Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Tulihan tässä pari tuntia nukuttuakin ennenkuin yläkerran naapuri keksi alkaa vetää sääntöjen vastaisesti asennetuilla laminaateillaan suursiivousharjoituksia. Vittu sunnuntaina kello kaheksan alkavilla kellonajoilla siivoavat ihmiset pitäisi oikeasti armomurhata.
-
- Kitisijä
Millaset on sääntöjen vastaisesti asennetut laminaatit?Manaaja kirjoitti:Tulihan tässä pari tuntia nukuttuakin ennenkuin yläkerran naapuri keksi alkaa vetää sääntöjen vastaisesti asennetuilla laminaateillaan suursiivousharjoituksia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Sellaiset jotka on asennettu taloyhtiön sääntöjen vastaisesti suoraan kokolattiamaton päälle ilman askeläänieristeitä ja ensimmäisen 2v rakentajan takuun aikana, minkä aikana ei taloyhtiön sääntöjen mukaan olisi saanut edes maalata seiniä. Eikä varsinkaan lykätä laminaatteja.Vesper kirjoitti:Millaset on sääntöjen vastaisesti asennetut laminaatit?
Tämä ei ole vitutuksen aihe (vielä), mutta mies unohti tsekata onko meillä antenni vaiko kaapeli. Nyt mua jänskättää ihan kauheasti. Mitä jos mun tallentava digari ei toimi siellä. Mitä jos en näe televiisioonia. Mites mun joka torstainen House. Näkyykö se ilmatteex nettitv:stä.
En taida saada nukutuksi tämän kriisin keskellä.
En taida saada nukutuksi tämän kriisin keskellä.
Surffaan ei-vitutuksen ja orastavan vitutuksen välimaastossa.
MINÄ EN TIEDÄ MIKÄ KENTTÄ ON NYT AUKI JA HITTO MIKÄ EI JA MIKS NOI PÄIVITTYY KAIKKI PÄIN VATTULAA JA MIHIN TTUUN SE PILVI ON NYT SEURAAVAKS MENOSSA HÄ HÄ?
Jos vaan lähettäsin äijän lentokenttähotlaan polttelemaan pilveä, seurais sieltä itte tilannetta.
MINÄ EN TIEDÄ MIKÄ KENTTÄ ON NYT AUKI JA HITTO MIKÄ EI JA MIKS NOI PÄIVITTYY KAIKKI PÄIN VATTULAA JA MIHIN TTUUN SE PILVI ON NYT SEURAAVAKS MENOSSA HÄ HÄ?
Jos vaan lähettäsin äijän lentokenttähotlaan polttelemaan pilveä, seurais sieltä itte tilannetta.
-
- Kitisijä
Vuokralainen häipyy kun vaihtaa paikkakuntaa.
Nyt joutuu tuhlaamaan kesälomaa remonttiin jossain hevonkuusessa.
Nyt joutuu tuhlaamaan kesälomaa remonttiin jossain hevonkuusessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Whaaaat?Manaaja kirjoitti:kokolattiamaton

Tarkotat varmaan muovimattoa?
-
- Kitisijä
Aaargh, mä inhoan kokolattiamattoja. Englanti on kyllä hämärä maa monessakin mielessä, mutta yksi ehdottomasti kammottavimpia tapoja on se, että taloissa on kokolattiamatot ja silti kenkiä ei oteta jalasta, kun mennään sisälle 

swirl kirjoitti:Aaargh, mä inhoan kokolattiamattoja. Englanti on kyllä hämärä maa monessakin mielessä, mutta yksi ehdottomasti kammottavimpia tapoja on se, että taloissa on kokolattiamatot ja silti kenkiä ei oteta jalasta, kun mennään sisälle
Puhumattakaan siitä että ne fakin kokolattiamatot on kylppäreisä ja vessoissa myös.
No, ei ne talot ja asunnot kyllä tulisi ikinä läpäisemään suomalaisia standardeja muutenkaan. Järkyttäviä pommeja.
Joo. Aivot oli oikosulussa. Ei (luojan kiitos) ole kokolattiamattoja missään muodoissa. Tosin eristeenä olis kivempi.masa kirjoitti:Whaaaat?Manaaja kirjoitti:kokolattiamaton
Tarkotat varmaan muovimattoa?
Ongelmia ja askelääniä ei ollut ennen laminaatin laittoa. Nykyään kuuluu pelkkä koiran käveleminen ja sen kynsien koliseminen lattiaa vasten niin kovaäänisesti läpi että minä ja kaikki asunnossani nukkuneet naiset olemme heränneet siihen. Tässä paljoa kiinnosta mitä vitun muovia siellä pitäisi eristeenä olla, mutta ei tämä todellakaan normaalia mun mielestä ole kun fiilis on kuin asuisi kaiuttimen sisällä.
Samoin imurista ei kuule itse käyntiääntä kuin oikein yrittämällä, mutta suulakkeen liukuminen pitkin lattiaa kuulostaa samalta kun se tapahtuisi vaatekomeron oven ulkopintaa vasten, itse komeron sisällä istuen.
Samoin imurista ei kuule itse käyntiääntä kuin oikein yrittämällä, mutta suulakkeen liukuminen pitkin lattiaa kuulostaa samalta kun se tapahtuisi vaatekomeron oven ulkopintaa vasten, itse komeron sisällä istuen.
^ No ootko valittanu joka paikkaan?
^ En. En tykkää valittaa, enkä aiheuttaa riitaa. Laminaatti ei ole kämpän nykyisen asukkaan laittama, joka asui ennen viereisessä huoneistossa ennenkuin vaihtoivat yläkerran asukkaiden kanssa päittäin, ja on mulle ns. "paras naapuri" koko talosta. Edellisillä, sääntöjen vastaisesti laminaatin laittaneilla asukkailla jotka nyt asuu mun vieressä vain ei ollut koiraa.
^ Ok. Ja kun niihin ääniin yöllä herää voi vaikka panna. Ei vituta niin paljoa.
Hieno juttu. Oliks toi jonkinlainen lupaus läsnäolostasi?Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Ok. Ja kun niihin ääniin yöllä herää voi vaikka panna. Ei vituta niin paljoa.
-
- Kitisijä
Meillä kotona oli makuuhuoneessa kokolattiamatto, sellainen ruskean ja oranssin kirjava. En voi millään ymmärtää, että alle kymmenen vuoden se otettiin pois 

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Nyt alkoi stressaus. Tänään toiseksi viimeinen mahdollisuus tenttiä kursseja tänä keväänä. Oon koko vuoden käynyt luennoilla ja opiskellut ahkerasti, mut tämä sit se viides kerta kun joku lähipiiristä kuolee juuri ennen tenttiä. Mä vaihdan alaa, matriisi on murhaaja...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Tarvitsisin vanhoja sanomalehtiä juuri kun aamulla vein koko pinon paperinkeräykseen.
Tämmöset kevyehköt vitutuksenaiheet tänään![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tämmöset kevyehköt vitutuksenaiheet tänään
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Huoh.. Talopaketin etsintä ja oikeanlaisen pohjan löytäminen ja hahmottaminen on ihan vitun tympeää puuhaa. 

-
- Kitisijä
^^
Piirrätä arkkitehdillä ?
Piirrätä arkkitehdillä ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Luulin että jokainen omakotitalosta haaveileva on tietenkin itse suunnitellut haluamansa talon, jonka joku arkkitehti voi sitten viimeistellä.
-
- Kitisijä
Mä taas luulisin, että niille omille toiveille tulee arkkitehdin viimeisteleminä sellainen hintalappu, jonka näkeminen herättää kiinnostuksen talopaketteja kohtaan.Bhven kirjoitti:Luulin että jokainen omakotitalosta haaveileva on tietenkin itse suunnitellut haluamansa talon, jonka joku arkkitehti voi sitten viimeistellä.
Don't Panic!
-
- Kitisijä
^
Riippuu tilaajan tiukkuudesta neliöiden hyötykäytön suhteen.
Riippuu tilaajan tiukkuudesta neliöiden hyötykäytön suhteen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Hukaneliöitä tulee väkisinkin jos ei halua makkareiden aukeavan olkkariin..
-
- Kitisijä
OH alakertaan, MT:t ylös?exPertti kirjoitti:Ei kai sekään ehdoton ei ole kunhan olohuoneeseen avautuu vain yksi makuuhuone.masa kirjoitti:Hukaneliöitä tulee väkisinkin jos ei halua makkareiden aukeavan olkkariin..
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.