Se kalju, se kalju....Duckzilla kirjoitti:*yrittää näkyä tutkassa*
Syy suhteettomuuteesi?
Re: Syy suhteettomuuteesi?
Älä herrantähen Aarnea yllytä, ei se sovi kaikille!Bliss kirjoitti:Se kalju, se kalju....Duckzilla kirjoitti:*yrittää näkyä tutkassa*
Mut sehän oli vaan yksi vastaus? Pelimies ei pakeista piittaa, vaan jatkaa seuraavan luo.Duckzilla kirjoitti: "lets gou"
No sehän jatkoikin. Katsoimme vierestä kun hän yritti kolmea seuraavaa. Katosi sitten toisaalle joten paha sanoa totteliko joku täti häntä vai ei.masa kirjoitti:Mut sehän oli vaan yksi vastaus? Pelimies ei pakeista piittaa, vaan jatkaa seuraavan luo.
Kokeilematta ei voi tietää, ja hiuksilla on hassu taipumus kasvaa takaisin jos ei miellytä.ninnithequeen kirjoitti:Älä herrantähen Aarnea yllytä, ei se sovi kaikille!Bliss kirjoitti:Se kalju, se kalju....Duckzilla kirjoitti:*yrittää näkyä tutkassa*
Pitäis ainakin olla kunnon tekosyy, esim. moottoripyörä (jolloin kesäisin tarvitsee ns. kypärätukan).ninnithequeen kirjoitti:Älä herrantähen Aarnea yllytä, ei se sovi kaikille!
-
- Kitisijä
Kyllä 16-vuotiaissa kurkuissa on vielä mehut tallessa. 36-vuotiaista en ole enää niin varma.Lilo kirjoitti: Notta luin että 16-vuotiaan kurkun, ja jäïn pohtimaan voiko sellaisessa olla enää mehut tallessa vaikka kurkut aika vetistä tavaraa lähtökohtaisesti ovatkin.
-
- Kitisijä
Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin. Ja jos se tarkoittaa, että tallaan näitä polkuja ikuisesti yksin ja Gattakoidun niin tuskin se on maailmanlaajuisessa mittakaavassa mitenkään merkittävä tapahtuma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
... no kai himokin on tunne?Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin.
-
- Kitisijä
Minulla puolestaan kiinnostus tunnepitoiseen suhteeseen on nollassa. (mikä tietenkin on hyvä, koska kukaan ei kuitenkaan halua suhteeseen kanssani). Mutta jos joku haluaisi suhteeseen kanssani, nussisin sitä kyllä jos se ei ihan susiruma olisi. Ja nussittuani aikani, lähtisin.Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin. Ja jos se tarkoittaa, että tallaan näitä polkuja ikuisesti yksin ja Gattakoidun niin tuskin se on maailmanlaajuisessa mittakaavassa mitenkään merkittävä tapahtuma.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Kyllähän me ollaan tunnettu jo monta kuukautta täällä Kityssä joten mitä sitä turhia jarruttelemaanVadim kirjoitti:Tämä tulee vähän äkkiä... toisaalta, panit tuon niin nätisti.Zeb kirjoitti: Ei kun omakotitalo, farmari ja noutaja kaikki kerralla!

Äläpä viitsi. Vanhassakin repussa voi ola tuoreet eväät.Vadim kirjoitti:Kyllä 16-vuotiaissa kurkuissa on vielä mehut tallessa. 36-vuotiaista en ole enää niin varma.
Vai koskeeko otantasi vain 16-vuotiaita ja vanhemmat suolakurkut olet jättänyt happanemaan?
-
- Kitisijä
Kuka?Geetzu kirjoitti:^ Eli seksiä ilman suhdetta et edes harkitse?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Sinä.RolloTomasi kirjoitti:Kuka?Geetzu kirjoitti:^ Eli seksiä ilman suhdetta et edes harkitse?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
Ai minäkö?Geetzu kirjoitti:Sinä.RolloTomasi kirjoitti:Kuka?Geetzu kirjoitti:^ Eli seksiä ilman suhdetta et edes harkitse?
Harkitsisin toki - kaikki seksi on tervetullutta.

Uskoakseni suhteellisen harvinaista puhetta mieheltä. En toki tarkoita, että sinun pitäisi tuntea toisin.Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin.
Aivan hypoteettisenä kysymyksenä: jos mielestäsi hyvännäköinen, selväjärkinen nainen tarjoutuisi kanssasi seksiin, niin kieltäytyisitkö?
Mä olen monta monituista kertaa miettinyt, miten Bluntlyn kaltainen henkilö VOI olla vapaalla jalalla.NuoriDaavid kirjoitti:Uskoakseni suhteellisen harvinaista puhetta mieheltä.Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin.
Sama juttu! Ja niin komia kalju mies!!!!ninnithequeen kirjoitti:Mä olen monta monituista kertaa miettinyt, miten Bluntlyn kaltainen henkilö VOI olla vapaalla jalalla.NuoriDaavid kirjoitti:Uskoakseni suhteellisen harvinaista puhetta mieheltä.Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin.
Viimeksi muokannut Stinky, 25.10.2007 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntlyn pitää laittaa se herttanen haavapääkuva Cityn galleriaan, siellä on sinkkunaisiakin kattelemassa. Ja sit pitää kans toimia vähän itsekin.
Niin toimii. Älkööt siis kukaan yrittäkö tuputtaa hänelle niitä "miehen ainoita oikeita" toimintamalleja. Luulen että Bluntlyn kohderyhmään toimii juuri tuo herttainen karhu -metodi, eli miehen ei tarvitse olla kuin oma itsensä.NuoriDaavid kirjoitti:Bluntlyn Mystery Method toimii kuin junan vessa.
AarneAnkalle: Veikkaan et sun ongelma voi olla se, että kyselet liikaa ihmisiltä mitä sun pitäisi olla. Olet mitä olet ja ilmoitat et mä olen muuten tällainen. Toimii huomattavasti paremmin kuin kameleonttiyritykset.
Osuipas hyvin.Zeb kirjoitti:AarneAnkalle: Veikkaan et sun ongelma voi olla se, että kyselet liikaa ihmisiltä mitä sun pitäisi olla. Olet mitä olet ja ilmoitat et mä olen muuten tällainen. Toimii huomattavasti paremmin kuin kameleonttiyritykset.
Toinen Aarnen ongelma on, että hän valitsee väärät naiset.
Herra kun on itse kiltteys, enkä käsitä kyllä Aarnenkaan vapaalla jalalla oloa.
No Bluntly, kerros meille onko toimintamallisi tuottanut tulosta?Zeb kirjoitti: Niin toimii. Älkööt siis kukaan yrittäkö tuputtaa hänelle niitä "miehen ainoita oikeita" toimintamalleja. Luulen että Bluntlyn kohderyhmään toimii juuri tuo herttainen karhu -metodi, eli miehen ei tarvitse olla kuin oma itsensä.
Toi on jo puhdasta vittuiluamasa kirjoitti:No Bluntly, kerros meille onko toimintamallisi tuottanut tulosta?Zeb kirjoitti: Niin toimii. Älkööt siis kukaan yrittäkö tuputtaa hänelle niitä "miehen ainoita oikeita" toimintamalleja. Luulen että Bluntlyn kohderyhmään toimii juuri tuo herttainen karhu -metodi, eli miehen ei tarvitse olla kuin oma itsensä.