Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Manaaja

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tulihan tässä pari tuntia nukuttuakin ennenkuin yläkerran naapuri keksi alkaa vetää sääntöjen vastaisesti asennetuilla laminaateillaan suursiivousharjoituksia. Vittu sunnuntaina kello kaheksan alkavilla kellonajoilla siivoavat ihmiset pitäisi oikeasti armomurhata.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Tulihan tässä pari tuntia nukuttuakin ennenkuin yläkerran naapuri keksi alkaa vetää sääntöjen vastaisesti asennetuilla laminaateillaan suursiivousharjoituksia.
Millaset on sääntöjen vastaisesti asennetut laminaatit?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Vesper kirjoitti:Millaset on sääntöjen vastaisesti asennetut laminaatit?
Sellaiset jotka on asennettu taloyhtiön sääntöjen vastaisesti suoraan kokolattiamaton päälle ilman askeläänieristeitä ja ensimmäisen 2v rakentajan takuun aikana, minkä aikana ei taloyhtiön sääntöjen mukaan olisi saanut edes maalata seiniä. Eikä varsinkaan lykätä laminaatteja.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Tämä ei ole vitutuksen aihe (vielä), mutta mies unohti tsekata onko meillä antenni vaiko kaapeli. Nyt mua jänskättää ihan kauheasti. Mitä jos mun tallentava digari ei toimi siellä. Mitä jos en näe televiisioonia. Mites mun joka torstainen House. Näkyykö se ilmatteex nettitv:stä.

En taida saada nukutuksi tämän kriisin keskellä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Surffaan ei-vitutuksen ja orastavan vitutuksen välimaastossa.

MINÄ EN TIEDÄ MIKÄ KENTTÄ ON NYT AUKI JA HITTO MIKÄ EI JA MIKS NOI PÄIVITTYY KAIKKI PÄIN VATTULAA JA MIHIN TTUUN SE PILVI ON NYT SEURAAVAKS MENOSSA HÄ HÄ?

Jos vaan lähettäsin äijän lentokenttähotlaan polttelemaan pilveä, seurais sieltä itte tilannetta.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vuokralainen häipyy kun vaihtaa paikkakuntaa.

Nyt joutuu tuhlaamaan kesälomaa remonttiin jossain hevonkuusessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:kokolattiamaton
Whaaaat?

Kuva

Tarkotat varmaan muovimattoa?
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Aaargh, mä inhoan kokolattiamattoja. Englanti on kyllä hämärä maa monessakin mielessä, mutta yksi ehdottomasti kammottavimpia tapoja on se, että taloissa on kokolattiamatot ja silti kenkiä ei oteta jalasta, kun mennään sisälle :?
masa

swirl kirjoitti:Aaargh, mä inhoan kokolattiamattoja. Englanti on kyllä hämärä maa monessakin mielessä, mutta yksi ehdottomasti kammottavimpia tapoja on se, että taloissa on kokolattiamatot ja silti kenkiä ei oteta jalasta, kun mennään sisälle :?

Puhumattakaan siitä että ne fakin kokolattiamatot on kylppäreisä ja vessoissa myös.

No, ei ne talot ja asunnot kyllä tulisi ikinä läpäisemään suomalaisia standardeja muutenkaan. Järkyttäviä pommeja.
Manaaja

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:kokolattiamaton
Whaaaat?

Tarkotat varmaan muovimattoa?
Joo. Aivot oli oikosulussa. Ei (luojan kiitos) ole kokolattiamattoja missään muodoissa. Tosin eristeenä olis kivempi.
Manaaja

Ongelmia ja askelääniä ei ollut ennen laminaatin laittoa. Nykyään kuuluu pelkkä koiran käveleminen ja sen kynsien koliseminen lattiaa vasten niin kovaäänisesti läpi että minä ja kaikki asunnossani nukkuneet naiset olemme heränneet siihen. Tässä paljoa kiinnosta mitä vitun muovia siellä pitäisi eristeenä olla, mutta ei tämä todellakaan normaalia mun mielestä ole kun fiilis on kuin asuisi kaiuttimen sisällä.

Samoin imurista ei kuule itse käyntiääntä kuin oikein yrittämällä, mutta suulakkeen liukuminen pitkin lattiaa kuulostaa samalta kun se tapahtuisi vaatekomeron oven ulkopintaa vasten, itse komeron sisällä istuen.
Jenny Daa-aah! ling

^ No ootko valittanu joka paikkaan?
Manaaja

^ En. En tykkää valittaa, enkä aiheuttaa riitaa. Laminaatti ei ole kämpän nykyisen asukkaan laittama, joka asui ennen viereisessä huoneistossa ennenkuin vaihtoivat yläkerran asukkaiden kanssa päittäin, ja on mulle ns. "paras naapuri" koko talosta. Edellisillä, sääntöjen vastaisesti laminaatin laittaneilla asukkailla jotka nyt asuu mun vieressä vain ei ollut koiraa.
Jenny Daa-aah! ling

^ Ok. Ja kun niihin ääniin yöllä herää voi vaikka panna. Ei vituta niin paljoa.
Manaaja

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Ok. Ja kun niihin ääniin yöllä herää voi vaikka panna. Ei vituta niin paljoa.
Hieno juttu. Oliks toi jonkinlainen lupaus läsnäolostasi?
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meillä kotona oli makuuhuoneessa kokolattiamatto, sellainen ruskean ja oranssin kirjava. En voi millään ymmärtää, että alle kymmenen vuoden se otettiin pois :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Nyt alkoi stressaus. Tänään toiseksi viimeinen mahdollisuus tenttiä kursseja tänä keväänä. Oon koko vuoden käynyt luennoilla ja opiskellut ahkerasti, mut tämä sit se viides kerta kun joku lähipiiristä kuolee juuri ennen tenttiä. Mä vaihdan alaa, matriisi on murhaaja...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tarvitsisin vanhoja sanomalehtiä juuri kun aamulla vein koko pinon paperinkeräykseen.

Tämmöset kevyehköt vitutuksenaiheet tänään :]
masa

Huoh.. Talopaketin etsintä ja oikeanlaisen pohjan löytäminen ja hahmottaminen on ihan vitun tympeää puuhaa. :tiistai:
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Piirrätä arkkitehdillä ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Luulin että jokainen omakotitalosta haaveileva on tietenkin itse suunnitellut haluamansa talon, jonka joku arkkitehti voi sitten viimeistellä.
nexie
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nexie »

Bhven kirjoitti:Luulin että jokainen omakotitalosta haaveileva on tietenkin itse suunnitellut haluamansa talon, jonka joku arkkitehti voi sitten viimeistellä.
Mä taas luulisin, että niille omille toiveille tulee arkkitehdin viimeisteleminä sellainen hintalappu, jonka näkeminen herättää kiinnostuksen talopaketteja kohtaan.
Don't Panic!
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Riippuu tilaajan tiukkuudesta neliöiden hyötykäytön suhteen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Hukaneliöitä tulee väkisinkin jos ei halua makkareiden aukeavan olkkariin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Hukaneliöitä tulee väkisinkin jos ei halua makkareiden aukeavan olkkariin..
Ei kai sekään ehdoton ei ole kunhan olohuoneeseen avautuu vain yksi makuuhuone.
OH alakertaan, MT:t ylös?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.