Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:
RP kirjoitti:^Ei tuo toimi. Leffamaku on kuitenkin niin samanlainen ettei se paskin vaihtoehto yksinkertaisesti ole tarpeeksi paska. Mä en jaksaisi pakosta itsekään katsoa mitään Jane Austeneita, rakkaushömppää tai muutakaan.
Minullehan tuo olisi unelmatilanne. Voisi aina vain valita itse mitä katsotaan ellei toinen halua valita. Ei Wallandereita eikä Austineita. Ah.
Meillä toimis ainakin ruuan suhteen: kesäkeittoa, pinaattikeittoa, maksalaatikkoa, kaaliruokia, ruokaisia saalaatteja päivälliseksi! Ois kyllä pöydän toisella puolella naama norsunv***lla :D

Toimis tuo kyllä leffojenkin suhteen ainakin joten kuten.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

annepa kirjoitti:Meillä toimis ainakin ruuan suhteen: kesäkeittoa, pinaattikeittoa, maksalaatikkoa, kaaliruokia, ruokaisia saalaatteja päivälliseksi! Ois kyllä pöydän toisella puolella naama norsunv***lla :D
No tuo olisi taas huono tilanne. Hienoa olisi juuri se, jos maku olisi niin samanlainen ettei paskinkaan valinta olisi kovin paska. Jatkuva kompromissin haku on silti minusta huono juttu, mielummin vuorotellen tehdään vähän itsekkäämmin valintoja oman maun mukaan.

Toisaalta mulle on aika sama mitä katsotaan tai syödään, kunhan se ei ole paskaa!
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:Jatkuva kompromissin haku on silti minusta huono juttu, mielummin vuorotellen tehdään vähän itsekkäämmin valintoja oman maun mukaan.
Meillä on sääntö, jonka mukaan kuski päättää, mitä musiikkia kuunnellaan, ja kokki päättää, mitä ruokaa laitetaan.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

Ruoan suhteen ei ole ongelmana mitä syödään sinänsä, koska siltäkin osin makutottumuksemme ja lempiruokamme ovat suhteellisen samanlaisia. Ei voisi tuollakaan tavalla kouluttaa. Ongelma on se kauppalistan teko.
RP

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Meillä on sääntö, jonka mukaan kuski päättää, mitä musiikkia kuunnellaan, ja kokki päättää, mitä ruokaa laitetaan.
Tästä tuli mieleen. Olisi hirveää jos musiikkimaku poikkeaisi kovastikin. On se tuskaa anopin kanssa ajaa monia satoja kilsoja kun haluaa kuunnella pianon pimputusta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Se saunan ovi ei siis tapahtumahetkellä aiheuttanut minkäänmoista vitutusta, mutta myöhemmin MUISTIN sen ja liitin sen vitutusaiheiden jatkoksi. En maininnut sitä missään vaihessa miehelle siis kuitenkaan, ihan niin skitso en vielä ole.


Välillä vaan keittää yli. Itse oletan, jopa äitini mukaan, toisen lukevan ajatuksiani ts. tietävän mitä tarkoitan ilman, että sanoisin suoraan. Miehessä on samaa vikaa. Normioloissa jaksamme aika kiitettävästi kysyä ja selittää mitä toinen tarkoitti jos jäi epäselväksi, mutta jos on alla ja päällä ja edessä semmoinen valmiiksi stressaava työ/koulu/mielentilatilanne, katastrofin ainekset ovat päässäni valmiina.

Annanpa pari muuta tyypillistä esimerkkiä:

Nainen: "Monelta pääset lähtemään töistä tänään?"
Mies: "Hmm.. se hallituksen kokous on torstaina aamusta.."(ja samalla ajatellaan montako tuntia sen ja sen valmisteluun kuluu minäkin päivänä, muita näitä ei sanota ääneen)
Nainen:" Aivan. Nyt on maanantai. Osaatko sanoa monelta pääset?"
Mies:"Joo täytyy katsoa. En pysty tiettyä kellonaikaa vielä lupaamaan."

Naisen mielestä tämän olisi voinut tiivistää muotoon "En tiedä."

Esimerkki kaksi:

Mies: " Jussilla on bileet lauantaina".

Ei ehdoteta, että minä menen, sinä menet tai me voisimme mennä. Pelkkä toteamus. Minä sitten esitän jatkokysymykset. Siis omasta mielestäni asian voisi ilmaista niin, että tuletko kanssani Jussin bileisiin lauantaina.

Ihan aikuisten oikeastihan nämä eivät ole kovin isoja ongelmia, eikä niitä tule sellaisiksi ymmärtää. Vaikka en yleensä avaudu tänne parisuhdeasioista, nuo !11"! merkit tarkoittivat, että tämä nyt ei kuitenkaan ole niiden DTP -kommenttien arvoinen kriisi ;)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriD kirjoitti:
nowaysis kirjoitti: Mut korostan asiallisuuttani, pidän äänensävyni ja volyymini tasaisina enkä tuo asiaa enää esille illalla.
Epic Fail!

Miksi jatkat "korostetun asiallisella linjalla, äänensävy ja volyymi tasaisena", jos kerran pinnasi palaa ja ko. linja ei tehoa.
Häh? Mikä linja ei tehoa? Jos mua vituttaa joku asia, joka oikeasti ei ole mikään ongelma mutta se vituttaa silti, on nähdäkseni fiksumpaa valittaa siitä tänne kuin ihmiselle, joka vastasi saunanovea koskevaan kysymykseen väärin.. Onko sun mielestä fiksumpaa selittää vituttava asia(ei saunan ovi) huutaen naama punaisena vai rauhallisesti puhuen? Ja palata siihen senkin jälkeen, jos ko. asia on jo selvitetty?

Tuolla lauseella tarkoitin lähinnä sitä, että turha kiehua kun ei ole syytä. Eikö mun humoristinen sävy oikeasti uppoa täällä enää kehenkään? :roll:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Manaaja kirjoitti: Miksette te vaan voi laittaa sitä ovea kiinni niinkuin normaalit ihmiset?
Koska meillä on pimppi.
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:
Mies: " Jussilla on bileet lauantaina".

Ei ehdoteta, että minä menen, sinä menet tai me voisimme mennä. Pelkkä toteamus. Minä sitten esitän jatkokysymykset. Siis omasta mielestäni asian voisi ilmaista niin, että tuletko kanssani Jussin bileisiin lauantaina.
Väärin. Tyyppi heittää tuon ilmoille, koska haluaa kuulla sinun suhtautumisesi siihen, oletko halukas lähtemään vai jäämään kotiin vai että molemmat jäävät kotiin. Kyseessä on siis pelinavaus, jolla haistellaan toisen fiiliksiä. Jotta saisin teille edes pienen lisäriidan aikaiseksi, niin on todettava että itse heitän tuon aloituksen aina kun haluan mennä jonnekin yksin. Muulloin keräilen irtopisteitä joko toteamalla jossain olevan megakokapartyt joihin en kuitenkaan (mukamas) halua osallistua koska kotona on (mukamas) hauskempaa tai sitten kysyn haluaisiko daami lähteä niihin kanssani.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kyllä yksin voi mennä aina ilman lupaa, joten silloin asia on lähinnä ilmoitusluontoinen. Ainakin täällä. Em. tavoin ilmaistuna tuo ehkä on enempi sitä mun kiinnostuksen tiedustelua, mutta imo senkin voisi kysyä suoraan.
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:Kyllä yksin voi mennä aina ilman lupaa, joten silloin asia on lähinnä ilmoitusluontoinen. Ainakin täällä. Em. tavoin ilmaistuna tuo ehkä on enempi sitä mun kiinnostuksen tiedustelua, mutta imo senkin voisi kysyä suoraan.
Jos toisen loukkaantumisesta ei ole pelkoa, niin sitten olisi tietenkin ihan sama vain mennä puhuttelu-esittely-asialinjalla. Mutkun naiset monesti loukkaantuvat siitä, ettei heitä pyydetä/haluta jonnekin mukaan vaikkeivat he sinne itsekään haluaisi, niin on varmempaa ensin kokeilla kepillä jäätä josko naaras jääväisi itse itsensä pihalle ilman uuvuttavaa suostuttelua.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

SikaMika kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Mies: " Jussilla on bileet lauantaina".

Ei ehdoteta, että minä menen, sinä menet tai me voisimme mennä. Pelkkä toteamus. Minä sitten esitän jatkokysymykset. Siis omasta mielestäni asian voisi ilmaista niin, että tuletko kanssani Jussin bileisiin lauantaina.
Väärin. Tyyppi heittää tuon ilmoille, koska haluaa kuulla sinun suhtautumisesi siihen, oletko halukas lähtemään vai jäämään kotiin vai että molemmat jäävät kotiin. Kyseessä on siis pelinavaus, jolla haistellaan toisen fiiliksiä.
Entä jos tämän loistavan pelinavauksen jälkeen vastaus on että "jaa" tai "aha"?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14957
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:Mutkun naiset monesti loukkaantuvat siitä, ettei heitä pyydetä/haluta jonnekin mukaan vaikkeivat he sinne itsekään haluaisi
Niin siis aina. Naiset haluavat tehdä kaiken yhdessä. Jopa lapset pitää tehdä yhdessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Jos bileet eivät minua kiinnostaisi, saattaisin noin vastatakin. Viesti menisi varmasti perille :)
Viimeksi muokannut nowaysis, 25.05.2010 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

No niin kauan kuin ei ilmoiteta että "olen menossa" tai että "meidät on kutsuttu" niin tämä toteamus että "Jussilla on bileet" on vähän kuin sanoisi kostella ilmalla että "vettä sataa". Mitäs siihen muuta voi sanoa kuin että "aha".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

annepa kirjoitti:
Entä jos tämän loistavan pelinavauksen jälkeen vastaus on että "jaa" tai "aha"?
Pallo on takaisin pelin avaajalla. Itse jatkaisin kertomalla halukkuudestani osallistua ko. kemuihin, jos on olemassa tarpeeksi hyvät todennäköisyydet vastustajan foldaamiseen. Jos arvaa vastustajan roikkuvan mukana millä tahansa kurakädellä, pelaisin aikaa ja sanoisin etten oikein tiedä huvittaisiko mennä kemuihin kun on niin paljon tähdellisempääkin tekemistä. Asia jää toistaiseksi taka-alalle ja sillä välin vastustajalle saattaa ilmaantua jotkin tuppervaara-kutsut tai tyttöjen ilta. Jollei, täytyy asia ottaa esille lähempänä h-hetkeä ja yrittää bluffata potti kotiin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mutkun naiset monesti loukkaantuvat siitä, ettei heitä pyydetä/haluta jonnekin mukaan vaikkeivat he sinne itsekään haluaisi
Niin siis aina. Naiset haluavat tehdä kaiken yhdessä. Jopa lapset pitää tehdä yhdessä.
Väärin. Minua ei ainakaan kiinnosta mennä bileisiin missä on vaan tylsiä tyyppejä ja puhutaan pelkkää pisnestä ja politiikkaa. Kaveribileet taas kiinnostavat lähes aina, koska niissä on usein kivaa 8)
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:
Väärin. Minua ei ainakaan kiinnosta mennä bileisiin missä on vaan tylsiä tyyppejä ja puhutaan pelkkää pisnestä ja politiikkaa.
Ei niissä puhuta pisnestä ja politiikkaa silloin kun sinä et ole paikalla! :wink:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja annepa »

SikaMika kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Entä jos tämän loistavan pelinavauksen jälkeen vastaus on että "jaa" tai "aha"?
Pallo on takaisin pelin avaajalla. Itse jatkaisin kertomalla halukkuudestani osallistua ko. kemuihin, jos on olemassa tarpeeksi hyvät todennäköisyydet vastustajan foldaamiseen. Jos arvaa vastustajan roikkuvan mukana millä tahansa kurakädellä, pelaisin aikaa ja sanoisin etten oikein tiedä huvittaisiko mennä kemuihin kun on niin paljon tähdellisempääkin tekemistä. Asia jää toistaiseksi taka-alalle ja sillä välin vastustajalle saattaa ilmaantua jotkin tuppervaara-kutsut tai tyttöjen ilta. Jollei, täytyy asia ottaa esille lähempänä h-hetkeä ja yrittää bluffata potti kotiin.
Kauhian monimutkasta. Meillä - ja kaveripiirissä myös - ei järkätä kuin sellaisia pileitä joihin voi tulla pariskunnan molemmat osapuolet. Jos on joku kokoontuminen mihin akat eivät ole tervetulleita niin siippa tiedustele ensin että olinko ehkä suunnitellut bakkanaaleja tai muuta pientä kivaa meille kahdelle juuri kyseessä olevalle päivälle. Kun vastaus on ei, niin "meen poikien kans pelaan sinä-ja-sinä-päivänä" on sitten siipan lausunto.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

annepa kirjoitti:Meillä - ja kaveripiirissä myös - ei järkätä kuin sellaisia pileitä joihin voi tulla pariskunnan molemmat osapuolet.
Kuulostaa pahalta. Äijät tarvitsevat äijien iltoja ja tytöt tyttöjen iltoja. Muuten kaikista tulee housuhameissa kulkevia hermafrodiitteja.
Jos on joku kokoontuminen mihin akat eivät ole tervetulleita
Kuulostaa ristiriitaiselta yllä lainattuun.
niin siippa tiedustele ensin että olinko ehkä suunnitellut bakkanaaleja tai muuta pientä kivaa meille kahdelle juuri kyseessä olevalle päivälle. Kun vastaus on ei, niin "meen poikien kans pelaan sinä-ja-sinä-päivänä" on sitten siipan lausunto.
Kuulostaa tossun alla olemiselta. Tai sitten tosi huomioon ottavalta ja ihananalta puolisolta. Joka siis on tossun alla. :wink:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

SikaMika kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Väärin. Minua ei ainakaan kiinnosta mennä bileisiin missä on vaan tylsiä tyyppejä ja puhutaan pelkkää pisnestä ja politiikkaa.
Ei niissä puhuta pisnestä ja politiikkaa silloin kun sinä et ole paikalla! :wink:
Voi kuule, puhutaan :)
Prepare for the worstest.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:Epic Fail!

Miksi jatkat "korostetun asiallisella linjalla, äänensävy ja volyymi tasaisena", jos kerran pinnasi palaa ja ko. linja ei tehoa.
Tästäpä muistuikin mieleeni tilanne tästä muutaman viikon takaa. Mukelo on jo pitkään käyttänyt vessanpyttyä supistimella varustettuna, mutta minä en ole vielä silti uskaltanut/halunnut kokonaan luopua vaipoista, koska vahinkoja kuitenkin sattuisi. No, mies oli jossain yhdistyksen peli-illassa, ja tietenkin juuri silloin mukelo päätti yllättäen kakata vaippaan. Minulla kun on sektion takia painavien asioiden nostokielto, joka hankalaa kyllä koskee myös mukeloa, ei pyllynpesu oikein luonnistu millään turvallisella tavalla, etenkään kun kakka vaipassa leviää joka puolelle. Eipä siinä sitten muu auttanut kuin soittaa miehelle, jonka kotiinpaluun olisi pitänyt kestää puolisen tuntia. Kerroin tilanteen ja mies lupasi tulla nopeasti. <- FAIL!

Puhelun jälkeen rääpäle puolestaan oksensi itsensä ja minun päälleni, eli meidän molempien vaatteet menivät pesukuntoon. Se ei ollut mikään puklu, vaan kunnon kokkarepiimäoksennus, joka haisi oksennukselle. Ryntäsin rääpäle kainalossa vessaan, missä kauhukseni huomasin mukelon päättäneen omatoimisesti hoitaa vaippaongelman. Vaippa oli riisuttu ja pudotettu lattialle, supistaja oli laitettu pytylle ja mukelo oli kiivennyt siihen istumaan. Lopputuloksena niin lattia, pari seinää, vessanpytty, supistaja ja lavuaari olivat kaikki kakassa.

No, juoksutin mukelon kylpyammeeseen, jonka reuna tietenkin sotkeutui myös kakkaan mukelon kiivetessä sen yli. Sitten riisuin omat ja rääpäleen oksennuksiset vaatteet ja menin vessaan kylvettämään rääpäleen. Sinä aikana mukelo oli avannut kylpyammeen hanan ja sai ammeeseen aikaiseksi kuravelliä, jota hän sotki itseensä, ympäri ammetta ja seinään. Tässä vaiheessa puhelin soi, ja koska luulin, että soittaja oli mies, ja että hänellä oli jotain ongelmia miksi hän ei ollut jo tullut kotiin, oli pakko mennä tarkistamaan puhelin. En voinut muuta kuin jättää edelleen likaisen ja märän rääpäleen tyhjään lavuaariin odottamaan. Puhelimessa oli kuitenkin joku ihan muu, joten ryntäsin takaisin vessaan vastaamatta.

Kylmästä hytiseminen tyhjässä lavuaarissa oli kuitenkin jo polttanut rääpäleenkin hermot, joten vaikka ohi juostessani näin mitä kylppärissä oli ehtinyt tapahtua, oli minun pakko keskittyä rääpäleen rauhoittamiseen ja lämmittelyyn. Kun sitten lopulta olin saanut rääpäleen rauhalliseksi, aloin ihmetellä missä mies oikein viipyy. Siihen puolen tunnin matkaan kun oli jo ehtinyt kulua puolitoista tuntia. Sen verran hiiltynyt olin, että istuuduin eteiseen odottamaan, enkä edes siivonnut vessaa. Silloin puhelin soi.

- Olen nyt täällä keskustassa metroasemalla. Tulenko suoraan vai tarvitseeko käydä kaupassakin?

Siinä vaiheessa minulla hiukan keitti. Purskahdin itkuun ja sain joten kuten sanottua, että kotona oli siitä aiemmasta puhelusta lähtien ollut tilanne päällä, joten olisi todellakin parasta tulla suoraan kotiin.

Sitten kokosin itseni, siivosin vessan putipuhtaaksi, pesin mukelon, kylpyhuoneen ja itseni, sekä avasin kaikki ikkunat. Miestä jouduin vielä senkin jälkeen odottamaan kymmenisen minuuttia. Hänen tullessaan kaikki oli kunnossa, joten kun hän ensi töikseen kysyi mitä hänen pitää tehdä, totesin vain lakonisesti, että ei enää yhtään mitään.

Sen jälkeen kerroin tapahtumista juuri "korostetun asiallisella linjalla, äänensävy ja volyymi tasaisena". Minkä jälkeen totesin samalla sävyllä haluavani pois täältä. Tarkoitin kaipaavani raitista ilmaa tuon sirkuksen jälkeen, mutta ilmeisesti juuri korostettu asiallisuuteni pelästytti hänet oikein kunnolla. En varmaan koskaan ole kuullut kenenkään äänessä samaa epätoivoa kuin hänellä hänen sanoessaan "älä sano noin".

Tuossa vaiheessa en kuitenkaan ollut enää yhtään vihainen, vaan lähinnä hämmentynyt. Tuollainen toiminta kun ei ole ollenkaan hänen tapaistaan, eikä hän itsekään osannut selittää motiivejaan toimintaansa mitenkään. Yleensä minä hahmotan melko hyvin ihmisten motiiveja, mutta tuo on itselleni vieläkin vähän epäselvää. Ilmeisesti asiaan liittyy ainakin jotenkin se, että yleensä lähden siitä, ettei perusteltuja asioita tarvitse korostaa painokkaalla äänellä, vaan perustelujen itsensä pitäisi riittää. Yleensä ihmisillä taitaa olla taipumusta asioiden tärkeyden painottamiseen, jolloin puheen painokkuus ratkaisee, kuinka tarkkaan ihmistä kuunnellaan. Totesinkin, että niin harvoin kun minä soitan perään, niin silloin kun soitan on tosi kyseessä, olipa äänensävyni miten kepeä hyvänsä. Lisäksi tilanne ei olisi ollenkaan kulminoitunut tuollaiseksi, jos mies vain olisi sanonut, ettei hän ole vielä aikeissa lähteä, koska silloinhan minä olisin joutunut pesemään mukelon itse, sektiohaavasta piittaamatta.

Vielä nukkumaan mennessä mies jostain syystä keksi kysyä, että pitäisikö hänen nyt nukkua sohvalla. Ehkä hän yritti pilailla, mutta en ollut sillä tuulella, että olisin vaivautunut sanomaan muuta, kuin ettei se käsittääkseni hyödyttäisi yhtään mitään.

Tavallaan on kyllä epäreilua kirjoittaa tätä tarinaa tänne, vaikka se tragikoomisuudessaan vetoaakin kirjailijaan minussa, kun mieheni kuitenkin normaalisti on enemmän kuin täydellinen. Yhden virheen tuominen esiin näin korostetusti on vain väärin, ja alunperin aioinkin jättää tämän tarinan kertomatta. Valitettavasti kuitenkin kirjailija minussa voitti oikeudenmukaisuuden, joten tässä tämä nyt on.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mielenkiintoinen tarina.

Selvisikö sinulle, miksi mies ei tullut nopeasti, vaikka lupasi?
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:Mielenkiintoinen tarina.

Selvisikö sinulle, miksi mies ei tullut nopeasti, vaikka lupasi?
Ei selvinnyt. Nyt kuitenkin kun kirjoitin tapausta tuli tekstin luettuani tunne, että ainoa syy miksi soittaa ja kysyä kaupassakäynnistä oli se, että hän oikeasti oli kokonaan unohtanut, että hänen yleensäkään piti tulla heti kotiin. Ehkä hän ei kehdannut myöntää sitä. Käytännössähän hän tuli samaan aikaan kuin hän olisi tullut, jos en olisi ollenkaan soittanut hänelle.
milli

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja milli »

oon varmaan kertontut aikaisemminkin tämän tarinan, mutta.. mun ollessa pieni oltiin perheen kanssa veneilemässä, pysähdyttiin jollekin saarella, äiti lähti marjastamaan ja isä jäi mun kanssa venelle. vedin sit kunnon kurat housuun, isän sanojen mukaan sitä oli mulla jopa varpaanvälit täynnä.. no juu, se vaan tarttui käsistä kiinni ja dippas mut järveen ja huljutteli siellä.. ei ollut silloin kait vielä ihan lämpimintä vettä järvessä..