Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Se järkevä aikuinen tietysti!
masa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja masa »

swirl kirjoitti:^Se järkevä aikuinen tietysti!
No tietenkin se vitun myyrä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Minäkin olen löytänyt paljon vanhoja tuttuja lärvikirjan ansiosta. Kun ei ihan koko nimellä esiinny, niin välttyy idiootti"ystäviltä".
BettyB.

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Quarter kirjoitti:Voisin kuvitella tuon olevan viihdyttävää ja hauskaa jos olisin 14v. Mut hei jokainen tyylillään.
Taidat sitten kuitenki olla se 14-vee?
Bhven

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Bhven »

BettyB. kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Voisin kuvitella tuon olevan viihdyttävää ja hauskaa jos olisin 14v. Mut hei jokainen tyylillään.
Taidat sitten kuitenki olla se 14-vee?
Voihan sitä facebookata myös itku kurkussa.
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Bhven kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Voisin kuvitella tuon olevan viihdyttävää ja hauskaa jos olisin 14v. Mut hei jokainen tyylillään.
Taidat sitten kuitenki olla se 14-vee?
Voihan sitä facebookata myös itku kurkussa.
Tai vakavana, ylenkatsoen ja tuhahdellen. Se vain tutustuu ajan ilmiöön, ei se niinku oikeesti facebookkaa.
SaintJohnPerse

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Aito_Johanna kirjoitti:
Bhven kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Taidat sitten kuitenki olla se 14-vee?
Voihan sitä facebookata myös itku kurkussa.
Tai vakavana, ylenkatsoen ja tuhahdellen. Se vain tutustuu ajan ilmiöön, ei se niinku oikeesti facebookkaa.
Ja katsoa TV:stä vain uutisia ja ajankohtaisohjelmia... (ja seurata BB:tä, Salkkareita jne., että tietäisi mistä töissä/koulussa puhutaan)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

"You may remove your User Content from the Site at any time. If you choose to remove your User Content, the license granted above will automatically expire, however you acknowledge that the Company may retain archived copies of your User Content."

Alan ymmärtämään kaverini esittämän tatuointivertauksen:P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Edith

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Edith »

Facebookissa pitäis voida drinksujen, kalojen ja puutarhatonttujen ja ties minkä lisäksi voida lähettää kavereille myös virtuaalisia Mobilat-putkiloita.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mullon tullu kauheesti kaikenmaailman kutsuja, mutten oo uskaltanu ottaa mitään vastaan.
Enkä kyllä oo vuosien takaisen eksänikään kanssa ruvennu tyynysotasille. Hui!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Vihtahousu

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kirjauduin eilen painostuksesta. Olin tunnin poissa ja sähköpostiini oli tullut 7 viestiä että joku haluu olla kaveri tai on kirjoittanut jotain seinääni.
Vitun ihkua, taidankin sähköpostista määritellä facebookin roskapostiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Sie voit sieltä asetuksista valita niin, ettei niitä meilejä tuu.
Vihtahousu

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

swirl kirjoitti:^Sie voit sieltä asetuksista valita niin, ettei niitä meilejä tuu.
Ok... mua kusetettiin sit himassa, hyvä tietää. Kostan tämän!
bedlam

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ahistaa. Jätin BeeBeen välistä kun tongin biisejä Facebookin profiiliin. Se on jo paha merkki. Onneks FB ei työkoneella toimi ollenkaan.
1108

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Aivan anaalista koko homma... Kai mä en vaan tajua. Mikä muka on hienoa???
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Olen päättänyt sisällyttää FB-ystäviini vain ihmisiä, jotka olen tavannut irl, lukuunottamatta paria poikkeusta joita en (vielä) ole tavannut, mutta jotka katson edes jollakin tavalla tuntevani huolellisen ja henkilökohtaisen ajatustenvaihdon tuloksena.

Päätöksen seurauksena ignoroin myös kitinäläisten kaveripyyntöjä. Tämä ei välttämättä merkitse että en missään olosuhteissa haluaisi kaveerata. Jos joskus tulevaisuudessa tutustun kaverikutsuja lähetelleisiin tavalla tai toisella, niin toki silloin kaveeraan naamakirjassakin. Tällä hetkellä kuitenkin näin.

Teillä, jotka miittaatte keskenänne, Kitinäkaveruuskin on tietysti eri luokkaa. Toivottavasti siis jaatte yltäkylläisesti ymmärrystänne ratkaisulleni! :pliis:
prosessi

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja prosessi »

EveryWoman kirjoitti:Olen päättänyt sisällyttää FB-ystäviini vain ihmisiä, jotka olen tavannut irl, lukuunottamatta paria poikkeusta joita en (vielä) ole tavannut, mutta jotka katson edes jollakin tavalla tuntevani huolellisen ja henkilökohtaisen ajatustenvaihdon tuloksena.
Minä taas säikähdettyäni sitä, että joku ääliö todella oli päässyt käsiksi tunnukseeni ja salasanaani ja käytti profiiliani ihmisten kommentoimiseen minun nimissäni, päätin pysyä poissa. Varsinkin kun en edes voi tietää mitä kaikkea kyseinen humoristi on nimissäni tehnyt. Tuli tarve suojella ainakin IRL-tuttuja tuollaiselta idiotismilta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

EveryWoman kirjoitti:Toivottavasti siis jaatte yltäkylläisesti ymmärrystänne ratkaisulleni! :pliis:
No höh, tietty ymmärretään!

Jossain vaiheessa itsekin mietin, mihin sen rajan vetää ja ketä kaikkia haluaa FB-kavereiksi. Olin sitten kuitenkin niin selkärangaton, että ylitin rajan samantien, kun rajatapaus kohdalle osui.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:...
Mie muuten bongasin sut! Veljes auttoi tosin.

EDIT: Mylwinin kanssa. Mie olen äärettömän hyvä stalkkaaja.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Mie muuten bongasin sut! Veljes auttoi tosin.
No mutta muthan on järjettömän helppo bongata!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mua alkaa huvittaan... 1 mies ja loput naisia. NiiQ kavereina, tavallaan itsetuntoa kohottava asia.
Melodiatar
Kitisijä
Viestit: 10
Liittynyt: 10.12.2007 23:59

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Melodiatar »

Siellä ollaan kyllä. Ei kyllä jaksa kovin paljon aikaa päivästä sinne käyttää. Alkuun se oli ihan hauska juttu, mutta alkaa ketuttamaan se että aina kun avaat sen niin siellä on tuhat sata uutta applicationia odottamassa käyttöönottoa eikä jaksaisi koko ajan olla painamassa ignorea.

Mutta hyvää on se, että on saanut yhteyden vanhoihin tuttuihin joihin joskus yhteys on katkennut. Ja jotkut applicationeista on ihan hauskaa ajanvietettä jos ei _mitään_ muuta tekemistä ole.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aasi »

Melodiatar kirjoitti: Alkuun se oli ihan hauska juttu, mutta alkaa ketuttamaan se että aina kun avaat sen niin siellä on tuhat sata uutta applicationia odottamassa käyttöönottoa eikä jaksaisi koko ajan olla painamassa ignorea.
http://www.facebook.com/group.php?gid=19342261632
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Aito_Johanna

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Melodiatar kirjoitti:Alkuun se oli ihan hauska juttu, mutta alkaa ketuttamaan se että aina kun avaat sen niin siellä on tuhat sata uutta applicationia odottamassa käyttöönottoa eikä jaksaisi koko ajan olla painamassa ignorea.
Mutta eihän mitään ole pakko painaa. Mulla kaikki kutsut odottelevat rivissä etusivulla. Vilkaisen niitä silloin, kun huvittaa vilkaista, ja otan käyttöön, kun huvittaa ottaa. Muuten ne vain ovat siinä ja ovat aivan harmittomia.
1108

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mikä järki naamakirjassa on bongailla ihmisiä satunnaisesti? Joku ihme bööna pyysi kaveriksi ja vilkaistuani sen profiilia huomasin että neidolla oli päälle 500 "ystävää"...

Numba ei nyt taas tajua.

EDIT: Ja en varmasti tunne, sellainen minkki olisi jäänyt kyllä mieleen.