Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ajatus siitä että elcolla olisi tehokkaampi auto oli ylivoimainen, joten korjasin tilanteen. :P
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Ajatus siitä että elcolla olisi tehokkaampi auto oli ylivoimainen, joten korjasin tilanteen. :P
Wot wot? Minkä ostit?
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:Ajatus siitä että elcolla olisi tehokkaampi auto oli ylivoimainen, joten korjasin tilanteen. :P
No pistäs speksit nyt sitten?

Oliko ylläoleva ironiaa?
Manaaja

250 hv, 4WD, DSG.

Ei ylläoleva ironiaa ollut. Se oli sarkasmia.
elco

Manaaja kirjoitti:250 hv, 4WD, DSG.

Ei ylläoleva ironiaa ollut. Se oli sarkasmia.
No kyllä nyt taas kelpaa sun hengittää kun on kokonaista 5hv enempi. Toivottavasti helpottaa.

Kerro nyt mikä auto? Joku pappapassatti?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:250 hv, 4WD, DSG..
VW, 0000 vai Skeida?
Manaaja

elco kirjoitti:No kyllä nyt taas kelpaa sun hengittää kun on kokonaista 5hv enempi. Toivottavasti helpottaa.
Jeah! Aaah, uuuh! Tarviitko inhalaattoria, kuulostaa vähän siltä? :D

Ei pidä unohtaa, nämä ovat vakavia asioita!
Manaaja

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:250 hv, 4WD, DSG..
VW, 0000 vai Skeida?
Volsuhan se siellä. Skeidaan ei valitettavasti moista kombinaatiota saa, olis muuten ollut vakavasti harkinnassa.
masa

Manaaja kirjoitti: Volsuhan se siellä. .
Farkku paskatti? Kelpais mulllekkin. Kyrvikäs peli.
Viimeksi muokannut masa, 16.08.2010 14:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Manaaja

^ Oli pakko ostaa: sain lasten niskatuen kaupan päälle.
masa

exPertti kirjoitti:
Nyt vaadin kyllä perusteluja, että mitä kyrvikästä volksvaginassa on?
farkku, neliveto, dsg ja 250 kaakkia.

Miks ei muka skeidaa saa?

http://www.nettiauto.com/skoda/superb/3375415
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

20 sentillä kaakaota puljun automaatista.
Paras päivä ikinä.
elco

Manaaja kirjoitti: Ei pidä unohtaa, nämä ovat vakavia asioita!
Kenelle on, kenelle ei. Kyllä sä yksin olet tästä hevosvoima-asiasta meteliä pitänyt viime ajat - ennen Porsche-ostoksiani ja taas nyt.

On jokseenkin itselleni täysin käsittämätön asia, että mä voisin mitenkään olla kriisissä siitä, että joku nettirattimies ostaa jonkun volkkarin. Kai mä sitten olen.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Olin ihan unohtaa. Ostin tankillisen bensaa. 39,46 litraa. Ei mee hyvin mullakaan.

Miksei kukaan voi antaa mulle isoa autoa jossa olis paljon tehoa ja iso bensatankki. Vittu. Kotiin tuotuna.
Manaaja

masa kirjoitti: Miks ei muka skeidaa saa?
Ei 3.2 litrasta saa. Ton 3.6 litrasen toki saa superbiin, mutta noi 3.6 superbit tuli vasta viime syksynä/talvena. Niitä näkee tosi vähän myynnissä ja maksavat poikkeuksetta lähemmäs 60 tonnia. Ei pysty millään venymään.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ennakoin, automaatti olikin rikki.
Paras päivä ikinä.
masa

:sir:
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Riemumieli kirjoitti:20 sentillä kaakaota puljun automaatista.
Ohhoh, mikä riistoministeriö. Kyllä ilmatteeks tarttis saada.
Manaaja

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ei pidä unohtaa, nämä ovat vakavia asioita!
Kenelle on, kenelle ei. Kyllä sä yksin olet tästä hevosvoima-asiasta meteliä pitänyt viime ajat - ennen Porsche-ostoksiani ja taas nyt.

On jokseenkin itselleni täysin käsittämätön asia, että mä voisin mitenkään olla kriisissä siitä, että joku nettirattimies ostaa jonkun volkkarin. Kai mä sitten olen.
Sulla on kyllä aivan käsittämättömän hauska huumorintaju silloin kun sen pitäisi venyä likimainkaan oman takin sisälle. Voisitko alkaa pitää jotain Sarasvuomaisia kursseja?

Tämä hevosvoima-asiahan tuli huvittavaksi käsitteeksi vasta siinä vaiheessa kun ihan itse tartuit (ihan niinkuin arvelinkin) älyttömän naurettavaan "Minä olen oikeammassa koska minulla on tehokkaampi auto" -provoläppääni vaatien minua (taas kerran) spekseillä todistamaan että näin tosiaan olisi.

Että älläslää vaan itelles.
Charles Caldwell

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Mä ostin uuden pumpun mun polkupyörää varten. 5 €.
masa

exPertti kirjoitti: Eli siis ihan aikuisten oikeasti on olemassa ihmisiä jotka nähdessään nelivetofarkkupassatin isolla koneella ajattelevat "on muuten kyrvikäs auto".

Aina sitä uutta oppii.
Niin, minä arvostan tilaa, mukavuutta, käyttökelpoisuutta ja suorituskykyä. Kun ne on kaikki samasa paketissa, on aika vaikea valita muita kuin perheautoja. Toki voisihan sitä urheiluatoonkin satsata, mutta ei ne perheellisen miehen ritsoja ole.

Toki minä mielummin ottaisin MB R 4 maticin, mutta kun se on hieman liian tyyris.

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/r/3427252

Mut joo, ainahan rellu toki saa paremman stondiksen aikaan.
Manaaja

exPertti kirjoitti:Eli siis ihan aikuisten oikeasti on olemassa ihmisiä jotka nähdessään nelivetofarkkupassatin isolla koneella ajattelevat "on muuten kyrvikäs auto".

Aina sitä uutta oppii.
On myös ihan aikuisten oikeasti olemassa ihmisiä jotka ovat kiinnostuneempia siitä miltä itsestä tuntuu ratin takana kuin mitä muut ajattelevat.
masa

Manaaja kirjoitti: On myös ihan aikuisten oikeasti olemassa ihmisiä jotka ovat kiinnostuneempia siitä miltä itsestä tuntuu ratin takana kuin mitä muut ajattelevat.
Pertsa taitaa tässä asiassa olla kyllä Obi Wan Kenobi ja me ollaan ihan Padawaneja vielä.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:
huima kirjoitti: Ostin lisenssipäivitykset Neat Imageen, joka poistaa kohinaa valokuvista. Uusi versio toimii kuin häkä.
Poistaako se kohinaa muutenkin kuin pehmentämällä kuvaa?
Kokeile itse.

Toiminut mulla hyvin digikameroiden kanssa.
Manaaja

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: On myös ihan aikuisten oikeasti olemassa ihmisiä jotka ovat kiinnostuneempia siitä miltä itsestä tuntuu ratin takana kuin mitä muut ajattelevat.
Pertsa taitaa tässä asiassa olla kyllä Obi Wan Kenobi ja me ollaan ihan Padawaneja vielä.
Meinasinkin lisätä "You should know" loppuun, mutta pystyin jotenkin vastustamaan kiusausta.