Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stadinarska
Kitisijä

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Viime yönä näin unta, että tapasin Myltsin. Se oli oikeasti iso ja ruma ja lihava, ja kun kummastelin että "et näytä yhtään samalta kuin kuvassa" se tokaisi äkäisesti: ne on vanhoja kuvia. Kummallisen aggressiivisen oloinen mies :?
Mussukka, voisitko nähdä minusta unen vaikka seuraavana yönä. Lupaan käyttäytyä haluamallais tavalla. Olen siis yleisorjasi. Käytä tilaisuus hyväksesi. :o

Stadinarska
mussukkamies
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Super. Näin sit unta Gattacasta ja SJP:stä. 8) (Enkä ees oo ikinä nähny Gattacaa livenä, hmm..)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Näin päikkäreillä seksiunta Pätsistä. Piti keskeyttää kesäloman nettitauko tämän ilmoituksen takia.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

bedlam kirjoitti:Näin päikkäreillä seksiunta Pätsistä. Piti keskeyttää kesäloman nettitauko tämän ilmoituksen takia.
Luulen että aika moni kitinä-mies on sulle nyt kade!!!§1§
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

bedlam kirjoitti:Näin päikkäreillä seksiunta Pätsistä. Piti keskeyttää kesäloman nettitauko tämän ilmoituksen takia.
Pelastit just mun typerän päivän :h:
bedlam

BettyB. kirjoitti:
Tais muuten itse asiassa olla eka sekstailu-uni vuosiin! Harmitti vain, että se keskeytyi juuri parhaimmalla hetkellä yhtäkkiseen säpsähdykseen; 'tää on muuten unta ja jos vielä jatkat niin tulee ikävä herätys'.
BettyB.

bedlam kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Tais muuten itse asiassa olla eka sekstailu-uni vuosiin! Harmitti vain, että se keskeytyi juuri parhaimmalla hetkellä yhtäkkiseen säpsähdykseen; 'tää on muuten unta ja jos vielä jatkat niin tulee ikävä herätys'.
Voi hiivatti! Mä olisin niin halunnut tulla sun kanssa samaan aikaan ;)

Täytyy virittää omat unikanavat kohdilleen, ehkä tälle on jatko-osia!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin unta, että Pyry-Matias kuulusteli mua Nihtisillassa. Aika järkyttävää, mutta onhan tuolle ihan looginen selityskin.

Puspus ;D
bedlam

BettyB. kirjoitti:Voi hiivatti! Mä olisin niin halunnut tulla sun kanssa samaan aikaan ;)

Täytyy virittää omat unikanavat kohdilleen, ehkä tälle on jatko-osia!
Jatko-osaa odotellessa! :wink: Kaikki jatko-osat ei voi olla ekaa huonompia, jospa tää ois nyt trilogia ja ekalla osalla ei ollut tarkoituskaan olla suurta loppukliimaksia. Kahdet tornit ja Kuninkaan paluu jäljellä.
BettyB.

bedlam kirjoitti:Jatko-osaa odotellessa! :wink: Kaikki jatko-osat ei voi olla ekaa huonompia, jospa tää ois nyt trilogia ja ekalla osalla ei ollut tarkoituskaan olla suurta loppukliimaksia. Kahdet tornit ja Kuninkaan paluu jäljellä.
No olishan tää pitäny heti tajuta! Mä hoidan ne kaksi tornia tai jotain kukkulaa eniveis niin sulle jää sitten toi Jedin/Kuninkaan/Lassien paluu (kunhan ei oo E.T:n!!).
bedlam

BettyB. kirjoitti:No olishan tää pitäny heti tajuta! Mä hoidan ne kaksi tornia tai jotain kukkulaa eniveis niin sulle jää sitten toi Jedin/Kuninkaan/Lassien paluu (kunhan ei oo E.T:n!!).
Kukkuloihin juuri päästiin. Sehän se tietty ykkösosan loppukliimaksi olikin! Oma Extended Editionini tarjoaa vielä kuusi tuntia matskua. Kai tauot on sit ihan sallittu. Mut jos tosiaan Lassiet ja ET:t jätetään nyt näistä jaksoista poies...
BettyB.

bedlam kirjoitti:Kukkuloihin juuri päästiin. Sehän se tietty ykkösosan loppukliimaksi olikin! Oma Extended Editionini tarjoaa vielä kuusi tuntia matskua. Kai tauot on sit ihan sallittu. Mut jos tosiaan Lassiet ja ET:t jätetään nyt näistä jaksoista poies...
Nono, Lassiellahan oli varsin pätevä kieli... Mutta kuusi tuntia Extended Editionia kuulostaa kyllä ihan pläniltä... *virittelee antenneja*
bedlam

BettyB. kirjoitti:Nono, Lassiellahan oli varsin pätevä kieli... Mutta kuusi tuntia Extended Editionia kuulostaa kyllä ihan pläniltä... *virittelee antenneja*
Gene Simmonsia voin näytellä, mutta Lassie on aivan liian viiksekäs. Eikä tartte virittää antenneja, mulla on kaapeli.
BettyB.

bedlam kirjoitti: Eikä tartte virittää antenneja, mulla on kaapeli.
Auuuuh! Aim on faiö! Ooks sä se sähköputkimies?
bedlam

BettyB. kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Eikä tartte virittää antenneja, mulla on kaapeli.
Auuuuh! Aim on faiö! Ooks sä se sähköputkimies?
Putki on päällä ja sähkölaskut maksettu! Olen sun Seppo Hovi ja MacGyver. Remontti-Reiska ja David Hasselhoff. You name it. Nyt lähden kaapelini kanssa jatko-osaa odottelemaan. Analogipuolelta kanava 13, digipuolelta minut löytää vain maksullisella kaapelikortilla.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Olin Blissin luona. Jollakulla oli synttärit, joka hänen lapsellaan tai (ex?)miehellään. Tarjoilut eivät kuitenkaan olleet kummoiset.

En kuitenkaan ollut siellä synttäreiden takia vaan yritin kaupata hänelle jotain, En onnistunut, ilmeisesti siksi kun ajatukseni hieman harhailivat.

Omituinen uni. Taidan olla stressaantunut.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Näin viikonloppuna unta, että paljastui että SikaMikalla oli kymmenen veljeä; kaikki melkein samannäköisiä. Erottuakseen joukosta SM oli laitattanut hiuksiinsa pidennykset riemunkirjavilla puuvillalangoilla, eikä uskonut millään, kun ihmiset sanoivat niiden näyttävän ihan urpolta.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:Olin Blissin luona. Jollakulla oli synttärit, joka hänen lapsellaan tai (ex?)miehellään. Tarjoilut eivät kuitenkaan olleet kummoiset.
Kyllä. Selvästi unta. PAINAJAISunta.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Olin Blissin luona. Jollakulla oli synttärit, joka hänen lapsellaan tai (ex?)miehellään. Tarjoilut eivät kuitenkaan olleet kummoiset.
Kyllä. Selvästi unta. PAINAJAISunta.
Niin, muistan kyllä, että olo oli enemmän kuin painostava. Pomo oli sanonut (oikeasti) viikkopalaverissa, että nyt tuloksia ja sun on pakko onnistua (saada huijatuksi ihmispoloa ja vietyä sen rahat). Tunsin oloni vaivautuneeksi samalla, kun puhua pulputin sinulle kädet heiluen ja tuijottelin tatuointejasi. Ajattelin, että jos olisi kakkua tarjolla, niin olisi käsillä edes jotain tekemistä.
Bliss

Näin SikaMikasta KOKO viime yön niin levotonta unta, että yksityiskohdat jääköön kertomatta :oops:
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Näin SikaMikasta KOKO viime yön niin levotonta unta, että yksityiskohdat jääköön kertomatta :oops:
Heräsitkö tarkistaaksesi että se oli varmasti pelkkää unta.
Bliss

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Näin SikaMikasta KOKO viime yön niin levotonta unta, että yksityiskohdat jääköön kertomatta :oops:
Heräsitkö tarkistaaksesi että se oli varmasti pelkkää unta.
Jep. Ja uni jatkui siitä mihin jäi hetipaikalla kun nukahdin :shock:
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti:Jep. Ja uni jatkui siitä mihin jäi hetipaikalla kun nukahdin :shock:
Haha! Tätä menoa puolentoista vuoden päästä nähdään pikkuporsaita, joilla ei housut pysy jalassa!
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarvitsee kai vetää iltapalaksi perhepitsa salamilla, mustapippurilla ja jalapenolla että näkisi unia cityläisistä.

Viimeyönäkin houduin katselemaan filmiä kahdesta keskenään tappelevasta olutpullosta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Jep. Ja uni jatkui siitä mihin jäi hetipaikalla kun nukahdin :shock:
Haha! Tätä menoa puolentoista vuoden päästä nähdään pikkuporsaita, joilla ei housut pysy jalassa!
Sulla on merkillinen ajatuksenjuoksu :mrgreen: