Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Stadinarska
Kitisijä

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:^ Saiskohan lätkässäkin Mertarannan pois jos maksais?
Paljo pitäs maksaa että sais ton stadinturskan pois? Aasi, tarjoan mukin ens kerralla Oulus!!11
Ohoh. Mikähän mua nyt Vihtapepussa ärsyttää?
Ihmiskauppaa, huh, ja viaton HIFK-kannattaja kohteena! PHYI...
Aasi, tarjoan kaksi mukia HELSINGISSÄ Vihdasta!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Välillä on kontattava jep. Torstaina varmaan jaffalassa taas ihan eri geimit.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tänään kaatuu JYP:pi, aikasemmin meni nuritte Pelicans ja poolikin voitti eilen Barcan!! GO REDS! :D
Stadinarska
Kitisijä

Kansalaiset! Tässä puhuu HIFK:n kannattaja myös.
Viimeaikaiset postaukset osoittavat että Vihtahousu-Dumarikin pitää Stadinarskasta ainakin kohtuullisesti, joten asiat siinä määrin ovat normalisoituneet meidän HIFK:n kannattajien osalta.

Mutta mitä tekeekään Stadinarska TAAS! Menee katsomaan tänään kun Kalpa tuskailee Jokereita vastaan joka latoo maaleja miten sattuu.
Ja syy petturuuteeni Jokeri-leiriin on omistamani kausari ja lämmin halli ja pehmeä penkki ja pari hyvää seuralaista, jotka arvostavat onneksi Stadinarskaa.
SYDÄN MELTÄNI olen Hifk:lainen.
Jos Kalpa tekee maalin hihitän sisäänpäin!!
Geetzu

En nyt väitä, että IFK ihan tylsäksi on ruvennut mutta pikkasen ihmettelen yleisömagneettina pysymistä...

1. HIFK 6186
2. Jokerit 5312
3. Tappara 5303
4. Kärpät 5013
5. HPK 4965

Bassoradioon on tyytyminen tänäänkin.
Stadinarska
Kitisijä

Geetzu kirjoitti:En nyt väitä, että IFK ihan tylsäksi on ruvennut mutta pikkasen ihmettelen yleisömagneettina pysymistä...

1. HIFK 6186
2. Jokerit 5312
3. Tappara 5303
4. Kärpät 5013
5. HPK 4965

Bassoradioon on tyytyminen tänäänkin.
Se on Geetzu pusnus!
No siis Tibbets on vetänyt väkeä toki.
Se riittää, ja kestomagneetti Jere.

Annathan anteeksi kun petän tänään ja silmäilen hämilläni vain Jokereiden peliä. Lupaan etten kannusta!
Arska-fani
Geetzu

Stadinarska kirjoitti:Annathan anteeksi kun petän tänään ja silmäilen hämilläni vain Jokereiden peliä. Lupaan etten kannusta!
Arska-fani
Kehtaa kannustaa Kalpaa, joo! 1-0 molemmille, hyvät alut. :]
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Tuli mieleeni, että mulla on tiistaina kiekkopelissä lunastamani kolmen viikon ilmainen kortti Canal plussalle. Huomasin vasta jälkeenpäin, että joku oli kitannut jo kaupassa mun digiboxin korttipaikan umpeen. WHY?!!!!???!
Vihtahousu

Jokerit otti turpaan sarjahännältä 1-4 :lol:
Hyvä Cory Murphy, IFK klaaras kaks tärkeetä pisteetä.
Stadinarska
Kitisijä

Vihtahousu kirjoitti:Jokerit otti turpaan sarjahännältä 1-4 :lol:
Hyvä Cory Murphy, IFK klaaras kaks tärkeetä pisteetä.
Narrit otti turpiinsa sarjahäntäheikiltä 1-4 :D
Ja super Cory Murphy, IFK selvitti pari tärkeätä pistettä!!

Geetzu ja Vastapöksy: Kannustin Kalpaa salaa! Katsoin ottelun painamalla päällä, eikun paikan päällä. Oli vähemmän populaa kuin tavallisesti. Jokerit oli asennevammaisia. Mut hihhii meille IFK-faneille.
Typerä laulu siellä oli : Hata hata IFK... oli niin tylsä ottelu, että ifk:sta piti puhua siellä!

Stadinarska
Geetzu

Stadinarska kirjoitti:Typerä laulu siellä oli : Hata hata IFK... oli niin tylsä ottelu, että ifk:sta piti puhua siellä!
Argh, rasittava veisu. Veetutti ihan kympillä kun viimeks pari rumaa kaljupäätä innostu huutamaan korvaani tota. Hillitsin hienosti itseni pienessä hutikassakin ja tyydyin vain suloisesti heiluttamaan IFK-mekkoni liepeitä rumilusten nassukoille. Siinä vaiheessa kun ruma-äijät alotti sen jonkun itä-Helsingin biisin (wtf??) niin jouduin jo vaihtamaan riviä.

Smurffi on kyllä semmosessa pistetahdissa, että huhhuijaa. Toivottavasti kerkeää historian lehtisiin nimensä saamaan!
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kukas nyt Hifkihomoista, bluez on kivassa nousukiidossa tärkeään aikaan vuodesta. 53 laukausta maalia kohti ja 3 pistettä on Raksilassa aika kova suoritus. Vuorotellen kaatuu kärkipään joukkueita, kotietu näyttää aika todennäköiseltä tällä menolla ja sitten mennäänkin pitkälle. Tältä vuodelta vois alkaa odotella ekaa mitalia, vihdoin.
jouden-za
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Miten on Arska-hyvä et onko sun elämässä muuta kuin että olet Lätkäri= Musiikissa Bändäri? Sen ymmärrän että jotkut pissiliinit fanittaa jotain jääkiekkoa ( huom. entisajan gladiaattoreit-oikeesti..kelaapa vaikka astiaa, eli kun antiikin Roomassa jengi meni ziikaa ladiaattoreita ja sitten ne voittaja-ladiaattorit sai aika paljon kuulemma pillua, tuota ihanaa ihmisvittua. Tosin saatto ne joutuu ottaa siellä areenalla jotain tikruakin tai toistepäin..bai the wei Tixulle lärvaisia:) ) ja toivovat että joku tuli ja ottais tai antais kunnon settiä..myönnä nyt että Jousen antaja on Cor_rect= vähän niinku erektio..

..ja siitä tulikin mieleen että kun nyt täällä mökillä ja skordari himassa ni kylläpä tekis mieli ottaa ko-toimintoja uf.

Arska et voi oikeesti olla miss fifty-sixty..kuka olet oikeesti ja miksi et ole puhunut enää mitään golfistakaan, vaikka cityssä sitä hehkutitkin?

Tulkaa nyt kaikki ulos kaapista naks poks?
Ollaan vaan ja nautitaan
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

jouden-za kirjoitti: ..ja siitä tulikin mieleen että kun nyt täällä mökillä ja skordari himassa ni kylläpä tekis mieli ottaa ko-toimintoja uf.
Taitaapa tämä skordari saada parhaillaan teräksenkovaa kyrpää siellä himassa. Poks.
jouden-za
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

elco kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: ..ja siitä tulikin mieleen että kun nyt täällä mökillä ja skordari himassa ni kylläpä tekis mieli ottaa ko-toimintoja uf.
Taitaapa tämä skordari saada parhaillaan teräksenkovaa kyrpää siellä himassa. Poks.

Vittu toi osui Taas kerrankin auts..perk tätä itekin mietin mutta aika aikaansa kutakin sanoi periaatteen ilmentymä mister Jouden, tuo joka ei hapertelemuiden kanssa..

..no kerrotaan pieni tarinan poikanen..olin avioliitossa ja vähän panetti siinäkin. Noh daamikki ei tykännyt zekstailla sit enää ja olin ilman piparii kait 1,5v ja käsi tuli aika tutuksi.

Ja kuten sanoin että kaikella on aikansa ja joskus se pato murtuu jos niin haluaa ja mähän halusin sitä ihmisvittua aika ja laillakin, joten päätin että nyt loppu ja eiku panemaan. No jonkun kerran sitten tein niin että paariin ja sieltä joku puhutukseen, hänen luokseen mahd. pian ja nussittiin minkä kerkesi ja kotiuduin 4-puol 5 aikaan ja aivan muina miehinä.

Ja kaduttiko..vitun vertaa..ei vähemmältä voinut tuntua, joten etköhän jo saanut jotain eh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Hyvin sä vedät. Ihmisvittuuvittuuvittuu, asiasta toiseen... IFK vie tänään Kärppiä ja HPK Bluesia. Jälkimmäisen veikkaan ihan Tixin vuoks. Pus.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:Hyvin sä vedät. Ihmisvittuuvittuuvittuu, asiasta toiseen... IFK vie tänään Kärppiä ja HPK Bluesia. Jälkimmäisen veikkaan ihan Tixin vuoks. Pus.
Jos vieminen tarkoittaa sitä, että HIFKin pojat yrittää saada kärppäpojui deitseille, ni sit. Pahaa kyl pelkään ettei rinkelimäestä kolmee pojoo tuu, mut tos nousukiidos vois vaiks tulla namz pokz.
Geetzu

Tix kirjoitti:Jos vieminen tarkoittaa sitä, että HIFKin pojat yrittää saada kärppäpojui deitseille, ni sit.
Buuuuuuuuuuu. Vieminen alkoi juurikin nyt, 1-0.
Stadinarska
Kitisijä

jouden-za kirjoitti:Miten on Arska-hyvä et onko sun elämässä muuta kuin että olet Lätkäri= Musiikissa Bändäri? Sen ymmärrän että jotkut pissiliinit fanittaa jotain jääkiekkoa ( huom. entisajan gladiaattoreit-oikeesti..kelaapa vaikka astiaa, eli kun antiikin Roomassa jengi meni ziikaa ladiaattoreita ja sitten ne voittaja-ladiaattorit sai aika paljon kuulemma pillua, tuota ihanaa ihmisvittua. Tosin saatto ne joutuu ottaa siellä areenalla jotain tikruakin tai toistepäin..bai the wei Tixulle lärvaisia:) ) ja toivovat että joku tuli ja ottais tai antais kunnon settiä..myönnä nyt että Jousen antaja on Cor_rect= vähän niinku erektio..

..ja siitä tulikin mieleen että kun nyt täällä mökillä ja skordari himassa ni kylläpä tekis mieli ottaa ko-toimintoja uf.

Arska et voi oikeesti olla miss fifty-sixty..kuka olet oikeesti ja miksi et ole puhunut enää mitään golfistakaan, vaikka cityssä sitä hehkutitkin?

Tulkaa nyt kaikki ulos kaapista naks poks?
Se on moro Joutava da. Hehkutinko määää golfia? Kuule, onko ajatuksiisi tullut että elämme jäämaassa ja aloitin Kitinän vasta golfin loputtua. HEHHEHHee. Kyllä kuule golfjuttuja tulee vielä, jos haluat. MUTTA minun leipälajini on nykyään tennis, ollut aina erikoislajeista,lyhyet juoksumatkat (100-400m) yleisurheilusta. Kyllä mä voin hehkuttaa kuinka helkutin hyvin lyönti menee mutta eihän siitä immeiset oo kiinnostuneita tai se olisi sitä "oikeata" ylpeilyä. Minä olen täällä hieman vitsinä kehunut itseäni, ja sekin olisi saanut olla tekemättä kun on ymmärretty väärin...

Mikä miss fifty-sixty tarkoittaa??? Olen normaalin keski-iän korvilla oleva tavallinen mutkaton rehellinen hyvää tarkoittava mies.
AIKA on sellainen asia minullekin, että vuorokaudessa on liian vähän tunteja. Luoja on minulle antanut lahjaksi vähäisen unentarpeen. Töihin ja harrasteisiin menee mun elämä ja koti hoidettava myös tietenkin. Kitinään on muodostunut tarve mutta tätä pitäis kyl vähentää...
Kun mulla täällä Kitinässä jostain syystä ei ole ihan samaa mukavuutta kuin Real-lifessa. Mut mielenkiintoinen, rehellinen, palsta tämä on. Siksi sillä on paljon arvoa.
Vaikka paljon on ollut hauskaa ja vitsailuakin, olen kyllä jossain määrin hämmennyksessä kuinka eri aaltopituudella joskus olen...ja olen juuri ihmetellyt kuinka normaaleja suomalaisia täydellisiä lauseita tai hyviä kirjoitustapoja toisia loukkaamatta ei arvosteta. Mutta siis tämä kaikki on vapaaehtoista. Pääasia, että tunnen itseni.
Mitä sinä Jouden oikein lopulta tarkoitat kysymykselläsi???
Niin, jääkiekko. Olen aina pitänyt siitä lajista. Se on normaalia, katsos!!

Arska
perusarska
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Eka kolmen voiton putki takana, ja Tepsi räpiköi kaksi maalia perässä. En osaa oikein iloita, kun pelkään romahdusta. Toisaalta Rask on ollut jäätävä, selvästi kevään paras veska. Koska papat väsyvät? Niin paljon kysymyksiä...
Vihtahousu

Anaalipenaali-perkele! Kahden erän jälkeen oli vielä 3 lappua joilla rahnaa olis voinu bäkkiä tulla, niin eiköhän sit stnan Hpk saa yhden maalin ja voita IFK:n 1-0... peeeerkele!
Geetzu

Hyvä SaiPa! Blues kompuroi sopivalla hetkellä. Toisaalta, mitä väliä... Hemmetin pikkukisut.
Stadinarska
Kitisijä

Toi Hifki häviö oli kyllä masentava.

Enkä kehtaa sanoa mitä ottelua katsoin. Nyt kun Vastahousu on tullut melkein kaveeeeeeriksi!

S-A mies
terästä muoviosin
Vihtahousu

Jumankauta! Ekana tulee Ilves-IFK ja sit perään Liverpool-Barcelona.
Urheiluilta!
Geetzu

Vihtahousu kirjoitti:Jumankauta! Ekana tulee Ilves-IFK ja sit perään Liverpool-Barcelona.
Urheiluilta!
Jes! Tää päivä on sittenkin ihku!