Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja elco »

Kuullostaa hassulta alkuun, mutta Suomessa hukkuu lähes tuplaten ihmisiä per capita kuin Venäjällä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tää on hei Mitä ostit -ketju!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
elco

Vesper kirjoitti:Tää on hei Mitä ostit -ketju!
Sviddu, olen tehnyt virheen!

Peruutin juuri hesarin tilaukseni Mikko-Pekka Heikkisen takia, mutta sekin on vähänniinq "mitä et ostanut"-linjalla.

Tämä ei nyt suju vähääkään.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Sviddu, olen tehnyt virheen!
*kirjaa ylös*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Onx elco kipee tai jotain vai miks se nyt tollee mokailee niinkus?
elco

Pahansuisia naisia täällä.

Kostan!
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

RP kirjoitti:Onx elco kipee tai jotain vai miks se nyt tollee mokailee niinkus?
Kyllä mikään muu ei palauta Elkoa maanpinnalle niin kuin vain perähuuhtelua tekee!
Pyyhin Netikettiin..
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hameen
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:Hameen
Lopetat antamisesta haaveilun ja siirryt ottamaan?
Bluntly
Kitisijä

On niin saakutin kuuma, että virkistävä tuulenvire nivusissa tekee hyvää.
Dumis

Neiti!

Mä kyl suihkin meneen kommandona jos tulee liian kuuma, jos sekin on liian kuuma niin sitten lentokone viilentää. Toistaiseksi ei ole tarttenut lentokonetta viilentämiseen, Budapestin +35 oli kyllä rajoilla, mutta silloin mentiin jo takaisin kentällepäin.
Bluntly
Kitisijä

No sinä nyt olet tuollainen rajoittunut bourboninrakastaja.
Dumis

Vitut, emmä jaksa bourbonia enää ees juoda kännätessä, ellei omat viinat ole loppu.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Bluntly
Kitisijä

Ooppelissa ainut ilmastointi on ikkunan säröistä puhaltava viima.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Verhot ja Hello Kitty -yöpaidan.
Dumis

Manaaja kirjoitti:Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Onks pakko ottaa joku kuumatsiksi messiin, ku en millään jaksais odotella että ne meikkaa.
Manaaja

Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Onks pakko ottaa joku kuumatsiksi messiin, ku en millään jaksais odotella että ne meikkaa.
Ei tietenkään. Ainakin minä olen saanut parhaat kyydit itse itseltäni. Naiset on siinä vain tiellä.
Manaaja

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Jos 18 pitää laittaa asetukseksi, jotta olo viilenisi on ilmastointihuollon paikka.
Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

En ymmärrä kun ihmiset mäkättää, ettei ilmastointia pidetä alle 20 asteessa. Siis mulle mäkättää yks jos toinen. Se pidetään poikkeuksetta 18-19 asteessa ja se siitä. Siksi se on olemassa. No niin se siitä nyt!
Manaaja

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!
Ei kun ihan oikeasti. Jos alle 20 astetta pitää automaatti-ilmastointiin laittaa saadakseen auto nopeasti viileäksi voisi olla paikallaan tarkistaa kylmäaineen määrät.
Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti. Kukaan ei missään sanonut millään tavalla, että ilmastointiin pitää laittaa alle 20 astetta saadakseen auton nopeasti viileäksi.
Manaaja

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti.
Olisin aika varovainen näitten juttujen jälkeen, kun ensin on väittänyt 30-40 asteisen auton jäähtyvän automaatti-ilmastoinnilla nopeammin jos lämpötilaksi laittaa 18 vaikkapa tyypillisemmän 20-21 sijaan. :)
Jos ilmastointi toimii yhtään progressiivisesti, ts. jäähdytysteho vähenee asteittain kohdelämpötila saavutettaessa niinkuin se tekee missä tahansa vähänkään älykkäämmässä ilmastoinnissa eikä toimi kuin veitsellä leikaten on/off -periaatteella, tottakai se jäähtyy nopeammin lähempänä rajalämpötilaa, eikä sillä ole mitään tekemistä kylmäaineiden kanssa, vaan ohjauselektroniikan.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Täytin ihmisen perimmäistä tarkoitusta ostamalla..

OBH/NORDICA Lint removerin 4,90€
Kaksi kaatonokkaa 2,80€
ja palaneen tilalle uunilampun 2,50€
ClS OLSONILTA

Ja

GrillPro öljysuihkeen 12,90€ Lanternan K-Raudasta!
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Autoni ilmastointi on huollettu keväällä. Kyse ei nyt ole siitä. Et vaan Pertti syystä tai toisesta halua ymmärtää.
Manaaja

^ Pidä toi.