Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Ähh, oon taas onnistunut jättämään jääkaapin oven auki päivän ajaksi.
-
- Kitisijä
Tätähän ei osalle täällä tarvitse selittää, mutta ymmärrettävästi taas osa...ei ole kokenut.Gaia kirjoitti:Miksi?
Pakkoko muuten on pitää facebook-kilkettä joka vituttaa?
Katsos kun noin yleensä ainut huomio vastakkaiselta sukupuolelta tulee koiville kusevilta narttukoirilta niin sitten kun tuommoiset söpöt tytöt antaa huomiota ilman mitään mahdollisuutta niin vituttaahan se. Ja tiedän kyllä, että on nuori ja noin 130% varmuudella huijaus, mutta silti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Voin tuoda purkillisen ruotsalaisia hapansilakoita sinne, vähän kulmasta peltitölkkiä auki ja ei häiritse lapset ei vanhukset!Vaola kirjoitti:Tuo ostarin paskasakki... Kärräävät joka päivä mopedinsa ja kevarinsa siihen kadulle. Niin ja itsensä tietty myös räkimaan ja huutamaan vittua, pillua ja perkelettä. Hyvä kun ohitse mahtuu.
Pakkanenhan ne sitten tietty taas ajaa siitä pois (sotkemaan vaikka meidän rappukäytävän).

Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Paskaelämä alkoi taas masentamaan.
Vituttaa ihan vitusti vieläkin vaikka asiasta on jo monta tuntia.
Toissapäivänä (tiistai) huomasin ja soitin nettiautosta bongatusta varsin harvinaisesta avoautosta, MB 500SL Brabuksesta omistajalleen. Kysyin että koskas ko. autoa voisi rahat kourassa tulla katsastamaan. No kaveri sanoi että huomenna (keskiviikko) ei sovi, koska hänellä on jotain vitun kylppärin kaakeleita tulossa pihaan, että joutuu olemaan niitä vahtimassa ja siirtämässä siinä. Keskiviikko olisi sopinut minulle mainiosti.
Sovittiin sitten että tänään (tostai) heti töidensä jälkeen menen katsomaan autoa ja hieromaan kauppoja, ja että soitan torstaina iltapäivällä ja sovimme tarkemmin illan tapaamisesta, joka ajoittuisi noin kello 18 pintaan. Kaveri vielä nillitti että kaikkia ihme heppuja on ollut jotka ovat sopineet tapaamisista, mutteivät sitten olekaan tulleet. No sanoin että minun kanssani ei sitä vaaraa ole, ja yritinkin sitten soittaa iltapäivällä kaverille, joka ei vastannutkaan puhelimeen. Sen jälkeen soitin työajan jälkeen vähän ennen viittä, ja kaveri vastasi vaan ilmoittaakseen että "Eilen soitti yks kaveri ja tuli rahojen kanssa käymään, joten myin sen sit sille".
Aivan vittu uskomatonta. Olis todella tehnyt mieli sanoa rumasti.
Toissapäivänä (tiistai) huomasin ja soitin nettiautosta bongatusta varsin harvinaisesta avoautosta, MB 500SL Brabuksesta omistajalleen. Kysyin että koskas ko. autoa voisi rahat kourassa tulla katsastamaan. No kaveri sanoi että huomenna (keskiviikko) ei sovi, koska hänellä on jotain vitun kylppärin kaakeleita tulossa pihaan, että joutuu olemaan niitä vahtimassa ja siirtämässä siinä. Keskiviikko olisi sopinut minulle mainiosti.
Sovittiin sitten että tänään (tostai) heti töidensä jälkeen menen katsomaan autoa ja hieromaan kauppoja, ja että soitan torstaina iltapäivällä ja sovimme tarkemmin illan tapaamisesta, joka ajoittuisi noin kello 18 pintaan. Kaveri vielä nillitti että kaikkia ihme heppuja on ollut jotka ovat sopineet tapaamisista, mutteivät sitten olekaan tulleet. No sanoin että minun kanssani ei sitä vaaraa ole, ja yritinkin sitten soittaa iltapäivällä kaverille, joka ei vastannutkaan puhelimeen. Sen jälkeen soitin työajan jälkeen vähän ennen viittä, ja kaveri vastasi vaan ilmoittaakseen että "Eilen soitti yks kaveri ja tuli rahojen kanssa käymään, joten myin sen sit sille".
Aivan vittu uskomatonta. Olis todella tehnyt mieli sanoa rumasti.
-
- Kitisijä
^ Hevii settii. Ei o kyl mitään oikeudenmukasuutta maailmas enää. 

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Koska anoppi päätti siirtää synttärinsä ristiäisiä edeltävälle päivälle piti ulkoistaa kakun teko leipomoon. Tämä jo vitutti.
Tänään haettiin tilattu kakku...joka on väärä! Tilattiin suklaakakku, saatiin suklaalastukakku, jossa on kermaa, kermaa ja lisää kermaa. Ja puolet vieraista on maitovammasia. Soitin sitten että onkohan meille annettu väärä tilaus mukaan, tämä on niin monella tapaa väärä että emme varmasti ole tätä tilanneet (välissä kuningatarhilloa, josta en pidä pätkääkään ja se aiemmin mainittu kermavaahto..).
Ilmeisesti se joka on tilauksen kirjottanut ylös on käsialarajoitteinen. Tai tullut ajatuskatkos, mutta henkilö jonka kanssa puhuin kertoi että tilauksessa on sykkyrä mikä on tulkittavissa "suklaalastu":ksi pienellä mielikuvituksella. Suklaalastu ja suklaakakku ei toki ole kaukana toisistaan epäselvästi kirjoitettuna. Oli kovin pahoillaan, mutta leipomopuoli ei ole tänään auki, eli mitään ei ehdi tekemään tilallekaan.
Kehoitti tulemaan maanantaina niin selvitellään asia, mutta se ei poista sitä ongelmaa, että meillä on nyt kakku joka aiheuttaa puolelle vieraista vatsavaivoja ja ripulia. Se että se on mun mielestä pahaa pitää nyt vaan sietää. Kai mä vaan länttäsen lactrase-purkin kakun viereen tarjolle.
Aika hyvällä prosentilla aion kyllä saada tosta tortusta rahoja takaisin.
Tänään haettiin tilattu kakku...joka on väärä! Tilattiin suklaakakku, saatiin suklaalastukakku, jossa on kermaa, kermaa ja lisää kermaa. Ja puolet vieraista on maitovammasia. Soitin sitten että onkohan meille annettu väärä tilaus mukaan, tämä on niin monella tapaa väärä että emme varmasti ole tätä tilanneet (välissä kuningatarhilloa, josta en pidä pätkääkään ja se aiemmin mainittu kermavaahto..).
Ilmeisesti se joka on tilauksen kirjottanut ylös on käsialarajoitteinen. Tai tullut ajatuskatkos, mutta henkilö jonka kanssa puhuin kertoi että tilauksessa on sykkyrä mikä on tulkittavissa "suklaalastu":ksi pienellä mielikuvituksella. Suklaalastu ja suklaakakku ei toki ole kaukana toisistaan epäselvästi kirjoitettuna. Oli kovin pahoillaan, mutta leipomopuoli ei ole tänään auki, eli mitään ei ehdi tekemään tilallekaan.
Kehoitti tulemaan maanantaina niin selvitellään asia, mutta se ei poista sitä ongelmaa, että meillä on nyt kakku joka aiheuttaa puolelle vieraista vatsavaivoja ja ripulia. Se että se on mun mielestä pahaa pitää nyt vaan sietää. Kai mä vaan länttäsen lactrase-purkin kakun viereen tarjolle.
Aika hyvällä prosentilla aion kyllä saada tosta tortusta rahoja takaisin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Elämätön Kitisijä
Lain mukaan nastarenkaiden sallittu käyttöaika alkaa marraskuun alusta.
Meillä on kahden auton renkaat rengaspalvelun varastossa eikä vaihtoaikoja ole enää saatavilla tälle viikolle. Lunta on kuitenkin luvassa jo parin päivän sisällä.
Jos laki sallisi nastarenkaiden käytön jo lokakuussa, ei talven tulo pääsisi yllättämään joka vuosi.
Meillä on kahden auton renkaat rengaspalvelun varastossa eikä vaihtoaikoja ole enää saatavilla tälle viikolle. Lunta on kuitenkin luvassa jo parin päivän sisällä.
Jos laki sallisi nastarenkaiden käytön jo lokakuussa, ei talven tulo pääsisi yllättämään joka vuosi.
-
- Kitisijä
^
"Nastarenkaita saa käyttää muuna aikana myös auton tai hinattavan ajoneuvon kauppaan, korjaukseen tai katsastukseen liittyvissä tilapäisissä siirroissa sekä kaikissa autoissa ja hinattavissa ajoneuvoissa, milloin sää tai keli sitä edellyttää."
"Nastarenkaita saa käyttää muuna aikana myös auton tai hinattavan ajoneuvon kauppaan, korjaukseen tai katsastukseen liittyvissä tilapäisissä siirroissa sekä kaikissa autoissa ja hinattavissa ajoneuvoissa, milloin sää tai keli sitä edellyttää."
^ Kaikki uus-avuttomat pitää niitä kato rengasliikkeissä ja kaikille ei saa kiekkoja kahden päivän aikana alle
Itsehän varmaan käyn vaihdattaa huomenna broidin dyynissa kiekot

Itsehän varmaan käyn vaihdattaa huomenna broidin dyynissa kiekot

-
- Kitisijä
^ Kato ne voi pistää alle vaikka lokakuun alussa ja jos sinivuokko pysäyttää niin sanoo, jotta on seuraavana päivänä lähdössä Nuorgamiin nylkyttämään poroja.
^ Mä hommasin kitkat just sen takia että vitutti ajaa nastoilla 3-4 kuukautta vuodesta ja suurin osa ihan turhaan. Poislukien viime talvi jolloi jyst hommasin kitkat 

Nastoilla "turhaan"? Mikä niissä nyt niin kamalaa on? Mulla oli skodillacissa ja jaggessa ainakin nastat jopa hiljaisemmat kuin mitä leveämmät ja matalammat kesäfillarit olivat.Dumis kirjoitti:^ Mä hommasin kitkat just sen takia että vitutti ajaa nastoilla 3-4 kuukautta vuodesta ja suurin osa ihan turhaan. Poislukien viime talvi jolloi jyst hommasin kitkat
2 talvea ajetut kitkat ovat lisäksi jo ihan käyttökelvottoman paskat sitten kolmantena talvena. Nastat ei. En kyllä menis kitkoja alle ostamaan, elleivät maksaisi alle puolia nastarenkaiden hinnasta.
-
- Elämätön Kitisijä
Ei poliisille saa valehdella. Siellä Nuorgamissa pitää sitten myös käydä, että kaikki menee lain mukaan.Bluntly kirjoitti:^ Kato ne voi pistää alle vaikka lokakuun alussa ja jos sinivuokko pysäyttää niin sanoo, jotta on seuraavana päivänä lähdössä Nuorgamiin nylkyttämään poroja.
Viimeksi muokannut Cavallo, 12.10.2010 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kehä 3:n sisäpuolella paljoa kyllä viimeistä edellisenä talvena nastoja tarvinnut. Ropinaa kyllä riitti ja ei se ajettavuuskaan ihan paras nastoilla ollut.Manaaja kirjoitti:Nastoilla "turhaan"? Mikä niissä nyt niin kamalaa on? Mulla oli skodillacissa ja jaggessa ainakin nastat jopa hiljaisemmat kuin mitä leveämmät ja matalammat kesäfillarit olivat.Dumis kirjoitti:^ Mä hommasin kitkat just sen takia että vitutti ajaa nastoilla 3-4 kuukautta vuodesta ja suurin osa ihan turhaan. Poislukien viime talvi jolloi jyst hommasin kitkat
-
- Kitisijä
Ei nyt suoranaisesti vituta mutta harmittaa että olen niin hidas ja kokematon.
2.5 vkoa sitte meinas tulla hirvi niskaan, pysähty 10 metrin päähän takavasemmalle, katto minua ja lähti litomaan sinne mistä tuliki. En ehtiny ampua.
Tänään tuli emä kaksosvasojen kanssa sivulta eteen 20 m päähän. Ne tuli tiheästä korkeasta taimikosta jonka reuna oli musta n 10 metrin päässä. Kuulin vain puhalluksen, en mitään muuta, ja sit se emä olikin siinä jo. Se pysähty, katto mua ja lähti latomaan vasanpönterit perässä. Mulla pyssy kädessä mutta ei luotia piipussa. Koska mulle on sanottu että ei saa kävellä luoti piipussa, vasta "tilanteen lähestyessä saa ladata" tai sitten kun istuu passissa niin saa olla ase ladattuna. No jos hirvi tulee eteen ja pitää alkaa lukkoa aukomaan ja sulkemaan (ja se ääni kuuluu aika kauas ainaki hirven korvin) ja ottaan kiikarista suojia pois niin hirvi meni jo. Niin ne meni tänäänkin. Oisin ehtiny ampua jälkimmäistä vasaa paistille mutta se ei liene suotavaa. Ja koira oli tietenki sen taimikon väärällä puolen eri paikassa ko minä ja tuulen yllä.
Vitutuksen muuttaa vain harmitukseksi se, että oli ihan mahtavaa! Hirvi on upea eläin! Ja ennen tätä syksyä olen nähny livenä luonnossa vain kaks, joista toisen isä ampu (emä ja vasa) ja tämä on viides syksy metsällä. Ja nyt tänä syksynä olen nähnyt jo neljä! Elämyksiä!
Mut harmittaa silti.
2.5 vkoa sitte meinas tulla hirvi niskaan, pysähty 10 metrin päähän takavasemmalle, katto minua ja lähti litomaan sinne mistä tuliki. En ehtiny ampua.
Tänään tuli emä kaksosvasojen kanssa sivulta eteen 20 m päähän. Ne tuli tiheästä korkeasta taimikosta jonka reuna oli musta n 10 metrin päässä. Kuulin vain puhalluksen, en mitään muuta, ja sit se emä olikin siinä jo. Se pysähty, katto mua ja lähti latomaan vasanpönterit perässä. Mulla pyssy kädessä mutta ei luotia piipussa. Koska mulle on sanottu että ei saa kävellä luoti piipussa, vasta "tilanteen lähestyessä saa ladata" tai sitten kun istuu passissa niin saa olla ase ladattuna. No jos hirvi tulee eteen ja pitää alkaa lukkoa aukomaan ja sulkemaan (ja se ääni kuuluu aika kauas ainaki hirven korvin) ja ottaan kiikarista suojia pois niin hirvi meni jo. Niin ne meni tänäänkin. Oisin ehtiny ampua jälkimmäistä vasaa paistille mutta se ei liene suotavaa. Ja koira oli tietenki sen taimikon väärällä puolen eri paikassa ko minä ja tuulen yllä.
Vitutuksen muuttaa vain harmitukseksi se, että oli ihan mahtavaa! Hirvi on upea eläin! Ja ennen tätä syksyä olen nähny livenä luonnossa vain kaks, joista toisen isä ampu (emä ja vasa) ja tämä on viides syksy metsällä. Ja nyt tänä syksynä olen nähnyt jo neljä! Elämyksiä!
Mut harmittaa silti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ei enää harmita sen jälkeen, kun olet suolestanut pari hirveä, vienyt maanomistajalle lihat ja hoitanut kaikki kaatajan vastuuhommat.annepa kirjoitti:
Mut harmittaa silti.
Vanhat ukot jättää jo monesti ampumati noiden hommien takia.
-
- Kitisijä
Olen jo ollut apuna ainakin 4 hirven suolistamisessa, toimittanut näitä hirviä porukassa kämpälle roikkumaan ja ollut myös nylkemässä sekä paloittelemassa. Vieläkin harmittaa. Tietysti jos yksin pitäisi kaikki tuo hoitaa niin sitten voisi olla että ei harmittaisi.masa kirjoitti:Ei enää harmita sen jälkeen, kun olet suolestanut pari hirveä, vienyt maanomistajalle lihat ja hoitanut kaikki kaatajan vastuuhommat.annepa kirjoitti:
Mut harmittaa silti.
Vanhat ukot jättää jo monesti ampumati noiden hommien takia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Siihen autoon väärä rengasmalli/merkki. Mulla ainakaan mitää ropinaa kuulu, tai parkkihallissa käännellessä joo, muttei muulloin. No, voi tietty riippua autostakin.Dumis kirjoitti: Ropinaa kyllä riitti ja ei se ajettavuuskaan ihan paras nastoilla ollut.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jaa, epäilenpä tuota että olis ollut väärä. Huomattavasti hiljaisempaa tuli kyllä kun laittoi kesäkiekot alle. Voi olla että olen ajanut sitten liian halvoilla autoilla joissa on huono äänieristys, kun huomio on ollut lähes sama melkein joka autossa.Pulkannaru kirjoitti:Siihen autoon väärä rengasmalli/merkki. Mulla ainakaan mitää ropinaa kuulu, tai parkkihallissa käännellessä joo, muttei muulloin. No, voi tietty riippua autostakin.Dumis kirjoitti: Ropinaa kyllä riitti ja ei se ajettavuuskaan ihan paras nastoilla ollut.
-
- Kitisijä
Mulla ei ole vielä yhtään hirveä nurin. Hirvietsäsyksyjä takana neljä.annepa kirjoitti:Mut harmittaa silti.
Lähimmillään hirvi oli 10m päässä, vain korvat näkyivät torniin. Mutta hirven ja kiväärin välissä tajuttoman tiheä yli kaksi metrinen mäntytaimikko.
Muita luontoelämyksiä on tullut senkin edestä. Eräänä vuonna ukkometso patsasteli 1,5m päässä edessäni vajaan 5 minuuttia, kunnes huomasi mut. Se pako olikin sitten uusi elämys kaikkinen linnun törmäilyineen. Sillä meni melkein minuutti ennen kun se pääsi valitsemassaan suunnassa lentoon. Törmäili mun takavasemmalla ryteikköön ja putosi aina alas. Ois kai ollut mahdollista saada metsopaisti paljain käsin, niksnaks ja selkäreppuun.
Samassa paikassa tuli hetki tuon jälkeen nuori susi näytille 10...15 metrin päähän eteeni. Tuuli oli edukseni ja sain katsella sutta useamman minuutin kunnes se huomasi mut ja oli salamana kateissa.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Ei mullakaan, mahollisus olis ollu nyt kahesti mut kokemattomana.... Ja lisäksi siis kun eihän sitä hirveä kuule jos se ei ole hirveässä karkossa! Vaikka tommosesta selittämästäsi taimikosta tulee hirvi läpi niin mitään ääntä ei kuuluPulkannaru kirjoitti:Mulla ei ole vielä yhtään hirveä nurin.annepa kirjoitti:Mut harmittaa silti.

Joo samat sanat! Kerran ajettiin passiin metsäautotietä ja tien vieressä (~3m päästä tien reunasta) lähti ukkometso männystä lentoon ja lensi siinä auton vieressä pelkääjän eli mun puolella. Olin niin äimän käkenä että en ymmärtänyt aukaista ikkunaa ja ottaa metsoa raivelista kiinni. Oisi siitäkin tullut ainakin lintupaistia. Taidan olla vähän hidas reagoimaan. Pitäisikö alkaa harrastaa jotain... Karatea tms.Pulkannaru kirjoitti: Muita luontoelämyksiä on tullut senkin edestä.
Mun kummisedälle oli tullut sika passiin. Sika! Semmoinen "mini"possu! Setä oli antanut sialle leipää, sitten ne kaks sikaa (sedän oma kuvaus) siinä mussuttivat nuotiolla sitä leipää ja minipossu sanoi välillä että röhröh. Passipaikan lähistöllä olevasta talosta oli lemmikkisika karannut. Talon emännälle soitettiin että siellä on pari sikaa tulilla, mene hakemaan toinen pois.
-
- Kitisijä
En mäkään tota kuullut kuin vasta tosta paikasta mihin pysähtyi. Jäin tuulen väärälle puolelle ja hirvi haisteli hirveen tuhinan ja pärskeen kera parisen minuuttia. Jos olisi jatkanut matkaansa suoraan vielä 5 metriä, niin olisin päässyt ampumaan jokseenkin suoraan sivulta. Sen sijaan se otti ritolat seuraavan passimiehen eteen -> sama homma. Mutta kolmennen passimiehen kohdalla taimikko loppui kuten hirven maallinen vaelluskin.annepa kirjoitti:Vaikka tommosesta selittämästäsi taimikosta tulee hirvi läpi niin mitään ääntä ei kuulu Shocked jos se vaan lampsii tai hölkyttää. Sitten tietysti kuuluu jos se on tosi vauhdissa ja katkoo oksia tai puhaltaa sieraimia tyhjäksi tai ölisee jotain kiimajuttujaan.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
^
No Hei!
Tietty.
Eihän se tälläistä narua syä. Luonnonystävä ja kaikkee. Tulisi vaan vatsanväänteitä.
Nakkeja en metsäreissuilla syö ja muutkin eväät oli autossa. Ei passipaikalle saa liikaa hajuja viedä, edes dödöä kainalossa. Ja Valmetti oli tietty valmiina patruuna pesässä, toki varmistettuna. Hirveä oltiin metsästämässä ja sudelle ei ollut lupaakaan!½
Toisaalta ei kai susia luvalla metsästetä juuri koskaan?
No Hei!
Tietty.
Eihän se tälläistä narua syä. Luonnonystävä ja kaikkee. Tulisi vaan vatsanväänteitä.
Nakkeja en metsäreissuilla syö ja muutkin eväät oli autossa. Ei passipaikalle saa liikaa hajuja viedä, edes dödöä kainalossa. Ja Valmetti oli tietty valmiina patruuna pesässä, toki varmistettuna. Hirveä oltiin metsästämässä ja sudelle ei ollut lupaakaan!½
Toisaalta ei kai susia luvalla metsästetä juuri koskaan?
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Tissiasia vituttaa tänään sen verran rankasti, että taidanpa lähestyä kirurgian ylilääkäriä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.