Päivän paras kuva
-
- Kitisijä
Re: Päivän paras kuva
Taitavaa kikkailua rummuilla, erityisesti 4:50 - 5:10.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
Only for you....bliss kirjoitti:^Youtubeketju on toisaalla

Life is complex, it has real and imaginary parts.
jumiiiiii...
Viimeksi muokannut bliss, 02.11.2009 23:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jumiiiiii...
Viimeksi muokannut bliss, 02.11.2009 23:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jumiiiiii...
Viimeksi muokannut bliss, 02.11.2009 23:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuosta tuli mieleen, että yritän parhaillaan opetella elämään ilman tehotuotettua lihaa. Uh! Pikkuhiljaa soijarouheen kautta jne... Siinä sitä on protskua kohtalaisesti.bliss kirjoitti:
Niiiiin...Nehemiah James kirjoitti:Tuosta tuli mieleen, että yritän parhaillaan opetella elämään ilman tehotuotettua lihaa. Uh! Pikkuhiljaa soijarouheen kautta jne... Siinä sitä on protskua kohtalaisesti.bliss kirjoitti:
No ei sekään ole kiva jos burgeri puree takaisin

Mä olen paha ihminen ja aion jatkossakin syödä lihaa.
-
- Kitisijä
On vaan niin pahaa, että pitää pistää mukaan 1:1 suhteessa silavaa alassaamiseksi.Nehemiah James kirjoitti: Tuosta tuli mieleen, että yritän parhaillaan opetella elämään ilman tehotuotettua lihaa. Uh! Pikkuhiljaa soijarouheen kautta jne... Siinä sitä on protskua kohtalaisesti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
40:n kriisi menossa?Nehemiah James kirjoitti:Tuosta tuli mieleen, että yritän parhaillaan opetella elämään ilman tehotuotettua lihaa. Uh! Pikkuhiljaa soijarouheen kautta jne... Siinä sitä on protskua kohtalaisesti.
Mäkään en luovu lihasta, mut suosittelen tehotuotannosta ällööntyville ja vieroittuville luomua. Vähän kaivelemalla voi löytyä suht iisin matkan päästä joku tila, josta voi hyvällä mielellä ostaa lihan pöytäänsä.
Saahan luomulihaa lähes aina vähän isommista kaupoistakin.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mäkään en luovu lihasta, mut suosittelen tehotuotannosta ällööntyville ja vieroittuville luomua. Vähän kaivelemalla voi löytyä suht iisin matkan päästä joku tila, josta voi hyvällä mielellä ostaa lihan pöytäänsä.
Mikä se on? Voiko sitä syödä? No on mulla siinä ihan pari pointtiakin, eikä ihan pelkkää kriisiä. Mutta totta se on sekin, että jokaisella tasaluvulla tulee joku kriisi. Mulla siihen on matkaa vielä snadisti vajaa vuosi, joten sitä todellista kriisiä odotellessa...Kai Nalo kirjoitti:40:n kriisi menossa?
Ökyrikkaitten juttuja....Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mäkään en luovu lihasta, mut suosittelen tehotuotannosta ällööntyville ja vieroittuville luomua. Vähän kaivelemalla voi löytyä suht iisin matkan päästä joku tila, josta voi hyvällä mielellä ostaa lihan pöytäänsä.
Toki saa mutta kun hinnan takia ne luomut jää kauppoihin niin siks tuli mieleen... Meillä ainakin mies hakee isomman satsin tutusta paikasta ja siis edullisesti.Chap kirjoitti:Saahan luomulihaa lähes aina vähän isommista kaupoistakin.
No kerrohan paikka, niin testataan.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Meillä ainakin mies hakee isomman satsin tutusta paikasta ja siis edullisesti.
Kalaa olisin valmis ostamaan 2-3 krt viikossa, mutta eihän ainakaan jäkessä saa tuoretta kalaa kuin Lidlin torstaiaamun tarjouksesta. Sittari ja prisma myyvät ihan sekundakalaa jota ei syö kukaan vähänkään kalaa arvostava.
Niin no jos asuu Vantaan rajalla on maatilat lähellä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Toki saa mutta kun hinnan takia ne luomut jää kauppoihin niin siks tuli mieleen... Meillä ainakin mies hakee isomman satsin tutusta paikasta ja siis edullisesti.Chap kirjoitti:Saahan luomulihaa lähes aina vähän isommista kaupoistakin.
-
- Kitisijä
Liittykää johonkin ruokapiiriin, suosittelen! ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
T:Luomukki
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
T:Luomukki
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Sen Vesperin joskus antaman ruokapiirilinkin kauttakin muuten löytyi noita luomulihatiloja! Laitoin miehelle kyssärin jo aiemmin tosta mut ei oo vastannu, en osaa viel auttaa. Mökkimatkalla se anyways on, eikä täällä Vantaan rajalla. 
Mulla ei mitään hajua kaloista, mikä sekundaa ja mikä ei... Ostin S-Marketista alelohta ja hyvää se savunpöntön kautta oli. Arvostin!

Mulla ei mitään hajua kaloista, mikä sekundaa ja mikä ei... Ostin S-Marketista alelohta ja hyvää se savunpöntön kautta oli. Arvostin!
Vuokaavio oikean uskonnon löytämiseksi:
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=66790&c=5
Piti tarkistaa, mikä tuo "hummus" on. Koskaan kuullukkaan.
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=66790&c=5
Piti tarkistaa, mikä tuo "hummus" on. Koskaan kuullukkaan.
-
- Kitisijä
^^ Testasin juuri marokkolaisen Fez-ravintolan, käy siellä maistamassa ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mä haluan olla ateisti, niin mun ei tarvi tietää, miltä hummus maistuu.Vesper kirjoitti:^^ Testasin juuri marokkolaisen Fez-ravintolan, käy siellä maistamassa

-
- Kitisijä