Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Sola »

Saikkulappuun napsahti syynä unettomuus, terveydenhoitaja puhui kuitenkin uupumuksesta ja stressisstä. Perjantaina kuitenkin lääkärille ja sit selvitellään ja jutellaan vähän enemmän.
Oli pakko tietenkin vähän googletella. Ei se ihan väärässä ehkä ollut, suurin osa oireista täsmää molempiin.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vaihda lääkäriä.
NuoriDaavid kirjoitti:yleensä ei kannata juosta lääkäriltä toiselle, vaan mennä samalle lääkärille uudestaan.
NuoriDaavid kirjoitti:Miten tämä logiikka nyt kulkee?
Jos joku filosofian tohtori tulee vastaanotolle, niin kirjoitan kyllä sellaiset tropit, että viisastelu loppuu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos joku filosofian tohtori tulee vastaanotolle, niin kirjoitan kyllä sellaiset tropit, että viisastelu loppuu.
No nyt vähän nauratti!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriDaavid kirjoitti:
musta muumio kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vaihda lääkäriä. Mä suositan aina silikonikorvatulppia. Apteekista saa ilman reseptiä.
Oisitko antanut sairaslomaa?
No jos olisit joku itkupilli.
Kyllä mä mieluusti otan korvatulehdukseen sen yhden päivän saikkua että alkaa dropit vaikuttamaan (mulla alkaa jo ensimmäisestä, vie kivun pois) koska mulla on yleensä koko toinen puoli päästä sekä naamasta niin saatanan kipeä silloin ja pelkkä pieni liike saa aikaan jonkun ihme kipuhölskyn korvaa ja päätä myöden että oksat pois. Tasoa kävely stoppaa automatic.

Pienenä sentään vaan särki se saatanan pelkkä korva.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23568
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Häntäluuhun sattuu.
No nyt kun vähän tasaantui tuo tuska niin eipä taidakkaan olla häntäluu vaan välilevy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16792
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos joku filosofian tohtori tulee vastaanotolle, niin kirjoitan kyllä sellaiset tropit, että viisastelu loppuu.
Joo. Alan riskitekijöitä. Joskus viime vuosituhannella olin nuorena ylioppilaana kesätöissä sairaala-apulaisena suljetulla psykiatrisella osastolla, jossa yksi pakkohoidossa oleva lueskeli innokkaasti Russellin Länsimaisen filosofian historiaa ja halusi keskustella Hegelistä. No, keskustelin. Ja kun tulin viikonloppuvapaan jälkeen takaisin töihin, kyseinen jamppa oli lääkitty sellaiseen aika tujuun pöhnään jossa ei liiku ajatus eikä ruumis. Oli kuulemma puhunut niin kummallisia maailmanhengestä, historian kehityskulusta, ristiriitojen ykseydestä ja ties mistä esoteerisesta, että lääkitystä täytyi vahvistaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos joku filosofian tohtori tulee vastaanotolle, niin kirjoitan kyllä sellaiset tropit, että viisastelu loppuu.
Joo. Alan riskitekijöitä. Joskus viime vuosituhannella olin nuorena ylioppilaana kesätöissä sairaala-apulaisena suljetulla psykiatrisella osastolla, jossa yksi pakkohoidossa oleva lueskeli innokkaasti Russellin Länsimaisen filosofian historiaa ja halusi keskustella Hegelistä. No, keskustelin. Ja kun tulin viikonloppuvapaan jälkeen takaisin töihin, kyseinen jamppa oli lääkitty sellaiseen aika tujuun pöhnään jossa ei liiku ajatus eikä ruumis. Oli kuulemma puhunut niin kummallisia maailmanhengestä, historian kehityskulusta, ristiriitojen ykseydestä ja ties mistä esoteerisesta, että lääkitystä täytyi vahvistaa.
Raja filosofian tohtorin ja suljetun osaston potilaan välillä on veteen piirretty viiva! Toki tässä tapauksessa kyse proosallisemmin oli asianmukaisesta valeasusta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6692
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja aasi »

urpiainen kirjoitti:Joo. Alan riskitekijöitä. Joskus viime vuosituhannella olin nuorena ylioppilaana kesätöissä sairaala-apulaisena suljetulla psykiatrisella osastolla, jossa yksi pakkohoidossa oleva lueskeli innokkaasti Russellin Länsimaisen filosofian historiaa ja halusi keskustella Hegelistä. No, keskustelin. Ja kun tulin viikonloppuvapaan jälkeen takaisin töihin, kyseinen jamppa oli lääkitty sellaiseen aika tujuun pöhnään jossa ei liiku ajatus eikä ruumis. Oli kuulemma puhunut niin kummallisia maailmanhengestä, historian kehityskulusta, ristiriitojen ykseydestä ja ties mistä esoteerisesta, että lääkitystä täytyi vahvistaa.
:hail: :D
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Näinhän se on, että sama repliikki eri tilanteissa aiheuttaa eri reaktiot. Tietysti samaa asiaakin luonnehditaan eri tilanteissa eri tavalla. Raportti laskettelumatkan sattumuksista vaimolle ja kaverille saattaa olla erilainen. Tai ainakin olisi hyvä olla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Luulin että mulla on jo diabetes mutta tein ite sokerirasituskokeen josta selvisin liehuvin lipuin! Jee! (tässä siis kerrottiin vaivattomuudesta) Lisäksi mua ei kyllä mitenkään vaivaa mutta on tosi ovelaa että mulla on tosi matala leposyke! Voin istua tässä koneella töitä tehden ja syke on 40. Mitähän tuo olis yöllä?

Alkaakohan sellaisten itsensätarkkailijoiden oireet näin? :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mun korvatipat on huonoja. Korva on tänään kipeempi kuin lääkärillä käydessä.
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Ai kauhea!!! Kävin toissaviikon pe hammaslääkärissä säryn takia, porailivat hammasta kun olin ollut tyhmä enkä ollut hoidattanut kipeää hammasta ajoissa kuntoon. ... NOH! Hoitivat sen sitten huonosti ja viikon verran sitten särki hammasta ja poskea reissussa... niin paljon, että yöunet menivät.
Tänään oli uusi keikka hammaslääkärissä, aloittivat juurihoidon. Poski on edelleen puutunut, mutta sattuu silti aivan kauheasti... leukaan nyt enemmän. AU!
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
Johnny Winter

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

No niin. Uusimpien kuvien mukaan eturistiside on vioittunut yläpään kiinnityksestä ja on osittain repeytynyt, eli ei ole parantunut aikaisemmin annetun ennusteen mukaan. Polvi kuitenkin pitää alla ja tuen kanssa olen käynyt ottamassa tuntumaa pelikenttiin. Päätettiin tämän uudenkin ortopedin kanssa olla vielä avaamatta polvea.

Ja kun ikää on mittarissa, niin ei sitä enää joka tilanteeseen tartte mennä niin tosissaan. Paitsi sitten Prahan reissulla.

Salille vahvistamaan tukilihaksia ja pelit jatkukoon, kunnes ne loppuu!
Avatar
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä
Viestit: 497
Liittynyt: 25.11.2010 14:13

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Onkohan se normaalia, että juurihoidosta vielä seuraaavana päivänä ei hoidettu hammas siedä ruoan pureskelua? Hirveä viiltävä kipu tuntuu, jos hampaalla erehtyy purra ruokaa.
"Fool me 7 times shame on you, fool me 8 or more times shame on me" -Amy Wong
AngryBird

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

DitaVonShagwell kirjoitti:Onkohan se normaalia, että juurihoidosta vielä seuraaavana päivänä ei hoidettu hammas siedä ruoan pureskelua? Hirveä viiltävä kipu tuntuu, jos hampaalla erehtyy purra ruokaa.
On.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on nälkä. Eväänä olleen possupihvin heitti joku innokas jääkaapin siivooja niin syvälle roskikseen, ettei löytynyt, vaikka dyykkasin. Ei siis mitään intoa lähteä ostamaan niitä vihanneksia ja raejuustoakaan, joita oli tarkoitus syödä pihvin kanssa. Onneksi olen vasta käynyt salilla, niin ei tuo nälkä varmaankaan yllätä, ja iltapäivällä saa sitten protskupatukan!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti: Eväänä olleen possupihvin heitti joku innokas jääkaapin siivooja niin syvälle roskikseen
Etkös sää oo poliisiasemalla töissä? Rikosilmoitus vaan eteenpäin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Johnny Winter

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Lolita kirjoitti:Eväänä olleen possupihvin heitti joku innokas jääkaapin siivooja niin syvälle roskikseen, ettei löytynyt, vaikka dyykkasin.
Siivooja on kettutyttö? Ihan oikein sulle! Ei salin jälkeen sikaa syödä tai muututaan itse siaksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Johnny Winter kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Eväänä olleen possupihvin heitti joku innokas jääkaapin siivooja niin syvälle roskikseen, ettei löytynyt, vaikka dyykkasin.
Siivooja on kettutyttö? Ihan oikein sulle! Ei salin jälkeen sikaa syödä tai muututaan itse siaksi.
Siivooja on Homie, joka söi pihvin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
küllküll

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Alkaa elämä taas voittaa yhden stnan about viikon kestäneen masennusvaiheen jälkeen. Eilinen päivä oli kyllä ihan kamala, mutta kyllä tästä kai kuiville rämmitään - jälleen kerran.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Tsemii tsemii!
küllküll

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^Tänks.

Kelailin tuossa hampaita pestessä, että raahautuisiko tämän vaivan takia lekuriin - vaivannut on/off yläasteiästä saakka. Pahimmillaan taisi olla opiskeluaikana 1980-1990-luvun vaihteessa sekä 2000-luvun alussa. Tuolloin makasin päiväkausia sängyssä, ahmin itseni puolihöperöksi ja vihasin itseäni.

Kävin itse asiassa puhumassa asiasta lekuriin, joka kirjoitti lähetteen "nuppitohtorille" > joka olikin ylipainoinen erikoissairaanhoitaja joka iltaopiskeli psykologiksi. Vakuutuin hänen ammattitaidottomuudestaan kahden session jälkeen ja häivyin.

Jossain takaraivossa nakuttaa, että asiat voisivat olla paremminkin mutta kynnys hakea apua ja kaivaa todennäköisesti tuhansia eurostodollareita terapiaan on sekin aika korkea - semminkin kun ylimääräistä rahaa ei just nyt yllättäen ole.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14949
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Työkaveri evästi vetämään neljän päivän buranakuurin (600 x 3) mun akillesjänteen kiinnityskohdan jatkuvaan kipuun eli tulehdukseen. Onko tuossa järkeä? Vedin jo ensimmäisen buranan, kun en muutakaan keksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^kantakorotus molempiin kenkiin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Jos et oo vähään aikaan uusinut lenkkikenkiäsi niin kauppaan hop.
Tuo on ollut työkavereillani apu kipeytyneisiin akilleksiin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.