James Potkukelkka kirjoitti: 04.02.2025 9:34
Haluaisin vaihtaa nykyisen M1 Mac Minin uuteen M4:een, mutta mulla ei ole mitään syytä siihen
Kyllä ennen oli paremmin, kun laitteista vaan loppui suorityskyky ja oli ihan pakko päivittää uusinpaan versioon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
James Potkukelkka kirjoitti: 04.02.2025 9:34
Haluaisin vaihtaa nykyisen M1 Mac Minin uuteen M4:een, mutta mulla ei ole mitään syytä siihen
Kyllä ennen oli paremmin, kun laitteista vaan loppui suorityskyky ja oli ihan pakko päivittää uusinpaan versioon.
Mobiiliverkko on alkanut tökkimään. Whatsapp jumittaa eikä viestit ja puhelut tule aina läpi. Pari kertaa puhelin verkkokin ihmeellisesti kadonnut. Tässä pääsee kohta kännykkäkaupoille
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
^ Oon ollu ihan dorkan tyytyväinen Pixel kasiin. Tosin harppaus melkein kymmenen vuotta vanhasta puhelimesta oli aika järisyttävä. Sivustahuutaja laittoi osta Eurooppalaista linkin ja bongasin sieltä Fairphonen (ikinä kuullutkaan).
Hyvä. Mä oon ollut niin tyytyväinen Oneplus 3 ja 8, että ihan vaan jatkuvuuden takia haluan nimenomaan 13 mallin vaikka onkin ihan överi mun tarpeisiin, vallankin toi sinitaustainen malli 16GB RAM ja 512GB muistilla, ja paljon halvempikin puhelin, kuten vaikka just toi Pixel 8 tai Oneplus 12, riittäisi ihan hyvin.