Mitä Ostit?
Re: Mitä Ostit?
Ajatus siitä että elcolla olisi tehokkaampi auto oli ylivoimainen, joten korjasin tilanteen. 

Wot wot? Minkä ostit?Manaaja kirjoitti:Ajatus siitä että elcolla olisi tehokkaampi auto oli ylivoimainen, joten korjasin tilanteen.
No pistäs speksit nyt sitten?Manaaja kirjoitti:Ajatus siitä että elcolla olisi tehokkaampi auto oli ylivoimainen, joten korjasin tilanteen. :P
Oliko ylläoleva ironiaa?
No kyllä nyt taas kelpaa sun hengittää kun on kokonaista 5hv enempi. Toivottavasti helpottaa.Manaaja kirjoitti:250 hv, 4WD, DSG.
Ei ylläoleva ironiaa ollut. Se oli sarkasmia.
Kerro nyt mikä auto? Joku pappapassatti?
Jeah! Aaah, uuuh! Tarviitko inhalaattoria, kuulostaa vähän siltä?elco kirjoitti:No kyllä nyt taas kelpaa sun hengittää kun on kokonaista 5hv enempi. Toivottavasti helpottaa.

Ei pidä unohtaa, nämä ovat vakavia asioita!
Volsuhan se siellä. Skeidaan ei valitettavasti moista kombinaatiota saa, olis muuten ollut vakavasti harkinnassa.masa kirjoitti:VW, 0000 vai Skeida?Manaaja kirjoitti:250 hv, 4WD, DSG..
Farkku paskatti? Kelpais mulllekkin. Kyrvikäs peli.Manaaja kirjoitti: Volsuhan se siellä. .
Viimeksi muokannut masa, 16.08.2010 14:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
farkku, neliveto, dsg ja 250 kaakkia.exPertti kirjoitti:
Nyt vaadin kyllä perusteluja, että mitä kyrvikästä volksvaginassa on?
Miks ei muka skeidaa saa?
http://www.nettiauto.com/skoda/superb/3375415
-
- Kitisijä
Kenelle on, kenelle ei. Kyllä sä yksin olet tästä hevosvoima-asiasta meteliä pitänyt viime ajat - ennen Porsche-ostoksiani ja taas nyt.Manaaja kirjoitti: Ei pidä unohtaa, nämä ovat vakavia asioita!
On jokseenkin itselleni täysin käsittämätön asia, että mä voisin mitenkään olla kriisissä siitä, että joku nettirattimies ostaa jonkun volkkarin. Kai mä sitten olen.
Olin ihan unohtaa. Ostin tankillisen bensaa. 39,46 litraa. Ei mee hyvin mullakaan.
Miksei kukaan voi antaa mulle isoa autoa jossa olis paljon tehoa ja iso bensatankki. Vittu. Kotiin tuotuna.
Miksei kukaan voi antaa mulle isoa autoa jossa olis paljon tehoa ja iso bensatankki. Vittu. Kotiin tuotuna.
Ei 3.2 litrasta saa. Ton 3.6 litrasen toki saa superbiin, mutta noi 3.6 superbit tuli vasta viime syksynä/talvena. Niitä näkee tosi vähän myynnissä ja maksavat poikkeuksetta lähemmäs 60 tonnia. Ei pysty millään venymään.masa kirjoitti: Miks ei muka skeidaa saa?
-
- Kitisijä
Ohhoh, mikä riistoministeriö. Kyllä ilmatteeks tarttis saada.Riemumieli kirjoitti:20 sentillä kaakaota puljun automaatista.
Sulla on kyllä aivan käsittämättömän hauska huumorintaju silloin kun sen pitäisi venyä likimainkaan oman takin sisälle. Voisitko alkaa pitää jotain Sarasvuomaisia kursseja?elco kirjoitti:Kenelle on, kenelle ei. Kyllä sä yksin olet tästä hevosvoima-asiasta meteliä pitänyt viime ajat - ennen Porsche-ostoksiani ja taas nyt.Manaaja kirjoitti: Ei pidä unohtaa, nämä ovat vakavia asioita!
On jokseenkin itselleni täysin käsittämätön asia, että mä voisin mitenkään olla kriisissä siitä, että joku nettirattimies ostaa jonkun volkkarin. Kai mä sitten olen.
Tämä hevosvoima-asiahan tuli huvittavaksi käsitteeksi vasta siinä vaiheessa kun ihan itse tartuit (ihan niinkuin arvelinkin) älyttömän naurettavaan "Minä olen oikeammassa koska minulla on tehokkaampi auto" -provoläppääni vaatien minua (taas kerran) spekseillä todistamaan että näin tosiaan olisi.
Että älläslää vaan itelles.
Niin, minä arvostan tilaa, mukavuutta, käyttökelpoisuutta ja suorituskykyä. Kun ne on kaikki samasa paketissa, on aika vaikea valita muita kuin perheautoja. Toki voisihan sitä urheiluatoonkin satsata, mutta ei ne perheellisen miehen ritsoja ole.exPertti kirjoitti: Eli siis ihan aikuisten oikeasti on olemassa ihmisiä jotka nähdessään nelivetofarkkupassatin isolla koneella ajattelevat "on muuten kyrvikäs auto".
Aina sitä uutta oppii.
Toki minä mielummin ottaisin MB R 4 maticin, mutta kun se on hieman liian tyyris.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/r/3427252
Mut joo, ainahan rellu toki saa paremman stondiksen aikaan.
On myös ihan aikuisten oikeasti olemassa ihmisiä jotka ovat kiinnostuneempia siitä miltä itsestä tuntuu ratin takana kuin mitä muut ajattelevat.exPertti kirjoitti:Eli siis ihan aikuisten oikeasti on olemassa ihmisiä jotka nähdessään nelivetofarkkupassatin isolla koneella ajattelevat "on muuten kyrvikäs auto".
Aina sitä uutta oppii.
Pertsa taitaa tässä asiassa olla kyllä Obi Wan Kenobi ja me ollaan ihan Padawaneja vielä.Manaaja kirjoitti: On myös ihan aikuisten oikeasti olemassa ihmisiä jotka ovat kiinnostuneempia siitä miltä itsestä tuntuu ratin takana kuin mitä muut ajattelevat.
-
- Kitisijä
Kokeile itse.NuoriD kirjoitti:Poistaako se kohinaa muutenkin kuin pehmentämällä kuvaa?huima kirjoitti: Ostin lisenssipäivitykset Neat Imageen, joka poistaa kohinaa valokuvista. Uusi versio toimii kuin häkä.
Toiminut mulla hyvin digikameroiden kanssa.
Meinasinkin lisätä "You should know" loppuun, mutta pystyin jotenkin vastustamaan kiusausta.masa kirjoitti:Pertsa taitaa tässä asiassa olla kyllä Obi Wan Kenobi ja me ollaan ihan Padawaneja vielä.Manaaja kirjoitti: On myös ihan aikuisten oikeasti olemassa ihmisiä jotka ovat kiinnostuneempia siitä miltä itsestä tuntuu ratin takana kuin mitä muut ajattelevat.