Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
küllküll

Re: Pappailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

AngryBird kirjoitti:Kauheen kiva, että muiden perheissä kelpaa ihan olemassa oleva ja jokseenkin tunnettu musiikki. Meillä poika säveltää ja sanoittaa itse omat laulunsa.
No junalautta, tuleva Max Martin!
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

En nyt tiennyt mihin laittaa, niin laitan tänne.
Eilen ekan kerran iski päähän semmoinenkin idea että jos niitä jälkeläisiä hommaa, niin nehän saa mun geenejä. Kun mietti mun potilashistoriaa, niin alkoi kummasti lisääntymishalut vähenemään :?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Mulla ollut aivokasvain; en usko että jäbät moiseen sairastuu. Älä moisia mieti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumis kirjoitti:En nyt tiennyt mihin laittaa, niin laitan tänne.
Eilen ekan kerran iski päähän semmoinenkin idea että jos niitä jälkeläisiä hommaa, niin nehän saa mun geenejä. Kun mietti mun potilashistoriaa, niin alkoi kummasti lisääntymishalut vähenemään :?
Lapsissa on myös puolet äitiään, eikä sun sairastelut muutenkaan taida geeneissä periytyä. Älä huoli!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Dumiksen sairastelut ei kai seuraamani mukaan ole olleet geeneissä? Joten sen osalta voi olla rauhallisin mielin. Noin muuten, mä olen aina ajatellut lapsen olevan seos vanhempiensa parhaita puolia. Nekin luonteenpiirteet jotka itsessä ovat, tuota noin, haastavia, näyttäytyvät lapsessa mahdollisuutena.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Dumis

Ei tuota divertikkeli-tautia varmaan kellään muulla suvussa ole ollut, mutta polvi on kyllä mennyt paskaksi vaarilla ja mutsille asennettiin juuri uusi nivel.

Ehkä keksin jonkun muun lajin kuin fudiksen mun syntymättömälle pojalle :D
Elppis
Kitisijä

^Tai sit siitä tulee fiksu ja jättää urheilut osaavammille?

(mä yritin tota kotona, mut ei onnistunut).
Dumis

Elppis kirjoitti:^Tai sit siitä tulee fiksu ja jättää urheilut osaavammille?
Urheilijat ovat viksuja!!!
Ehkä...
Tai ainakin luulivat olevansa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Turhaa stressata jos eivät ole perinnöllisiä ;) Ihan hyvin tuo meidänkin tytsä on säästynyt kaikelta vaikka äiteensä onkin kävelevä sairaskertomus, isänsä geenit sillä jyllää ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin aamupäivällä Minean kanssa ekaa kertaa muskarissa. Sinänsä ihan jees, mutta en pitänyt tunteesta, kun koin itseni urpoksi, koska en osannut, toisen kuin kaikki muut, ulkoa kaikkia lauluja ja leikkejä. Aatelkaa nyt, en saanut asiassa mitään opastusta tai tukea, eikä kukaan hottis MILF tullut avukseni, vaikka rnsgissä oltiin. Minut riisuttiin henkisesti alasti. Onneksi kotona jäsen M söi kuin eläin tekemääni lounasta, murheet unohtui ja taisi se aurinkokin pilkistää pilven nurkalta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olin aamupäivällä Minean kanssa ekaa kertaa muskarissa. Sinänsä ihan jees, mutta en pitänyt tunteesta, kun koin itseni urpoksi, koska en osannut, toisen kuin kaikki muut, ulkoa kaikkia lauluja ja leikkejä. Aatelkaa nyt, en saanut asiassa mitään opastusta tai tukea, eikä kukaan hottis MILF tullut avukseni, vaikka rnsgissä oltiin. Minut riisuttiin henkisesti alasti. Onneksi kotona jäsen M söi kuin eläin tekemääni lounasta, murheet unohtui ja taisi se aurinkokin pilkistää pilven nurkalta.
Tässähän on selvä markkinarako: valmennuskurssit muskariin.
Elppis
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Olin aamupäivällä Minean kanssa ekaa kertaa muskarissa. Sinänsä ihan jees, mutta en pitänyt tunteesta, kun koin itseni urpoksi, koska en osannut, toisen kuin kaikki muut, ulkoa kaikkia lauluja ja leikkejä. Aatelkaa nyt, en saanut asiassa mitään opastusta tai tukea, eikä kukaan hottis MILF tullut avukseni, vaikka rnsgissä oltiin. Minut riisuttiin henkisesti alasti. Onneksi kotona jäsen M söi kuin eläin tekemääni lounasta, murheet unohtui ja taisi se aurinkokin pilkistää pilven nurkalta.
Samat viiilikset mullakin kun mentiin "kesken kauden". Yritin vain huojua mukana ja funtsin että lapsi se nauttii laulusta ja leikistä enemmän, jos mä en stressaa. Kuten nauttikin, oli kokonaiset 3 kk :D Eli OLI.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:Yritin vain huojua mukana
Mä huojuin kans, pienellä viiveellä tosin. Sitten ajattelin, että kun tästä selviää kunnialla, niin olen parempi ihminen tjsp.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mikä tää muskarivillitys on? Kaikkien on pakko käydä ja jos joku ei käy, sitä mulkoillaan ihan kuin se pitäisi lastaan nälässä. Kertokaa, oi viisaat vanhemmat!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:Mikä tää muskarivillitys on? Kaikkien on pakko käydä ja jos joku ei käy, sitä mulkoillaan ihan kuin se pitäisi lastaan nälässä. Kertokaa, oi viisaat vanhemmat!
Ekan lapsen kanssa vanhempien on pakko käydä kaikki muskarit, vauvajumpat ja vauvauinnit, ettei lapsi vaan saa naapurin tenavaa huonompia eväitä. Kyllä se sitten helpottaa, kun tulee lisää.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kertaakaan en ole käynyt muskarissa ipanan kanssa enkä missään muussakaan Täydellisten Vanhempien harrastusjutuissa.
Enkä menis vaikka annettais toinen tilaisuus.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Moon huono äiti siltä osin ettei tytsän kanssa olla käyty tuollaisissa jutuissa eikä käydäkään. Neuvolassa kuulee narinaa siitäkin.

No höh, meillä on musavehkeet kotona jonka avulla laulaa ja tanssia, ulkona on kavereita.
AngryBird

Olen vähän sitä mieltä, että muksukaan ei voi viihtyä täysillä (esim. juuri muskarissa) jos mutsia vituttaa alusta loppuun asti satasella.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:Olen vähän sitä mieltä, että muksukaan ei voi viihtyä täysillä (esim. juuri muskarissa) jos mutsia vituttaa alusta loppuun asti satasella.
Nojuu näin varmaan. Mä veikkaan että, noh kuinka todennäköistä olisi että viihtyisin. Neuvolatäti muisti nytkin muistuttaa että pitäisi ajatella tytsän parasta eikä omaani.

No kun siihen ei kuulu mitkään pakolliset tilpehöörit. Vauvauintiin oisin tytsän suoneen menevän, miehen viemänä, mutta ei se koskaan saanut aikaiseksi. Lähinnä siksi ettei siitä tule samanlaista avointen vesialueiden kammoajaa ja uimataidotonta versiota kuin äidistään. Mutta kai sen ehtii kesärantsuillakin.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

AngryBird kirjoitti:Olen vähän sitä mieltä, että muksukaan ei voi viihtyä täysillä (esim. juuri muskarissa) jos mutsia vituttaa alusta loppuun asti satasella.
Miksi sua vituttais alusta loppuun satasella jos lapsellasi olisi hauskaa? Etkö kykene vetämään tunniksi hymyä naamalle siksi että lapsi tykkää,vai mikä tässä on takana?

En vittuile tai mitään, kunhan koitan ymmärtää niin erinmosia asennoitumisia kys. systeemiä kohtaan :)=
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
AngryBird

Haemaeraemies kirjoitti:
Miksi sua vituttais alusta loppuun satasella jos lapsellasi olisi hauskaa? Etkö kykene vetämään tunniksi hymyä naamalle siksi että lapsi tykkää,vai mikä tässä on takana?

En vittuile tai mitään, kunhan koitan ymmärtää niin erinmosia asennoitumisia kys. systeemiä kohtaan :)=
Mua vituttaa jo ajatuksen asteella lähteä johonkin kaksplusmammojen kansoittamaan tilaisuuteen. Luontainen inhoni vouhottavia kanoja kohtaan on niin vahva, että en vaan pysty.

Sen sijaan ollaan retkeilty metsässä ja niityillä, käyty kalassa ja kuvaamassa ym. sellaista, jossa ei tarvitse kuunnella lirkutusta toisten penskojen erinomaisuudesta ja taivasteluja ja kuiskuttelua (kyllä, aikuiset ovat saastaisen ennakkoluuloisia) oman lapseni vammaisuudesta.
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Haemaeraemies kirjoitti:
Miksi sua vituttais alusta loppuun satasella
Mä ymmärrän kyllä täysin, jos muskarissa käyminen vituttaa. Käymättä olis jäänyt, jos se mun vastuulla olis ollu.
Vauvauinti sen sijaan oli tosi jees ja uimatuntumaa on pidetty siitä lähtien päällä. 3 vuotiaana sukeltaa itsekseen jo monta metriä.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Juuri noin. Itsekin olen tutustuttanut tytsää esim. luontoon. Tunnistaa jo erilaisia lintuja ja kukkia yms..

Jokainen tyylillään.
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

AngryBird kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:

Mua vituttaa jo ajatuksen asteella lähteä johonkin kaksplusmammojen kansoittamaan tilaisuuteen. Luontainen inhoni vouhottavia kanoja kohtaan on niin vahva, että en vaan pysty.

Sen sijaan ollaan retkeilty metsässä ja niityillä, käyty kalassa ja kuvaamassa ym. sellaista, jossa ei tarvitse kuunnella lirkutusta toisten penskojen erinomaisuudesta ja taivasteluja ja kuiskuttelua (kyllä, aikuiset ovat saastaisen ennakkoluuloisia) oman lapseni vammaisuudesta.
Kiitos tästä, ymmärrän näkökantasi nyt, ja voin jopa kuvitella hiukan sitä vastenmielisyyden tunnetta mitä sinne meno voi herättää.

Onneks on vaihtoehtoja, luettelemasi toimintamallit ei tasan varmasti häviä kehittävyydessä piiruakaan muskarissa remuamiselle.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AngryBird kirjoitti: Mua vituttaa jo ajatuksen asteella lähteä johonkin kaksplusmammojen kansoittamaan tilaisuuteen. Luontainen inhoni vouhottavia kanoja kohtaan on niin vahva, että en vaan pysty.

Tuskin jokainen lapsensa muskariin vievä on vouhottava kakspluskana. Tai edes iso osa. Toinen perustelu on ikävä kyllä helpompi uskoa. :(

En mäkään halua (+ jaksa/välitä) lasten ryhmätoimintaan osallistua, enkä usko että lapsen kehitykselle vielä tässä vaiheessa se olisi mitenkään välttämätöntä. Jos, niin kai oman vastenmielisyyteni pystyisin voittamaan mutta vielä mennään samoilla linjoilla kuin AB. Musiikkikasvatusta taas tulee ihan tarpeeksi kotoa.
Elämä kantaa, jos sen antaa