Nainen on seksikkäimmillään?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Nainen on seksikkäimmillään:

Riisuessaan
0
Ei ääniä
Pukiessaan
0
Ei ääniä
Suihkussa
1
4%
Saunassa
1
4%
Nukkuessaan
2
7%
Herätessään
4
14%
Ruokaa laittaessaan
0
Ei ääniä
Tiskatessaan
0
Ei ääniä
Siivotessaan (sängyn alustaa peppu pystyssä)
2
7%
Hoivatessaan yhteistä lastamme
0
Ei ääniä
Ajaessaan raskaita koneita äijämäisesti
0
Ei ääniä
Ampuessaan isokaliiperisilla tai konetuliaseilla äijämäisesti
1
4%
Urheillessaan ja jumpatessaan (tiukoissa vaatteissa)
0
Ei ääniä
Nyrkkeillessään /potkiessaan /painiessaan harrasteena
1
4%
Ratsastaessaan (hevosella)
0
Ei ääniä
Ottaessaan aurinkoa (mieluiten alastomana)
1
4%
Kiukutellessaan
1
4%
Ajatellessaan (Häh, nainenko?)
2
7%
Nauraessaan (miehen jutuille)
1
4%
Lukiessaan
3
11%
Puhuessaan
0
Ei ääniä
Hiljaa ollessaan
1
4%
Kännissä
1
4%
Nettikoneen äärellä
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
6
21%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

elco kirjoitti:Emmekä ole pelkkiä lihankimpaleita, meilläkin on tunteet.
Mitäs sitä on tullut napattua?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

elco kirjoitti: On siis "miehiä", miehiä ja Miehiä.
:D Jaa.
Päteekö sama kolmijako myös naisiin?
elco kirjoitti: Emmekä ole pelkkiä lihankimpaleita, meilläkin on tunteet.
Niinkö? Riippumatta siitä, onko "mies", mies vai Mies?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Aava kirjoitti:Siis mitä on naisellinen keskustelutapa? Entä epänaisellinen? Vaikuttaako se "varsinaisiin" keskustelutaitoihin, uskottavuuteen tms... ?
Perinaisellinen keskustelutapa:

- Kun tunteet kuumenevat, alkaa itkeä. Mies alkaisi raivota suureen ääneen ja uhkaisi vetää virtuaalisesti kaikkia turpaan.

- Marttyyrius ja uhriksi asettautuminen.

- Muita kohtaan osoitettu empatia ja sympatia, joko todellinen tai näytelty.

- Kirjoittaa enemmän ja pidempään sisäisistä tunteistaan. Miehet kertovat lähinnä kun vituttaa tai panettaa ankarasti. Muita tunteita palstan juntti-Frederikeillä ei olekaan.

- Siweä kirjoitustapa. Ronskius ja rasvaiset jutut ovat perinteisesti miesten heiniä.

- Ei vittuile muille yhtä usein ja kärkkäästi kuin mieskirjoittajat. Ei tunne suurta tarvetta alfaurosmaiseen nokitteluun tai palstaväittelyiden voittamiseen.
Täytyisikö sukupuoli ylipäätään pystyä päättelemään keskustelutavan perusteella?
Kätevää se ainakin olisi. Kumpaa sukupuolta minä edustan keskustelutapani perusteella? Molempia? En kumpaakaan? Jotain siltä väliltä?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 11.04.2008 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Kätevää se ainakin olisi. Kumpaa sukupuolta minä edustan keskustelutapani perusteella? Molempia? En kumpaakaan? Jotain siltä väliltä?
Shemale.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Kätevää se ainakin olisi. Kumpaa sukupuolta minä edustan keskustelutapani perusteella? Molempia? En kumpaakaan? Jotain siltä väliltä?
Shemale.
Olisit kirjoittanut tuon sinne "Mies on seksikkäimmillään..."-keskusteluun.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sanctus

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Frederik Krueger kirjoitti:Kumpaa sukupuolta minä edustan keskustelutapani perusteella? Molempia? En kumpaakaan? Jotain siltä väliltä?
Miten niin kumpaan? Siis jakautuuko sukupuoli käsitteenä sinusta kahteen fraktioon, jotka ovat lisäksi toistensa ääripäitä ja vain niiden välissä on olemassa liukumaa toisesta ääripäästä toiseen?

Hahaa.

Dorka.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sanctus kirjoitti: Miten niin kumpaan? Siis jakautuuko sukupuoli käsitteenä sinusta kahteen fraktioon, jotka ovat lisäksi toistensa ääripäitä ja vain niiden välissä on olemassa liukumaa toisesta ääripäästä toiseen?
Sori, unohdin henkilöt jotka luulevat olevansa kotoisin Siriukselta. Minun mokani.
Dorka.
Anteeksi, tarkoituksenani ei ollut unohtaa teitä sukupuolettomia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Frederik Krueger kirjoitti: Kumpaa sukupuolta minä edustan keskustelutapani perusteella? Molempia? En kumpaakaan? Jotain siltä väliltä?

Älä kysy minulta. En näe tuollaisen pohtimista järin mielekkäänä. Ei millään pahalla... :)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Jos empiria tukee sinun toimintaasi, eikä minun, niin miten niin et yritä kouluttaa Gattacaa (kuten äsken väitit)?
Lupaathan miettiä tätä pähkinää ihan koko yön, ja kertoa huomenna miten kävi?
Olen nyt miettinyt sitä useamman päivän, enkä ole vieläkään keksinyt tyydyttävää ratkaisua. Oletko sinä?

Sanot pitäneesi HB:sta eli implikoit ettet olisi halunnut hänen poistuvan palstalta. Sanot, että et pidä Gattacan tavasta ahdistella kokemattomia ja sinisilmäisiä tyttölapsia. Sanot, että minun pyyntöni jättää Gattaca rauhaan niinä kertoina kun hän osaa käyttäytyä, ei ole perusteltua em. ei-toivottavuuksien vähentämisen kannalta. Jos arvelet, ettei myöskään vihamielisyydellä ole minkäänlaista vaikutusta tuohon tyttölapsien ahdisteluun, niin miksi ihmeessä harjoitat sitä - ja ennen kaikkea: miksi tuot esiin Gattacan toiminnan ikäviä puolia ketjussa, jossa yritän kysellä perusteluja vihamielisyydelle, jos kerran vihamielisyys ei omastakaan mielestäsi niitä ikävyyksiä vähennä?

Implikoit voimakkaasti vihamielisyyteesi johtuvan pyrkimyksestäsi hyvään, mutta suoraan kysyttäessä kuitenkin kiellät sen. Toimit siis samoin kuin Gattaca, jonka teksteistä kyllä näkee että hän haluaisi tulla ihmisten hyväksymäksi, mutta joka kysyttäessä kieltää tämän, koska alitajuisesti tajuaa mihin se johtaa: jos hän hyväksyisi tosiasiat tosiasioina, hänen pitäisi muuttaa toimintaansa. Samoin sinulle on vaikeaa myöntää, että i) haluaisit muutosta ja ii) tämänhetkinen toimintamallisi johtaa vain siihen, että mikään ei muutu, koska silloin joutuisit tekemään asialle jotakin. Näkemään vaivaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Ehkä miehiä ärsyttää myös se, että hän jotenkin ei keskustele naisellisesti. EW:kin väitteistään huolimatta keskustelee naisellisesti.
Mua luullaan mieheksi järjestäen aina kun keskustelen netissä ilman kuvaa ja naiseuteen viittaavaa nimimerkkiä. Siksi väitteeni.

Toisaalta en ole muualla keskustellut yhtä paneutuvasti ja henkilökohtaisesti kuin täällä, joten olen valmis hyväksymään väittämäsi Kitinän osalta ja omalta osaltani. Prossun keskustelutyyliä en kyllä väittäisi erityisen miehekkääksi. Vai tarkoititko nimenomaan sanoa ei-naisellisesti? No, en välttämättä sanoisi niinkään, mutta onko naisellisuus nyt sitten niitä juttuja joita vain miehet voivat arvioida uskottavasti? Jos on, niin en varmaan voi kommentoida - olethan juuri ryöstänyt minulta mieheyteni! :D
prosessi kirjoitti:Pitkät piuhani tajusivat vasta nyt, että väitteen paikkansapitävyyden lisäksi väitteessä on myös toinen mietityttävä asia. Nimittäin, miksi epänaisellisesti keskusteleva nainen ärsyttäisi miehiä? Miksi itselle tutun keskustelutavan tunnistaminen naisessa olisi huono asia?
Tätä minäkään en ymmärrä. Selventäkää, ukkelit!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Frederik Krueger kirjoitti:Perinaisellinen keskustelutapa:

- Kun tunteet kuumenevat, alkaa itkeä. Mies alkaisi raivota suureen ääneen ja uhkaisi vetää virtuaalisesti kaikkia turpaan.
Tällä perusteella olen varmaankin Kitinän ainoa nainen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Frederik Krueger kirjoitti:Kaikki menee täysin käsikirjoituksen mukaan jos häntä haukutaan ja hän pääsee haukkumaan takaisin.
Tätä juuri yritin sanoa.
Frederik Krueger kirjoitti:Kenenkään ei ole tietenkään pakko mennä mukaan tuollaiseen pelleilyyn.
Joskus (tai siis joka kerta) näyttää siltä, että tietty osa kirjoittajista on aivan yhtä pahasti maneeriensa vankeja kuin Gattacakin. Lienee määrittelykysymys, sanotaanko sitä pakoksi vai ei.
NegaDuck

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

EveryWoman kirjoitti:Joskus (tai siis joka kerta) näyttää siltä, että tietty osa kirjoittajista on aivan yhtä pahasti maneeriensa vankeja kuin Gattacakin.
Itse asiassa aivan kaikki taitavat olla. Täällä pyörii ties minkälaista itseään toistavaa kuviota, oma pieni pään seinään hakkaamiskarusellini mukaan lukien.
Herra Manala

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

EveryWoman kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Jos empiria tukee sinun toimintaasi, eikä minun, niin miten niin et yritä kouluttaa Gattacaa (kuten äsken väitit)?
Lupaathan miettiä tätä pähkinää ihan koko yön, ja kertoa huomenna miten kävi?
Olen nyt miettinyt sitä useamman päivän, enkä ole vieläkään keksinyt tyydyttävää ratkaisua. Oletko sinä?
Olet nyt sillä tavalla raketin lailla syöksynyt paskapäälistallani ykköseksi tuon vastenmielisen oikeuden- ja empatiantajusi, sekä perseestä olevan jankutukseesi vuoksi, joten selvitän tämän asian nyt tasan yhden kerran missä menee väärin, ja sen jälkeen saat jäädä ipittämään yksin omaa sontaasi jos et vieläkään ymmärrä.

Gattaca tuossa alkoi ketjun sivulla 2 ihan itse taas pistämään iänikuisia starttimerkkejään ilmaan, ja ahdistelemaan Aavaa sauna-nakuilujutuillaan ja sen jälkeen mm. implikoimaan minua kohtaan, että olen ns. tuuripillun saaja. Otin mielestäni tämän melko tavalla neutraalisti kysyen että mikä se sellainen tuuripillun saaja ylipäätänsä on. Tähän Gattaca sitten rupesi jo repostelemaan jollain masennuksissa-pillunsaantia -jutuillaan minun yksityiselämästäni tänne. Että voisitko sinä paskapää nyt vihdoin vaikka määritellä mitä vittua se ansaitsematon vittuilu tässä G-miestä kohtaan oli, mistä minut voi pistää oikein vadille ja alkaa vaatimaan vastuuta Gattacan iänkaikkisesta paskakäytöksestä? Kuinka monta sekuntia henkilökohtaisuus- ja yksityiselämäpaljasteluvapaata hiljaisuutta Gattacan puolelta vaaditaan, että voidaan sanoa muiden kohtelevan häntä ansaitsemattomasti jos sinnepäin lasketaan pieninkin piikki?

Se, jos tämän jälkeen noottaan Aavalle, että tuon muistutan sitten kuudennentuhannennennen ahdisteluviestin kohdalla, että ihan itsetilattua oli annettua positiivista palautetta ensimmäisestäkin virtuaaliehdottelulähentelystä, en ole kyllä mielelläni syyllistynyt mitenkäänpäin ansaitsemattomaan vittuiluun tai kiusaamiseen Gattacaa kohtaan. Päinvastoin, olen suhtautunut reilusti diskreetimmin häntä, kuin hän minua kohtaan tässä keskustelussa.

Jos ei mennyt vieläkään jakeluun niin listataan tapahtumat kronologiseen ehkä-EW:kin-ymmärtää kapulakielijärjestykseen:

1) Gattacan Aavaa kohtaan tilaamaton alasti-saunassa osa 1/6000.
2) Gattacan tuuriflaksipuheet Manalaa kohtaan.
3) Manalan suhteessa neutraali kysymys tuuriflakseista.
4) Gattacan paljasteluyritykset Manalan yksityisasioista.
5) Aavan ihailut Gattacan persoonallista tyyliä kohtaan.
6) Manalan "piikki" siitä että muistutetaan ihailuista kun ollaan vuoden ja 6000/6000 -vonkuuviestin kohdalla.

Kerrotko nyt siis, miten ja missä kohtaa tuossa osa 6 voi muuttua ansaitsemattomaksi maailmanvääryydeksi? Kerrotko, miten vitussa kehtaat sillä perusteella mm. kuvitella oikeudeksesi vaatia minua tilille Gattacan häiriköinnistä ja huonosta käytöksestä? Millä ihmeen laseilla oikein tätä tuubaa luet? Joko olet ajatuksenjuoksuinesi hoidon tarpeessa, tai sitten olet kaikilla mittareilla mitattuna vastenmielisin paskapää koko lafkassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti: 1) Gattacan Aavaa kohtaan tilaamaton alasti-saunassa osa 1/6000.
2) Gattacan tuuriflaksipuheet Manalaa kohtaan.
3) Manalan suhteessa neutraali kysymys tuuriflakseista.
4) Gattacan paljasteluyritykset Manalan yksityisasioista.
5) Aavan ihailut Gattacan persoonallista tyyliä kohtaan.
6) Manalan "piikki" siitä että muistutetaan ihailuista kun ollaan vuoden ja 6000/6000 -vonkuuviestin kohdalla.
En jaksa Kitinään paljoa enää kirjoittaa, mutta jos tähän.
Vejäpä käteen. Mikä sun ongelma oikein on?
Tosissaan tuntuu, että täällä on minua kohtaan ihmeellinen noitavaino.

AAVAN suhteen, että OK. heitin kohteliaisuuden. Jota tarkoitin, niinkuin aina kun armostani :D sellaisia jaan. Se oli uutta, että Aava kiitti. Miten itse reagoisit, jos nainen kiittää kohteliaisuudestasi? Kyllä ymmärsin, että Aava ei vaan ole muilla nettifoorumeilla tottunut kohteliaisuuksiin, ja ylireagoi. Heti seurasi minulle vittuilua, ja kiirehdin sanomaan, että en jaksa Aavaa vongata. Saunaheitto oli yleistyyliäni, vaikka kelle muullekin sen sanonut, odottamatta toteutumista. Tässä tapauksessa oli KYYNINEN huomautus, että koska nettiflirttini eivät koskaan mihinkään oikeaan johda, vähin ehto tapaamiseen olisi edes nähdä misu alastomana. Tuo oli pointti, ei todellinen ehdottelu. No huomatkaa, että Aava ilahtui siitäkin, että halusin nähdä hänet alastomana. :D

Jos tsekkaan ihan viime päivien Kitinäjuttuja, monikin mies on heittänyt naisille läppää, joka vain MINUN tapauksessani sanottaisiin tuomittavaksi. Miksi niin? Onko syynä se, että minun täytyisi tajuta itse olevani epäihminen ja mieluiten kuolla? Pitääkö minun siihen tyytyä?

Myönnän, että varsinkin aiempina aikoina leikkivonkuuni meni överiksi. Mutta ei niin, että sen olisin tehnyt todellisena oletuksena pillun saanti. Eikä myöskään EW:n olettamalla halulla LOUKATA ihmisiä. Paremminkin vessanseinäpelleilyä, jossa ehkä en ole tarpeeksi ottanut huomioon, että nikkien takana on oikea ihminen.

Ja sitten kaikki naiset eivät ole loukkaantuneet.
Asia on niin, että
TE ETTE TIEDÄ (kun kaikkea en kerro), mitä minkin kitinämisun ja minun välillä on tapahtunut. Ketkä ovat lähettäneet alastonkuvansa, ketkä kiittäneet yllättäen lähettämiäni feikkikuviaan, ketkä oikeasti kertoneet karvojensa värin :D, ketkä luvanneet alasti vieressä nukkumista ja seksiä, ketkä vaihtaneet seksinovelleja, kenen kanssa oli sättirunkkauksen yrityskin :D.

Sikäli ihan liian paksua sanoa, että olen vain yksipuolisesti ahdistellut heitä kaikkia. No, eihän ne ole Tulokseen johtaneet. Peruuntuneet jo ennen kuin minut ovat edes tavanneet, useimmat ei koskaan nähneetkään kun miitteihinkään en enää tule. Mutta voishan minullekin jotain hupia ja kenties toivoakin sallia, varsinkin te, jotka oikeasti Kitinäduunailette.

Tapaus Suvisesta sama minkä Suviselle itselleen kerroin: Feikkinakukuvan laitoin paljolti, koska halusin SABOTOIDA orastavan ihastukseni ja siitä epäilemättä seuraavan kärsimyksen itselleni. No ei toiminut, halusi tavata minut, mutta olosuhteissa jolloin meni pieleen. Ja tietenkin koska minut NÄKI! :D Eli sittenkin pelkkää vitutusta minulle.

MANALAN sanomasta "Yksityispaljastuksen yrityksestä", että tosiaan joku, ehkä Manala tai ei, muistelen että Manala.. kerran taas täällä selvittäessäni Saamisen mahdottomuutta, kertoi tuollaisen helpon masentuneena bileissä saannin. Juttu on sivuseikka, vain esimerkki. Ja tämän ketjun syytöksen kannalta joku kertoi sen TÄÄLLÄ ja suoraan minulle, joten ei pitäisi olla erityisesti yksityisasia enää. Tai sitten Manala sopii vetää tilille siitä, mitä kertoi täällä ex-tyttöystävästään tai mitä täällä vittuili habituksestani IRL-kohtaamisessamme. Astetta privampaa kuin netissä jo sanottu.

Pois nyt täältä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
killkill

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gat kirjoitti:kenen kanssa oli sättirunkkauksen yrityskin :D
:shock: On se pelimies. On se.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

killkill kirjoitti:
Gat kirjoitti:kenen kanssa oli sättirunkkauksen yrityskin :D
:shock: On se pelimies. On se.
En mä osannut kun en nähnyt niitä pystytisuja paljaana enkä itse housuja riisunut vaikka kertoi koskettavansa Häpyään.. Ei toimi mulle kun ei näe, ei kosketa, ja vielä pitäisi samalla kirjoittaa yksisormisysteemillä :roll:

(Miten muotoilla: mulla on siitä kokonaiskeisistä agretus mitä joku muu siitä syytti (tuotakaan tietämättä) .. korjaisi)
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
masa

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: En mä osannut kun en nähnyt niitä pystytisuja paljaana enkä itse housuja riisunut vaikka kertoi koskettavansa Häpyään..
..se oli kuitenkin homeboy..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: En mä osannut kun en nähnyt niitä pystytisuja paljaana enkä itse housuja riisunut vaikka kertoi koskettavansa Häpyään..
..se oli kuitenkin homeboy..
Hoikempi kuitenkin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
masa

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Hoikempi kuitenkin.
Niin netissä kaikki aina on..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti:
Gat kirjoitti: Hoikempi kuitenkin.
Niin netissä kaikki aina on..
Kyllä mä näin sen IRLkin. Varattu silloin jo tietty :D Respectit.
Ja nyt riittää paljastelut multa.

Ei siitä enää. Ei hän, mutta KAKSI muuta Kitinämisua on oikeasti luvannut minulle SEKSIÄ. Spekuloikaa toki, en kerro.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Herra Manala kirjoitti:Gattaca tuossa alkoi ketjun sivulla 2 ihan itse taas pistämään iänikuisia starttimerkkejään ilmaan, ja ahdistelemaan Aavaa sauna-nakuilujutuillaan ja sen jälkeen mm. implikoimaan minua kohtaan, että olen ns. tuuripillun saaja.
Katsopa ketjusta, mitä tapahtui juuri ennen tuota tuuripillu-läppää. Mitä olisit voinut tehdä (= jättää tekemättä) estääksesi sen?
olen suhtautunut reilusti diskreetimmin häntä, kuin hän minua kohtaan tässä keskustelussa
Ei tämä ole mikään kilpailu tai vertailu. Juuri noin minäkin aiemmin vertailin omiani ja muiden tekemisiä, ja voin sanoa että perseelleen meni. Kyse on (sinun osaltasi) siitä, mitä sinä haluat, ja mitä voit asian eteen tehdä. Samoin kuin Gattacan osalta on kyse siitä mitä hän voi tehdä.

Koska pidän mahdollisena (todennäköisenä), että sinäkin haluat vain hyvää ja että asian käsittely tästä näkökulmasta tuntuu sen vuoksi pahalta, yritän lieventää kurjuutta sanomalla että kyse ei ole ollenkaan pelkästään sinun toiminnastasi. Olen vastaillut ihmisille sen mukaan, miten he ovat aiheeseen tarttuneet - en siis ole mitenkään erityisesti juuri sinua vastaan tai yleisesti yhtään ketään vastaan. Yritän vain tuoda esiin sitä, miten ihmisten (mahdollisesti ihan hyvää tarkoittava) toiminta vaikuttaa tilanteiden kehittymiseen.
Aava

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Aava »

Gat kirjoitti: Kyllä ymmärsin, että Aava ei vaan ole muilla nettifoorumeilla tottunut kohteliaisuuksiin, ja ylireagoi.


Tuota.... ylireagoin? Mihin nähden? Onko kiittäminen ylireagointia kohteliaisuuteen, jota tarkoitit? Ei saatana.

Minähän sanoin sulle toistuvasti että a) olet kasvoton nimimerkki, joten kiitos muttei muuta; ja lisäksi että b) läsnäolotilanteessa, jossa olisin jonkun tyypin kanssa ketä kohtaan olisi sähköä, nuo sanat tehoaisivat muhun lujaa. Luonnollisestikaan en voinut tuolla esimerkillä tarkoittaa sinua, Gattaca, koska emme ole tavanneet ja koska en tunne sinua yhtään. Mutta että kiitos nyt silti.

Siis: halusin vain sanoa, että a) arvostan suoraa puhetta (yleensäkin), jolta tekstisi vaikutti koska oli aika härskiä, ja b) osoittaa lisäksi, että sopivissa olosuhteissa (= sellaiselta tyypiltä kuultuna, kenen kanssa kipinöi) ne todella tehoaisivat.

Mitä sellaisia johtopäätöksiä näistä vedit, että voit sanoa minun ylireagoineeni?

Ja mitä tulee nettipalautteeseen tottumiseen... Olen netissä keskustelemassa, en deittailemassa (eli musta ei ole missään deitti-ilmoa, profiilia tms. yhteystietoja.) Siitä huolimatta joku seitsemisen tyyppiä on lähestynyt ja toiset seitsemän vaan käynyt viestittämässä ja kehumassa ulkonäköä. Yhteenkään juttuun/ehdotukseen en ole suostunut, juuri tän netin arveluttavuuden takia. Olen ollut TODELLA ÄÄRIMMÄISEN yllättynyt, että useampi kuin nolla miestä on lähestynyt noinkin urpoilla kuvilla (jossa ei edes näy kaulaa alemmas), yhdistettynä varsin aneemisiin keskustelutaitoihin.

Minun tapani on kiittää siitä, jos saan palautetta. Olen kiittänyt myös saamastani kritiikistä, sitäkin on tullut, miehiltäkin. Ja positiivisen palautteen perustelut eivät edes kiinnosta, koska ovat varsin keinottelualtis palautetapa. Käsittääkseni en ole sinultakaan perusteluita mielipiteillesi tivannut. Ehkä tämä epätieto siitä, kuka mitä milloinkin on jauhamassa ja toisaalta tuo yllättyneisyys, että näillä ominaisuuksilla silti joku hakemattakin lähestyy, näyttäyvät muille ylireagoimisena.
Gat kirjoitti: Saunaheitto oli yleistyyliäni, vaikka kelle muullekin sen sanonut, odottamatta toteutumista. Tässä tapauksessa oli KYYNINEN huomautus, että koska nettiflirttini eivät koskaan mihinkään oikeaan johda, vähin ehto tapaamiseen olisi edes nähdä misu alastomana. Tuo oli pointti, ei todellinen ehdottelu.


Miksi ihmeessä vaivaudut ehdottelemaan jotain, mitä et todella halua ehdotella? Ja tuossa yllä tarkoitit, mutta nyt tätä ehdottelua et tarkoittanutkaan todellisuudessa.... ? Tästä tietysti herää epäilys kaikkea kirjoittamaasi kohtaan. Ja, kai ymmärrät, kun kerron sulle rehellisesti, naiselta miehelle: se, jos heittelet mitä sattuu ehdotuksia kelle sattuu, ei tietenkään imartele sinua, Gattaca, yhtään.
Gat kirjoitti: No huomatkaa, että Aava ilahtui siitäkin, että halusin nähdä hänet alastomana. :D
Niin. Olihan se persoonallinen ja viehättävä ajatus, että joku halusi nähdä minut alastomana. Ei se, että sinä halusit, koska jo ties monennenko kerran: mehän ei tunneta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Aava kirjoitti:
Gat kirjoitti: AAVAN suhteen, että OK. heitin kohteliaisuuden. Jota tarkoitin, niinkuin aina kun armostani :D sellaisia jaan. Se oli uutta, että Aava kiitti. Miten itse reagoisit, jos nainen kiittää kohteliaisuudestasi? Kyllä ymmärsin, että Aava ei vaan ole muilla nettifoorumeilla tottunut kohteliaisuuksiin, ja ylireagoi.


Tuota.... ylireagoin? Mihin nähden? Onko kiittäminen ylireagointia?

Näiden mielestä on.
Koska ajattelevat, että olet sinisilmäinen tyttölapsi, etkä tiedä nettihistoriaani vastaavan viljelystä muillekin. Ja ennakoivat vonkauskampanjaa. Olenko sinua vainoten vongannut tai yyveetä heittänyt?
Aava kirjoitti: Minähän sanoin sulle toistuvasti että a) olet kasvoton nimimerkki, joten kiitos muttei muuta; ja lisäksi että b) läsnäolotilanteessa, jossa olisin jonkun tyypin kanssa ketä kohtaan olisi sähköä, nuo sanat tehoaisivat muhun lujaa. Luonnollisestikaan en voinut tuolla esimerkillä tarkoittaa sinua, Gattaca, koska emme ole tavanneet ja koska en tunne sinua yhtään. Mutta että kiitos nyt silti.

Siis: halusin vain sanoa, että a) arvostan suoraa puhetta (yleensäkin), jolta tekstisi vaikutti koska oli aika härskiä, ja b) osoittaa lisäksi, että sopivissa olosuhteissa (= sellaiselta tyypiltä kuultuna, kenen kanssa kipinöi) ne todella tehoaisivat.

Sanoin sanomani vilpittömästi. Milloin noin kehaisen, tarkoitan myös.
Ymmärrän myös, että varsinainen vaikutus olisi vain IRL tavatessa, joten se siitä :D
Aava kirjoitti: Mitä sellaisia johtopäätöksiä näistä vedit, että voit sanoa minun ylireagoineeni?

No en nyt sanomasi jälkeen. Arvioni perustui muiden reagointiin ja varoituksiin sinulle.
Aava kirjoitti:
Gat kirjoitti: Saunaheitto oli yleistyyliäni, vaikka kelle muullekin sen sanonut, odottamatta toteutumista. Tässä tapauksessa oli KYYNINEN huomautus, että koska nettiflirttini eivät koskaan mihinkään oikeaan johda, vähin ehto tapaamiseen olisi edes nähdä misu alastomana. Tuo oli pointti, ei todellinen ehdottelu.


Miksi ihmeessä vaivaudut ehdottelemaan jotain, mitä et todella halua ehdotella? Tästä tietysti herää epäilys kaikkea kirjoittamaasi kohtaan. Ja, kai ymmärrät, kun kerron sulle rehellisesti, naiselta miehelle: se, jos heittelet mitä sattuu ehdotuksia kelle sattuu, ei tietenkään imartele sinua, Gattaca, yhtään.

En tietenkään heittele ehdotuksia kenelle sattuu. Mutta tässä nettiympäristössä ei ole muiltakaan epätavallista sanoa vastaavaa.
On totta, että pidän useimmista jutuistasi.
On totta, että naamasi on minusta kaunis.
Sekin on totta, että haluaisin nähdä sinut alastomana, ja mikä ettei harrastaa seksiä kanssasi. Mutta kun se ei kumminkaan toteudu. Saunaheitto oli, kuten sanoin, kyyninen heitto. Liittyen siihen, että JOS ensin viestittelisimme niin pitkään kuin olen nettitreffattavieni kanssa (muualta kuin Kitinästä) yleensä tehnyt (Ja sinä ja minä ei nyt siis viestitellä) ja tapaisimme (ei ole todennäköistä) en haluaisi aina kokea samaa sanon suoraan seksuaalisesti tuloksetonta platonisuutta kaiken vaivannäköni (jota siis sun kanssa en ole vaivaa nähnyt) jälkeen.. josta on liikaa kokemusta.. vaan oikeus ja kohtuus olisi vaikkei koskettaa, edes nähdä.. hän joka niin minua on kiinnostanut :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
killkill

Re: Nainen on seksikkäimmillään?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Gat kirjoitti:mutta KAKSI muuta Kitinämisua on oikeasti luvannut minulle SEKSIÄ. Spekuloikaa toki, en kerro.
Pistän pannullisen kahvia tippumaan. Tätä täytyy oikeasti miettiä. Oikeasti. Vaikka menisi koko yö, mä selvitän tämän.

En vaan jaksa tajuta, miten jotkut ihmiset ottavat tämän pseudo"elämän" netissä niin saatanan vakavasti.