No niin olet Kyseessä on hiuspanta, jolla pidetään etuhiukset poissa silmiltä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mä ostin maanantaina uudet talviratsastus saappaat. Eilen kaveri raahas mut Viman kanta-asiakas iltaan ja oon pitkään miettinyt ostasinko semmoset pillimalliset vähän nahkasen oloset housut mutta aatellu ettei ne sovi mun vartalolle. Mutta kuulkaa sopi ne! Vähän pitempi paita (ostin myös, kuin myös makeen mustan liivin) siihen päälle ja sitten ostin punaset korkeakorkoiset nahkasaappaat niin a vot! Laitan ne huomenna miehen seuran pikkujouluihin! Jes! Oon ihan liekeissä niistä housuista, meen maanantaina hakeen toisetki semmoset, ehkä semmoset vähän hopeiset.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Pienkonebensaa 50 ltr ja teräketjuöljyä 20 ltr. KAATUU!!11
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sopivalla hinnalla käytetyn Nkasin musiikkisoittimeksi autoon / itelle varapuhelimeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ostin joululahjaksi itselleni T10-teräksestä käsin taotun ja savitemperoidulla hamon-leikkuuterällä varustetun katanan. Dis not a decorative toy. Dis motherfucker dropz headz and cutz bonez.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
MrM kirjoitti:Ostin joululahjaksi itselleni T10-teräksestä käsin taotun ja savitemperoidulla hamon-leikkuuterällä varustetun katanan. Dis not a decorative toy. Dis motherfucker dropz headz and cutz bonez.
Näen jo kuinka Gat on tulossa kierrepotkuillaan ja linkkarillaan tulossa haastamaan sut taistoon.
Tosiasiassa voit ottaa jonkun tissibaarin 19-vuotiaan mukaan ja vetästä topista tsiksin yläosattomaksi, niin vanhan juoppolallin veri ja siten happi menee kyrpään ja sydän leikkaa kiinni. Flawless wictory!
Dumiz kirjoitti:Näen jo kuinka Gat on tulossa kierrepotkuillaan ja linkkarillaan tulossa haastamaan sut taistoon.
Tosiasiassa voit ottaa jonkun tissibaarin 19-vuotiaan mukaan ja vetästä topista tsiksin yläosattomaksi, niin vanhan juoppolallin veri ja siten happi menee kyrpään ja sydän leikkaa kiinni. Flawless wictory!
Ei se jaksa enää noin värikkääksi ruveta. Sen sijaan se todennäköisesti tulee vain kertomaan miten se on speksien puolesta ihan paska, kun leuku todennäköisesti kestää kivien hakkaamista paremmin.
Mut kai tommosella tarvittaessa pölliä hakkaa, kun ilman tota erikoiskäsiteltyä kovetettua terääkin voi käydä puskia trimmaamassa...
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Nyt oon kyllä vähän täpinöissä. Tuli sitten toinenkin miekka vähän niinkuin vahingossa pukinkonttiin kun pikkusen ebayssa biddailin. 43 euroa toimituskuluineen. Ei oo mikään todellinen superase, mutta kumminkin laadukkaahkosta hiiliteräksestä valmistettu, eikä mistään saman tien säpäleiksi pärähtävästä "kirurginteräksestä". Sopii siis koristelun lisäksi myös kevyisiin leikkausharjoituksiin. Taidan kuitenkin pistää huutonettiin hetken sitä ihmeteltyäni, eiköhän siitä aika helpolla 1,5x omansa pois siellä saa.
Joka tapauksessa, molemmat miekat ovat nyt matkalla kohti kylmää, karua pohjolaa. Slurps.
-Hit it.
McJanne kirjoitti:Ootkos munaaja muuten ihan muutenkin kun ajankuluksi noitten ylisuurten linkkuveisten kanssa pökeltäny? Seurassa siis? Mulla vieläkin vähän kytee se Iaido, niin sillä utelias.
En. Mun into tutkia aihepiiriä, käytettyjä metalleja ja taontaa heräsi vasta noin viikko sitten.
-Hit it.
^ Mulla on joskus hulluilta päiviltä ostettu 20 euron (lasten) halpismalli vastaavista. Ihan superhyvät! Ne on lämpimät, löytyy pestävät, irroitettavat vuorit, menevät loskassa ja paskassa ja eivät ole niin äärettömän rumat kun ko, ominaisuuksilla varustetusta kengästä voisi kuvitella.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.