jouden-za kirjoitti:Miten on Arska-hyvä et onko sun elämässä muuta kuin että olet Lätkäri= Musiikissa Bändäri? Sen ymmärrän että jotkut pissiliinit fanittaa jotain jääkiekkoa ( huom. entisajan gladiaattoreit-oikeesti..kelaapa vaikka astiaa, eli kun antiikin Roomassa jengi meni ziikaa ladiaattoreita ja sitten ne voittaja-ladiaattorit sai aika paljon kuulemma pillua, tuota ihanaa ihmisvittua. Tosin saatto ne joutuu ottaa siellä areenalla jotain tikruakin tai toistepäin..bai the wei Tixulle lärvaisia:) ) ja toivovat että joku tuli ja ottais tai antais kunnon settiä..myönnä nyt että Jousen antaja on Cor_rect= vähän niinku erektio..
..ja siitä tulikin mieleen että kun nyt täällä mökillä ja skordari himassa ni kylläpä tekis mieli ottaa ko-toimintoja uf.
Arska et voi oikeesti olla miss fifty-sixty..kuka olet oikeesti ja miksi et ole puhunut enää mitään golfistakaan, vaikka cityssä sitä hehkutitkin?
Tulkaa nyt kaikki ulos kaapista naks poks?
Se on moro Joutava da. Hehkutinko määää golfia? Kuule, onko ajatuksiisi tullut että elämme jäämaassa ja aloitin Kitinän vasta golfin loputtua. HEHHEHHee. Kyllä kuule golfjuttuja tulee vielä, jos haluat. MUTTA minun leipälajini on nykyään tennis, ollut aina erikoislajeista,lyhyet juoksumatkat (100-400m) yleisurheilusta. Kyllä mä voin hehkuttaa kuinka helkutin hyvin lyönti menee mutta eihän siitä immeiset oo kiinnostuneita tai se olisi sitä "oikeata" ylpeilyä. Minä olen täällä hieman vitsinä kehunut itseäni, ja sekin olisi saanut olla tekemättä kun on ymmärretty väärin...
Mikä miss fifty-sixty tarkoittaa??? Olen normaalin keski-iän korvilla oleva tavallinen mutkaton rehellinen hyvää tarkoittava mies.
AIKA on sellainen asia minullekin, että vuorokaudessa on liian vähän tunteja. Luoja on minulle antanut lahjaksi vähäisen unentarpeen. Töihin ja harrasteisiin menee mun elämä ja koti hoidettava myös tietenkin. Kitinään on muodostunut tarve mutta tätä pitäis kyl vähentää...
Kun mulla täällä Kitinässä jostain syystä ei ole ihan samaa mukavuutta kuin Real-lifessa. Mut mielenkiintoinen, rehellinen, palsta tämä on. Siksi sillä on paljon arvoa.
Vaikka paljon on ollut hauskaa ja vitsailuakin, olen kyllä jossain määrin hämmennyksessä kuinka eri aaltopituudella joskus olen...ja olen juuri ihmetellyt kuinka normaaleja suomalaisia täydellisiä lauseita tai hyviä kirjoitustapoja toisia loukkaamatta ei arvosteta. Mutta siis tämä kaikki on vapaaehtoista. Pääasia, että tunnen itseni.
Mitä sinä Jouden oikein lopulta tarkoitat kysymykselläsi???
Niin, jääkiekko. Olen aina pitänyt siitä lajista. Se on normaalia, katsos!!
Arska
perusarska