Ehkä se oli enne

Ehkä se oli enne
Kuulostaa ikävältä. Nyt kun olen itse sairastunut ehkäKreitsu kirjoitti: 04.02.2020 13:09 Voi jeesus mikä ahdistus, eilen pääsyyt edes kämpästä ulos. Tähän ei liity mitään varsinaisia paniikkeja eli pystyn kyllä olemaan ihmisten ilmoilla jne. Mutta koko ajan itkettää ja on niin huono olo, etten voi edes syödä. Eilen yrjösin kaikki ulos. Tämä on alkanut niin vaivihkaa, etten ole huomannut. Ei vittu jaksaisi nyt tätäkin vielä. Erikoista tämä, kun tähän ei varsinaisesti liity nyt mitään masennuksia tmv.
Millainen sun vointi nyt on? Onko sulla ahdistukseen joku erillinen lääke? Mullahan ei tällaisia aheja ole ollut aikoihin eli ei ole siihen mitään. Alkaa vituttaa tämä - miksei vittu vaan voisi olla, onko liikaa pyydetty. Aamu meni osan aikaa jees, mutta koko ajan jäytää taustalla. Vielä en ole vollottanut, mutta tuloillaan on. En jaksaisi millään nyt tällaista ja haluan mennä ulos. Eilen pääsin ulkona käymään, mutta sielläkin piti mennä piiloon sivukujille kun alkoi vollotus. Tänään olen jo siivonnut vessan ja osan keittiöstä, pitää olla koko ajan liikkeessä.James Potkukelkka kirjoitti: 04.02.2020 14:09
Mulla itselläni ei noin paha ole ollut. Kylläkin ruokahalu mennyt, paino pudonnut ja etova olo välillä, mutta ei kuitenkaan ole laatta lentänyt.
Mulla on sellainen kitinäteoria, että sun psyykkisen hyvinvointisi taso korreloi aika hyvin sun Kitinässä ilmaisemiesi poliittisten painotusten kanssa. Mitä ahdistuneempi olet, sitä enemmän ilmaiset ymmärrystä esim. persujen fasismille ja kokoomuksen äärilaidalle. Uumoilen, että teoriani yleistyy hyvin koko kansakuntaan.
urpiainen kirjoitti: 06.02.2020 10:06Mulla on sellainen kitinäteoria, että sun psyykkisen hyvinvointisi taso korreloi aika hyvin sun Kitinässä ilmaisemiesi poliittisten painotusten kanssa. Mitä ahdistuneempi olet, sitä enemmän ilmaiset ymmärrystä esim. persujen fasismille ja kokoomuksen äärilaidalle. Uumoilen, että teoriani yleistyy hyvin koko kansakuntaan.
Pahoittelut. Haluaisin sanoa, että ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi, mutta sekin on vähän hankalaa. Pitää nimittäin paikkansa, että kirjoittaessani tunnistin kyllä pahastumismahdollisuuden, mutta annoin silti mennä. Mitä se kertoo minusta?James Potkukelkka kirjoitti: 06.02.2020 10:13 Hiukan harmistuin tuosta viestistäsi, vaikka saatatkin olla oikeassa.
Paitsi Gat.
Näinä päivinä vain corona -ketjut on aktiivisia
Mun ajatukset ja rukoukset selvästi auttoivat!1
Espoo Missio, huudettu!
Polvinivelen leikkausvalmisteluissa löytyi pienisoluinen keuhkosyöpä. Nivelenvaihdon sijaan aloitettiin ihan muut hommat. Isä kuoli joulukuussa 2017.annepa kirjoitti: 23.01.2016 18:21 Ei ole oma vaiva tämäkään: isä pääsi polvinivelenvaihtoleikkausjonoon. Ei ollut ko neljäs kerta ko yritti, siis sinne jonoon.