Kerro vaivasta
-
- Kitinän uhri
Re: Kerro vaivasta
Olisiko vähän siistiä jos tämän "ongelman" voisi poistaa pillerillä. Ota pilleri kun panetta, voi saada milloin vain missä vain. Toiset voisivat vain ihmetellä mikä hymyilyttää niin pirusti. Wautsi. [/aivopieru]alja kirjoitti:panettaa.
Aivan käsittämättömän lamauttava uupumus jatkuu edelleen. Sellainen olo kuin planeettamme painovoima olisi nelinkertaistunut. Kaikki tuntuu tervaisen ja lyijyisen raskaalta. Hyvin huolestuttavaa, jos tällainen jatkuu vielä pitkään. Kuten aiemmin totesin, kyse lienee kortisolitasapainon häiriöstä. Toivottavasti se tasaantuu pian. 

Aih ja voih! Pohkeet ihan paskana 400m juoksusta. Löytyykö mitään troppia joka estäisi maitohappoja erittymästä lihaksiin, kun ne tuntuvat niin kovin ikävältä?
-
- Kitisijä
Niin, tai jos olet vain jonkun infektion kourissa? Flunssa oireilee minulla juuri tuollaisena lyijynraskautena, ennen mitään muita oireita. Aika hyvin pärjää kun kuuntele kehoaan ja tekee mitä se mielii, eli niinkuin nyt varmaan aiotkin, lepää. Kyllä se siitä, ellei viikossa mene ohi niin sitten lääkäriin.AarneAnkka kirjoitti:Aivan käsittämättömän lamauttava uupumus jatkuu edelleen. Sellainen olo kuin planeettamme painovoima olisi nelinkertaistunut. Kaikki tuntuu tervaisen ja lyijyisen raskaalta.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Hmmm.... voi hyvin ollakin.Melnais kirjoitti:Niin, tai jos olet vain jonkun infektion kourissa? Flunssa oireilee minulla juuri tuollaisena lyijynraskautena, ennen mitään muita oireita.

Jep jep. Tosin periaatteenani on ollut se n kertaa liikuntaa viikossa, ja tänä aamuna pitäisi mennä siksi salille (uimahallit ovat kesällä kiinni). No, jos ei repisi niin kauheasti tällä kertaa...Aika hyvin pärjää kun kuuntele kehoaan ja tekee mitä se mielii, eli niinkuin nyt varmaan aiotkin, lepää. Kyllä se siitä, ellei viikossa mene ohi niin sitten lääkäriin.
Kannattaa kuntoilla sellaisia lajeja jotka parantavat hapenottokykyä, niin maitohappoja syntyy vähemmän. Tuo 400m juoksu oli ihan hyvä sarja ensiaskeleita.mustakikkeli kirjoitti:Aih ja voih! Pohkeet ihan paskana 400m juoksusta. Löytyykö mitään troppia joka estäisi maitohappoja erittymästä lihaksiin, kun ne tuntuvat niin kovin ikävältä?

-
- Kitisijä
Mulla on reidet kipeät, hyvä kun pääsee vessanpöntölle istumaan ilman tuskanparahduksia (ei-munansaannos). Olin kuitenkin huomaavinani takapuolessani muodonmuutosta taas. Mun luonnostaan lättänä takapuoli on kyllä viime vuosien aikana saanut vähän muotoa.mustakikkeli kirjoitti:Aih ja voih! Pohkeet ihan paskana 400m juoksusta. Löytyykö mitään troppia joka estäisi maitohappoja erittymästä lihaksiin, kun ne tuntuvat niin kovin ikävältä?
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Lääkehumala, ahdistaa. Sfäärien vaihtoehtona valuva pää jossa hengitys ei kulje. Pelottaa myös verenpaine jota tulisi hoitaa tällä samaisella lääkityksellä, taidan aloitella salmiakilla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
*gurgle* Ihanata. Nousi justiin veskissä istuessa vatsahapot suuhun. 
Stressi näyttää ryhtyneen kahden rintaman sotaan meikäläisen ruoansulatusta vastaan:
Sen lisäksi, että stressi jo itsessään aiheuttaa närästystä,
stressaantuneena ei myöskään saa nukuttua kunnolla
töissä väsyttää
"Kofeiinia... kofeiinia..." *zombie-äänellä*
närästys pahenee entisestään. 

Stressi näyttää ryhtyneen kahden rintaman sotaan meikäläisen ruoansulatusta vastaan:
Sen lisäksi, että stressi jo itsessään aiheuttaa närästystä,
stressaantuneena ei myöskään saa nukuttua kunnolla

Uupumus tuntuu vähentyneen eilisestä, onneksi. Sen tilalle on pikku hiljaa nousemassa vitutus. Taas tämmöinen yksi homma joka on pakko tehdä ennen lomia muttei millään jaksais. Tekis mieli tehdä jotain kivaa sen sijaan. Pääsis jo lomalle... no, enää tää viikko kestettävänä.
Mmh, psyykkisiä ongelmia. Oma minäkuva rakoilee. Vituttaa määritellä itseään itselleen (työ)päivät pitkät.
-
- Kitisijä
Onko pakko määritellä? Jos vaan olisit?segma kirjoitti:Mmh, psyykkisiä ongelmia. Oma minäkuva rakoilee. Vituttaa määritellä itseään itselleen (työ)päivät pitkät.
Kikkelis kokkelis.
Ongelma muuton kanssa. Panikoin etten saa muutettua, koska kuorma-auto puuttuu, sekä kuski. Ai niin, ja rahat löpöön.
Niin mutta mitä olisin? Kun en tiedä. :FKeikaus kirjoitti:Onko pakko määritellä? Jos vaan olisit?segma kirjoitti:Mmh, psyykkisiä ongelmia. Oma minäkuva rakoilee. Vituttaa määritellä itseään itselleen (työ)päivät pitkät.
Jaaha, se katosi pilvien myötä. Ja sen myötä että sain päivän työn tehdyksi. Taidan olla aika tuuliviiri kun mielentila riippuu näin paljon säätilasta.AarneAnkka kirjoitti:pikku hiljaa nousemassa vitutus.
Heij, samaa vikaa! Paitsi että nyt on paska sää ja hyvä mieli, mikä on aika epätavallista.AarneAnkka kirjoitti:Jaaha, se katosi pilvien myötä. Ja sen myötä että sain päivän työn tehdyksi. Taidan olla aika tuuliviiri kun mielentila riippuu näin paljon säätilasta.AarneAnkka kirjoitti:pikku hiljaa nousemassa vitutus.
Vitunmoinen päänsärky, kertakaikkiaan vittumainen. Korvat paukkuu, lima valuu kurkkuun eikä nieleminen onnaa oikein mitenkään päin, kuumeilua ja henkeen ottoo.
Huomenna lekuriin, hitto kun oma lomalla. Taas saa jännätä millanen otus siellä on vastaanottamassa. Nimimerkillä huonoja kokemuksia.
Huomenna lekuriin, hitto kun oma lomalla. Taas saa jännätä millanen otus siellä on vastaanottamassa. Nimimerkillä huonoja kokemuksia.
-
- Kitisijä
Yritätkö sä jotenkin miettiä, että "Minä aina teen näin..." ja "Minä aina reagoin näin..." ja "Minä olen tällainen" ja niin poispäin ja sitten keksitkin, että perhana, enhän mä aina olekaan tuollainen ja reagoi noin? Onko ikääntyessä tullut odottamattomia, ehkä ikäviä ja pelottaviakin puolia esiin? Etkö olekaan sellainen, joka sinun odotettiin olevan? Jos näin on, se on vain elämää, tässä iässä ainakin minä tajuan olevani niin montaa asiaa ja täynnä ristiriitoja, että turhat määritelmät ovat lentäneet mäkeen.segma kirjoitti:Niin mutta mitä olisin? Kun en tiedä. :FKeikaus kirjoitti:Onko pakko määritellä? Jos vaan olisit?segma kirjoitti:Mmh, psyykkisiä ongelmia. Oma minäkuva rakoilee. Vituttaa määritellä itseään itselleen (työ)päivät pitkät.
Kikkelis kokkelis.
On, joo, kyllä. Tuota rataa se ajatuskuvio jokseenkin menee. Paljon mullistuksia elämässä pienellä aikavälillä varmaan aiheuttaa tätä melko pitkälti. Pitäisi osata suhtautua uusiin juttuihin ja sitten haen tavallaan turvaa entisestä.Keikaus kirjoitti:Yritätkö sä jotenkin miettiä, että "Minä aina teen näin..." ja "Minä aina reagoin näin..." ja "Minä olen tällainen" ja niin poispäin ja sitten keksitkin, että perhana, enhän mä aina olekaan tuollainen ja reagoi noin? Onko ikääntyessä tullut odottamattomia, ehkä ikäviä ja pelottaviakin puolia esiin? Etkö olekaan sellainen, joka sinun odotettiin olevan? Jos näin on, se on vain elämää, tässä iässä ainakin minä tajuan olevani niin montaa asiaa ja täynnä ristiriitoja, että turhat määritelmät ovat lentäneet mäkeen.
Niinkuin nytkin pitäisi koettaa keksiä, miten "oikeasti" toimisin tuon yhden tyttösen kanssa, jonka kanssa melkeinpä-peuhasin juhannuksena ja joka tulee luokseni viikonlopuksi noin 300km matkan joskus kuukauden päästä. Koettaisinko olla yhteydessä tiheään vai olisinko ottamatta liiemmälti yhteyttä riskaten samalla sen, että annan kuvan etten olisi kiinnostunut (vaikka tilanne on todellakin päin vastoin). En tiedä, enkä edes odota tuohon vastausta, koska en halua elää muiden ihmisten neuvojen pohjalta koko elämääni, varsinkaan näitä tärkeitä ihmissuhteita.
Päänsärky jatkuu jo kolmatta päivää. Tosi inhaa. Särkylääkkeet eivät auta.
Niin, kainaloasiani kehitys on painanut varmasti itseni lisäksi monen mieltä. Päivitettäköön tänne siis, että sain vaivaani antibiootteja. Ei se johdukaan siitä Daily-vaahdosta ainakaan kokonaan. Mulla on silsainfektio
Yleisö hurraa ja kaikkia kiinnostaa.

Niin kai se menee että silsa se on vaikka edithin kainalossa.Edith kirjoitti:Mulla on silsainfektio.
Mutta ihan oikeesti, miten se sinne on eksynyt? O_o
-
- Kitisijä
Annan kuitenkin muutaman neuvon.. Tee niin kuin sinusta hyvältä tuntuu ja ajattele toista myös. Jos tyttö ei lämpene, et sinä sille voi mitään, vaikka minä kyllä luulen, että hän on jo lämmennyt, jos hän on kerran tulossa luoksesi. Ja hänhän voi hyvinkin miettiä nyt ihan samoja asioita kuin sinä.. Jos minä olisin menossa jonnekin kuukauden päästä, haluaisin kyllä olla yhteydessä minut vastaanottavaan päähän ja olla varma siitä, että olen tervetullut.segma kirjoitti:On, joo, kyllä. Tuota rataa se ajatuskuvio jokseenkin menee. Paljon mullistuksia elämässä pienellä aikavälillä varmaan aiheuttaa tätä melko pitkälti. Pitäisi osata suhtautua uusiin juttuihin ja sitten haen tavallaan turvaa entisestä.
Niinkuin nytkin pitäisi koettaa keksiä, miten "oikeasti" toimisin tuon yhden tyttösen kanssa, jonka kanssa melkeinpä-peuhasin juhannuksena ja joka tulee luokseni viikonlopuksi noin 300km matkan joskus kuukauden päästä. Koettaisinko olla yhteydessä tiheään vai olisinko ottamatta liiemmälti yhteyttä riskaten samalla sen, että annan kuvan etten olisi kiinnostunut (vaikka tilanne on todellakin päin vastoin). En tiedä, enkä edes odota tuohon vastausta, koska en halua elää muiden ihmisten neuvojen pohjalta koko elämääni, varsinkaan näitä tärkeitä ihmissuhteita.
Kikkelis kokkelis.
Hampaita vihloo. Pari viikkoa sitten kaksi hammasta paikattiin, ja nyt kaikki ruoka ja juoma vihloo niitä. Se hyvä puoli tässä on, että pari kiloa on lähtenyt, kun ei viitsi syödä. Lisäksi minun hemoglobiini on vähän alhaalla ja minua väsyttää. Ettäs tiedätte.