Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:Alkaa tämäkin asuinalueen keskuspiste olemaan melkoisen täynnä maleksivia neekereitä. Tosin ei vielä yhtään näy kämpän vaikutuspiirissä, mutta kohta täytyy toivoa lottovoittoa niin white flight voi totautua meikäläisen osalta.
Leppävaaran vanha puoli?

Aiemminhan se oli täynnä valkoisia spurguja, eli eihän tuo nyt kovin suuri muutos ole.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Riemumieli kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:maleksivia neekereitä
Turhaa toistoa.
Yleisesti noin, mutta 0,001% neekereistä juoksee kovaa.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Aiemminhan se oli täynnä valkoisia spurguja, eli eihän tuo nyt kovin suuri muutos ole.
Kulttuurin rikastuttajat tekevät paljon sellaista inte so kiva, mitä valkoiset spurgut eivät.
Paras päivä ikinä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriD kirjoitti: Leppävaaran vanha puoli?

Aiemminhan se oli täynnä valkoisia spurguja, eli eihän tuo nyt kovin suuri muutos ole.
Läkkitorin ja Sellon välinen alue alkaa olemaan aika täynnä tummaa maleksijaa, valkoiset spurgut pitää vielä linnoitusta Tinurintuvan vaikutusalueella.

Ja ketutus kohdistuu vain ja ainoastaan tähän maleksijaosastoon, duunaritummiin suhtaudun aivan kuten valkolaisiinkin eli tuskin huomaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ RT-kebassa ei meinaa enää uskaltaa käydä iltaisin!
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

No niin eikun raajat! ... korjaan rajat auki!
Meillä on tehtävä! Maailman perseenreiän siirrostaminen afrikasta suomeen, mutta.. Me teemme sen!
Pyyhin Netikettiin..
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:^ RT-kebassa ei meinaa enää uskaltaa käydä iltaisin!
No ei vielä olla missään Malmö-meiningissä. Jotain ne joskus supisee kun ohi kävelee, mutta painuvat karkuun kun naaman kääntää kohden.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä

Nokia. Ovi. Mikkisoftan mies. Siinä se voittokäsi.

Selailin kaikessa rauhassa jotain foorumia kun foorumi ilmoitti olevansa 'nokia native'. Oho!? Oliskohan ne saaneet paketin kasaan? Voisko tää toimia? Haluan tuon tapatalkin. Klikkaan ja siirryn oveen. Pulssi nousee. No, ei, ei ovi tietenkään tunnistä minua puhelimen perusteella, vaikka kaikki tilit on luotu ja softat asennettu aiemmin. Pitäisi antaa jotain tunnareita. Selain kiinni ja puhelimen menusta ovi-kauppaan. Vaan eipä toimi. Ovi pitää päivittää tai sitten pitää poistua. Päivitän oven. Kestää ja kestää. Muisti on täynnä, vaikka ei ole. Asennus kaatuu. Buuttaan puhelimen. Menen oveen. Valitsen päivitä. Kestää, kestää. Muisti täynnä. Kaatuu. Puhelin jää jumittelemaan ja vaatii buutin. Luovutan ja jätän ostamatta.

Tiedoksenne: Kyllä Nokiallakin on appstore! Nih, ettäs tiedätte.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

sivustahuutaja kirjoitti:Nokia. Ovi.

Tiedoksenne: Kyllä Nokiallakin on appstore! Nih, ettäs tiedätte.
Vaikka olen tuolle kikottimelle tehnyt duuniakin, en ole vielä koskaan edes avannut kyseistä saittia. Kiiinnostaa kuin kilo kiviä. :kontrolli:
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

sivustahuutaja kirjoitti:Tiedoksenne: Kyllä Nokiallakin on appstore! Nih, ettäs tiedätte.
Yritin kokeilla uudemman Sportstrackerin asentamista. Siinä vaiheessa kun ehdotetaan että laita url puhelimeen, ja sieltä alkaa latautua yli megatavun kokoinen weppisivu, niin totesin että pitäkää tunkkinne.
sivustahuutaja
Kitisijä

aasi kirjoitti:Yritin kokeilla uudemman Sportstrackerin asentamista. Siinä vaiheessa kun ehdotetaan että laita url puhelimeen, ja sieltä alkaa latautua yli megatavun kokoinen weppisivu, niin totesin että pitäkää tunkkinne.
Meille humanisteille nyt kaikki tekniikka on vaikeaa. ....ei ku? Ei ku, mähän olen insinööri? Ei tän pitäs olla näin vaikeeta?

Onneksi en saanut ladattua tuota tapatalkkia. Muuten olisi ruvennut ruikuttamaan aasille, että kitykin pitää tehdä 'nokia naiiviksi'.

EDIT: Ei vittu? Menin selaimella oveen ja siellä ovi ihan pokkana väittää, että tapatalkkia ei ole saatavissa e71:seen? Miten on mahdollista, että näihin luureihin ei saa kaikkea softaa? Miksi vitussa pitää tehdä niitä luureja niin perkeleellinen kasa, että niitä ei sitten kerkeä tukemaan!?
Viimeksi muokannut sivustahuutaja, 14.09.2010 10:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

^ Miksi et muuten ole iPhone-mies? Vaikutat selkeältä innovaattorilta kuitenni.
masa

sivustahuutaja kirjoitti: EDIT: Ei vittu? Menin selaimella oveen ja siellä ovi ihan pokkana väittää, että tapatalkkia ei ole saatavissa e71:seen? Miten on mahdollista, että näihin luureihin ei saa kaikkea softaa? Miksi vitussa pitää tehdä niitä luureja niin perkeleellinen kasa, että niitä ei sitten kerkeä tukemaan!?
Itseäni vituttaa Noksun kanssa tämä asia:

http://www.kolumbus.fi/jarkko.isokoski/ ... i/faq.html

Ei sitten laiteta omia karttoja E71:seen..
sivustahuutaja
Kitisijä

masa kirjoitti:^ Miksi et muuten ole iPhone-mies? Vaikutat selkeältä innovaattorilta kuitenni.
Seuraava luuri onkin suurella todennäköiyydellä iPhone.

Nykyinen e71 tuntui aikanaan fiksulta ja vielä tässä henki pihisee, joten ei jaksa vaihtaa. Mail for exchange on myös ihan ok, vaikka onkin kammottavan epäluotettava. En tiedä miten iLuuri toimisi kalanterin ja meilien kanssa.

Eniten tässä tietenkin vituttaa kaikki, mutta sen lisäksi harmittaa että pohjimmiltaan hyviä tuotteita tekevä firma ryssii nämä softa ja palveluhommat täysin.
masa

En kyllä jaksa ymmärtää tän Firefoxin suosiota. Ihan järkyttävän epästabiili paskakasa johon pitää jatkuvasti installoida kaiken maailman kilkkeitä ja joka herjaa jatkuvasti jostain updatesta tai muusta. Paska mikä paska. Ei ole Operan voittanutta.
:axe:
Manaaja

masa kirjoitti:En kyllä jaksa ymmärtää tän Firefoxin suosiota. Ihan järkyttävän epästabiili paskakasa johon pitää jatkuvasti installoida kaiken maailman kilkkeitä ja joka herjaa jatkuvasti jostain updatesta tai muusta. Paska mikä paska. Ei ole Operan voittanutta.
:axe:
Jatkuva apdeittaaminen on kyllä ihan totta, mutta ei ainakaan mun käytössä ole epästabiili ollut. Jatkuvan päivittäimistarpeen plussapuolena saa kyllä sitten kustomoitua ihan eri tavalla haluamakseen verrattuna oopperaan.
masa

Manaaja kirjoitti: plussapuolena saa kyllä sitten kustomoitua ihan eri tavalla haluamakseen verrattuna oopperaan.
Mulle taasen operassa on kaikki ne ominaisuudet jo valmiina, joita kettuun pitää asentaa minun tapauksessani 5-10 add-onin verran.. Ja kun ne sitten vielä edes toimisivat..

Snapperi on kyllä kätevä, ja sitä ei Operassa ole.. Tosin sekin on win7:ssa..
Manaaja

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: plussapuolena saa kyllä sitten kustomoitua ihan eri tavalla haluamakseen verrattuna oopperaan.
Mulle taasen operassa on kaikki ne ominaisuudet jo valmiina, joita kettuun pitää asentaa minun tapauksessani 5-10 add-onin verran.. Ja kun ne sitten vielä edes toimisivat..
Vertailu tuolla tavalla ei ole koskaan ihan rehellistä, sillä jos on totuttautunut itsensä johonkin tiettyyn tyyliin, tapaan ja ominaisuuspalettiin, kokee muutokset ja erilaisuudet helposti yliärsyttävinä puutteina ja vikoina, jotka täytyy "korjata".

Tämän takia mäkään en osaa siirtyä Chromeen, sillä sen zoomaustoiminto on FF:ään verrattuna ihan perseestä ja viallinen. Tais muuten olla Operassakin. :twisted:
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Piti lähteä vartti sitten kaverin kanssa lenkille mun luota ja sen jälkeen saunaan.
8 minsaa aiemmin kaveri peruuttaa tulonsa vedoten johonkin syyhyn, mitä en kuitenkaan usko, koskapa edelliset 15(?) lenkkiäkin on peruuntunut. Joku jopa puolisen tuntia sovitun startin jälkeen. Okei, kaverilla ei mene kovin vahvasti, mutta silti. Kohta en jaksa enää pyytää lenkille.
Vituttaa sen verran paljon, että menen lenkille ja saunaan vasta huomenna :axe:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
masa

Manaaja kirjoitti: Vertailu tuolla tavalla ei ole koskaan ihan rehellistä, sillä jos on totuttautunut itsensä johonkin tiettyyn tyyliin, tapaan ja ominaisuuspalettiin, kokee muutokset ja erilaisuudet helposti yliärsyttävinä puutteina ja vikoina, jotka täytyy "korjata".
Tottahan tämä. Tosin esim. image blockerin soisi olevan FF:ssä jo vakiona myös.
Manaaja kirjoitti: Tämän takia mäkään en osaa siirtyä Chromeen, sillä sen zoomaustoiminto on FF:ään verrattuna ihan perseestä ja viallinen. Tais muuten olla Operassakin. :twisted:

näppäin + tai - ?

Vaihtoehtoisesti yläpalkkiin voi lisätä zoom-namiskan joka hoitaa saman homman..
Manaaja

^ Ei kun siis Ctrl- + ja - käytän, mutta FF renderöi paljon paremmin pilaamatta kuvia "Zoom text only" -moodissa. Veppisivut on nykyajan näyttötarkkuuksilla tehty aivan järjettömän pieneksi tihruksi, että melkein sivulla kuin sivulla saa nykästä pari pykälää plussaa, että sivu muuttuu lukukelpoiseksi. Useimmat browserit Chrome mukaanluettuna zoomaa tässä yhteydessä myös kuvat pilalle. Kuvat on sellaisia joiden mä haluan olevan 100% alkuperäisen kokoisia, vaikka tekstiä suurennettaiskin.

Ja onhan Chromellekin olemassa jotain lisäosia jotka tota yrittää "korjata", mutta kyllä useimmat sivut näytti silti jotenkin päin persettä renderöidyiltä, vaikka moista apuklunssia käyttikin.
masa

Manaaja kirjoitti:Kuvat on sellaisia joiden mä haluan olevan 100% alkuperäisen kokoisia, vaikka tekstiä suurennettaiskin.
Ok, tota Opera ei tarjoa.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kuvat on sellaisia joiden mä haluan olevan 100% alkuperäisen kokoisia, vaikka tekstiä suurennettaiskin.
Ok, tota Opera ei tarjoa.
Tools -> Preferences -> Advanced -> Fonts -> Minimum font size.

Tohon kun laittaa jonkun sopivan luvun ei tarvii olla zuumailemassa.
Manaaja

Mix mun mustassa autossa jossa on musta sisusta, on HARMAAT tehdasvalmisteiset kumimatot lattialla?

Kuka vttu on keksinyt mitään noin rumaa, häh?
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Mua ei vielä vituta koska olen niin ällistynyt, mutta kohta vituttaa.

Varasin junalipun Hki-Roi ens viikolle. 168€. Menomatka. 168€! Saatana, meinasin tippua penkiltä ko kuulin hinnan.

Nyt jos joku ihmettelee että miten se on noin kallis ja miksi en mene lentämällä niin

a) koiran kanssa ei lennetä, minä en ainakaan. Pönteri ei mene ruumaan. Sit voin lentää jos käytössä on yksityiskone johon saa koiran viedä sisälle.
b) koska matka on pitkä, menen yöjunalla ja otan makuuvaunupaikan. Koska olen yksin koiran kanssa, normaaliin hintaan tulee vielä joku vitun ykkösluokan lisämaksu koska siinä koirahytissä ei tietenkään voi olla ketään vierasta matkustajaa. Jos olisi, niin olisi myös mahdollista että siihen tulisi toinen, vieras koira, mikä ei nyt vaan käy.

Ostanko auton? Tulis halvemmaksi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.