Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Tirina

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Manaaja kirjoitti:
Tirina kirjoitti:Nyt allani uusi puuvillasatiini, joka tuntuu ihmeen karhealta tämäkin. Vai onkohan tuntoaistini nyt vainoharhaistunut.
Pesitkö sen ennen ensimmäistä käyttökertaa? Suosittelen edelleen ostamaan huuhteluainetta. Tai jos et nyt jostain syystä sitten halua, niin kokeile edes lurauttaa sinne lokeroon pari ruokalusikallista etikkaa.
On hämmästyttävää, että se petauspatjana toimiva peitto kerää likaa ja hikeä, samoin käy petauspatjoille
Ei välttämättä. Mun petari on jotain lähes vahamaista kangasta pinnaltaan. Päästää ilman läpi (ts. hengittää) mutta ei päästä nestettä eikä pölyä/siitepölyä lävitseen. Puhtaanapitoon riittää kun pyyhkäisee pinnan kostealla rätillä silloin tällöin.
Mikä merkki ja tyyppi sanoitte olevannekaan, haluaisin hankkia samanlaisen.
Tirina

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Manaaja kirjoitti:Mun petari on jotain lähes vahamaista kangasta pinnaltaan. Päästää ilman läpi (ts. hengittää) mutta ei päästä nestettä eikä pölyä/siitepölyä lävitseen. Puhtaanapitoon riittää kun pyyhkäisee pinnan kostealla rätillä silloin tällöin.
Minulle nuo kaverisanat tavaroille tuntuu niin vierailta, no sanotaan sitten petari.
Minun petari on se kitkainen, siksi ei ongelmia lakanan liukuvuudessa.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tirina kirjoitti:Mikä merkki ja tyyppi sanoitte olevannekaan, haluaisin hankkia samanlaisen.
Olen valitettavasti jo poistunut tuotannosta.
Tirina

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Manaaja kirjoitti:
Tirina kirjoitti:Mikä merkki ja tyyppi sanoitte olevannekaan, haluaisin hankkia samanlaisen.
Olen valitettavasti jo poistunut tuotannosta.
Kaikkihan me olemme. Hajin vain sitä muuta viikonpäivää kuin maanataita.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tulkki!
Tirina

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Manaaja kirjoitti:Tulkki!
Olet Ässä, ei sinun pidä stressaantua tuotantoprosessin ja takuuyhtiöiden ongelmista. Kun teet vain hommasi, niin seuraamme esimerkkiäsi.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kieltäydyn kaikesta vastuusta.
AngryBird

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Onko stadinarskan tyttöystävä rantautunut tänne?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

AngryBird kirjoitti:Onko stadinarskan tyttöystävä rantautunut tänne?
Ajattelin IHAN samaa :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei SA:n kanssa tarvitse tulkkia, vaan ainoastaan rautaisia hermoja, itsehillintää ja ylivoimaisen yksinkertaisuuden ymmärtämistä.

Niban kanssa tarvitsee tulkkia.
Tirina

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Oi kiitosta ja kunniaa, jos arvoisiinne liitetään.
Valio porukkaan siis heti siirto, jos minusta näin puhutaan.
AngryBird

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Neljä pionia.
Kolme tavallista ja yhden keltaisen vadelmapensaan.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Meni vähän aikaa kunnes tajusin, että noi onkin 8 kasvia. Ei siis 4.
No. On tänään tullut pianovihreitäkin roppakaupalla, että menkööt lukuvihreet samaan piikkiin. Ja vielä ilman viinaa !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Tirina

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Täällä on mahdollisuus jhnkn kuvagalleriaan, voi kuinka vaivalloinen systeemi.
Olisi kiva räpäyttää tämä näkymä, mutta tietenkin pelkäisin, että kaikki tunnistaisivat minut asustani.

Edessäni roikkuu se asu, joka oli ainoa vaihtoehtoni ennen tätä päivää, karmea, todellakin puku roikkuu suupielet alaspäin. Sitten se ostos, jnka sattumalta löysin, sen suupielet todella hymyilee. Toivottavasti vielä huomennakin...
ninnithequeen

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Valkoisen pienen lelurekka-auton :roll:
Kummipoika toivoi semmosta.

Hintaa oli vaan 32e...hoh. No ihmiset ostaa noita kuitenkin niin hinnat on pilvissä...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Nysväsin lähes kolme (3) vuotta, mutta huomenna se tulee:
Saatanan sontaluukku
Paras päivä ikinä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Toteuttaja!
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Riemumieli kirjoitti:Nysväsin lähes kolme (3) vuotta, mutta huomenna se tulee:
Saatanan sontaluukku
No siinä alkaa olla jo asiallinen laite tulevaisuutta silmälläpitäen. Toi vois toimia itsellä 42":na.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kuva

Vaikka tuo on 4K9 niin aion kyllä itsekin käyttää... Ei oikeen löytyny ijuomapulloja mutta onneksi hurtille tehään ihan mitä vaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
CeDell Davis

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Ostin hassun hauskan tracker softan eilen. Kokeilin aamulla fillaroidessa. Kaikki data tallentuu suoraan trainingpeaks.comiin. Ei huono. Nimi on hämäävä, nimittäin sillähän voi poimia minkä tahansa liikkeen talteen.
CeDell Davis

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

^ Sissos kun näihin olisi helppo hurahtaa. Markkinoilla olisi vaikka mitä härpätintä, kuten vaikka tämä. En sorru, en saatana sentään sorru!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Raivaushousutpolvitoppauksilla
10 litraa 2T pienkonebensaa
10 t-paitaa
poranteriä
tiivisteitä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tilasin puolikkaan possun ja viisi kiloa naudan paistijauhelihaa luomutilalta. Lisäksi ostin lennot kahdelle Barcelonaan ja liput Ilosaarirockiin. Lomarahat tuli (ja melkein jo menikin).
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti:iih! Tuli se uus sykevyö bluutuutilla, hyvin juttelee kännykän kanssa ainakin.
Polarin? Oon kans miettinyt tuon laittamista, mutta en oo vielä saanut aikaiseksi.
RP

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:Poitsulle jotakin:

- taulutelkkarin seinäkiinnitysteline
Mä olen kanssa funtsinut jotta voisin jo tytsälle ostaa. Haluaisin semmosen kivan kokoisen. Löytyyköhän tuollaisia vaaleanpunaisina, pinkkeinä tai valkoisina. Musta/metalli olis niin kauhean tylsä.

Vaaleanpunaiset musavehkeet huoneeseensa olisivat myös super coolit.