VASTAUKSET ISOLLA: (EI TARKOITA, ETTÄ HUUTAISIN. ISOT KIRJAIMET TARKOITTAVAT NYT MINULLA KUISKAUSTA):
Sukulaisten tapaaminen eräässä raflassa. Röpöttämistä & seurustelua. Raporttia myöhemmin.
RAPORTTI PLIIS JA ÄLÄ UNOHDA KERTOA KIINNOSTAVIA ELI KETKÄ SUKULAISET?, MITKÄ VAATTEET SULLA?, MITÄ PUHUTTIIN?, MISSÄ ISTUIT? OLIKO PÖKÄLEVAPAA? KUKA MAKSOI?
Dirika ei ole puhunut mitään. Hän on 1. kerroksessa, minä 2. kerroksessa. Tapaan häntä aika harvoin.
MITÄ KONKREETYTISESTI NYT OLET TEHNYT JA MITÄ MUUT TYÖNTEKIJÄT SULLE PUHUU? MITKÄ VAATTEET TYÖSSÄ? ET VOI NIMITTÄIN PITÄÄ OMIASI!
Pyykille huomenna. Turhien tavaroiden pois vieminen jatkuu vielä vähän aikaa. Jotakin voisi hankkiakin. Joku pieni hyllykkö. Olisiko sinulla Arska myydä/lahjoittaa?
TAAS TUO PYYKKIJUTTU. PYYDÄ ISÄÄSI VAIHTAMAAN UUDEMPAAN PESUKONEESEEN
EIHÄN SULLA NYT OLE TAVAROITA NIIN PALJOA, MUT REMONTTI JA SIIVOUS OLISI TEHTÄVÄ. TEETÄ NE. ISÄLLESI EHDOTUS REMONTISTA!!!!!!!
Vitsi:
- Japanilainen viinanmyyjä?
- Sakemanni.
IHAN HAUSKA
Taidan soittaa Ruotsin kaverille tänään pitkästä aikaa. Hän vastaa jos vastaa...
MITÄ SINÄ JUTTELET HÄNEN KANSSAAN? MIKSI ARVELET, ETTÄ HÄN EI VASTAISI (REHELLINEN AJATUS)????
-----------------
Eloarska itse liikkuu paljon ja käy huonosti pyydykseen. Oli mikä tahansa tilanne, hän on mukava. Vaikka kauhuissaan "Suomen" nykytilasta (alemmuustila)
E L O A R S K A
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.