Bongaa "Kityläinen" !
Re: Bongaa "Kityläinen" !
Luulin törmänneeni Gandhiin tiistaina Prahasta moikattiinkin, mutta kun en ollut täysin varma, onko se joku muu saman näköinen ja tuttu jostain muualta. Enpä kehdannut udella?
-
- Kitisijä
On kyllä harmillista, jos / ettei kukaan kityläinen ole nähnyt minua tänään, sillä olen todella simpsakkana. Mä olen niin romanttisesti pukeutunut, on rimssuhame ja rusetillinen toppi ja helmet kaulassa tai kaksinkerroin nilkassa (vaikea päättää, kumman ympärille kietoo) ja kukkasolki tukassa.
No, illalla yksi kityläinen näkee mut, ehkä hän raportoi tähän ketjuun.
No, illalla yksi kityläinen näkee mut, ehkä hän raportoi tähän ketjuun.
Kikkelis kokkelis.
Oot tainnut olla aika pieruissa? Se tuttu mies vessan pelissä oli runkkis.RuNkkuTonttu kirjoitti:Luulin törmänneeni Gandhiin tiistaina Prahas
Sinkkumatti kirjoitti:Oot tainnut olla aika pieruissa? Se tuttu mies vessan pelissä oli runkkis.RuNkkuTonttu kirjoitti:Luulin törmänneeni Gandhiin tiistaina Prahas

Peilistä tulikin mieleen tarina kun hortoilin eräässä Helsinkiläisessä yökerhossa ja yhtä'äkkiä minua vastaan kävelee kaveri, joka ei meinaa väistää. Otin muutaman sivuaskeleen ja niin tekin sekin idiootti. Meinasin hermostua, mutta sitten päätin herrasmiesmäisesti antaa tietä kaverille hymyillen leveästi. Siinä vaiheessa vasta huomasin tanssineeni peilikuvani kanssa. Ja eikun nopeasti pois paikalta... Mitäköhän siitä olisi tullut, jos olisi hermostunut peilikuvalleni oikein kunnolla?!?
Viimeksi muokannut RuNkkuTonttu, 13.07.2006 16:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja tää tyttö tipahti tuolilta. Humps vaan ja olin pyllylläni.RuNkkuTonttu kirjoitti: Otin muutaman sivuaskeleen ja tekin sekin idiootti. Meinasin hermostua, mutta sitten päätin herrasmiesmäisesti antaa tietä kaverille hymyillen leveästi. Siinä vaiheessa vasta huomisin tanssineeni peilikuvani kanssa. Ja eikun nopeasti pois paikalta... Mitäköhän siitä olisi tullut, jos olisi hermostunut peilikuvalleni oikein kunnolla?!?
Rystyset kipeiksi, veikkaan.RuNkkuTonttu kirjoitti:Mitäköhän siitä olisi tullut, jos olisi hermostunut peilikuvalleni oikein kunnolla?!?
Joskus villeinä nuoruusvuosinani huomasin herätessäni, että yksi silloisen kämpän eteisen palapeilin paloista oli irrallaan lattialla ja avainnippu eteisen välioven takana... Olin vissiin joutunut tappeluksiin sen peilin takana asuvan idiootin kanssa, joka siihen aikaan usein ryyppäs mun rahani.
-
- Kitisijä
Ota vähemmän viinaa niin tiedät missä oot!aasi kirjoitti:Milloinkohan, oon ollut jo viikon Etelä-Pohjanmaalla..Mylwin kirjoitti:Aasi bongattu Oulun keskustassa sotkemassa fillarilla.
Tervesiä Tuisku-pubista.
(Anna hokasi.)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Keskiviikkona(12.pvä) kolmen aikoihin, juna-aseman nurkilla sotki fillarillaan aasimainen mies.Mylwin kirjoitti:(Anna hokasi.)aasi kirjoitti:Milloinkohan, oon ollut jo viikon Etelä-Pohjanmaalla..Mylwin kirjoitti:Aasi bongattu Oulun keskustassa sotkemassa fillarilla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Bluntly (aivan vitun varmasti) bongattu Oulun Hevimestasta tänään! Oli aika hiljanen kaveri.. mut aivan samannäköne t. gina&ia
ps. aiiiiivan asiaankuulumaton komnmentti.. ja tuota..
Juuei, sama paskiainen on ollut varmuudella tänään hesassa. Pyytäkää nimmari ens kerran, bluntly on vast parin viikon pääst sielä (ja mä kans).irmelianneli kirjoitti:Bluntly (aivan vitun varmasti) bongattu Oulun Hevimestasta tänään! Oli aika hiljanen kaveri.. mut aivan samannäköne t. gina&ia
Eilen bongattu: Dumis, mustakikkeli, Niba, Cardic, ElanorRaven, Lolita, Vaola, Keikaus, Turbohaltija, Bluntly, Slam, JoeB, Herttua(enttu), Herra Manala, Brona, Edith, McJanne, Elppa ja Hunis.
Kenet mä unohdin?
Kenet mä unohdin?
-
- Kitisijä
Näät harhoja nainen. se oli oulun hevimestassa.ninnithequeen kirjoitti:Bluntly
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ei ollut.Georgina kirjoitti:Näät harhoja nainen. se oli oulun hevimestassa.ninnithequeen kirjoitti:Bluntly
Se oli ihan saletisti Helsingissä. Nukuin hänen vieressään Niballa yöllä.
-
- Kitisijä
Oot nukkunut jonkun vieraan miehen vieressä! Ninni! Pitää olla tarkkana, se ois voinu olla vaikka joku ihan psyko.ninnithequeen kirjoitti:Nukuin hänen vieressään Niballa yöllä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Niin nukuinki!Georgina kirjoitti:Oot nukkunut jonkun vieraan miehen vieressä! Ninni! Pitää olla tarkkana, se ois voinu olla vaikka joku ihan psyko.ninnithequeen kirjoitti:Nukuin hänen vieressään Niballa yöllä.
Ja toisella puolella oli joku saakutin pitkätukka, mikä lie jengiläinen huumehörhö ja raiskari

-
- Kitisijä
Kiellän osuuteni tähän! Olisinko kumman hepun päästänyt sisään kotiini jos toisenkaan?ninnithequeen kirjoitti:Niin nukuinki!Georgina kirjoitti:Oot nukkunut jonkun vieraan miehen vieressä! Ninni! Pitää olla tarkkana, se ois voinu olla vaikka joku ihan psyko.ninnithequeen kirjoitti:Nukuin hänen vieressään Niballa yöllä.
Ja toisella puolella oli joku saakutin pitkätukka, mikä lie jengiläinen huumehörhö ja raiskari
niin Lintsillä oli pari kummaa heppua, jotka olisivat päässeet "look alike Bluntly" -kisassa palkintosijoille! Miksei siis Oulusessakin?
Pyyhin Netikettiin..
Edith ja Turbohaltija bongattu eilen kuolaamasta shakinpelaajia Kaivarissa. Eivätkä edes moikanneet. Nyyh. 

Vaikea moikata kun huomio on pelissä. Ja ketähän piti muuten moikata?mustanikki kirjoitti:Edith ja Turbohaltija bongattu eilen kuolaamasta shakinpelaajia Kaivarissa. Eivätkä edes moikanneet. Nyyh.
-
- Kitisijä
-
- Elämätön Kitisijä
Viikko sitten bongasin Tixin Sellossa. Herra taisi olla shoppailemassa. Tai ehkä se oli vaan menossa pussikaljalle 

Save a horse, ride a cowboy
Bongattu Marialina Lasipalatsin edessä olisko ollut siinä kuuden maissa. Katseli ahkerasti toiseen suuntaan, eli ei ilmeisesti halunnut että tunnistan hänet ja vilkuitan. Tai jotain.
-
- Kitinän uhri
Kjähää, kukaan ei koskaan bongaa mua!
Tosin kukaan ei edes tiedä miltä näytän
Ja tuskin asuu samassa kaupungissa...
*masentava tämä ketju*

Tosin kukaan ei edes tiedä miltä näytän

Ja tuskin asuu samassa kaupungissa...
*masentava tämä ketju*
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Vauhdilla sitten kuvia galleriaan! Olet nyt Kitinän kollektiivista omaisuutta!Razormaid kirjoitti:Kjähää, kukaan ei koskaan bongaa mua!![]()
Tosin kukaan ei edes tiedä miltä näytän![]()