Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Selkä on kipee. Siis selkäranka. Varpaat on olleet kipeet jo varmaan pari kuukautta - taas. Tohtori saa kyllä tarkistaa noita reumalääkkeitä uudelleen. Ei kai ole niin helppo säätää nivel -ja selkärankareuman nappitarjontaa. Mutta ketuttaa :(
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6316
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Menkat viikon myöhässä, kaks negaa testattu, viimeisin tänä aamuna. Kaikki raskausoireet suunnilleen lapsen liikkeitä myöten (väsymys, pahoinvointi, jatkuva nälkä) oon onnistunut hienosti psyykkaamaan. Viime viikon lopulla tuli muutama tippa verta wc-paperiin pyyhkiessä, muuten ei mitään tietoakaan menkoista. Ilmeisesti stressi on venynyt nyt myös hormoonitoimintaan vaikuttavaksi. Hienoa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6316
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on samankaltaista, mies poti samaa kolmisen viikkoa, mulla on vasta eka meneillään.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6316
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Suutarin lapsella ei ole kenkiä jne. Meillä ei mennä lääkäriin kuin ambulanssilla. Mies oli katsonut tulehdusarvot töissä ja tullut siihen tulokseen, että virus on. Mulla on syytä olettaa kärsiväni samasta vaivasta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Suutarin lapsella ei ole kenkiä jne. Meillä ei mennä lääkäriin kuin ambulanssilla.
Juuri näin! Lääkkeet on lapsille! Eikä lääkäri sairastu, potilaat sairastavat.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

Oikeeseen ketjuun:

Tietokoneen pällistely ottaa silmien päälle nykyään. Tuntuu kuin mega hedari olis tulossa, tulematta. Silmiäkin täytyy siristellä, ihmetellä. Into luke tai kirjoittaa on minimaalinen (mikä voi olla hyvästä).
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14937
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RP kirjoitti:Oikeeseen ketjuun:

Tietokoneen pällistely ottaa silmien päälle nykyään. Tuntuu kuin mega hedari olis tulossa, tulematta. Silmiäkin täytyy siristellä, ihmetellä. Into luke tai kirjoittaa on minimaalinen (mikä voi olla hyvästä).
Eikun optikolle rillejä hakemaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:Oikeeseen ketjuun:

Tietokoneen pällistely ottaa silmien päälle nykyään. Tuntuu kuin mega hedari olis tulossa, tulematta. Silmiäkin täytyy siristellä, ihmetellä. Into luke tai kirjoittaa on minimaalinen (mikä voi olla hyvästä).
Diagnoosi: 30vee.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
RP

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti:
RP kirjoitti:Oikeeseen ketjuun:

Tietokoneen pällistely ottaa silmien päälle nykyään. Tuntuu kuin mega hedari olis tulossa, tulematta. Silmiäkin täytyy siristellä, ihmetellä. Into luke tai kirjoittaa on minimaalinen (mikä voi olla hyvästä).
Eikun optikolle rillejä hakemaan.
Jotain kuukausi pari sitten olin, ja ihan silmälääkärilläkin. On niinQ uudet kakkulat, näen varmaan liian hyvin. Elco, mä olen 29, en 30. Vissi ero!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Elco, mä olen 29, en 30. Vissi ero!
Sun biologinen kello edistää vuodella.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exsu kirjoitti:Mulla on samankaltaista, mies poti samaa kolmisen viikkoa, mulla on vasta eka meneillään.
Mulla taitaa tulla tänään 2 vkoa täyteen :h: Kolme viikkoa kuulostaa ihan kohtuulliselta.

Lepopäivääni sulostuttamassa 9, (oma 8 ), 6 ja 4 v. muksut, joista 2/4 aika tukkosia myös. 4/4 yöpyy täällä. Ei oikeestaan ees tressaa, kun ovat niin ihania :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Päätä särkee niin saatanasti etten edes muista milloin viimeksi. Kaamosmasennusta pukkaa, ei hitto tää menee vuosi vuodelta hankalammaksi :(
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti: Elco, mä olen 29, en 30. Vissi ero!
Sun biologinen kello edistää vuodella.
Mutta pääasia, että et näytä päivääkään yli nelkytvuotiaalta!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pari viikkoa ollut leikattu polvi jo kipeänä. Johtuu just siitä että rustot tuhoutuneet aikoinaan. 2 kertaa oon käynyt salilla kun ei ole paljoa uskaltanut vaan oon yrittänyt antaa lepoa mahd. paljon.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dumiz kirjoitti:Pari viikkoa ollut leikattu polvi jo kipeänä. Johtuu just siitä että rustot tuhoutuneet aikoinaan. 2 kertaa oon käynyt salilla kun ei ole paljoa uskaltanut vaan oon yrittänyt antaa lepoa mahd. paljon.
Pitäisköhän sun harrastaa uintia?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Georgina kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Pari viikkoa ollut leikattu polvi jo kipeänä. Johtuu just siitä että rustot tuhoutuneet aikoinaan. 2 kertaa oon käynyt salilla kun ei ole paljoa uskaltanut vaan oon yrittänyt antaa lepoa mahd. paljon.
Pitäisköhän sun harrastaa uintia?
Joo, viime talvena vähän jo uinkin. Nyt olis tarkoitus harrastella enempi.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Vaikuttaiskohan ruokavalio niveliinkin?
Ainakin mulla tuntuu vaikuttavan.. polvet snadisti kipeet rasituksessa nyt kun tulee työstressissä syötyä päin prcttä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pulkannaru kirjoitti:^
Vaikuttaiskohan ruokavalio niveliinkin?
20 vuotta fudista ja kuutisen kertaa lumpion paikoiltaanmeno sekä kolme leikkausta varmaan eniten vaikuttaneet. Huono niitä rustoja on voidella, kun ei paljoa enää ole.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Ovatko jo lumpion pintaa porailemalla ja verta vuodattamalla kasvattaneet lisää rustoa?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Pulkannaru kirjoitti:^
Ovatko jo lumpion pintaa porailemalla ja verta vuodattamalla kasvattaneet lisää rustoa?
Porasivat pintaa juu, ei mainittavaa vaikutusta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mun vasen polvi ei ole ollut kunnossa sen jälkeen kun sata vuotta sitten intissä hyppäsin proton lavalta rynkky tyhmästi olalla. Jalkani osui ensin maahan, sitten rynkky polveen. Tekipä aivan helvetin kipeetä koko yön junassa matkalla Lohtajalle ja turposi. Sotilaslääkäri kairasi siitä vettä, muttei löytänyt. Kun olin lääkintämies. oli silti pakko juostakin sen kanssa. Vieläkin kipeytyy rasituksessa, vanhetessa enemmän.

Kun tein 80-luvulla pari vihamielisiä turistimatkaa hihhuliseurakuntiin, valitin tuota parantajapapille. Se luterilainen alppilassa, mikä sen nimi nyt onkaan. Seppo Juntunen. Hän pisti minut istumaan, veti jalkani yhteen, totesi että koipeni ovat eri pituiset (tuskin ne kellään tasan on, riippuu istuma-asennosta), veti ne erilleen ja taas yhteen niin että kannat olivat tasan, sanoen: "Jeesuksen nimessä ero poistu". Valitettavasti polveni jäi yhtä paskaksi kuin ennenkin!!! Onneksi en löytänyt yliluonnollisia, ja osaan tehdä tuon jalanpidennyksen itsekin Aku Ankan nimeen. Enkä edes kaatunut vaikka kaikki muut ympäriltä kun se äijä työnsi otsasta.

Joten en suosittele ihmeparannustakaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Dumiz kirjoitti: Joo, viime talvena vähän jo uinkin. Nyt olis tarkoitus harrastella enempi.
Varmasti hyvä, oon ymmärtänyt että nivelvammasten oikea laji. Ja kivaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Georgina kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Joo, viime talvena vähän jo uinkin. Nyt olis tarkoitus harrastella enempi.
Varmasti hyvä, oon ymmärtänyt että nivelvammasten oikea laji. Ja kivaa!

Kyllä mulle on ehdoteltu kaiken maailman mummojumppia- ja sauvakävelyä, mutta vielä en kirjoita sitä että olen 100% invalidi, niin tuo uiminen ja sali saakoot olla reenimuodot toistaiseksi. Spinninigstäkin salaa haaveilen välillä :twisted:
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mitenhän sitä sais aikaiseksi mennä hierojalle nyt tässä vaiheessa kun tuo selkä on taas niin saatanan tukossa muttei VIELÄ tulehtunut? auttaskohan se kun siellä kävis kerran kuussa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Oisko osteopatia mitään? (Sori en jaksa selata olitko jo kokeillut.)
Just kattelin et meiän kuntokeskuksella ois tarjolla ortopedistä osteopatiaa, vois mennä koittaan jos jossain kohtaa alkaa tuntuun siltä ettei omat (& PT:n) keinot riitä. Josko jollain kokemuksia tällasista, ois kiva kuulla.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.