annepa kirjoitti:Tässä välissä ois kannattanu palata peiton alle. No tuliko vielä muuta?
Esikoinen pisti päivän toisen demoniraivarin kun puin sitä joulujuhlaan. Piti ottaa taas pakkokeinolain toinen pykälä käyttöön
Lasken päiviä siihen, että tuo uhmaikä vähän helpottaa. Kokolailla raskasta, kun lapsi riehuu kuin Regan "Manaajassa". No, hernekeittoa ei vielä sylje, muttei paljoa puutu.
^ Uhmaikä x 2, murrosikä x 2, kolmenkympin kriisi x 2 ja herraties mitä vielä luvassa. Jos isäänsä tulevat, niin murrosikä viimeistään suistaa mut mukavaan pyöreään huoneeseen pitkähihaisessa paidassa.
Missähän välissä mä ehdin itse viettää viidenkympin villityksen kun pitää poikien kipuiluja paimennella? Korvarenkaat on jo, mutta punainen avoauto ja puolet nuorempi vaimo kai kuuluu hommata, kun five-O lähestyy
^Nojoo, tuttavaperheen isukki 47vee alkoi seukkaamaan (ja hankki muksun) poikansa tyttöystävän 17vee kanssa. Mietin aina että mitenköhän niitten rakkaus roihahti. Salaisia tapaamisia jääkaapilla???
Sen verran pistää vituttaan toi naapurin rumpujen hakkaaminen et lähti meiliä vuokranantajalle. Vittu nää mitään treenikämppiä saatana ole vaan asuntoja.
- "päivää, tämä laserkirjoitin ei tulosta"
- onko siinä virta ja lukeeko kirjoittimen näytössä esimerkiksi virheilmoitusta?
- "on virta ja siinä näytössä lukee "hublcur placka""
- ???
- "niin lukee että "huwlit blacka""
- Hewlett Packard?
- "joo, just se."
- Se on sen tulostiminen valmistaja, se ei vielä hirveästi auta vian löytämisessä, mutta katsotaan...
- "päivää, tämä laserkirjoitin ei tulosta"
- onko siinä virta ja lukeeko kirjoittimen näytössä esimerkiksi virheilmoitusta?
- "on virta ja siinä näytössä lukee "hublcur placka""
- ???
- "niin lukee että "huwlit blacka""
- Hewlett Packard?
- "joo, just se."
- Se on sen tulostiminen valmistaja, se ei vielä hirveästi auta vian löytämisessä, mutta katsotaan...
Vähän tylsästi miehen ystävä sanoi mulle (auttoi mua tässä salaprojektissani) että "jos mä saisin valita, mä ottaisit sut vaimoksi ja jättäisin akin sinkuksi". Tuli jotenkin vaivautunut olo..
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Vähän tylsästi miehen ystävä sanoi mulle (auttoi mua tässä salaprojektissani) että "jos mä saisin valita, mä ottaisit sut vaimoksi ja jättäisin akin sinkuksi". Tuli jotenkin vaivautunut olo..
Täs on nyt kolme vahvaa vaihtoehtoo:
a) sanoi noin kehuakseen kun oot tehnyt mielestään jotain tosi siistii, semmosta jota toivois sitten omalta tulevalta vaimoltaan. Oon saanut muutamii tommosii samantyylisii (pl. tuo miehen sinkuks jättäminen) kehui miesten kavereilt eikä niil aikuisten oikeest oo taka-ajatuksii
b) on sitä mielt syystä taikka toisest ettei sun miehes ansaitse sua
^Mun mieheni aina ihmettelee tuota sääntöä. Mut toteaa sit itse, et ehkä selitys ihmettelylle tulee siitä, että on Savonlinnasta kotoisin. Jos kavereiden exien kanssa ei voinut seurustella, olis potentiaaliset tytöt loppunu hyvin nopeasti, ku siellä kaikki tuntee melkein kaikki...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Mulla lienee joku aivovamma kun en edes kykene ihastumaan kavereiden exiin sillä tavalla että niiden kanssa voisi jotain haluta. Edes seksiä. Mä prosessoin kavereiden eksät päässäni enemmän tai vähemmän samalle viivalle kuin miespuoliset tutut tai ystävät, niin että lopputulos on korkeintaan jotain veljellistä kuin bom-chica-wahwah.
En toki voi päätäni pantiksi laittaa etteikö niin kuumottavaa naista olisi olemassa jonka kanssa tuo sääntö ei pätisi, mutta ei ainakaan toistaiseksi vielä ole koskaan syntynyt sellaisia efektejä. Jos syntyisi, pitäisin todennäköisesti silloinkin omana tietonani, vaikka sinkku olisikin. Puhumattakaan siitä että olisi suhteessa.
1=1
2=2, 3 tai 4, riippuu vittu ihan miltä siitä itsestään tuntuu. Ja mun pitäis kertoa työntekijöille mikä on "käytäntö" missäkin asiassa. Vähän vaikeaa kun TJ menettelee kuten itse katsoo parhaaksi. Kun sitten valitan asiasta ja sanon että työntekijöiden asiat tulee hoitaa tasapuolisesti ja samoin säännöin, niin väittää että "tottakai". Paskat, ei se mene niin. Varsinkin kun heittelee jotain ihmebonareita jengille "ohi" normaalin käytännön.
Heittelis välillä mullekin niin en olis niin bitch kokoajan ihmettelemässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
So Hard kirjoitti:^Äänestän vaihtoehtoa a. Kavereiden naisiin edes eron jölkeen sekaantuvat ovat pohjasakkaa. Ei kukaan halua olla pohjasakkaa.
Katsos! Tix onkin 13-vuotias. Pikku Tix! Mitäs muita sääntöjä löytyy? Hermostutko jos naisystääväsi tervehtii ennen sinua? Tai jos hän puhuu vaikka ei ole puhuteltu?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Crowbar kirjoitti:Hermostutko jos naisystääväsi tervehtii ennen sinua? Tai jos hän puhuu vaikka ei ole puhuteltu?
Totta kai. Eikö kaikki?
Kyllä, olet oikeassa. Naisen pitää olla miehensä hiljainen varjo.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin