Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Niba
Kitisijä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:250 hv, 4WD, DSG.

Ei ylläoleva ironiaa ollut. Se oli sarkasmia.
No kyllä nyt taas kelpaa sun hengittää kun on kokonaista 5hv enempi. Toivottavasti helpottaa.

Kerro nyt mikä auto? Joku pappapassatti?
Kumpi kulkee kovenpaa, kiihtyy nopeemmin?

Luonnontieteilijänä mua kiinnostaa muutkin fysiikan suureet kun paino ja kW.. Oikeilla yksiköillä tuo 5hv supistuu 3,67kW mikä alkaa olla aika pieni ero, ajo-ominaisuuksiltaan luulen Porcshen olevan aika paljon parempi kuin..
Tehän tiedätte että hv on muisto jostain hevosavusteisten liikkumavälineitten ajalta, kW pohjaa taas metriseen järjestelmään, jossa kaikki mitattaus pitäsi ilmoittaa..
Enkä ostaisi edes jos siinä olisi vaikkapa 1000hv tai oikeammin 746kW..

Onneksi mulla on nyt sellainen auto jonka tankki vetää ainakin 60l ! Tarkistin 65! Kyllä se on jo auto, kätkee bensaakin vatsaansa noin paljon entinen ei imenyt kuin 40l hyvin hätäisesti() koskaan ei uskaltanut tankata kuin 37,5l sinne, nyt voi heittää tankkiin vaikka 60l kertaalleen! Niin ja sitten kun painaa kaasua oikein kunnolla niin mittari vaan nopeesti tippuu ohden nollaa, vaikka vähänhän se 2,0l DOCH imasee sillä 130 hepalla tai 97 kWllä en pääse oikeen sanoihin kun noilla huurjilla isommilla moteilla keskikulutus 7,7l? Antakaa mun nauraa! Kyllä pitää ainakin 12l hulahtaa satasella. Voin tulla vähän sparraamaan jos ette saa bensaa kunnolla menemään!
Pyyhin Netikettiin..
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: Sulla on kyllä aivan käsittämättömän hauska huumorintaju silloin kun sen pitäisi venyä likimainkaan oman takin sisälle. Voisitko alkaa pitää jotain Sarasvuomaisia kursseja?
Jaha. Näin tämä sitten näköjään kääntyi: Porschemies on kriisissä siitä, että volkswagenmies osti volkkarin. Tehoja hehkuttava volkswagenmies arvostaa volkkarinsa loistavia ajo-ominaisuuksia aivan eri tavalla kuin tehoja hehkuttamaton porschemies.

Saas nähdä miten porschemies tästä toipuu, jos siis ylipäänsä toipuu. Porschemies tuli ilmeisesti nujerretuksi tehossa, ajo-ominaisuuksissa, auton omistamisen aitoudessa, ironiassa, sarkasmissa ja itseironiassa; vastapainoksi voitto tuli ainoastaan hiusmuotoilussa.
elco

masa kirjoitti:Toki voisihan sitä urheiluatoonkin satsata, mutta ei ne perheellisen miehen ritsoja ole.
Satsasitko ennen perhettä?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

elco kirjoitti:Saas nähdä miten porschemies tästä toipuu, jos siis ylipäänsä toipuu. Porschemies tuli ilmeisesti nujerretuksi tehossa, ajo-ominaisuuksissa, auton omistamisen aitoudessa, ironiassa, sarkasmissa ja itseironiassa; vastapainoksi voitto tuli ainoastaan hiusmuotoilussa.
Jos noin todella pääsi käymään, aina voi lohduttautua tunnetulla tosiasialla: "Tukka hyvin, kaikki hyvin!" Asettaa uuteen arvoon hiusmuotoilussa voittamisen...
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti:Toki voisihan sitä urheiluatoonkin satsata, mutta ei ne perheellisen miehen ritsoja ole.
Satsasitko ennen perhettä?
No jos Saabin Aeroa voidaan urheiluautona pitää niin joo, mutta jos ei, niin en.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kuva
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sulla on kyllä aivan käsittämättömän hauska huumorintaju silloin kun sen pitäisi venyä likimainkaan oman takin sisälle. Voisitko alkaa pitää jotain Sarasvuomaisia kursseja?
Jaha. Näin tämä sitten näköjään kääntyi: Porschemies on kriisissä siitä, että volkswagenmies osti volkkarin. Tehoja hehkuttava volkswagenmies arvostaa volkkarinsa loistavia ajo-ominaisuuksia aivan eri tavalla kuin tehoja hehkuttamaton porschemies.

Saas nähdä miten porschemies tästä toipuu, jos siis ylipäänsä toipuu. Porschemies tuli ilmeisesti nujerretuksi tehossa, ajo-ominaisuuksissa, auton omistamisen aitoudessa, ironiassa, sarkasmissa ja itseironiassa; vastapainoksi voitto tuli ainoastaan hiusmuotoilussa.
Kas kun sä nyt noilla reaktioillasi olet ainoastaan todistanut että noilla tehoilla ja muilla asioilla on sulle sitä todellista merkitystä. Kakkospalli peniksenmittauskisassa tuntuu olevan kamalinta mitä tiedät. Kuvittelet siellä suuressa jännityksessä ihan oikeasti, ostinko auton vain oman autonostosi vuoksi.
elco

Manaaja kirjoitti: Kas kun sä nyt noilla reaktioillasi olet ainoastaan todistanut että noilla tehoilla ja muilla asioilla on sulle sitä todellista merkitystä. Kakkospalli peniksenmittauskisassa tuntuu olevan kamalinta mitä tiedät. Kuvittelet siellä suuressa jännityksessä ihan oikeasti, ostinko auton vain oman autonostosi vuoksi.
No näin kai sitten ajattelen ja kuvittelen, kun kerta niin sanot.

Sullehan tunnetusti autot ja niiden ominaisuudet eivät merkkaa yhtään mitään, mutta ironiaa ja sarkasmia irtoaa.

Toisekseen, etkös sä taas nyt pistä omia sanojasi suuhuni: sähän tuossa taannoin kommentoit "auttaneesi" minua autonostopäätöksessä. Eli taas kerran mennään niin, että sä syytät minua jostain omista kahjoista ajatuksistasi, jotka olet jo tänne postannut. Sulle ja ninnille tuntuu olevan yhteistä toi vitsikortti.

Psykedeelistä menoa tämä kuitenkin on.
Manaaja

elco kirjoitti:Sullehan tunnetusti autot ja niiden ominaisuudet eivät merkkaa yhtään mitään
Totta helvetissä merkkaa. Sen sijaan mulle ei ole mitään väliä millä muut ajaa, enkä koe auton ostamisen/omistamisen olevan mikään hairdressertyylinen pätemiskeino. Junou, siihen tyyliin että mun pitäis ostaa aina se omissa kuvitelmissa vetävin chickmagnet-malli vaikka sitten sillä hinnalla, että joutuu ottamaan halvimman moottori- ja varustetason.
Toisekseen, etkös sä taas nyt pistä omia sanojasi suuhuni: sähän tuossa taannoin kommentoit "auttaneesi" minua autonostopäätöksessä. Eli taas kerran mennään niin, että sä syytät minua jostain omista kahjoista ajatuksistasi, jotka olet jo tänne postannut.
Miten sä voit olla kerta toisensa jälkeen, vuodesta toiseen, fiksuksi mieheksi näin saatanan helppo provottava? Miten sä voit olla kerta toisensa jälkeen noin yksinkertainen ymmärtämään sarkasmia ja varsinkin itseironiaa?

Väännän rautalangasta: a) se oli vitsi (isot pojat kutsuu sarkasmiksi) että arvelin sinun ostaneen autosi vuokseni. Kuitenkin näemmä upposi kuin kuuma veitsi voihin. Et edes osaa kyseenalaistaa että sua vaan läpällä vedätetään, vaan kyse on aina toisten "kahjoista ajatuksista". b) se oli samasta aiheesta, a-kohdassa tapahtuneesta (huomasit tämän, onnea!) itseäni satiroiva vitsi (isot pojat kutsuu itseironiaksi, tätä et huomannut, no win) etten kestäisi jonkun porsaasi tehoa, ja että ostin uuden auton sen vuoksi. Hyvä kuitenkin että teit välittömästi selväksi, että tehoeroa on ainoastaan ne merkityksettömät viisi hevosvoimaa!

Kaikki tämä taitaa olla aika psykedeelistä hepreaa, noin sulle ja entulle? Muitahan sä osaat kyllä tökkiä ihan pätevästi, mutta jos kyse on itseironian ymmärtämisestä, sä tunnut olevan joka ikinen kerta aivan kehdossa. Voitaskohan me korjata sut jotenkin? Onkohan tohon olemassa jotain suppoa? Jos on ja käytät jo, ota suppo pooois.
elco

Manaaja kirjoitti: Totta helvetissä merkkaa. Sen sijaan mulle ei ole mitään väliä millä muut ajaa, enkä koe auton ostamisen/omistamisen olevan mikään hairdressertyylinen pätemiskeino. Junou, siihen tyyliin että mun pitäis ostaa aina se omissa kuvitelmissa vetävin chickmagnet-malli vaikka sitten sillä hinnalla, että joutuu ottamaan halvimman moottori- ja varustetason.
Edelleen tämä tuntuu olevan sulle niin tavaton issue, että pitää sitä mun Porschea lyödä vaikka väkisin. Hiusmuotoilua, chickmagnettia ja halvinta moottori- ja varustetasoa: Oliko tämä ja loppupupelluksesi nyt taas sitä sun kuuluisaa ironiaa ja sarkasmia?

Pädet sillä, että ostat mitäänsanomattomia autoja, joissa on hyvät ajo-ominaisuudet. Minä ostan hyvännäköisiä autoja, joissa on myös hyvät ajo-ominaisuudet, mutta olen hiusmuotoilija. Minä ostan halvimman moottorin ja sinä kalleimman; päädytään suunnilleen samoihin spekseihin, minkä jälkeen minä jotenkin päden täällä ja minulle yksin näillä asioilla on merkitystä.

Täytyy kyllä sanoa, ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia yltää ironiassa ja itseironiassa tasollesi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hei, nyt niinku asiat tärkeysjärjestykseen, sen jälkeen voitte taas jatkaa. Hiusmuotoilua.... meinaako tämä että elco on KASVATTANUT HIUKSET? Vai voiko kaljua muotoilla, miten se onnistuu?
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

RP kirjoitti:Vai voiko kaljua muotoilla
Kuva
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Korvat puuttuu.
Gaia

ninnithequeen kirjoitti:^Korvat puuttuu.
:?:
ninnithequeen

Gaia kirjoitti:
Ootsä tavannu Elcoa?
Gaia

ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Ootsä tavannu Elcoa?
Miten se liittyy tohon kuvaan?
Ja vaikka olisinkin tavannut, meinaatko todella, että huomauttelisin korvista --tai ylipäänsä muustakaan- täällä ympäriinsä?
ninnithequeen

Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
Ootsä tavannu Elcoa?
Ja vaikka olisinkin tavannut, meinaatko todella, että huomauttelisin korvista --tai ylipäänsä muustakaan- täällä ympäriinsä?
Sulla(kin) on tapana. Katkera ku katkera, mut hei, ei se mitään. Samma här.
Gaia

ninnithequeen kirjoitti:
Gaia kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Ootsä tavannu Elcoa?
Sulla(kin) on tapana. Katkera ku katkera, mut hei, ei se mitään. Samma här.
Tapana mikä? Huomautella ulkonäöstä? Joo. On toki. Jatkuvasti, samasta asiasta, aina ja kaikkialla. Kaikkia naurattaa vuosien jälkeenkin ihan kamalasti.
Joo. Vitsi vitsi.
Sä alat olla yhtä kryptinen kuin niba.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Voitaisko me sopia, että Elcolla ja Manalalla on molemmilla hieno auto?
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriD kirjoitti:Voitaisko me sopia, että Elcolla ja Manalalla on molemmilla hieno auto?
Ei
ninnithequeen

Joo sovitaan. Mut Manala on rumempi.
Manaaja

elco kirjoitti:Edelleen tämä tuntuu olevan sulle niin tavaton issue, että pitää sitä mun Porschea lyödä vaikka väkisin. Hiusmuotoilua, chickmagnettia ja halvinta moottori- ja varustetasoa: Oliko tämä ja loppupupelluksesi nyt taas sitä sun kuuluisaa ironiaa ja sarkasmia?
On kyllä melkoista ruikutusta mieheltä, joka on puolisentoista vuotta itkenyt pappa-jaguareista ja viime vuosituhannen mustangeista. :D

Propsit että oot opetellut kirjoitusasun jo oikein! Ja tolla chickmagnet-halvinvarustemoottori -yhdistelmällä tarkoitin sitä TT:tä. En tullut edes ajatelleeksi että possukin on. Kappas perkele!
Manaaja

ninnithequeen kirjoitti:Joo sovitaan. Mut Manala on rumempi.
Tällä arvosteluakselilla tämä on kohteliaisuus. Oonhan rekkistäkin.
ninnithequeen

Manaaja kirjoitti:
Mä tykkään kaljuista. Susta en.
Manaaja

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Mä tykkään kaljuista. Susta en.
No eihän siinä. Mäkin tykkään naisista. Susta en.