Sun pitää esitellä pärstäs. Lupaan nähdä jotain lätkäpainotteista unta.Stadinarska kirjoitti:Stadinarska
nöyrtynyt unenanoja
Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)
-
- Kitisijä
Mihin se pitäisi laittaa? Runkkumateriaaliksi vai?Geetzu kirjoitti:Sun pitää esitellä pärstäs. Lupaan nähdä jotain lätkäpainotteista unta.Stadinarska kirjoitti:Stadinarska
nöyrtynyt unenanoja
Ehkä laitan KALLE riaan jonkun, mutta sitä odotellessa voisit nähdä mielikuvitusunen. KylläGeetzu pystyt siihen. Minulla on pää, jalat, massu, tissilihakset, kaula, lantio, meisseli ja lisätarvikkeet. Tukka on ruskean maantien värinen ja silmät ovat säihkyväriä..
Stadinarska
osin karvainenkin
Näin unta, että Elppis sai vauvan (pojan), ja mä vartioin sen sairaalahuoneen edessä, että sinne ei pääse yhtään kityilijää käymään. Elpan mies taas oli kutsunut suunnilleen kaikki kityihmiset käymään, ja mun siis piti pitää ne poissa...
Ihmeellinen on unien maailma

Ihmeellinen on unien maailma

Seuraa herkkä tarina:
Olimme tavanneet Geetzun kanssa ja olimme "silleen" ja seurustelimme. Lapsia meillä ei ollut. Olin kuitenkin huolissani, olenko riittävän komea Geetzulle. Lisäksi Geetzun exä saapui paikalle elvistelemään.
Uni taisi jäädä kesken, kun heräsin vatsakipuun (kts plussat ja miinukset ketju).
Vaimonikin oli kyllä jossain vaiheessa unessa mukana, muistan sen siitä, että piilotin käytetystä kondomista jääneen foliokuoren pesukoneen alle.
Olimme tavanneet Geetzun kanssa ja olimme "silleen" ja seurustelimme. Lapsia meillä ei ollut. Olin kuitenkin huolissani, olenko riittävän komea Geetzulle. Lisäksi Geetzun exä saapui paikalle elvistelemään.
Uni taisi jäädä kesken, kun heräsin vatsakipuun (kts plussat ja miinukset ketju).
Vaimonikin oli kyllä jossain vaiheessa unessa mukana, muistan sen siitä, että piilotin käytetystä kondomista jääneen foliokuoren pesukoneen alle.
Tällaista herkkyyttä en osannut odottaa.NuoriDaavid kirjoitti:Seuraa herkkä tarina:

Lisäys plusmiinusketjun luettuani: uniuskottomuus aiheutti ripulisi. Tietty! Käytän itse mölöhappobakteereja, jotta vatsa kestäisi unimaailman.
Hmm. Veitsenterävä analyysi!Geetzu kirjoitti:Tällaista herkkyyttä en osannut odottaa.NuoriDaavid kirjoitti:Seuraa herkkä tarina:
Lisäys plusmiinusketjun luettuani: uniuskottomuus aiheutti ripulisi. Tietty! Käytän itse mölöhappobakteereja, jotta vatsa kestäisi unimaailman.
Täytyy ensi yöksi ottaa kourallinen imodiumia, niin pääsen katsomaan homman loppuun asti.
Ja nyt mun on muistettava pamit, jotta välttäisin unet ripuloivasta ND:sta... Phuuh!NuoriDaavid kirjoitti:Täytyy ensi yöksi ottaa kourallinen imodiumia, niin pääsen katsomaan homman loppuun asti.
-
- Kitisijä
Uuh, olipa pitkästä aikaa Kitinäuni, vaikka en ole kovin aktiivisesti kirjoittanutkaan.
No, kyseessähän olivat Vaolan rippijuhlat, jotka täytyi järjestää koska Vaola oli menossa naimisiin. Hommahan alkoi siitä, että Nowa tuli junalla Vaasaan miun ja Annan luo joksikin aikaa, ja siitä jatkettiin sitten eteenpäin. Nukkumatilaa ei jostain syystä ollut, ja nukuttiin kaikki kolme helvetin pienessä sängyssä lomittain.
Itse rippijuhlat olivat kummallisessa rantahuvilassa, johon valui välillä kitinäläisiä (kuten starflare, jolle ei kelvannut mun soimaan laittama Heavy Collection vol.1 ja letku, joka tuli potkimaan huonosti käyttäytyviä Vaolan sukulaisia, serkkuja tai pikkuserkkuja, karatella päähän kun mie en yksin pärjännyt).
Edellämainitut pikkuserkuthan kävivät Vaolan kimppuun heti autosta päästyään ja Vaolan mummo (joka liikkui sellaisella telavetoisella rollaattorilla ja näytti mafiaäidiltä) oli siinä taputtamassa tahtia. Vaola itse oli kuitenkin sitä mieltä, että pikkuserkut olivat pohjimmiltaan hyviä ihmisiä, eikä heitä saanut häiritä. No tässä vaiheessa ne kävivät sitten mun kimppuun ja letku tuli hätistelemään niitä.
Vaola suuttui sitten seuraavaksi mulle ihan helvetisti kun olin häirinnyt sen sukulaisia lyömällä niitten nyrkkejä ja pesismailoja otsallani, ja mie rupesin siivoamaan silleen sovinnon eleeksi. Vaola siihen että turhaa sä enää siivoat kun paska on jo osunut tuulettimeen että mee istumaan vaikka tuonne nurkkaan. Anna oli siinä vaiheessa onnistunut saamaan jonkun ihmeellisen aaltogeneraattorin (aaltoliikeoppia koulussa, siinä oli jotain ihme kaavoja yms. mitkä piti tietää) päälle, joka sitten aiheutti sen että syntynyt aalto vei koko huvilasta katosi puolet seinistä kokonaan. No, sitten Nowa veti herneen nenään mulle, koska oli juuri vaihtamassa vaatteita vierashuoneessa, josta katosi seinät ja katto. (epäselvää oli että miksi mulle suututtiin)
No, katastroofi päättyi siihen, että Vaola pyörtyi semmoisen pirtinpöydän ääreen ja mie sitten kanniskelin sitä edestakaisin ympyrää että mihin tää nyt laitetaan. Siinä vaiheessa sitten jotkut vieraat tulivat pyytelemään anteeksi että hui kamala miten huonosti nuo jotkut käyttäytyvät.
Uni päättyi sekavasti siihen että sain kyynärpäästä (ilmeisesti oikeasti) ja että paikalle tullut pastori oli kerännyt koko juhlakansan kokoon, mitätöi edelliset juhlat ja näytti oikean suorituksen, kuinka ne juhlat menee. Kakkosjuhlista ei sitten enää ollut havaintoa.
Sekavaa.
No, kyseessähän olivat Vaolan rippijuhlat, jotka täytyi järjestää koska Vaola oli menossa naimisiin. Hommahan alkoi siitä, että Nowa tuli junalla Vaasaan miun ja Annan luo joksikin aikaa, ja siitä jatkettiin sitten eteenpäin. Nukkumatilaa ei jostain syystä ollut, ja nukuttiin kaikki kolme helvetin pienessä sängyssä lomittain.
Itse rippijuhlat olivat kummallisessa rantahuvilassa, johon valui välillä kitinäläisiä (kuten starflare, jolle ei kelvannut mun soimaan laittama Heavy Collection vol.1 ja letku, joka tuli potkimaan huonosti käyttäytyviä Vaolan sukulaisia, serkkuja tai pikkuserkkuja, karatella päähän kun mie en yksin pärjännyt).
Edellämainitut pikkuserkuthan kävivät Vaolan kimppuun heti autosta päästyään ja Vaolan mummo (joka liikkui sellaisella telavetoisella rollaattorilla ja näytti mafiaäidiltä) oli siinä taputtamassa tahtia. Vaola itse oli kuitenkin sitä mieltä, että pikkuserkut olivat pohjimmiltaan hyviä ihmisiä, eikä heitä saanut häiritä. No tässä vaiheessa ne kävivät sitten mun kimppuun ja letku tuli hätistelemään niitä.
Vaola suuttui sitten seuraavaksi mulle ihan helvetisti kun olin häirinnyt sen sukulaisia lyömällä niitten nyrkkejä ja pesismailoja otsallani, ja mie rupesin siivoamaan silleen sovinnon eleeksi. Vaola siihen että turhaa sä enää siivoat kun paska on jo osunut tuulettimeen että mee istumaan vaikka tuonne nurkkaan. Anna oli siinä vaiheessa onnistunut saamaan jonkun ihmeellisen aaltogeneraattorin (aaltoliikeoppia koulussa, siinä oli jotain ihme kaavoja yms. mitkä piti tietää) päälle, joka sitten aiheutti sen että syntynyt aalto vei koko huvilasta katosi puolet seinistä kokonaan. No, sitten Nowa veti herneen nenään mulle, koska oli juuri vaihtamassa vaatteita vierashuoneessa, josta katosi seinät ja katto. (epäselvää oli että miksi mulle suututtiin)
No, katastroofi päättyi siihen, että Vaola pyörtyi semmoisen pirtinpöydän ääreen ja mie sitten kanniskelin sitä edestakaisin ympyrää että mihin tää nyt laitetaan. Siinä vaiheessa sitten jotkut vieraat tulivat pyytelemään anteeksi että hui kamala miten huonosti nuo jotkut käyttäytyvät.
Uni päättyi sekavasti siihen että sain kyynärpäästä (ilmeisesti oikeasti) ja että paikalle tullut pastori oli kerännyt koko juhlakansan kokoon, mitätöi edelliset juhlat ja näytti oikean suorituksen, kuinka ne juhlat menee. Kakkosjuhlista ei sitten enää ollut havaintoa.
Sekavaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Ei siinä ollut kyl mitään seksojuttuja .. Samassa unessa olin muuten Lordin kanssa limusiinissa, ja se närkästyi kun ihmiset häiritsi sitä.Vaola kirjoitti:Hihhihhiiii... No kai me edes suudeltiin Nowan kaa??? Entäs Annan???Mylwin kirjoitti:Sekavaa.
Oikeastaan tuo voisi olla loistava idea, kutsua sut ja Letku vaikka mun valmistujaisiin ovimiehiksi. Kun ne jurpoimmatkin sukulaiset on kuitenkin kutsuttava... Mutta noin muuten teillä kenelläkään, tai ainakaan viimeksimainitulla, ei ole mitään asiaa mihinkään mun juhliin. Varsinkaan niihin, missä on sukulaisia.
Niin, siis ne serkut tuli pahoinpitelemään sua ja sie olit vaan ihan rennosti että ei tunnu missään, eivät seksuaalisesti päälle. =)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Näin viime yönä unta lolitasta. olin menossa lolitan luokse kylään, mutta koko ajan tuli hirveät vastaiskut. minulla oli myös aikaraja, eli perillä piti olla ennen kymmentä. aika vain kului, enkä oikein edennyt. lopulta juoksin eteenpäin pullapitko kourassa ja katse kellossa. viisarit vain viuhuivat eteenpäin. pari minuuttia vaille kymmenen pääsin perille. eteisessä lolitan mies otti pullapitkon multa, kiitti, söi sen ja lähti ulos. lolita tarjosi mulle sitten lohdutukseksi tonnikalaa, jota oli varannut mua varten kymmeniä purkkeja.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Oisit tuonut rusinapullaa, sitä se ei syö. Ostin muuten tänään tonnikalaakin, joten tervetuloapar-sky kirjoitti:...

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
No siksi, että oloi tarpeeksi lähellä osuakseen...kerrankin
Edit: Mikähän hitto tää on, ei ainakaan mun kirjottama. =D Joku on vissiin vetäny aika paljon viinaa. Tai jotain. (Pitänee muistaa ens kerral logata ulos.)
Edit: Mikähän hitto tää on, ei ainakaan mun kirjottama. =D Joku on vissiin vetäny aika paljon viinaa. Tai jotain. (Pitänee muistaa ens kerral logata ulos.)
Viimeksi muokannut Lapitii, 24.05.2007 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Superior yöpyi jostain syystä vanhempieni giganttisen mammuttimaisessa kartanossa kanssani, suutelimme. Taidan olla puutteessa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Eiks alko ole vielä auki?Clay kirjoitti:Taidan olla puutteessa.
-
- Kitisijä
On mulla kaapissa jotain.. mut rommia tekis kyl mieli.1108 kirjoitti:Eiks alko ole vielä auki?Clay kirjoitti:Taidan olla puutteessa.
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitisijä
Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Minkä värinen?Lolita kirjoitti:Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Greippi?Niba kirjoitti:Minkä värinen?Lolita kirjoitti:Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Suvinen kirjoitti:Muistin juuri viime yon painajaiseni!
ND lahetteli mulle unessa harskeja yksityisviesteja. Ilmankos nukuin niin huonosti.

Mä näin Kitinä-unta, mutta enpäs kerrokaan, millaista! Hah-hah-haa.
-
- Kitisijä
Meille tuleekin! Ultran mukaan ainakin 6.Lolita kirjoitti:Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Onnea! Se oli siis sittenkin enneuni!Mylwin kirjoitti:Meille tuleekin! Ultran mukaan ainakin 6.Lolita kirjoitti:Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.
-
- Kitisijä
Lolita kirjoitti:Onnea! Se oli siis sittenkin enneuni!Mylwin kirjoitti:Meille tuleekin! Ultran mukaan ainakin 6.Lolita kirjoitti:Annalle ja Mylwinille oli tulossa vauva. Muuta en unesta muista.

- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Suvinen kirjoitti:Viime yönä Lolita lähetteli mulle tekstiviestin jossa kysyi, miksen ole vielä kirjoittanut viikonpäiväketjuun vaikka olenkin jo kotona.

-
- Kitisijä
Mähän olenkin iso, ruma ja semi-lihava! Teen parhaani vielä tuon lihavuuden saavuttamiseksi.Suvinen kirjoitti:Viime yönä näin unta, että tapasin Myltsin. Se oli oikeasti iso ja ruma ja lihava, ja kun kummastelin että "et näytä yhtään samalta kuin kuvassa" se tokaisi äkäisesti: ne on vanhoja kuvia. Kummallisen aggressiivisen oloinen mies
- Ann 2005
- Ann 2005