Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Ähäh mä himoitsin pätsin tissejä ja hyvää pebaa muistaakseni jo
2-3 vuotta takaperin aluksi salaa,hieman myöhemmin julkisesti :P

Edit: Hebuli perkele menny väärentää ninnin kommentin mun
sanomaksi ... eikä tänks good kukaan käynyt lantiota pidemmällä
tuulenpuiska

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Gina kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Missäs sinä olit? Mä odotin sua. Ja Kesseliä kans. Jos toiset tulee hevonjeeraan asti miittiin niin niiden hevonjeeralaisten ois parempi vaivautua paikalle. NIIH!!!
Hää? En mä ollut tulossa missään vaiheessa miittiin.
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

tuulenpuiska kirjoitti:
Gina kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Missäs sinä olit? Mä odotin sua. Ja Kesseliä kans. Jos toiset tulee hevonjeeraan asti miittiin niin niiden hevonjeeralaisten ois parempi vaivautua paikalle. NIIH!!!
Hää? En mä ollut tulossa missään vaiheessa miittiin.
No sehän tässä olikin ongelmani muru.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ajattelin jo paluumatkalla vähän ääneenkin kirjoittaa katkeran tilityksen paskoista bileistä ja rumista ihmisistä, jonka loppukaneetissa mainitsisin yön yli nukkumisen ja sivuleikkurin näyttämisen verkkojohdolle.

Joku huumorintajuton tosikko (Just sä! Ja sinä myös!) olisi kuitenkin menettänyt yöunensa, joten pusnussia vaan nyt sitten kaikille: ihQuja olitte, mutta ristus kun teitä oli paljon. Ei oikein tiennyt kuinka olisi ollut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mitenkään pikkujouluja dissaamatta mikäli väentunku on ensi vuonnakin noin suurta luokkaa taidan jättää bileet väliin ja pysytellä kiltisti pienissä&
keskisuurissa miiteissä,missä tuleekin enempi tutustuttua/juteltua populan kanssa...ekat ja vikat kitypikkujoulubailuni siis,järjestelyissä
noin yleensä ei moittimista,ruoka oli hyvää,tuli hieman juotuakin
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Patz kirjoitti:No nythän tää ketju alkaa näyttää hyvältä! Tunnustakaa pois, te KAIKKI himoitsitte mua! Osa salaa, osa täysin avoimesti...
Mä himoitsin sitä setelipinoa sun vieressäsi Cantina Westissä. Uuuh! Se teki sut niin seksikkään näköiseksi.

Ps. En enää juttele tuosta kuva-asiasta, minusta on tullut taas niin tosikkomainen kuva että tekisi mieli ampua teidät kaikki. Mielestäni molempien osapuolten näkemykset tulivat hyvin esille, minäkin ymmärrän ehkä hitusen paremmin joidenkin intoa räpsimiseen.
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Patz kirjoitti:
Lolita kirjoitti:...
Mä maksan tästä sitte tilille suoraan...
Eiiii niistä rahoista!
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Enthu kirjoitti:Edit: Hebuli perkele menny väärentää ninnin kommentin mun
sanomaksi
???

EDIT: Ai nyt mä kekkasin. Enthu, ehdotus: opettele käyttämään lainauksia oikein. Sun viestisi näyttävät oikeasti siltä että sä olisit kirjoittanut sen kaiken. Ei siitä selviä mitenkään että ainoastaan osa on sun kirjoittamasi. Jos tämä on liian vaivalloista, merkkaa edes jotenkin se mikä on jonkun toisen kirjoittamaa ja mikä sun.

Tai vielä helpompaa, jätä lainaus kokonaan pois.
Viimeksi muokannut Hebuli, 06.12.2005 1:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hebuli kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Mä taidan olla ainoa, jonka persettä ei kourittu. Tai sitten olin vaan taas niin päissäni etten muista.
Kai muistat ne pohkeisiisi kohdistuneet homokauhaisut? Olet niin pitkä että perseesi on ihan liian ylhäällä standardikouraisuille.
Joko muistuu mieleen?Vai oliko tuo Sarkasmia?
Hebuli

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Enthu kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Mä taidan olla ainoa, jonka persettä ei kourittu. Tai sitten olin vaan taas niin päissäni etten muista.
Kai muistat ne pohkeisiisi kohdistuneet homokauhaisut? Olet niin pitkä että perseesi on ihan liian ylhäällä standardikouraisuille.
Joko muistuu mieleen?Vai oliko tuo Sarkasmia?
Eiku se oli mitä sä olit viestisi mukaan kirjoittanut, kun et kerran jaksanut käyttää lainauksia oikein. :P Kärsi siis.
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Hebuli kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Kai muistat ne pohkeisiisi kohdistuneet homokauhaisut? Olet niin pitkä että perseesi on ihan liian ylhäällä standardikouraisuille.
Joko muistuu mieleen?Vai oliko tuo Sarkasmia?
Eiku se oli mitä sä olit viestisi mukaan kirjoittanut, kun et kerran jaksanut käyttää lainauksia oikein. :P Kärsi siis.
Joo voin kyllä sanoa etten missään vaiheessa eilisiltaa kirjoittanut mtn
tuollaista kommenttia koneeltani...on se vaan hauskaa vittuilla :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hebuli kirjoitti:
pertzi kirjoitti:
Hebuli kirjoitti:
.

Mietin myös tuota miksi ne miittien kuvat sitten ovat toisille paljon tärkeämpiä kuin toisille? Myönnän että minustakin oli ihan kiva katsella kuvia muutamista miiteistä joissa olin. Kaikki nuo kuvat katosivat kiintolevyni mennessä solmuun. Ei tullut edes tippaa linssiin, ajattelin vain "oh well". Muistin hieman myöhemmin että saisin ne halutessani esim. AA:lta, mutta en ole edes jaksanut vaivautua lataamaan niitä uudestaan. Samapa se. Minulle jäi hyvät muistot miiteistä jopa ihan ilman kuvia.
Missäs miiteissä kävit? Mulla on kaikki kuvat varakopioitu mun Gigatikkuun..
SingleMalt kirjoitti:
Patz kirjoitti:Olin ajatellut kameranaista. Käykö se sulle vai tuleeko suorituspaineita?
Ei kolmessa minuutissa ehdi suorituspaineita ilmenemään.
Kolme minuuttia, sähän lupaat jo täyden hoidon! Stanan sonni, viet normaalimiehiltä mahikset!

Patzille; himoitsen tissejäsi ja persettäsi, mutta ne on mulle liikaa ei kestä vanhahko mies eikä sen vähäkäyttöinen priimasydän..

Kikka on kuollut! http://www.hippos.fi/hippos/kilpailutie ... &sukupuu=1

Gina kävi tanssimassa ja vilahteli näkökentässä.

Släm, kaikki mitä sulle tapahtu vkl oli ihan oikein sulle :twisted: ..ei pitäs halata toista homovessassa sunkaan.

Hebulille sanoisin vielä et jos pääsee noin lähelle reikää, niin putin pitää! toimia.

Mut ei se tunnu kunto enää kestävän.

Kyyppö, letkun pyynnöstä lähetän sulle kuvia.
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

aasi kirjoitti:Joku huumorintajuton tosikko (Just sä! Ja sinä myös!)
Söisit välillä porkkanoita.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aasi kirjoitti:Ajattelin jo paluumatkalla vähän ääneenkin kirjoittaa katkeran tilityksen paskoista bileistä ja rumista ihmisistä, jonka loppukaneetissa mainitsisin yön yli nukkumisen ja sivuleikkurin näyttämisen verkkojohdolle.
Tämä olisi ollut niiiiin ihana ja virkistävä viesti täällä iankaikkisen pussnussailun joukossa. Jään kaipaamaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

aasi kirjoitti:Ajattelin jo paluumatkalla vähän ääneenkin
Huhtikuuta odotellessa.... ;)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja brona »

Gina kirjoitti:Pitäis vaan tuo filmi nyt teettää jotta saa nauraa :D
Jos löydät skannerin, paas lähettäen se mun irvikuva, jos nääs vaihtais avataren vihdoin.
...
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elppis kirjoitti:Letkun erittäin "täydentävä" takapuolen hiplailu päättyi hyvinkin imartelevaan kommenttiin: " Hyvä pyrstö ".
Sinäkin bruuttus!

Toiminta on selkeästi keskittynyt siis mahdollisimma moneen "yritykseen". No hapoil oltiin, joten ei kovin kaksisia kokeiluja voikaan odotella. Alkaa kutienkin jo kohta tuntumaa, että lista, jossa esiteltäisiin nimet persauksista, joihin allekirjoittanut ei sormenjälkiään jättänyt olisi lyhyempi.

Noh.

nuuhnuuh
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja brona »

alja kirjoitti:mä oon niin onnellinen että oon saanu juotettua bronaa!
:mrgreen: Se onkin taitolaji.
Sunnuntaiaamuna kanssani samassa lähijunassa matkustaneet kiittävät, varsinkin se lapsiperhe, joka katsoi parhaaksi siirtää lastenvaununsa toiselle puolelle vaunua...
...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja aasi »

Herra Manala kirjoitti:Söisit välillä porkkanoita.
Jottei kenellekään jäänyt epäselväksi: sain Manalalta ja Lucky Lucianolta PORKKANOITA.

Kiitos niistä. *mussuttaa tyytyväisenä*
Tasan ei mene muumit kanootissa.
slam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja slam »

Niba kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Släm, kaikki mitä sulle tapahtu vkl oli ihan oikein sulle :twisted: ..ei pitäs halata toista homovessassa sunkaan.
Minä mitään halannut, heitin perusläppää sun niskas takana :D Turhaa tuskaa kokea tuskaa moisesta. Olisi pitänyt varmaan pöntöttää sun päätäsi wc;eessä. Jos olisin tiennyt, että tyttöset säälii minua kadulla, kun vähän "herättelet" :lol:
huima

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja huima »

Saako kuvata vai ei?

Keskustelun käyminen - myös Kityssä - on hyvä asia, sillä lainsäädäntö kuitenkin laahaa jäljessä sitä käytäntöä mitä ihmiset toteuttavat. Ja omilla sosiaalisilla sopimuksilla myös vaikuttaa siihen, mistä tulee ennen pitkää vakiintunut käytäntö ja defacto tapa. Ja samalla tavalla lait rapautuvat, jos niiden järkevyyteen ei uskota ja niitä ei noudateta.

Kuten Hebuli, Pertzi ja Barcode ovatkin jo kommentoineet, kuvaamisen oikeus on hetkittäin kinkkinen kysymys. Pääpiirteittäin ollaan kuitenkin selvillä siitä että kotirauhaa ei saa rikkoa, julkisuuden henkilöitä kohdellaan eri tavalla ja ihmistä halventavan kuvan julkaiseminen on aina kyseenalainen teko. Kokonaan oma kysymyksensä on aina mitä on julkaiseminen.

Ravintolat eivät ole julkisia tiloja - ja ymmärrän tämän rajauksen, vaikkei niitä myöskään kotirauhan piiriin voisi lukea. Juhliessa kuvia otettaessa ihmisillä on erilaisia toiveita, toisaalta toiset haluavat taltioida tilanteen ja muistaa sen myöhemmin -- ja toiset taas suojella omaa yksityisyyttään, oli syy mikä tahansa.

Ymmärrän hyvin ihmisiä jotka eivät halua kuviaan 'julkisuuteen' - ja minusta tämän halun pitäisi mennä muun yli -- ilman että sitä erikseen missään oikeudessa tapauskohtaisesti vahvistetaan.

Miten sitten pitäisi toimia?

Kuvaajana olisi hyvä pitää huolta että kuvaa otettaessa kuvassa näkyvät ihmiset tietävät olevansa kuvattavana ja ovat eksplisiittisesti antaneet kuvaamiseen lupansa. Kuvan koostaminen ja rajaaminen oikein auttaa paljon asiaa.

Jos taas joku kokee että ei halua kuvia julkaistavaksi tai levitettäväksi laajemmalle yleisölle kuin esimerkiksi ko. tilanteeseen osallistuneille, olisi kuvan omistajan tai galleriaan laittajan seurattava tätä pyyntöä.

Olisi hyvä että tekisimme asiasta täällä yhteisen sopimuksen/tavan - minkämuotoinen se ikinä olisikaan, ja eläisimme sen mukaan -- ettei samaa keskustelua tarvitsisi käydä jokaisen miitin, tupareiden ja bileiden jälkeen -- ja vastaavasti kenenkään ei tarvitsisi pelätä että oman yksityisyytensä puolesta.

Kityssä kantavana teemana on aina ollut huumori ja keskinäinen läpän heitto, ja siihen olennaisena osana kuuluu myös tarinat ja hauskat kuvat kohelluksista. Ei tapeta mahdollisuutta siihen, mutta pidetään huolta että emme samalla karkoita pois tai aiheuta turhaa ahdistusta niille osallisille, jotka syystä tai toisesta eivät halua kasvojaan, ruumiinosiaan tai mitään muutakaan itsestään tunnistettavaa elementtiä verkkoon.

Jookos, kookos?

Artikkeli Missä saa kuvata ja missä ei?
http://manseyhteisot.uta.fi/media/infojuttu/?id=2844

Journalistiliiton artikkeli, saako kuvata vai ei:
http://www.journalistilehti.fi/journali ... 147280.htm

Kannattaa myös katsoa mitä julkisen sanan neuvosto sanoo ja ohjeistaa journalisteja:

http://www.jsn.fi/info.asp?sivuid=fin_jourohje

"23. Kaikkien ihmisarvoa ja kunniaa on suojattava. Ihonväriä, kansallisuutta, syntyperää, vakaumusta, sukupuolta tai muuta henkilön ominaisuuta ei pidä tuoda esiin asiaankuulumattomasti tai halventavasti.

24. Yksityiselämään kuuluvia, asianomaiselle tai hänen lähiomaisilleen haitallisia seikkoja ei pidä julkaista, ellei niillä ole yleistä merkitystä.

25. Henkilökuvien julkaisemisessa on noudatettava huolellisuutta. Kuvaa ei pidä käyttää harhaanjohtavasti eikä loukkaavassa yhteydessä. Erityistä varovaisuutta on noudatettava julkaistaessa kuvia onnettomuuksien tai rikosten uhreista.

26. Nimen tai muiden tunnistamistekijöiden julkaiseminen rikoksia käsiteltäessä on perusteltua vain kun sillä on huomattavaa yleistä merkitystä. Henkilöllisyyttä ei yleensä tule paljastaa ennen tuomioistuinkäsittelyä, elleivät teon laadusta ja tekijän asemasta johtuvat painavat syyt sitä puolla.

27. Syyllisyyteen ei pidä ottaa ennalta kantaa eikä ennakoida tuomioistuimen tai viranomaisen ratkaisuja.

28. Jos rikosilmoituksesta, pidättämisestä, vangitsemisesta, syytteestä tai kantelusta on julkaista uutinen, on hyvän journalistisen tavan mukaista seurata asian käsittelyä sen lopulliseen ratkaisuun saakka.

29. Yksilön suojaa koskevat periaatteet pätevät myös, kun käytetään julkisiin asiakirjoihin tai muihin julkisiin lähteisiin sisältyviä tietoja. Tiedon julkisuus ei aina merkitse sitä, että sen voi vapaasti julkaista."
slam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:ruoka oli hyvää,tuli hieman juotuakin
Nyt voisin syödä lisää, sitä perkuleen paskaa! Vittu, kun ei vaan pystynyt silloin! Nyt nälkä, mut hope sou sakki veteli perunaa naamaan, munkin puolesta...
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patsun kanssa sikäli samoilla linjoilla, että tuossa ihmismäärässä oli yhdelle kertaa vähän liikaa sulateltavaa. En edelleenkään pysty yhdistämään puolienkaan kasvoja nimimerkkeihin. Pääsin juttelemaan oikeastaan kaikkien niiden kanssa jotka halusinkin tavata. Myltsi teki ehkä suurimman vaikutuksen, vaikutti varsin sivistyneeltä ja mukavalta hepulta. SM saakin luvan raahata aurinkoräpylänsä tänne ensi kesänä niin mennään ihmettelemään vaikka Paarlahden saviseinämiä tms. Sääli jos Elco jää scenestä pois - vaikka toisaalta, monet ovat lähteneet ja melkein yhtä monet palanneet :mrgreen:

Paikallaolleista daameistakin riitti silmäniloa. En ala herrasmiehenä nimiä listailemaan, mutta DAMN!

Voip olla että virittelemme ton Nypan kanssa jonkinlaista aktiviteettiä keväälle-kesälle tänne Mansesterin suuntaan... mutta se taas lapsoset on ihan eri tarina!
Patz

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Patsun kanssa sikäli samoilla linjoilla..
IhQ, kerranki joku komppaa mua.

Viime vuonna pidettiin tänä samaisena itsenäisenä päivänä minimiittiä Westissä hyvän ruoan ja juoman voimin, kenelläkään innostusta samanlaisen (eri paikassa) toimintaan tänä ehtoona?
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

brona kirjoitti:
Gina kirjoitti:Pitäis vaan tuo filmi nyt teettää jotta saa nauraa :D
Jos löydät skannerin, paas lähettäen se mun irvikuva, jos nääs vaihtais avataren vihdoin.
Juup, skanneri löytyy. Ilmoilen sinnepäin kun teetän nuo kuvat ;)