Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Bliss

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Duckzilla kirjoitti:*yrittää näkyä tutkassa*
Se kalju, se kalju....
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
Se kalju, se kalju....
Älä herrantähen Aarnea yllytä, ei se sovi kaikille!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Duckzilla kirjoitti: "lets gou"
Mut sehän oli vaan yksi vastaus? Pelimies ei pakeista piittaa, vaan jatkaa seuraavan luo.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

masa kirjoitti:Mut sehän oli vaan yksi vastaus? Pelimies ei pakeista piittaa, vaan jatkaa seuraavan luo.
No sehän jatkoikin. Katsoimme vierestä kun hän yritti kolmea seuraavaa. Katosi sitten toisaalle joten paha sanoa totteliko joku täti häntä vai ei.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Se kalju, se kalju....
Älä herrantähen Aarnea yllytä, ei se sovi kaikille!
Kokeilematta ei voi tietää, ja hiuksilla on hassu taipumus kasvaa takaisin jos ei miellytä.
Duckzilla

ninnithequeen kirjoitti:Älä herrantähen Aarnea yllytä, ei se sovi kaikille!
Pitäis ainakin olla kunnon tekosyy, esim. moottoripyörä (jolloin kesäisin tarvitsee ns. kypärätukan).
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lilo kirjoitti: Notta luin että 16-vuotiaan kurkun, ja jäïn pohtimaan voiko sellaisessa olla enää mehut tallessa vaikka kurkut aika vetistä tavaraa lähtökohtaisesti ovatkin.
Kyllä 16-vuotiaissa kurkuissa on vielä mehut tallessa. 36-vuotiaista en ole enää niin varma.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin. Ja jos se tarkoittaa, että tallaan näitä polkuja ikuisesti yksin ja Gattakoidun niin tuskin se on maailmanlaajuisessa mittakaavassa mitenkään merkittävä tapahtuma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duckzilla

Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin.
... no kai himokin on tunne?
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin. Ja jos se tarkoittaa, että tallaan näitä polkuja ikuisesti yksin ja Gattakoidun niin tuskin se on maailmanlaajuisessa mittakaavassa mitenkään merkittävä tapahtuma.
Minulla puolestaan kiinnostus tunnepitoiseen suhteeseen on nollassa. (mikä tietenkin on hyvä, koska kukaan ei kuitenkaan halua suhteeseen kanssani). Mutta jos joku haluaisi suhteeseen kanssani, nussisin sitä kyllä jos se ei ihan susiruma olisi. Ja nussittuani aikani, lähtisin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Eli seksiä ilman suhdetta et edes harkitse?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vadim kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Ei kun omakotitalo, farmari ja noutaja kaikki kerralla! :wink:
Tämä tulee vähän äkkiä... toisaalta, panit tuon niin nätisti. :)
Kyllähän me ollaan tunnettu jo monta kuukautta täällä Kityssä joten mitä sitä turhia jarruttelemaan :P
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vadim kirjoitti:Kyllä 16-vuotiaissa kurkuissa on vielä mehut tallessa. 36-vuotiaista en ole enää niin varma.
Äläpä viitsi. Vanhassakin repussa voi ola tuoreet eväät.
Vai koskeeko otantasi vain 16-vuotiaita ja vanhemmat suolakurkut olet jättänyt happanemaan?
RolloTomasi
Kitisijä

Geetzu kirjoitti:^ Eli seksiä ilman suhdetta et edes harkitse?
Kuka?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RolloTomasi kirjoitti:
Kuka?
Sinä. :]
RolloTomasi
Kitisijä

Geetzu kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Kuka?
Sinä. :]
Ai minäkö?

Harkitsisin toki - kaikki seksi on tervetullutta. :D
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Kun kiinnostus ilman tunteita tapahtuvaan nussimiseen lähentelee nollaa niin jätän sen väliin.
Uskoakseni suhteellisen harvinaista puhetta mieheltä. En toki tarkoita, että sinun pitäisi tuntea toisin.

Aivan hypoteettisenä kysymyksenä: jos mielestäsi hyvännäköinen, selväjärkinen nainen tarjoutuisi kanssasi seksiin, niin kieltäytyisitkö?
ninnithequeen

NuoriDaavid kirjoitti:
Uskoakseni suhteellisen harvinaista puhetta mieheltä.
Mä olen monta monituista kertaa miettinyt, miten Bluntlyn kaltainen henkilö VOI olla vapaalla jalalla.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Uskoakseni suhteellisen harvinaista puhetta mieheltä.
Mä olen monta monituista kertaa miettinyt, miten Bluntlyn kaltainen henkilö VOI olla vapaalla jalalla.
Sama juttu! Ja niin komia kalju mies!!!!
Viimeksi muokannut Stinky, 25.10.2007 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntlyn pitää laittaa se herttanen haavapääkuva Cityn galleriaan, siellä on sinkkunaisiakin kattelemassa. Ja sit pitää kans toimia vähän itsekin.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntlyn Mystery Method toimii kuin junan vessa.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Bluntlyn Mystery Method toimii kuin junan vessa.
Niin toimii. Älkööt siis kukaan yrittäkö tuputtaa hänelle niitä "miehen ainoita oikeita" toimintamalleja. Luulen että Bluntlyn kohderyhmään toimii juuri tuo herttainen karhu -metodi, eli miehen ei tarvitse olla kuin oma itsensä.

AarneAnkalle: Veikkaan et sun ongelma voi olla se, että kyselet liikaa ihmisiltä mitä sun pitäisi olla. Olet mitä olet ja ilmoitat et mä olen muuten tällainen. Toimii huomattavasti paremmin kuin kameleonttiyritykset.
ninnithequeen

Zeb kirjoitti:AarneAnkalle: Veikkaan et sun ongelma voi olla se, että kyselet liikaa ihmisiltä mitä sun pitäisi olla. Olet mitä olet ja ilmoitat et mä olen muuten tällainen. Toimii huomattavasti paremmin kuin kameleonttiyritykset.
Osuipas hyvin.
Toinen Aarnen ongelma on, että hän valitsee väärät naiset.
Herra kun on itse kiltteys, enkä käsitä kyllä Aarnenkaan vapaalla jalalla oloa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Niin toimii. Älkööt siis kukaan yrittäkö tuputtaa hänelle niitä "miehen ainoita oikeita" toimintamalleja. Luulen että Bluntlyn kohderyhmään toimii juuri tuo herttainen karhu -metodi, eli miehen ei tarvitse olla kuin oma itsensä.
No Bluntly, kerros meille onko toimintamallisi tuottanut tulosta?
ninnithequeen

masa kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Niin toimii. Älkööt siis kukaan yrittäkö tuputtaa hänelle niitä "miehen ainoita oikeita" toimintamalleja. Luulen että Bluntlyn kohderyhmään toimii juuri tuo herttainen karhu -metodi, eli miehen ei tarvitse olla kuin oma itsensä.
No Bluntly, kerros meille onko toimintamallisi tuottanut tulosta?
Toi on jo puhdasta vittuilua :D