Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiitos, olen nähnyt tuon ennenkin. Oikeastaan tatamimattorulla kuulemma pitäisi ensin liuottaa yön yli vedessä, että vastaa ihmisruumista :D Mutta tuo maksaisi viisi euroa per silpaisu!! Saisi olla halvempaa kamaa. muovipulloja joo, vanerilevyä, jotain halpamattoa, pahviputket muuten mutta pahvissa on kuulemma jotain hiekkamaista joka tylsyttää heti.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21510
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Tuo tatami on käytännössä olkinippu. Sinulla on peltoa. Mikä on ongelma?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Tuo tatami on käytännössä olkinippu. Sinulla on peltoa. Mikä on ongelma?
Hyvä idea. Lisäksi pihallani jo toista päivää liikkuu karannut naapurin kana. Hmmmm :D
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:^ Tuo tatami on käytännössä olkinippu. Sinulla on peltoa. Mikä on ongelma?
Hyvä idea. Lisäksi pihallani jo toista päivää liikkuu karannut naapurin kana. Hmmmm :D
Onhan sulla varmaan sellanen ylimääränen uloke haarukassa, jolle ei hirveest oo käyttöö? Testaa siihen, ni ei tarvi törsätä viittä euroa kaislamattoon!

(Anteeksi, oli pakko, vaikka nyt on jo melkein morkkis)
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Lahjapaperia ja "kuka sanoo hau?"-pelin & siirtokuvatatskoja.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:
Gat kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:^ Tuo tatami on käytännössä olkinippu. Sinulla on peltoa. Mikä on ongelma?
Hyvä idea. Lisäksi pihallani jo toista päivää liikkuu karannut naapurin kana. Hmmmm :D
Onhan sulla varmaan sellanen ylimääränen uloke haarukassa, jolle ei hirveest oo käyttöö? Testaa siihen, ni ei tarvi törsätä viittä euroa kaislamattoon!

(Anteeksi, oli pakko, vaikka nyt on jo melkein morkkis)
Vitosen kaislamattoja kuluisi liikaa. Kun eihän niitä voi leikata kuin pari kertaa ja ovat jo pätkinä. Pippelissä taas ei ole luita eikä lihasta, pehmeä paisuvaiskudos tai edes minun stondikseni ei ole riittävä haaste. Ja sekin olisi sitten kertakäyttösilpaisu.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
onhan sulla kana !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
AngryBird

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

MELKEIN ostin grillin.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:^
onhan sulla kana !
Eläinrääkkäystä kun ei ole varmuutta jaksaako miekkasankari lyödä kaulan oikeasti poikki.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti:Vitosen kaislamattoja kuluisi liikaa. Kun eihän niitä voi leikata kuin pari kertaa ja ovat jo pätkinä.
Aika monta kuluisi jyrsimällä ennenkuin katkeisi nätisti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:
Gat kirjoitti:Vitosen kaislamattoja kuluisi liikaa. Kun eihän niitä voi leikata kuin pari kertaa ja ovat jo pätkinä.
Aika monta kuluisi jyrsimällä ennenkuin katkeisi nätisti.
Voi olla noin. Olen kyllä käyttänyt vesuria ja katkonut 21-senttisellä leukulla pikkupuita, viimeksi leukulla juhannuskoivut ja jouluna lyhensin joulukuusta. Mutta se on erilaista. Paksumpaan tarvii monta sutaisua ja leukulla ei homon raivolla vaan ponnesta kolmen sormen otteella joustavin ranneliikkein, joihin olen jostain ihan muusta yhteydestä oppinut.

Nyt yritän päättää, miten teroittaa tuota miekkaa kun tylsyy tai nyt jo alkuun. Puukkoja osaan teroittaa, mutta niiissähän on teräosaa jotain sentti, eli lape jää koskematta ja kirkkaaksi. Tän mallin miekka taas on vain pelkkää terää tai siis kaksi niitä, suoraa pintaa. Teroittaakseen kulma säilyttäen niin kuin puukkoa pitäisi hinkata koko ase ja kiilto häviäisi ellei ala kiilloittamaan. Ja on iso kalu puukkoon tai leukuunkin verraten. Tiedustelin ameriikan miekkanörteiltä että niinkin voi tehdä että hinkkaa vain teränsuita ja pyöristää sen alkuperäiseen teräkulmaan yhtymään hissukseen.

Homoilmaisut tahallista "huumoria".
Viimeksi muokannut Gat, 30.06.2011 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ostin kolme "sähkökärpäslätkää", hajustimen autoon, parit puuvillasatiiniset pussilakanat ja tyynyliinat, pinkin niittikaulapannan koiralle, kolme Mariskoolia ja sushia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tollasen kirjan:

Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

McJanne kirjoitti: On meinaan nännit pruukannu mennä verille kun hiertää hikinen paita.
Hommaa rintsikat! Patricialla on kuulemma Ale *wink*
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^lollaus :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Laastarit nänneihin!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Nännienpoistoleikkaus on päivän sana !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ostin taas vahingossa mekon :x Tekosyynä se, että ensi viikolla on yhdet häät ja näytin ihan helvetin hyvältä siinä mekossa ja se oli mulle ihan täydellisen värinen. Aaargh. Mun uudenvuodenlupaukset alkavat kyllä näyttää unohdetuilta. Olen heikkotahtoinen.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Uudenvuodenlupaukset ovat hyviä pyrkimyksiä, ja pitkällehän sä pääsit! Ei täälläkään onnistunut kasvisruoka kerran viikossa, kertakaikkiaan unohdin.

Mutta ostamisesta. Pahasti näyttää, että kannan kaiken liikenevän rahan lastenvaatteiden nettikauppoihin. Ehdin vasta saada tilaukseni, kun jo tuli meiliä että > 200€ ostoksista saa 50€ lisäalennusta tilauksen loppusummasta. Niin että shoppasin samantien muksulle kolmet kengät ja vielä yhden mekon.

Lohduttauduin käytettyjen laatuvaatteiden erinomaisella menekillä huutonetissa. (Silti tulossa olevat kolme (!) eri tilausta on kyllä pakko muiluttaa mieheltä salaa kaappeihin.)
Elämä kantaa, jos sen antaa
Tirina

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Minullakin samassa tampereessa tulossa tänä kesänä rippijuhlavierailu. Toivottavasti varustautuminen sujuu yhtä sutjakkaasti. Toivoa on, on niin paljon tekemistä tulevalle kesälomalle että pakolla kunto kohenee ja akut latautuu ja kaikki käy itsestään.

Onhan tuo ostaminenkin ollut myötä. Mistä sitä rahaa vaan riittää. Pakolla kohta loppuu. Alkuajatus lisätilalle oli, että heittää möksään vanha krääsä, mutta kyllä juoppo keinot keksii.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

http://www.xenonkauppa.fi/epages/Kaupat ... 0AL7000%22

Suoritan esikoiselle puhallustestejä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

exPertti kirjoitti:http://www.agrimarket.fi/Piha_ja_Puutar ... -farmer-4/

Tällä uunilla kypsennän Ukko-Pekkani ja pihvini tästä lähin. :)
Puuosat ilmeisesti jämäkkää tavaraa eikä hajoa heti kun vähän siirtää?
Ukko-Pekka on kyllä paskinta liha_grillimakkaraa mitä oon varmaan syönyt, maistuu ihan puulle. En tiedä onko siitä jotain variaatioita mutta se perusmaggara oli kyl ihan schaissea :twisted:
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suoritan esikoiselle puhallustestejä.
Kotiin tullessa vai ennen skootterilla lähtöä?

Jotenkin kutkuttelevaa touhua. :)
Kotiin tullessa, koska skootterilla ei voi ajaa, kun kortti on kuivumassa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kotiin tullessa, koska skootterilla ei voi ajaa, kun kortti on kuivumassa.
Kuivumassa? Olenko missannut jotakin?
Pappaketju.
RP

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja RP »

Sohva + 2 nojatuoli + pöytä kalusto yläterassille. Alan kallistumaan sille kannalle että tänne saisi useamminkin tulla vieraita. Silloin saan aina ostaa kaikkea kivaa <3

Ihana löhötä ja lukea, miehen grillaillessa. Katsella aurongonlaskua, ja juu kitinöidä.

Tervetuloa kylään siis! Olisi tarvetta vähän sille sun tälle, josko sitten irtoais.