?
Homeboy
kuikka mustajärvellä
MITEN NIIN?