Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
alja
Kitinän uhri

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja alja »

panettaa.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

alja kirjoitti:panettaa.
Olisiko vähän siistiä jos tämän "ongelman" voisi poistaa pillerillä. Ota pilleri kun panetta, voi saada milloin vain missä vain. Toiset voisivat vain ihmetellä mikä hymyilyttää niin pirusti. Wautsi. [/aivopieru]
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aivan käsittämättömän lamauttava uupumus jatkuu edelleen. Sellainen olo kuin planeettamme painovoima olisi nelinkertaistunut. Kaikki tuntuu tervaisen ja lyijyisen raskaalta. Hyvin huolestuttavaa, jos tällainen jatkuu vielä pitkään. Kuten aiemmin totesin, kyse lienee kortisolitasapainon häiriöstä. Toivottavasti se tasaantuu pian. :|
mustakikkeli

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Aih ja voih! Pohkeet ihan paskana 400m juoksusta. Löytyykö mitään troppia joka estäisi maitohappoja erittymästä lihaksiin, kun ne tuntuvat niin kovin ikävältä?
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

AarneAnkka kirjoitti:Aivan käsittämättömän lamauttava uupumus jatkuu edelleen. Sellainen olo kuin planeettamme painovoima olisi nelinkertaistunut. Kaikki tuntuu tervaisen ja lyijyisen raskaalta.
Niin, tai jos olet vain jonkun infektion kourissa? Flunssa oireilee minulla juuri tuollaisena lyijynraskautena, ennen mitään muita oireita. Aika hyvin pärjää kun kuuntele kehoaan ja tekee mitä se mielii, eli niinkuin nyt varmaan aiotkin, lepää. Kyllä se siitä, ellei viikossa mene ohi niin sitten lääkäriin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Melnais kirjoitti:Niin, tai jos olet vain jonkun infektion kourissa? Flunssa oireilee minulla juuri tuollaisena lyijynraskautena, ennen mitään muita oireita.
Hmmm.... voi hyvin ollakin. :think: Tosin ei minulla ole kovinkaan usein ennen tullut tällaista vastaan. Ja viimeksi tällainen olo on tullut aina nimenomaan tuosta yllä kuvaamastani syystä, eli kortikoidihäiriöstä.
Aika hyvin pärjää kun kuuntele kehoaan ja tekee mitä se mielii, eli niinkuin nyt varmaan aiotkin, lepää. Kyllä se siitä, ellei viikossa mene ohi niin sitten lääkäriin.
Jep jep. Tosin periaatteenani on ollut se n kertaa liikuntaa viikossa, ja tänä aamuna pitäisi mennä siksi salille (uimahallit ovat kesällä kiinni). No, jos ei repisi niin kauheasti tällä kertaa...
AarneAnkka

mustakikkeli kirjoitti:Aih ja voih! Pohkeet ihan paskana 400m juoksusta. Löytyykö mitään troppia joka estäisi maitohappoja erittymästä lihaksiin, kun ne tuntuvat niin kovin ikävältä?
Kannattaa kuntoilla sellaisia lajeja jotka parantavat hapenottokykyä, niin maitohappoja syntyy vähemmän. Tuo 400m juoksu oli ihan hyvä sarja ensiaskeleita. :)
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Aih ja voih! Pohkeet ihan paskana 400m juoksusta. Löytyykö mitään troppia joka estäisi maitohappoja erittymästä lihaksiin, kun ne tuntuvat niin kovin ikävältä?
Mulla on reidet kipeät, hyvä kun pääsee vessanpöntölle istumaan ilman tuskanparahduksia (ei-munansaannos). Olin kuitenkin huomaavinani takapuolessani muodonmuutosta taas. Mun luonnostaan lättänä takapuoli on kyllä viime vuosien aikana saanut vähän muotoa.
Kikkelis kokkelis.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lääkehumala, ahdistaa. Sfäärien vaihtoehtona valuva pää jossa hengitys ei kulje. Pelottaa myös verenpaine jota tulisi hoitaa tällä samaisella lääkityksellä, taidan aloitella salmiakilla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

*gurgle* Ihanata. Nousi justiin veskissä istuessa vatsahapot suuhun. :barf:
Stressi näyttää ryhtyneen kahden rintaman sotaan meikäläisen ruoansulatusta vastaan:
Sen lisäksi, että stressi jo itsessään aiheuttaa närästystä,
stressaantuneena ei myöskään saa nukuttua kunnolla :arrow: töissä väsyttää :arrow: "Kofeiinia... kofeiinia..." *zombie-äänellä* :swirl: :arrow: närästys pahenee entisestään. :(
AarneAnkka

Uupumus tuntuu vähentyneen eilisestä, onneksi. Sen tilalle on pikku hiljaa nousemassa vitutus. Taas tämmöinen yksi homma joka on pakko tehdä ennen lomia muttei millään jaksais. Tekis mieli tehdä jotain kivaa sen sijaan. Pääsis jo lomalle... no, enää tää viikko kestettävänä.
segma

Viesti Kirjoittaja segma »

Mmh, psyykkisiä ongelmia. Oma minäkuva rakoilee. Vituttaa määritellä itseään itselleen (työ)päivät pitkät.
Keikaus
Kitisijä

segma kirjoitti:Mmh, psyykkisiä ongelmia. Oma minäkuva rakoilee. Vituttaa määritellä itseään itselleen (työ)päivät pitkät.
Onko pakko määritellä? Jos vaan olisit?
Kikkelis kokkelis.
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Ongelma muuton kanssa. Panikoin etten saa muutettua, koska kuorma-auto puuttuu, sekä kuski. Ai niin, ja rahat löpöön.
segma

Keikaus kirjoitti:
segma kirjoitti:Mmh, psyykkisiä ongelmia. Oma minäkuva rakoilee. Vituttaa määritellä itseään itselleen (työ)päivät pitkät.
Niin mutta mitä olisin? Kun en tiedä. :F
AarneAnkka

AarneAnkka kirjoitti:pikku hiljaa nousemassa vitutus.
Jaaha, se katosi pilvien myötä. Ja sen myötä että sain päivän työn tehdyksi. Taidan olla aika tuuliviiri kun mielentila riippuu näin paljon säätilasta.
segma

AarneAnkka kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:pikku hiljaa nousemassa vitutus.
Jaaha, se katosi pilvien myötä. Ja sen myötä että sain päivän työn tehdyksi. Taidan olla aika tuuliviiri kun mielentila riippuu näin paljon säätilasta.
Heij, samaa vikaa! Paitsi että nyt on paska sää ja hyvä mieli, mikä on aika epätavallista.
Ebola

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Vitunmoinen päänsärky, kertakaikkiaan vittumainen. Korvat paukkuu, lima valuu kurkkuun eikä nieleminen onnaa oikein mitenkään päin, kuumeilua ja henkeen ottoo.
Huomenna lekuriin, hitto kun oma lomalla. Taas saa jännätä millanen otus siellä on vastaanottamassa. Nimimerkillä huonoja kokemuksia.
Keikaus
Kitisijä

segma kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Niin mutta mitä olisin? Kun en tiedä. :F
Yritätkö sä jotenkin miettiä, että "Minä aina teen näin..." ja "Minä aina reagoin näin..." ja "Minä olen tällainen" ja niin poispäin ja sitten keksitkin, että perhana, enhän mä aina olekaan tuollainen ja reagoi noin? Onko ikääntyessä tullut odottamattomia, ehkä ikäviä ja pelottaviakin puolia esiin? Etkö olekaan sellainen, joka sinun odotettiin olevan? Jos näin on, se on vain elämää, tässä iässä ainakin minä tajuan olevani niin montaa asiaa ja täynnä ristiriitoja, että turhat määritelmät ovat lentäneet mäkeen.
Kikkelis kokkelis.
segma

Keikaus kirjoitti:Yritätkö sä jotenkin miettiä, että "Minä aina teen näin..." ja "Minä aina reagoin näin..." ja "Minä olen tällainen" ja niin poispäin ja sitten keksitkin, että perhana, enhän mä aina olekaan tuollainen ja reagoi noin? Onko ikääntyessä tullut odottamattomia, ehkä ikäviä ja pelottaviakin puolia esiin? Etkö olekaan sellainen, joka sinun odotettiin olevan? Jos näin on, se on vain elämää, tässä iässä ainakin minä tajuan olevani niin montaa asiaa ja täynnä ristiriitoja, että turhat määritelmät ovat lentäneet mäkeen.
On, joo, kyllä. Tuota rataa se ajatuskuvio jokseenkin menee. Paljon mullistuksia elämässä pienellä aikavälillä varmaan aiheuttaa tätä melko pitkälti. Pitäisi osata suhtautua uusiin juttuihin ja sitten haen tavallaan turvaa entisestä.

Niinkuin nytkin pitäisi koettaa keksiä, miten "oikeasti" toimisin tuon yhden tyttösen kanssa, jonka kanssa melkeinpä-peuhasin juhannuksena ja joka tulee luokseni viikonlopuksi noin 300km matkan joskus kuukauden päästä. Koettaisinko olla yhteydessä tiheään vai olisinko ottamatta liiemmälti yhteyttä riskaten samalla sen, että annan kuvan etten olisi kiinnostunut (vaikka tilanne on todellakin päin vastoin). En tiedä, enkä edes odota tuohon vastausta, koska en halua elää muiden ihmisten neuvojen pohjalta koko elämääni, varsinkaan näitä tärkeitä ihmissuhteita.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Päänsärky jatkuu jo kolmatta päivää. Tosi inhaa. Särkylääkkeet eivät auta.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Niin, kainaloasiani kehitys on painanut varmasti itseni lisäksi monen mieltä. Päivitettäköön tänne siis, että sain vaivaani antibiootteja. Ei se johdukaan siitä Daily-vaahdosta ainakaan kokonaan. Mulla on silsainfektio :cheer: Yleisö hurraa ja kaikkia kiinnostaa.
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Edith kirjoitti:Mulla on silsainfektio :cheer:.
Niin kai se menee että silsa se on vaikka edithin kainalossa.

Mutta ihan oikeesti, miten se sinne on eksynyt? O_o
Keikaus
Kitisijä

segma kirjoitti:On, joo, kyllä. Tuota rataa se ajatuskuvio jokseenkin menee. Paljon mullistuksia elämässä pienellä aikavälillä varmaan aiheuttaa tätä melko pitkälti. Pitäisi osata suhtautua uusiin juttuihin ja sitten haen tavallaan turvaa entisestä.

Niinkuin nytkin pitäisi koettaa keksiä, miten "oikeasti" toimisin tuon yhden tyttösen kanssa, jonka kanssa melkeinpä-peuhasin juhannuksena ja joka tulee luokseni viikonlopuksi noin 300km matkan joskus kuukauden päästä. Koettaisinko olla yhteydessä tiheään vai olisinko ottamatta liiemmälti yhteyttä riskaten samalla sen, että annan kuvan etten olisi kiinnostunut (vaikka tilanne on todellakin päin vastoin). En tiedä, enkä edes odota tuohon vastausta, koska en halua elää muiden ihmisten neuvojen pohjalta koko elämääni, varsinkaan näitä tärkeitä ihmissuhteita.
Annan kuitenkin muutaman neuvon.. Tee niin kuin sinusta hyvältä tuntuu ja ajattele toista myös. Jos tyttö ei lämpene, et sinä sille voi mitään, vaikka minä kyllä luulen, että hän on jo lämmennyt, jos hän on kerran tulossa luoksesi. Ja hänhän voi hyvinkin miettiä nyt ihan samoja asioita kuin sinä.. Jos minä olisin menossa jonnekin kuukauden päästä, haluaisin kyllä olla yhteydessä minut vastaanottavaan päähän ja olla varma siitä, että olen tervetullut.
Kikkelis kokkelis.
Leila

Viesti Kirjoittaja Leila »

Hampaita vihloo. Pari viikkoa sitten kaksi hammasta paikattiin, ja nyt kaikki ruoka ja juoma vihloo niitä. Se hyvä puoli tässä on, että pari kiloa on lähtenyt, kun ei viitsi syödä. Lisäksi minun hemoglobiini on vähän alhaalla ja minua väsyttää. Ettäs tiedätte.