Et kuitenkaan edellä tunnistanut termiä?
Kitinän oma pieni alkoholiblogi!
-
- Kitisijä
Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
-
- Kitisijä
En.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitinä VIP-jäsen
Sun pitäisi ihan tosissaan hioa sun ilmaisua, jotta osaisit viestiä, niin että muutkin ymmärtää mitä tarkoitat. Tulkitsin sun alkuperäisen lauseen ihan eri tavalla kuin tämän viestin perusteella sen tarkoitit. Toki tulkintaani vaikutti se ettet muka tunnistanut termiä.Homeboy65 kirjoitti: 26.08.2025 11:21 En mutuile. Asuin Pohjanmaalla 17 vuotta. Omistava luokka viitannee johonkin hienostoon. Kyllä se on myös tavallisen kansan juttu.
Toki itsekin käytän hämäriä ilmauksia viihdyttäessäni itseäni, kuten tässä tapauksessa omistavaa luokkaa tarkoittamaan ihmisiä, jotka omistavat veneitä ja kiinteistöjä vedeä äärellä. Mä toki olen alueelta jonne venetsialaiset rantautui vasta joskus 90-luvulla tai ainakin silloin itse siihen tutustuin.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Nyt en ymmärrä. JOs et tunnista termiä, miten voit tietää, ketkä sitä käyttävät?Homeboy65 kirjoitti: 26.08.2025 11:29En.
Ristiriidat voivat olla seurausta ihmisen vajavaisuudesta ymmärtää, ei itse ilmoituksen ongelmasta
-
- Kitisijä
Homeboy viesti 10
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix