Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Lolita mekot tänne. Ollaan tosin vähän eri kokoa....
Vihdoin katsoin pussit läpi. Yksi mekko, yksi villatakki, poolo ja neuletunika otettu sivuun sua varten.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Lolita mekot tänne. Ollaan tosin vähän eri kokoa....
Vihdoin katsoin pussit läpi. Yksi mekko, yksi villatakki, poolo ja neuletunika otettu sivuun sua varten.
Kuis on Ninni? Heitän tuohon päälle vielä kaksi satiiniyöpaitaa. Ja sen faktan, että saavun autolla...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oliskoa kellään tarvetta kuvaputkitöllölle? Näyttäis olevan Finluxin 28", toimii ihan moitteettomasti. Ja sitten lojuis nurkissa tollanen cd-hylly, pyökin värinen ja imee sisuksiinsa melko läjän levyjä. Stategiset mitat: leveys 57cm ja korkeus 186cm, syvyyttä cd-levyn verran. Alhaalla lovi, eli menee ihan seinään kiinni jalkalistasta huolimatta.

Kuva
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vaikkakin on kovin aikaista.. 8)

Jos jollakin on vauvanvaatteita mielellään unisex-värityksellisinä kaapissa lojumassa, ostaisin ne mielläni pois pölyttymästä. Mulla ei oo tosin mahdollisuutta oikein noutaa mistään kovin pitkältä..mutta maksan tietysti kaikki postikulut jos joku viitsii jotain lähetellä.

Myös muut härpäkkeet pinnasängyistä lähtien kiinnostavat.. (Varhainen lintu madon nappaa.)
En oo tottunu käyttämään huuto.nettiä ja sen semmosia..kirjottelen näitä tänne, koska on kivempi asioida "tuttujen kanssa".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Vesper »

sipsi kirjoitti:Myös muut härpäkkeet pinnasängyistä lähtien kiinnostavat.. (Varhainen lintu madon nappaa.)
Hyvä kun muistutit, mullahan on tuunauksen alla tän tyyppinen sänky.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vesper kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Myös muut härpäkkeet pinnasängyistä lähtien kiinnostavat.. (Varhainen lintu madon nappaa.)
Hyvä kun muistutit, mullahan on tuunauksen alla tän tyyppinen sänky.
Hmm, tuunauksen alla...kuulostaa jännittävältä. :)

Mun mielestä on jotenki hassua se että jos ei ole sänkyä, niin vauva nukkuisi äitiyspakkauksessa. Onkohan se kovin yleistäkin? Siis KELA:n pahvilaatikossa?! Nojaa, nää nyt on vaan näitä mun väsyneitä ajatuksia..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Gaia

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Gaia »

sipsi kirjoitti: Mun mielestä on jotenki hassua se että jos ei ole sänkyä, niin vauva nukkuisi äitiyspakkauksessa. Onkohan se kovin yleistäkin? Siis KELA:n pahvilaatikossa?! Nojaa, nää nyt on vaan näitä mun väsyneitä ajatuksia..
On. Hyvin ne siellä viihtyy, sopivan pieni pesä pienelle vauvalle.

Mä voin kysyä mun veljeltä onko ne halukkaita pääsemään niiden pinnasängystä eroon. Se on mun äidin varastossa ihan turhan panttina.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gaia kirjoitti: On. Hyvin ne siellä viihtyy, sopivan pieni pesä pienelle vauvalle.

Mä voin kysyä mun veljeltä onko ne halukkaita pääsemään niiden pinnasängystä eroon. Se on mun äidin varastossa ihan turhan panttina.
Hei, kiva..kysy vain, kiitos.

Ja toi on varmasti ihan totta, mitä sanoit siitä laatikosta. Mietin vain että mihin se sitten kannattaa sijoittaa vauvoineen kaikkineen.. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sipsi kirjoitti:
Gaia kirjoitti: On. Hyvin ne siellä viihtyy, sopivan pieni pesä pienelle vauvalle.

Mä voin kysyä mun veljeltä onko ne halukkaita pääsemään niiden pinnasängystä eroon. Se on mun äidin varastossa ihan turhan panttina.
Hei, kiva..kysy vain, kiitos.

Ja toi on varmasti ihan totta, mitä sanoit siitä laatikosta. Mietin vain että mihin se sitten kannattaa sijoittaa vauvoineen kaikkineen.. 8)
Jotkut kuulemma sijoittavat laatikon pinnasänkyyn alkuajoiksi, juuri sen tuoman turvan vuoksi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja sipsi »

prosessi kirjoitti:
Jotkut kuulemma sijoittavat laatikon pinnasänkyyn alkuajoiksi, juuri sen tuoman turvan vuoksi.
No nyt mua taas naurattaa..voi mihin kaikkeen yksi laatikko riittääkään? :wink:
Nyt ku oon miettiny tätä sänkyasiaa, niin oon kyllä vähän ulalla. Ku sit on siis noi vuokrasängytkin.. Et miksei voi vaan suoraan nukkua siellä pinniksessä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Gaia

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Gaia »

sipsi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Jotkut kuulemma sijoittavat laatikon pinnasänkyyn alkuajoiksi, juuri sen tuoman turvan vuoksi.
No nyt mua taas naurattaa..voi mihin kaikkeen yksi laatikko riittääkään? :wink:
Nyt ku oon miettiny tätä sänkyasiaa, niin oon kyllä vähän ulalla. Ku sit on siis noi vuokrasängytkin.. Et miksei voi vaan suoraan nukkua siellä pinniksessä?
Koska pinnis iso, vauva pieni. Laidat on kamalan kukana, tulee turvaton ja onneton olo. Laatikossa on kuin pesässä :]
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Gaia kirjoitti:
Koska pinnis iso, vauva pieni. Laidat on kamalan kukana, tulee turvaton ja onneton olo. Laatikossa on kuin pesässä :]
Okei. :wink: En mä sitä laatikkoa pois ollu heittämässä..mua vaan nauratti ku näin jollain sivuilla mainostettavan jotain helmalakanoita äitiyslaatikkoa varten. (Oliskohan jo aika sulkea netti tältä päivältä?)

Sori offtopic. Jään odottelemaan niitä vaatetarjouksia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RP

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja RP »

Tytsä nukkui alussa laatikossa, sitten laatikossa pinnasängyssä. Kyllä se pinnis vaan oli niiiin jättikokoinen pienelle :)

Meillä olisi pinnasänkyä, turvakaukaloa, leikkimattoa ja vaikka mitä, mutta välimatkan takia tulisi edullisemmaksi ostaa uudet :)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sipsi, meillä oli alkukuukausina äp-laatikko vuorattu juuri niillä pehmusteilla suloiseksi pesäksi sekä pinnasänky kaikilla mausteilla mutta pienoinen nukkui vähät hetkensä turvakaukalossa, joka oli köytetty kattoon kuminauhalla. Lisäksi kelpasi syli tai paikka parisängyssä äidin vieressä. Ei mitään vaunutteluja tai parvekenukkumista vaikka olisin päälläni seisonut.

Nyt ollaan jo siirrytty vaunukoppaan lattialla, ennen nukahtamista paikka pitää lämmittää kaurapussilla ja vauva pompottaa uneen kumipallon päällä. :)

Turhista turhin ostos oli pinnasängyn päälle laitettava hoitotaso, jäi täysin käyttämättä. Jos tilat olisivat pienet, tasolle olisi varmaan ollut käyttöä mutta meillä on varsinainen hoitopöytä muualla. Joku ajatushäiriö kun tuon vempeleen halusin. Kirppiksiltä löytyy runsain määrin vauvanvaatetta, jos on aikaa suosittelen kiertelyä! Mä en vielä raski omistani luopua kun jos vaikka mahdollisesti joku pieni perheenjäsen vielä niitä käyttäisi..
Elämä kantaa, jos sen antaa
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meillä nukuttiin ihan alusta asti omassa sängyssä, ensin sairaalasängyssä joka vuokrattiin: http://www.vaavi.fi/ - sairaan kätevä. Poika pystyi siinä nukkumaan ehkä 1,5-2kk kunnes ystävä sai vauvan, ja loput 4kk vuokra-ajasta vaavisänky oli kaverilla. Molemmilla meillä oli aika pitkät vauvat, joten se 1,5-2kk oli ihan hyvä aika yli 50 cm syntyneelle lapselle.
Sen jälkeen lapsi siirtyikin pinnasänkyyn, omaan huoneeseen 5 kk ikäisestä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Bhven

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ostetaan Windows XP Pro -lisenssi, jos jollain sattuu olemaan turhaksi käynyt ylimääräinen sellainen.
ninnithequeen

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täälä on varmaan 100 ihmistä jotka haluavat ostaa tuliterät matkarattaat...
Charles Caldwell

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Bhven kirjoitti:Ostetaan Windows XP Pro -lisenssi, jos jollain sattuu olemaan turhaksi käynyt ylimääräinen sellainen.
Olis mulla, mutta kehtaako noista enää mitään hintaa pyytää. Hae pois.
Manaaja

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bhven kirjoitti:Ostetaan Windows XP Pro -lisenssi, jos jollain sattuu olemaan turhaksi käynyt ylimääräinen sellainen.
Jos sillä lisenssillä on asennettu jo XP Pro johonkin toiseen koneeseen, niin ei sillä taida paljoa enää tehdä.
Gaia

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Annetaan: useita erilaisia kaktuksia, iältään kaikkea väliltä 5-15 vuotta.
Mullat vaihdettu alkukesästä eli sitä hommaa ei tartte muutamaan vuoteen tehdä! :)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja huima »

Charles Caldwell kirjoitti:
Bhven kirjoitti:Ostetaan Windows XP Pro -lisenssi, jos jollain sattuu olemaan turhaksi käynyt ylimääräinen sellainen.
Olis mulla, mutta kehtaako noista enää mitään hintaa pyytää. Hae pois.
Mulle kelpaisi kanssa.

Virtuaalikoneissa kun tulee aina väillä tarpeen pyörittää windowsia. Vieläkö sulla noita on?
ninnithequeen

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Täälä on varmaan 100 ihmistä jotka haluavat ostaa tuliterät matkarattaat...
Mimmoset? Etsin juurikin sellaisia kepoisia kaupungillakäyntirattaita, omat hyökkäysvaunut menee talvella myyntiin.
Rio, Disney-auton kuvia sisällä, mustanpunaset ja pakko pyytää hintaa kun olivat olleet kalliit ja tarpeettomana sain luvan myydä ne...tosiaan kerran käytetty. Takuu voimassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23599
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kui hemmetissä hyvien lautasten löytäminen on näin vaikeaa?

Ostetaan 24h vihreitä spagettilautasia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja Gaia »

ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Täälä on varmaan 100 ihmistä jotka haluavat ostaa tuliterät matkarattaat...
Mimmoset? Etsin juurikin sellaisia kepoisia kaupungillakäyntirattaita, omat hyökkäysvaunut menee talvella myyntiin.
Rio, Disney-auton kuvia sisällä, mustanpunaset ja pakko pyytää hintaa kun olivat olleet kalliit ja tarpeettomana sain luvan myydä ne...tosiaan kerran käytetty. Takuu voimassa.
Onk ne tämmöset?
ninnithequeen

Re: Myydään/ostetaan/vaihdetaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^On! Miks faija sano et ne makso melkein 200? Mistähä se on ne ostanu?