Mitä Ostit?
Re: Mitä Ostit?
Kuullostaa hassulta alkuun, mutta Suomessa hukkuu lähes tuplaten ihmisiä per capita kuin Venäjällä.
-
- Kitisijä
Tää on hei Mitä ostit -ketju!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Sviddu, olen tehnyt virheen!Vesper kirjoitti:Tää on hei Mitä ostit -ketju!
Peruutin juuri hesarin tilaukseni Mikko-Pekka Heikkisen takia, mutta sekin on vähänniinq "mitä et ostanut"-linjalla.
Tämä ei nyt suju vähääkään.
-
- Kitisijä
*kirjaa ylös*elco kirjoitti:Sviddu, olen tehnyt virheen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Kyllä mikään muu ei palauta Elkoa maanpinnalle niin kuin vain perähuuhtelua tekee!RP kirjoitti:Onx elco kipee tai jotain vai miks se nyt tollee mokailee niinkus?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Lopetat antamisesta haaveilun ja siirryt ottamaan?Bluntly kirjoitti:Hameen
-
- Kitisijä
On niin saakutin kuuma, että virkistävä tuulenvire nivusissa tekee hyvää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Neiti!
Mä kyl suihkin meneen kommandona jos tulee liian kuuma, jos sekin on liian kuuma niin sitten lentokone viilentää. Toistaiseksi ei ole tarttenut lentokonetta viilentämiseen, Budapestin +35 oli kyllä rajoilla, mutta silloin mentiin jo takaisin kentällepäin.
Mä kyl suihkin meneen kommandona jos tulee liian kuuma, jos sekin on liian kuuma niin sitten lentokone viilentää. Toistaiseksi ei ole tarttenut lentokonetta viilentämiseen, Budapestin +35 oli kyllä rajoilla, mutta silloin mentiin jo takaisin kentällepäin.
-
- Kitisijä
No sinä nyt olet tuollainen rajoittunut bourboninrakastaja.
Vitut, emmä jaksa bourbonia enää ees juoda kännätessä, ellei omat viinat ole loppu.
Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
-
- Kitisijä
Ooppelissa ainut ilmastointi on ikkunan säröistä puhaltava viima.
-
- Kitisijä
Verhot ja Hello Kitty -yöpaidan.
Onks pakko ottaa joku kuumatsiksi messiin, ku en millään jaksais odotella että ne meikkaa.Manaaja kirjoitti:Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Ei tietenkään. Ainakin minä olen saanut parhaat kyydit itse itseltäni. Naiset on siinä vain tiellä.Dumis kirjoitti:Onks pakko ottaa joku kuumatsiksi messiin, ku en millään jaksais odotella että ne meikkaa.Manaaja kirjoitti:Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!exPertti kirjoitti:Jos 18 pitää laittaa asetukseksi, jotta olo viilenisi on ilmastointihuollon paikka.Manaaja kirjoitti:Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
En ymmärrä kun ihmiset mäkättää, ettei ilmastointia pidetä alle 20 asteessa. Siis mulle mäkättää yks jos toinen. Se pidetään poikkeuksetta 18-19 asteessa ja se siitä. Siksi se on olemassa. No niin se siitä nyt!
Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti. Kukaan ei missään sanonut millään tavalla, että ilmastointiin pitää laittaa alle 20 astetta saadakseen auton nopeasti viileäksi.exPertti kirjoitti:Ei kun ihan oikeasti. Jos alle 20 astetta pitää automaatti-ilmastointiin laittaa saadakseen auto nopeasti viileäksi voisi olla paikallaan tarkistaa kylmäaineen määrät.Manaaja kirjoitti:Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!
Jos ilmastointi toimii yhtään progressiivisesti, ts. jäähdytysteho vähenee asteittain kohdelämpötila saavutettaessa niinkuin se tekee missä tahansa vähänkään älykkäämmässä ilmastoinnissa eikä toimi kuin veitsellä leikaten on/off -periaatteella, tottakai se jäähtyy nopeammin lähempänä rajalämpötilaa, eikä sillä ole mitään tekemistä kylmäaineiden kanssa, vaan ohjauselektroniikan.exPertti kirjoitti:Olisin aika varovainen näitten juttujen jälkeen, kun ensin on väittänyt 30-40 asteisen auton jäähtyvän automaatti-ilmastoinnilla nopeammin jos lämpötilaksi laittaa 18 vaikkapa tyypillisemmän 20-21 sijaan.Manaaja kirjoitti:Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti.
-
- Kitisijä
Täytin ihmisen perimmäistä tarkoitusta ostamalla..
OBH/NORDICA Lint removerin 4,90€
Kaksi kaatonokkaa 2,80€
ja palaneen tilalle uunilampun 2,50€
ClS OLSONILTA
Ja
GrillPro öljysuihkeen 12,90€ Lanternan K-Raudasta!
OBH/NORDICA Lint removerin 4,90€
Kaksi kaatonokkaa 2,80€
ja palaneen tilalle uunilampun 2,50€
ClS OLSONILTA
Ja
GrillPro öljysuihkeen 12,90€ Lanternan K-Raudasta!
Pyyhin Netikettiin..
Autoni ilmastointi on huollettu keväällä. Kyse ei nyt ole siitä. Et vaan Pertti syystä tai toisesta halua ymmärtää.