Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ai vakkarit uniin?

Siis sehän tasan tarkkaan riippuupi siitä kuka vakkari tulee uniin.Heh.

Tämä liene selvä.

Niin selvä että se riitti tähän. 8)

Stadinarska
myös unessa joka päivä
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Muistan ajatelleeni, että hän on rikas, koska on juutalainen.
:lol:

Niinpä.
Stadinarska
Kitisijä

Keikaus kirjoitti:Näin sellaista unta, että Ann ja Mylwin oli mun luona kylässä ja he toivat mukanaan kutsun häihinsä, jotka pidettäisiin toisena pääsiäislauantaina (?) eli 10.4. (.
MOI KIEKAUS, tarkoitan siis kieppaus, Keikaus!

Stadinarska, vanhan kunnon sellainen täällä taas. Uusi päivä ja kenties jopa uudet kujeet?

Ei kovin uudet. Nyt olen ollut kamalan aikaansaamaton.

MUTTA mutta! Tunnetko nämä vakkarit hyvin? Ilmeisesti. Jopa Ninnikuningattaren. Tämä tapaushan aika häjysti kohtelee mua hieman laumasieluna, kaikennäköisillä "ilmanmuuta norataan" - jutuillaan.

Ymmärrätkö etten todellakaan haluaisi nähdä häntä esimerkiksi unessani!!

ULKONA on jokseenkin mukava ilma. Siksi onkin kiva katsoa ikkunasta ulos!

Tämä kevyt kaskunen päättäköön taas tämän viestin ja Keikaukselle suuri terveinen

Stadinarska
Niin, Stadinarska, eikö se jo riitä! :wink:
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Stadinarska kirjoitti: MOI KIEKAUS, tarkoitan siis kieppaus, Keikaus!...
Juu, tunnen montakin runkkaria oikein hyvin. Älä ota ihmisten kirjoituksia tosissaan, se on vain tätä tutustumiseen liittyvää molemminpuolista särmien hiontaa. Vuoden päästä pahimmat vihamiehesi rrrrakastavat sinua rrrrajusti. Tai ovat löytäneet ignore-nappulan ruudultaan.

Joo, ja kannattaa muistaa, että ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään. :wink: Ole vain oma itsesi ja unohda urpot!
Kikkelis kokkelis.
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Keikaus kirjoitti:ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään.
Totta. Harvemmin kukaan on ylpeä idiotismistaan.
Keikaus
Kitisijä

SingleMalt kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:ihmisiä usein ärsyttää toisissa se, mitä eivät kestä itsessään.
POHJANMAAN KULTA!

Eikä se pelkkään idiotismiin rajoitu. Olen huomannut, että joitain ärsyttää esim. estottomuus ja spontaanius. Kun eivät itse osaa. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Stadinarska
Kitisijä

Keikaus kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:
POHJANMAAN KULTA!

Eikä se pelkkään idiotismiin rajoitu. Olen huomannut, että joitain ärsyttää esim. estottomuus ja spontaanius. Kun eivät itse osaa. :wink:
Sitä mä oon sanonut, että olen usein törmännyt kateellisuuteen. En nyt viitsi tätä aina korostaa kun se korostus tekee minut "rumemmaksi", mutta siis koulussakin aina sai "maahanlyömisen" jos oli jossain asiassa parempi!

KIITOS Keikaus. Aion kuitenkin noudattaa Hämärämiehen RAKENTAVAA ehsotusta, jonka mukaan voin parantaa kirjoitusasuani, jotta olisi helpompi lukea. Olikohan sekin silti vain kateellisen panettelua. LUULEN, ettei. Nimittäin en minä ainekirjoituksessa näin kirjoittaisi. Siellä toki miettisin joka pilkkua ja pistettä...

Tein sulle runon:

Nyt kertoi mulle Keikaus,
asiaa, jossa oli viisaus,
koska mun tulosta kitinään on kuukaus,
ja monilta runkkarilta pääse huokaus,
niin koittaa ilo sitten kuin humaus
kun koittaa taasen salliva rentous
ja siksi halin ansaitsee Kiekauskeikaus! :D

Stadinarska
runoilija
Keikaus
Kitisijä

Oot hauska mies!

Juu, kyllä niitä muita ihmisiä kannattaa käyttää peileinä ja kuunnella, mitä sanottavaa heillä on, siis johonkin pisteeseen asti, ja muuttaa käytöstään tarvittaessa. Toisaalta tämä tämmöinen koko kansan areena kuin internjet ei ehkä ole paras paikka syvimpien tuntojensa paljastamiseen. Tai ainakin pitää varautua siihen, että jotkut katsovat asiakseen kommentoida aika tylysti sitä ja tätä. Tietenkin omien tunteidensa ja ajatustensa mukaan.
Kikkelis kokkelis.
Stadinarska
Kitisijä

Keikaus kirjoitti:Oot hauska mies!

Juu, kyllä niitä muita ihmisiä kannattaa käyttää peileinä ja kuunnella, mitä sanottavaa heillä on, siis johonkin pisteeseen asti, ja muuttaa käytöstään tarvittaessa. Toisaalta tämä tämmöinen koko kansan areena kuin internjet ei ehkä ole paras paikka syvimpien tuntojensa paljastamiseen. Tai ainakin pitää varautua siihen, että jotkut katsovat asiakseen kommentoida aika tylysti sitä ja tätä. Tietenkin omien tunteidensa ja ajatustensa mukaan.
Juu, kyllä. Mä olen joustava mielestäni enkä halua mitään toraa.

Mutta siis minua ottaa kyllä aivoon tuollainen laumasielutyhmyys ja kylmyys ja valikoivuus ja itsekkyys. Sellainen joka juuri edistää kaikenlaista pahaa oloa yhteiskunnassa ja on joka puolella vainoamassa.Tuottaa mielenterveysongelmia ja ahdistusta ja mielipahaa ja loppuunpalamista ja unettomuutta...

Ja kun ovat nuoria, jotka osittain ovat saaneet kultalusikallakin osittain jo valmiit asiat kouraansa niin, haluaisin vain osoittaa että maailmassa tarvitaan kaunista sopua ja sovittelevaa mutkatonta ennakkoluulotonta käytöstä.

En tiedä, tuossa kultalusikka-asiassa saatan olla sikäli väärässä, että monenmoisia vaikeuksiakin kitinöissä on, että kultalusikka on varmasti harvinainen, mutta ainakin muutama selkeästi on!

Mutta en minä toki nyt ole oikeasti niin tosissani. En minä päivisin ajattele tätä. Siis periaate on periaate. Usein livenä ei pysty esitelmöimään toisten räikeitäkään puutteita näin kuin täällä.

Minä vain tuon näkökantani esille joka on suvaitsevaisuus kaikkinensa.

Olinko liian asiallinen? :roll:

Arska
Keikaus
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti:Mutta siis minua ottaa kyllä aivoon tuollainen laumasielutyhmyys ja kylmyys ja valikoivuus ja itsekkyys. Sellainen joka juuri edistää kaikenlaista pahaa oloa yhteiskunnassa ja on joka puolella vainoamassa.Tuottaa mielenterveysongelmia ja ahdistusta ja mielipahaa ja loppuunpalamista ja unettomuutta...
Ei aiheuta, kunhan ei odota palavaa rakkautta kaikilta ihmisiltä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olin joutunut leskeksi/petetyksi/jätetyksi/en ollut koskaan pariutunutkaan, ja elelin tyytyväisenä Tavastian vakioasiakkaana yksikseni Helsingin keskustassa.

Kitinämiitin tapaan piti mennä katsomaan jotain huumoriaktia ja järkkäilin kotiin valmiiksi ruokaa, juomaa sekä itseäni seuraa odotellessa. Tunnelma oli kuplivan odottava ja olin kerta kaikkiaan iloinen kuin rastas kun sitten CandyMan tuli ensimmäisenä paikalle. Rupateltiin mukavia, syötiin, naurettiin ja odotettiin muita, mutta väkeä ei alkanut kuulua. Kun sitten soittelin odotetuille kukin antoi vuorotellen epäselviä syitä miksei nyt päässytkään paikalle, ja lopulta kävi selväksi että muut jättävät saapumatta paikalle.

Kun sitten pettyneenä istuin ruokavuorien äärellä CandyMan päätti lohduttaa minua riipomalla itsensä luontevasti keskellä olohuonetta alastomaksi ja astelemalla suihkuun. Tunnelma kyllä muuttui muttei ihan toivomaani suuntaan, ja heräsin panikoiden mitä tehdä kun suihkussa itseään hieroo alaston, mukava mies.

Levoton uni, piti herätä yövuoron jäljiltä aivan liian aikaisin kun tuntui liian oudolta nukkua.

Tulkinta: Tauko suklaansyönnissä vaatii veronsa viettelevinä ja himokkaina unina, joissa houkutukset yllättävät kun sitä vähiten odottaa. Lisäksi lähestyvät joulumyyjäiset ja tavaran jääminen käsiin pelottavat.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lasketaanks tää? Mä näin unta, että Aito_Johannalla oli veli, joka oli maanviljelijä Kirkkonummella ja A_J oli järjestänyt mulle ja sille sokkotreffit maatalousmessuille. Yksikään kityläinen ei näyttäytynyt sinänsä unessa, mutta kyllähän tää Kity-vaikutteinen oli, kun täällä niistä telkkarimaajusseistakin on niin keskusteltu.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sori Melnais, mutta olen pettänyt sinua omissa unissani. Olin silloin humalassa.

Oikeasti ärsyttävää kun ei juuri koskaan muista mitä unia on nähnyt, ties mitä herkkupaloja odottaa paljastumistaan. Se on ilmeisesti tämä säännöllisen virkatyöajan kirous kun ei joudu koskaan heräilemään kesken REM-univaiheen. Ihan sama kuin vuokrailisi DVD-leffoja muistamatta seuraavana päivänä mitä tuli katsottua. Ärtsyä.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti: Mä näin unta, että Aito_Johannalla oli veli, joka oli maanviljelijä Kirkkonummella ja A_J oli järjestänyt mulle ja sille sokkotreffit maatalousmessuille.
:h:
ninnithequeen

Kuten jo toisessa ketjussa paljastin: näin unta että Cardic oli vetänyt kaljuksi. Onneksi se oli vain unta.
Sori vaan kaljusedät, mutta tää mies on håt pitkätukka-hippinä :P
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Näin unta, että Kitinä-postilaatikkooni oli tullut paljon viestejä. En muista tarkasti, kuinka monta, eikä siinä kai näytetty, keiltä ne olivat.
ninnithequeen

Näin tässä joku yö sitten unta, että tapasin EW:n ratikassa, ja hän kertoi siitä täällä palstalla.
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Enpä ole "vakkareista" viime aikoina unta nähnyt, mutta viime yönä näin unta, että olin Virossa hengailemassa joidenkin sikäläisten Teddy-poikien (50-luku diggareita musiikin ja vaatetuksen suhteen, "fiftareita") kanssa.

Outoa. :?
:perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Keikaus
Kitisijä

Näin sellaista unta, että Yönmustaritarilla oli joku paatti, jolla seilailimme kesämökillämme. Menin Y:n taakse seisomaan ja painauduin häntä vasten, hieroin vähän etumustani hänen takamustaan vasten ja halailin häntä. Sitten otin Y:n kainaloon ja pussasin, mutta siihen se Y sitten kauhistuikin ja jäykistyi. Sellainen mies se Yönmustaritari on.
Kikkelis kokkelis.
Stadinarska
Kitisijä

Keikaus kirjoitti:Näin sellaista unta, että Yönmustaritarilla oli joku paatti, jolla seilailimme kesämökillämme. Menin Y:n taakse seisomaan ja painauduin häntä vasten, hieroin vähän etumustani hänen takamustaan vasten ja halailin häntä. Sitten otin Y:n kainaloon ja pussasin, mutta siihen se Y sitten kauhistuikin ja jäykistyi. Sellainen mies se Yönmustaritari on.
On sullakin kuitenkin vielä oppimista VILJALTI!

a) ensinnäkin sun pitäisi löytää Arska uniin. Ns. perusasia.
b) Jos otat miehen pussaukseen syliin niin...voivoi pitääks tää opettaa-->
c) okay...kauhistuminen on ekstaasiin joutumista ja jäykistyminen...hei Keikku, ei niin huono itsetunto saa sulla olla.Kyl kai nyt sentään niin käy!
Keikaus
Kitisijä

Stadinarska kirjoitti: c) okay...kauhistuminen on ekstaasiin joutumista ja jäykistyminen...hei Keikku, ei niin huono itsetunto saa sulla olla.Kyl kai nyt sentään niin käy!

Joo, joskus käy, mutta tulkitsen kauhistumisen ja jäykistymisen kyllä ihan sen merkiksi, ettei nappaa. Ekstaasi on kuule ihan eri asia ja ekstaasiin joutuneet miehet näyttävät vähän erilaisilta kuin Yönmustaritari unessani. :wink:

Stadinarska, miehet eivät ole vain koneita ja lihapaloja, vaan tuntevia ja ajattelevia olentoja. Ettäs tiedät. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Stadinarska
Kitisijä

Keikaus kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: c) okay...kauhistuminen on ekstaasiin joutumista ja jäykistyminen...hei Keikku, ei niin huono itsetunto saa sulla olla.Kyl kai nyt sentään niin käy!

Joo, joskus käy, mutta tulkitsen kauhistumisen ja jäykistymisen kyllä ihan sen merkiksi, ettei nappaa. Ekstaasi on kuule ihan eri asia ja ekstaasiin joutuneet miehet näyttävät vähän erilaisilta kuin Yönmustaritari unessani. :wink:

Stadinarska, miehet eivät ole vain koneita ja lihapaloja, vaan tuntevia ja ajattelevia olentoja. Ettäs tiedät. :wink:
Keikkujen keikku!

Tsadinarskalainen on maksimalisen tunteva ja ajatteleva OLIO. Oikein OTUS!
Muut miehet ovat rasvaisia kitiseviä haisevia koneita.
ETTÄS tiedät nyt ja vaihda unesi miestä ensi yönä, mutta älä kerro muille koska ne tulee mustiksiksi. Oon saanut jo kateellisuus ja kateusryöppyjä ihan tarpeeksi, sano! Ja kun kauhistun unessassi niin tiedät että olen ekstaasissa, syvässä ja miettivässä.
Ja sit kaikille tiedoksi että tämä oli kirjoitettu PILKE SILMÄKULMASSA!
CandyMan

Ei perkele, ja just kun olin päättänyt etten näe enää koskaan Kitinä-aiheisia unia...

Olin jonkinmoisessa muuttoporukassa auttamassa Suvinen:ia muuttamaan pois ex-poikaystävänsä luota. En osaa sanoa olivatko muut muuttoporukan tyypin kitinäläisiä, mutta sovitaan että olivat.

Paikalla asunnossa oli sekä kyseinen ex-poikaystävä, että Suvisen uusi kuviteltu boyfriendi (ei ollut Stadinarska, tarkistin), jälkimmäinen auttamassa muutossa. Uusio vaikutti kovin vaivautuneelta tilanteesta varsinkin kun Suvinen edelleen selvästi kaipasi exäänsä, ja osoitti sen kosteasilmäisen avoimesti. Exä, joka nyt ajatellen näytti muuten vähän tuolta tyypiltä, vaikutti siltä kuin olisi vaan halunnut päästä nopeasti koko prosessin yli, pyrki kiirehtimään muuttoa jne. Uusio oli taas sellainen tavanomaisen näköinen tummahiuksinen nuorimies.

Mitään muuta mielenkiintoista unessa ei tapahtunut, eikä tuokaan nyt niin kovin mielenkiintoista ollut, varsinkaan koska olin statistin roolissa. Paska uni.
Stadinarska
Kitisijä

CandyMan kirjoitti:Ei perkele, ja just kun olin päättänyt etten näe enää koskaan Kitinä-aiheisia unia...

Olin jonkinmoisessa muuttoporukassa auttamassa Suvinen:ia muuttamaan pois ex-poikaystävänsä luota. En osaa sanoa olivatko muut muuttoporukan tyypin kitinäläisiä, mutta sovitaan että olivat.

Paikalla asunnossa oli sekä kyseinen ex-poikaystävä, että Suvisen uusi kuviteltu boyfriendi (ei ollut Stadinarska, tarkistin), jälkimmäinen auttamassa muutossa. Uusio vaikutti kovin vaivautuneelta tilanteesta varsinkin kun Suvinen edelleen selvästi kaipasi exäänsä, ja osoitti sen kosteasilmäisen avoimesti. Exä, joka nyt ajatellen näytti muuten vähän tuolta tyypiltä, vaikutti siltä kuin olisi vaan halunnut päästä nopeasti koko prosessin yli, pyrki kiirehtimään muuttoa jne. Uusio oli taas sellainen tavanomaisen näköinen tummahiuksinen nuorimies.

Mitään muuta mielenkiintoista unessa ei tapahtunut, eikä tuokaan nyt niin kovin mielenkiintoista ollut, varsinkaan koska olin statistin roolissa. Paska uni.
AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Olit laittanut tämän viestin juur aiemmin kun mä laitoin ketjuvastausta "uudenvuodenlupauksiin" Suviselle ja juuri vielä povasin hänelle haaveunta Stadinarskasta... Kuinka VOI olla mahdollista?

Toisena asiana oikeastaan sun tulisi sille optikolle mennä vaikka uniesikin takia. Kyllä se uusio oli Stadinarska varmasti ja silloin ei Suvinen ex:äänsä enää kaipaile kun pidin häntä unessa(kin) hyvänä!
TARKISTA uniasi, ne ovat väärin säädetty hieman.
Ihailijalleen Candymanille lähetti terveiset Stadinarska
CandyMan

Stadinarska kirjoitti:AIVAN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ! Olit laittanut tämän viestin juur aiemmin kun mä laitoin ketjuvastausta "uudenvuodenlupauksiin" Suviselle ja juuri vielä povasin hänelle haaveunta Stadinarskasta... Kuinka VOI olla mahdollista?
Sinä matkit, siitä se johtuu.
Toisena asiana oikeastaan sun tulisi sille optikolle mennä vaikka uniesikin takia. Kyllä se uusio oli Stadinarska
Sori, mutta hanki omat unesi. Sinä et uniini pääsisi vaikka pyytäisit.