Siis sehän tasan tarkkaan riippuupi siitä kuka vakkari tulee uniin.Heh.
Tämä liene selvä.
Niin selvä että se riitti tähän.

Stadinarska
myös unessa joka päivä
Keikaus kirjoitti:Muistan ajatelleeni, että hän on rikas, koska on juutalainen.
MOI KIEKAUS, tarkoitan siis kieppaus, Keikaus!Keikaus kirjoitti:Näin sellaista unta, että Ann ja Mylwin oli mun luona kylässä ja he toivat mukanaan kutsun häihinsä, jotka pidettäisiin toisena pääsiäislauantaina (?) eli 10.4. (.
Juu, tunnen montakin runkkaria oikein hyvin. Älä ota ihmisten kirjoituksia tosissaan, se on vain tätä tutustumiseen liittyvää molemminpuolista särmien hiontaa. Vuoden päästä pahimmat vihamiehesi rrrrakastavat sinua rrrrajusti. Tai ovat löytäneet ignore-nappulan ruudultaan.Stadinarska kirjoitti: MOI KIEKAUS, tarkoitan siis kieppaus, Keikaus!...
Totta. Harvemmin kukaan on ylpeä idiotismistaan.Keikaus kirjoitti:ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään.
POHJANMAAN KULTA!SingleMalt kirjoitti:Totta. Harvemmin kukaan on ylpeä idiotismistaan.Keikaus kirjoitti:ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään.
Sitä mä oon sanonut, että olen usein törmännyt kateellisuuteen. En nyt viitsi tätä aina korostaa kun se korostus tekee minut "rumemmaksi", mutta siis koulussakin aina sai "maahanlyömisen" jos oli jossain asiassa parempi!Keikaus kirjoitti:POHJANMAAN KULTA!SingleMalt kirjoitti:Totta. Harvemmin kukaan on ylpeä idiotismistaan.Keikaus kirjoitti:ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään.
Eikä se pelkkään idiotismiin rajoitu. Olen huomannut, että joitain ärsyttää esim. estottomuus ja spontaanius. Kun eivät itse osaa.
Juu, kyllä. Mä olen joustava mielestäni enkä halua mitään toraa.Keikaus kirjoitti:Oot hauska mies!
Juu, kyllä niitä muita ihmisiä kannattaa käyttää peileinä ja kuunnella, mitä sanottavaa heillä on, siis johonkin pisteeseen asti, ja muuttaa käytöstään tarvittaessa. Toisaalta tämä tämmöinen koko kansan areena kuin internjet ei ehkä ole paras paikka syvimpien tuntojensa paljastamiseen. Tai ainakin pitää varautua siihen, että jotkut katsovat asiakseen kommentoida aika tylysti sitä ja tätä. Tietenkin omien tunteidensa ja ajatustensa mukaan.
Ei aiheuta, kunhan ei odota palavaa rakkautta kaikilta ihmisiltä.Stadinarska kirjoitti:Mutta siis minua ottaa kyllä aivoon tuollainen laumasielutyhmyys ja kylmyys ja valikoivuus ja itsekkyys. Sellainen joka juuri edistää kaikenlaista pahaa oloa yhteiskunnassa ja on joka puolella vainoamassa.Tuottaa mielenterveysongelmia ja ahdistusta ja mielipahaa ja loppuunpalamista ja unettomuutta...
Edith kirjoitti: Mä näin unta, että Aito_Johannalla oli veli, joka oli maanviljelijä Kirkkonummella ja A_J oli järjestänyt mulle ja sille sokkotreffit maatalousmessuille.
On sullakin kuitenkin vielä oppimista VILJALTI!Keikaus kirjoitti:Näin sellaista unta, että Yönmustaritarilla oli joku paatti, jolla seilailimme kesämökillämme. Menin Y:n taakse seisomaan ja painauduin häntä vasten, hieroin vähän etumustani hänen takamustaan vasten ja halailin häntä. Sitten otin Y:n kainaloon ja pussasin, mutta siihen se Y sitten kauhistuikin ja jäykistyi. Sellainen mies se Yönmustaritari on.
Stadinarska kirjoitti: c) okay...kauhistuminen on ekstaasiin joutumista ja jäykistyminen...hei Keikku, ei niin huono itsetunto saa sulla olla.Kyl kai nyt sentään niin käy!
Keikkujen keikku!Keikaus kirjoitti:Stadinarska kirjoitti: c) okay...kauhistuminen on ekstaasiin joutumista ja jäykistyminen...hei Keikku, ei niin huono itsetunto saa sulla olla.Kyl kai nyt sentään niin käy!
Joo, joskus käy, mutta tulkitsen kauhistumisen ja jäykistymisen kyllä ihan sen merkiksi, ettei nappaa. Ekstaasi on kuule ihan eri asia ja ekstaasiin joutuneet miehet näyttävät vähän erilaisilta kuin Yönmustaritari unessani.![]()
Stadinarska, miehet eivät ole vain koneita ja lihapaloja, vaan tuntevia ja ajattelevia olentoja. Ettäs tiedät.
AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Olit laittanut tämän viestin juur aiemmin kun mä laitoin ketjuvastausta "uudenvuodenlupauksiin" Suviselle ja juuri vielä povasin hänelle haaveunta Stadinarskasta... Kuinka VOI olla mahdollista?CandyMan kirjoitti:Ei perkele, ja just kun olin päättänyt etten näe enää koskaan Kitinä-aiheisia unia...
Olin jonkinmoisessa muuttoporukassa auttamassa Suvinen:ia muuttamaan pois ex-poikaystävänsä luota. En osaa sanoa olivatko muut muuttoporukan tyypin kitinäläisiä, mutta sovitaan että olivat.
Paikalla asunnossa oli sekä kyseinen ex-poikaystävä, että Suvisen uusi kuviteltu boyfriendi (ei ollut Stadinarska, tarkistin), jälkimmäinen auttamassa muutossa. Uusio vaikutti kovin vaivautuneelta tilanteesta varsinkin kun Suvinen edelleen selvästi kaipasi exäänsä, ja osoitti sen kosteasilmäisen avoimesti. Exä, joka nyt ajatellen näytti muuten vähän tuolta tyypiltä, vaikutti siltä kuin olisi vaan halunnut päästä nopeasti koko prosessin yli, pyrki kiirehtimään muuttoa jne. Uusio oli taas sellainen tavanomaisen näköinen tummahiuksinen nuorimies.
Mitään muuta mielenkiintoista unessa ei tapahtunut, eikä tuokaan nyt niin kovin mielenkiintoista ollut, varsinkaan koska olin statistin roolissa. Paska uni.
Sinä matkit, siitä se johtuu.Stadinarska kirjoitti:AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Olit laittanut tämän viestin juur aiemmin kun mä laitoin ketjuvastausta "uudenvuodenlupauksiin" Suviselle ja juuri vielä povasin hänelle haaveunta Stadinarskasta... Kuinka VOI olla mahdollista?
Sori, mutta hanki omat unesi. Sinä et uniini pääsisi vaikka pyytäisit.Toisena asiana oikeastaan sun tulisi sille optikolle mennä vaikka uniesikin takia. Kyllä se uusio oli Stadinarska