Are you a naturally annoying person?Riemumieli kirjoitti:I FUCKING love bacon!
Päivän paras kuva
Re: Päivän paras kuva
-
- Kitisijä
Certainly not!!!!111!1!NuoriD kirjoitti:Are you a naturally annoying person?
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Aika hyvä. Mormoni olis tietty kiva, olis nainen keittiöön, sänkyyn, keskusteluihin ja ulkona näyttäytymiseen.exPertti kirjoitti:Hän tekee sitä luonnottoman paljon?
Paras päivä ikinä.
Ei olisi. Tossa yhdessäkin on saatana ihan tarpeeksi jaksamista.Riemumieli kirjoitti:Mormoni olis tietty kiva, olis nainen keittiöön, sänkyyn, keskusteluihin ja ulkona näyttäytymiseen.
-
- Kitisijä
Mutta jos se menisi niin kuin Big Love -sarjassa, niin akat kilpailisivat alfa-uroksen huomiosta ja kaikki voittaisivat.Nehemiah James kirjoitti:Ei olisi. Tossa yhdessäkin on saatana ihan tarpeeksi jaksamista.
Paras päivä ikinä.
Paperitähdestä pitäisikin tehdä uusi versio joka menisi jotenkin tähän suuntaan:Riemumieli kirjoitti:Mutta jos se menisi niin kuin Big Love -sarjassa, niin akat kilpailisivat alfa-uroksen huomiosta ja kaikki voittaisivat.
Voi kun elämä oisikin pelkkää elokuvaa vain...
-
- Kitisijä

This image is from the Lunar Reconnaissance Orbiter, and it shows the Apollo 11 landing site.
See the red arrow, and where it’s pointing? That arrow is pointing to a place that changed humanity forever. You can divide all of history between the time before and the time after what happened where that arrow points.
You see, that arrow is pointing to the spot, the very spot, where Neil Armstrong became the first human to step on another world.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
^Voi lolleroinen, törkeen hauska 

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
^^Hitto kun näyttää vaaralliselta. Itse aina kattoo näitä siltä kantilta että kukakohan raukka tuotakin tolloa joutuu paikkaamaan, vie katselunautinnon 

-
- Kitisijä
^10
Mitä tuossa olisi sitten pitänyt tapahtua? Epäonnistuiko liukuyritys vai mitä että?
Olihan se toki tosi läski mies. Tuollaiset pitäisi viedä saunan taakse ja jättää sinne häpeämään.
Mitä tuossa olisi sitten pitänyt tapahtua? Epäonnistuiko liukuyritys vai mitä että?
Olihan se toki tosi läski mies. Tuollaiset pitäisi viedä saunan taakse ja jättää sinne häpeämään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
^ Mua vähän äsrytti toi kuva. En nauranut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
No onhan se...Vesper kirjoitti:^ Mua vähän äsrytti toi kuva. En nauranut.
Mihin ryhmään kuulut?
http://naurunappula.com/519927
Itse menen joukkoon "there are people who talk to themselves and learn a lot from the converstations"
Itse menen joukkoon "there are people who talk to themselves and learn a lot from the converstations"
-
- Kitisijä
There are people who listen to you like they're in a car waiting for the light to change....jne. That's me!NuoriD kirjoitti:Mihin ryhmään kuulut?
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Aika mamoa ja kevyet eväät. Näin pitää olla:bliss kirjoitti:

This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä