Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
aasi
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

exPertti kirjoitti:Ei jäänyt joo. Epäiletkö, että saat kunnon tullit päälle itse? Mikä oli hinta?
Vajaa kuuskymppiä maksoin. Sinänsä ei tullin (tai ALV kai tuosta vain menee) maksaminen harmittais, vaan tavaran hakeminen virastoaikaan tullista lähipostin sijaan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NetAnttilan kanssa pientä kämminkiä. Tilasin pojalle Xboxiin

tämän

Anttila väittää, että "Tuote mahtuu postilaatikkoon". Tilatessa ihmettelin, mutta ajattelin että niin kai sitten.

No. Tilasin. Tilauksen seuranta ei antanut mitään postin seurantakoodia tms ja odottelin huolestuneena, että kait se ehtii jouluksi kun mitään ei kuulu ja yli viikko mennyt. Soitin Anttilaan ja sieltä sain seurantakoodin (täti väitti, että näkyy tilauksen seurantasivulla, no kun ei näy!1).

Postin järjestelmästä näin, että pakettihan on jo postissa. Otin yhteyttä postiin kysyäkseni koska mahtaa tulla postilaatikkoon. Sieltä todettiin, että tämähän on pahvilaatikko eikä kotiin kanneta.

No, postista löytyi sitten seurantunnuksella, eilen hain. Mutta Anttila oli uskollisesti lähettänyt postilaatikkoon mahtuvana sellaisen 20:n litran pahvilootan. Ja siis tilauksen seurantasysteemi Anttilan sivuilla ei toiminut, johtuneeko sitten tuosta, että olivat koodanneet sen postilaatikkoon mahtuvaksi?!
Viimeksi muokannut NuoriD, 22.12.2010 8:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Paljonkohan sitä "hävinnyttä" kamaa lojuu postissa? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Elppis kirjoitti:^? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
No yritin kysyä tiskillä, että koskahan tästä olisi tullut kotiin ilmoitus ja postineiti siinä jotain arpoi, en jaksanut jäädä jankuttamaan. Kun oli siis lähetetty kirjeenä, niin siinä ei kait ollut mukana sitä asiakkaan kotiin kannettavaa ilmoitusosaa ollenkaan.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on vielä hemmetisti joululahjoja postissa, olis paree alkaa näkyä tänään jotain ilmoituksia...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kissojen joululahjat on vielä postissa, eivät taida ehtiä ennen joulua. Paska juttu. Tulevat Saksasta ja DHL tuo.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä

Vituttaa niin että meinaan itkeä työpisteessäni.

Aina kun homma menee vaikeaksi, TJ sysää homman mulle. Mun pitäis päättää asioista, joissa se on puhunut itsensä pussiin tai ei vaan enää jaksa vängätä. Mä irtisanoisin koko stanan tyypin, mutta ei. En tiiä mitä vittua teen.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Alat etsiä uutta työpaikkaa kaikessa hiljaisuudessa ja lakkaat stressaamasta?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Yläkerran 4- ja 5-vuotiaat lapset.

Juoksevat abt joka ilta 20.30-22 ympyrää asunnossaan. Kuulostaa tyhmältä, mutta kuulisitte. JUOKSEVAT sen 1,5h. Sitten 15 min 4v. poika huutaa joka ilta omassa sängyssään ennen kuin nukahtaa.

Hyvät iltarutiinit :roll:
No joo, ei tuo Sairankaan mainitsema hyvältä kuulostanut.

Meillä spartalaisesti puuro kahdeksalta, tunti kevyempää leikkiä valot himmeämmällä, yhdeksältä petiin. Toimii.
No, mun puolesta muuten saavat kasvattaa kakaransa kuten haluavat, mut ärsyttää et se vaikuttaa munkin kotona. Se hemmetin apina nakkaa mullekin niskojaan jos ilmoitan ettei toisen käsistä oteta tavaroita, ruokaa ei sanota pahaksi tai muiden keskeneräisiä piirustuksia ei aleta leikkeleen saksilla. Ärsyttävää komennella toisen muksua kun ei ole mitään käytöstapoja opetettu. Lisäksi kun tyttö haluaa karkkia mun likan ollessa siellä, niin äitinsä antaa molemmille likoille herkkuja. Vaikka tietää hyvin ettei meillä syödä karkkia niinkuin heillä, joka päivä.

Ja meillä mennään arki-iltaisin kasin pintaan nukkumaan. Joskus jotain erityispäiviä, ja viikonloppuisin saa valvoa hieman.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
saira
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
saira kirjoitti:No, mun puolesta muuten saavat kasvattaa kakaransa kuten haluavat, mut ärsyttää et se vaikuttaa munkin kotona. Se hemmetin apina nakkaa mullekin niskojaan jos ilmoitan ettei toisen käsistä oteta tavaroita, ruokaa ei sanota pahaksi tai muiden keskeneräisiä piirustuksia ei aleta leikkeleen saksilla. Ärsyttävää komennella toisen muksua kun ei ole mitään käytöstapoja opetettu. Lisäksi kun tyttö haluaa karkkia mun likan ollessa siellä, niin äitinsä antaa molemmille likoille herkkuja. Vaikka tietää hyvin ettei meillä syödä karkkia niinkuin heillä, joka päivä.

Ja meillä mennään arki-iltaisin kasin pintaan nukkumaan. Joskus jotain erityispäiviä, ja viikonloppuisin saa valvoa hieman.
:ditchthepig:
Oon miettiny sitäkin vaihtoehtoa jo aika vahvasti...
~Albert Einstein
saira
Kitisijä

^No siis ongelmana onkin juuri se, että näillä pihoilla ei oikein ole samanikäisiä lapsia. Likka tulee kyl aikas hyvin eri-ikäisten poikien ja tyttöjen kanssa toimeen, ekat kaverit oli läheisessä leikkipuistossa leikkivät 13-vuotiaat pojat. Toinen kaveri oli 8-vuotias tyttö, mut naapurin tyttö tuli niin mustasukkaiseksi tästä toisesta kaverista, et meni tappeluksi eikä vanhempi likka tainnu jaksaa sitä enää ja katos. Tää kakara on kuitenkin tossa naapurissa, joten helppo kaveri silleen.
~Albert Einstein
Lilo
Kitisijä

exPertti kirjoitti: Käsittääkseni uuden työpaikan hakeminen se vasta stressaavaa onkin, mutta tietty jos se sillä joskus loppuisi niin voisihan se olla askel oikeaan suuntaan.
No riippunee miten sen ottaa. Jos asenne on "etsin tässä nyt kaikessa rauhassa jotakin parempaa samalla kun hengaan nykyisessä paikassa siihen asti että natsaa", niin en ymmärrä miksi se hirveästi stressaisi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Lilo kirjoitti:^ Alat etsiä uutta työpaikkaa kaikessa hiljaisuudessa ja lakkaat stressaamasta?
Yleensä ne isot pomot on aika tietämättömiä mitä työpaikalla tapahtuu, koska ihmiset ei uskalla aukaista suutaan. Elppana siis menisin sinne isompaan suuntaan (seurauksena voi tosin olla tuo uuden työpaikan etsiminen, joten sama lopputulos, mutta voi myös olla toisin).

Muistan kun itse lähdin omasta pestistäni niin se aiheutti todella ison paskamyrskyn, koska moni ihminen alkoi avaamaan suutaan eräästä toisesta pikkupomosta, työparistani. Lähti iso monon kuva perseessä alta aikayksikön kun totuus selvisi.

Ei sen toimista ollut hajua kuin alaisilla ja ne raukat kun eivät uskaltaneet avata sitä suutaan koska kuvittelivat jotain olemattomia "suosimisia" koska kyseessä pienempi pomonsa. Kun tajusivat jotta ovat täysin sen armoilla niin jo alkoi moottoriturvat laulamaan.

Tätä setvin sitten vielä kuukauden päivät vaikka työsuhteen olin jo lopettanut, mutta voinpahan mennä halutessani takaisin.
Lilo
Kitisijä

RP kirjoitti: Yleensä ne isot pomot on aika tietämättömiä mitä työpaikalla tapahtuu, koska ihmiset ei uskalla aukaista suutaan. Elppana siis menisin sinne isompaan suuntaan (seurauksena voi tosin olla tuo uuden työpaikan etsiminen, joten sama lopputulos, mutta voi myös olla toisin).
Eikös Elpan ongelmana ole saamaton toimitusjohtaja eli juurikin se iso pomo? Ja eikös ongelmia ole selvitetty sen kanssa jo moneen kertaan?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Lilo kirjoitti:
RP kirjoitti: Yleensä ne isot pomot on aika tietämättömiä mitä työpaikalla tapahtuu, koska ihmiset ei uskalla aukaista suutaan. Elppana siis menisin sinne isompaan suuntaan (seurauksena voi tosin olla tuo uuden työpaikan etsiminen, joten sama lopputulos, mutta voi myös olla toisin).
Eikös Elpan ongelmana ole saamaton toimitusjohtaja eli juurikin se iso pomo? Ja eikös ongelmia ole selvitetty sen kanssa jo moneen kertaan?
Jaa-a. Jos ei ole se omistaja itse tjmv. niin aina on sitten se vielä isompi pomo olemassa. Jos ei ole niin sitten tietenkin ongelmallinen tilanne.
Elppis
Kitisijä

^Hallituksen jäsen (osakeyhtiö) ja toimitusjohtaja. 4.kuukaudella raskaana sitä uutta työtä etsitäänkin!
Lilo
Kitisijä

Elppis kirjoitti:^Hallituksen jäsen (osakeyhtiö) ja toimitusjohtaja. 4.kuukaudella raskaana sitä uutta työtä etsitäänkin!
No sitten puret hammasta sinne äippälomaan asti, ja kun paluu töihin lähenee, niin alat haeskella parempaa paikkaa - ainakin jos ajatuskin paluusta nykyiseen nostaa verenpainetta vaarallisiin lukemiin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Mulla on vielä hemmetisti joululahjoja postissa, olis paree alkaa näkyä tänään jotain ilmoituksia...
Hah, ilmot oli laatikossa ja viimeisinkin pärähti hetki sitten puhelimeen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

NuoriD kirjoitti:
Elppis kirjoitti:^? Ja miksei siitä tullut kotiin lappua?!
No yritin kysyä tiskillä, että koskahan tästä olisi tullut kotiin ilmoitus ja postineiti siinä jotain arpoi, en jaksanut jäädä jankuttamaan. Kun oli siis lähetetty kirjeenä, niin siinä ei kait ollut mukana sitä asiakkaan kotiin kannettavaa ilmoitusosaa ollenkaan.
Tänään oli ilmoitus laatikossa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mitä ihmettä tuossa Meiran "vahvassa" sinapissa tekee tuo vahva? Muutenkin ollut joulu yhtä pettymystä niin vielä tuokin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vituttaa, kun olin toiveikas, että saisin täksi päiväksi aikaan lautapeli-iltapäivän parin tyypin kanssa, jotka eivät ole niitä, joista otan etäisyyttä, mutta en saanutkaan, sen verran epävarmaa kyllä olikin.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Mitä ihmettä tuossa Meiran "vahvassa" sinapissa tekee tuo vahva? Muutenkin ollut joulu yhtä pettymystä niin vielä tuokin.
No ostitko edes sitä epäsuosittelemaani viiniä?
Bluntly
Kitisijä

^ En, sen sain firmalta joululahjukseksi.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ No oliko hyvää?
Bluntly
Kitisijä

On edelleen työpisteellä avaamattomana.