Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Aivan vitullisen kosminen vitutus elää parisuhteessa jonka kommunikaatio ei vaan vittu toimi. Erityisen nautittavaa on, että minua heitellään tavaroilla.
Jos tuo yksi vaan nukkuisi, niin elämä olisi koko porukalle helpompaa.
Jos tuo yksi vaan nukkuisi, niin elämä olisi koko porukalle helpompaa.
-
- Elämätön Kitisijä
Että pitikin ostaa tuolla yhdelle munakkaalle toi ps3-peili, olisin vaan odottanut tammikuuta ja sen syntymäpäivää, niin pääsis enemmän iholle näin joululomilla. Grah!
-
- Kitisijä
^Juju piilee siinä ettet saakaan sanoa mitään, kun kerran pelin menit ostamaan. Vilkuile ohi pikkutuhmissa ja uuh-aaahaile sängyssä. Jos ei herää, niin pitäkööt pelinsä. Tai sitten piilotat scarttijohdon.
The great club outshines the individual, always and forever.
Paikkansa pitävä kliseehän on että pikkulapsiaika on kuluttavaa missä tahansa parisuhteessa.küllküll kirjoitti:vitutusta
Mulle oltiin vihaisia silloin kun mä pelasin pokeria ja toinen esimerkiksi teki ruokaa. No okei pokeri ei lopu seinään jos on joku sittari/tournamentti, mutta kyllä mä lopetin heti kuin pystyin... mut silti ei. Kun kuulemma näki punaista kun näki pokeri-ikkunan. No loppui se nettipelailu kyl ihan itekseen sit lopulta.
-
- Elämätön Kitisijä
Sen takia mä sitä täällä manaankin, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ..Elppis kirjoitti:^Juju piilee siinä ettet saakaan sanoa mitään, kun kerran pelin menit ostamaan. Vilkuile ohi pikkutuhmissa ja uuh-aaahaile sängyssä. Jos ei herää, niin pitäkööt pelinsä. Tai sitten piilotat scarttijohdon.
Täytyy kohta pikkutuhmailla ... saihan tuo yksi tosiaan kolmet alusvaatteet mulle joululahjaksi

-
- Kitisijä
^^Tossahan on selvä työnjako; toinen tekee ruokaa, toinen käyttää vapaa-aikaa miten haluaa
Eli jos sä olisit tiskannut, nainen ei olis saanut lukea kirjaa?

The great club outshines the individual, always and forever.
Nii. Ja "suhteen eteen pitää tehdä töitä." Onhan näitä - kliseitä. Eipä tuo paljoa lohduta.Zeb kirjoitti:Paikkansa pitävä kliseehän on että pikkulapsiaika on kuluttavaa missä tahansa parisuhteessa.
Tuo ylittää sellaisen rajan, että pitäisi eukon katsoa itseään peiliin pitkään ja huolella.küllküll kirjoitti:Erityisen nautittavaa on, että minua heitellään tavaroilla.
No mua toi mun klisee on lohduttanut. Totta kai se kiristää kummankin hermoa kun ei saa nukkua eikä ole kahdenkeskistä tai omaa aikaa, ja sitten kun tyyppi kasvaa niin taas saa nukkua ja on kahdenkeskistä ja omaa aikaa. Asiat ratkeaa kuin itsestään. Tosta sun kliseestä taas en oo koskaan niin tykännyt.küllküll kirjoitti:Nii. Ja "suhteen eteen pitää tehdä töitä." Onhan näitä - kliseitä. Eipä tuo paljoa lohduta.Zeb kirjoitti:Paikkansa pitävä kliseehän on että pikkulapsiaika on kuluttavaa missä tahansa parisuhteessa.
Voi kai sitä peiliinkin katsoa, mutta jos tämä ei nyt ole ihan perustapa vaan liittyy vaan tähän kiristävään tilanteeseen kun kersa ei nuku, niin en ihan vielä antaisi viimeistä tuomiota.So Hard kirjoitti: Tuo ylittää sellaisen rajan, että pitäisi eukon katsoa itseään peiliin pitkään ja huolella.
Tiedän vaan itse miten hemmetin kiduttavaa se viikkoja ja kuukausia jatkuva unenriisto voi olla, varsinkin kun tietää ettei luultavasti seuraavanakaan yönä saa nukkua, eikä ehkä kuukausiin kunnolla. Siinä ei tervepäisinkään välttämättä ole ihan parhaimmillaan.
Onko perhe KK miettinyt väliaikaisesti järjestelyä jossa vuorottelisitten jotenkin unien kanssa? Vaikka toinen nukkuisi klo 18-03 ja toinen siitä eteenpäin? Meillä on ollut aina välillä tuo kolmen rajapyykki käytössä, minä vastaan heräämisistä sitä ennen ja mies sen jälkeen. Teillä tietty se isompi muksu hankaloittaa tätä systeemiä.
Tai saisiko lapsia hoitoon vaikka paristi kuukaudessa ja te vaan nukkuisitte tai tekisitte jotain ihan muuta?
En minä tässä mitään tuomiota ole jakamassa vaan totean vain noin ulkopuolisen tarkkailijan näkökulmasta. Ihan yhtä kireällä se molempien pinna varmaan on, eikä kireä tilanne ole mikään peruste millekään. Tavaroiden heittely kohti toista ei ajatuksena juuri eroa pahoinpitelystä tai ainakin sen yrityksestä.Zeb kirjoitti:Voi kai sitä peiliinkin katsoa, mutta jos tämä ei nyt ole ihan perustapa vaan liittyy vaan tähän kiristävään tilanteeseen kun kersa ei nuku, niin en ihan vielä antaisi viimeistä tuomiota.
Kitinän luku on kyllä menettänyt viihdearvoaan muuttuessaan yhäenempi kakspluspalstaksi, mutta toisaalta saa päivä päivältä vakuuttuneemmaksi siitä, että lapsettomuus on todellakin mun juttu.
No, minä suhteuttaisin tilanteeseen ja siihen millä heitetään. Jos heitetään kirveellä kohti otsaa niin sitten olen sinun linjoillasi. Muussa tapauksessa vähän armoo.So Hard kirjoitti:En minä tässä mitään tuomiota ole jakamassa vaan totean vain noin ulkopuolisen tarkkailijan näkökulmasta. Ihan yhtä kireällä se molempien pinna varmaan on, eikä kireä tilanne ole mikään peruste millekään. Tavaroiden heittely kohti toista ei ajatuksena juuri eroa pahoinpitelystä tai ainakin sen yrityksestä.
Juu, rankkaa se on, eikä kandee lähtee siihen ellei todella halua. Pikkutyypit tekee kuitenkin myös niin mainioita juttuja ettei niitä kadu vaikka kuinka valvottaisivat. Ja kun selviää siitä muutamasta ekasta vuodesta niin helpottaa ainakin sen valvomisen suhteen.Kitinän luku on kyllä menettänyt viihdearvoaan muuttuessaan yhäenempi kakspluspalstaksi, mutta toisaalta saa päivä päivältä vakuuttuneemmaksi siitä, että lapsettomuus on todellakin mun juttu.
Kunnes teini huitelee ties missä yökaudet eikä vastaa puhelimeenZeb kirjoitti: Ja kun selviää siitä muutamasta ekasta vuodesta niin helpottaa ainakin sen valvomisen suhteen.

Joo. Muksujutut enimmäkseen niille osoitettuihin topikkeihin. Joskus toki lipsahtaa. Olen pahoillani omasta puolestani niistä lipsahduksista

Kutsuitko? Mä voin tulla tuuraamaan. Mulla muuta ookaan kuin aikaa!DitaVonShagwell kirjoitti:Sen takia mä sitä täällä manaankin
-
- Elämätön Kitisijä
Musta tuntuu, että ei se anna sun koskea sen pleikkaan.Manaaja kirjoitti:Kutsuitko? Mä voin tulla tuuraamaan. Mulla muuta ookaan kuin aikaa!
Elpan neuvothan toimi enemmän kuin hyvin.
-
- Kitisijä
Olisko sitten ihan ok miehen lyödä vaimoaan ihan vaan silleen vähän semisti vaikka avokämmenellä, kun on niitä pikkulapsiakin? Mutta ei kuitenkaan nyrkillä?Zeb kirjoitti:No, minä suhteuttaisin tilanteeseen ja siihen millä heitetään. Jos heitetään kirveellä kohti otsaa niin sitten olen sinun linjoillasi. Muussa tapauksessa vähän armoo.So Hard kirjoitti:En minä tässä mitään tuomiota ole jakamassa vaan totean vain noin ulkopuolisen tarkkailijan näkökulmasta. Ihan yhtä kireällä se molempien pinna varmaan on, eikä kireä tilanne ole mikään peruste millekään. Tavaroiden heittely kohti toista ei ajatuksena juuri eroa pahoinpitelystä tai ainakin sen yrityksestä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ei se haittaa jos vähän puukolla tuikkaa kuhan ei tapa.Vesper kirjoitti:Olisko sitten ihan ok miehen lyödä vaimoaan ihan vaan silleen vähän semisti vaikka avokämmenellä, kun on niitä pikkulapsiakin? Mutta ei kuitenkaan nyrkillä?Zeb kirjoitti:No, minä suhteuttaisin tilanteeseen ja siihen millä heitetään. Jos heitetään kirveellä kohti otsaa niin sitten olen sinun linjoillasi. Muussa tapauksessa vähän armoo.So Hard kirjoitti:En minä tässä mitään tuomiota ole jakamassa vaan totean vain noin ulkopuolisen tarkkailijan näkökulmasta. Ihan yhtä kireällä se molempien pinna varmaan on, eikä kireä tilanne ole mikään peruste millekään. Tavaroiden heittely kohti toista ei ajatuksena juuri eroa pahoinpitelystä tai ainakin sen yrityksestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Minä olen joskus suhteen alkuvuosina heittänyt kerran miestä auton avaimilla. Eksää olen heittänyt kerran roskapussilla.
Tänne on hieman hankala saada hoitajaa - etenkin kahdelle. Molempien vanhemmat asuvat satojen kilsojen päässä ja tuttavapariskunnilla on itselläänkin kakaroita. Harva ottaa kahta ylimääräistä kahden omansa lisäksi, notta iskä ja äiskä pääsevät hoitamaan parisuhdetta...Zeb kirjoitti:Tai saisiko lapsia hoitoon vaikka paristi kuukaudessa ja te vaan nukkuisitte tai tekisitte jotain ihan muuta?
Täytyy siirtyä varmaan tuohon vuorottelusydeemiin. Tosin mulla on jo 1-2 arkiyötä päivystystä, joten hirveesti lisää en valvomista jaksa.
Njoo, kun meillä oli niin helpot vauvavuodet niin ei kokemusta siitä johtuvasta "hermot menee"-ajasta, omaa vanhemmaksi tulo kriisiä tosin kävin läpi. Mutta oon vähän sitä mieltä että ensimmäisen vuoden jälkeen jokainen pari joutuu löytämään toisensa uudelleen. Ei, en tarkoita mitään kamalia "kriisipalavereita" vaan ihan sitä että elämä palautuu suhteen puolesta pitkälti sille tasolle mitä se oli ennen lasta. Ei tarvitse olla mitään ongelmia sinänsä. Tilastollisesti moni ei ilmeisestikään löydä.
Esim. meillä oli se ettei oikein ollut mitään keskusteltavaa tytsän lisäksi. Mä olin kotona muksun kanssa ja mies töissä. Mitään muuta ei oikein omassa laiffissa lapsen lisäksi tapahtunut. Ennen lasta voitiin jutella tosi usein monia, monia tunteja kaikesta turhasta ja tietysti tärkeistäkin jutuista. Naurettiin useita kertoja päivässä toistemme kanssa. Sitten yhtä äkkiä kökittiinkin ravintolassa viettämässä laatuaikaa hiljaa syöden kun ei oikein ollut mitään sanottavaa :/ Ja vähän ajan päästä alkoi se molemmin puolinen "tytsä sitä, tytsä tätä".
Nykyään jo ollaan tuossa vanhassa mallissa, sanottavaa löytyy ja nauru raikaa. Mutta siis, en mä toista kertaa lähtis samaan rumbaan, rakastan miestä ihan liikaa uskaltaakseni riskeerata tätä suhdetta yhtään sen enempää, on tässä kuitenkin koettu yhtä jos toista jo ennen tytsän syntymää.
Mutta olen siis periaatteessa liian parisuhteellinen tapaus perheilemään. So Hard taitaa olla myös, aika parisuhteellinen tapaus?
Esim. meillä oli se ettei oikein ollut mitään keskusteltavaa tytsän lisäksi. Mä olin kotona muksun kanssa ja mies töissä. Mitään muuta ei oikein omassa laiffissa lapsen lisäksi tapahtunut. Ennen lasta voitiin jutella tosi usein monia, monia tunteja kaikesta turhasta ja tietysti tärkeistäkin jutuista. Naurettiin useita kertoja päivässä toistemme kanssa. Sitten yhtä äkkiä kökittiinkin ravintolassa viettämässä laatuaikaa hiljaa syöden kun ei oikein ollut mitään sanottavaa :/ Ja vähän ajan päästä alkoi se molemmin puolinen "tytsä sitä, tytsä tätä".
Nykyään jo ollaan tuossa vanhassa mallissa, sanottavaa löytyy ja nauru raikaa. Mutta siis, en mä toista kertaa lähtis samaan rumbaan, rakastan miestä ihan liikaa uskaltaakseni riskeerata tätä suhdetta yhtään sen enempää, on tässä kuitenkin koettu yhtä jos toista jo ennen tytsän syntymää.
Mutta olen siis periaatteessa liian parisuhteellinen tapaus perheilemään. So Hard taitaa olla myös, aika parisuhteellinen tapaus?
Viimeksi muokannut RP, 27.12.2010 13:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Kitinästä löytyy apu, ei muuta kun rinki pystyyn! Tosin, tää on ehkä vähän vaikea selittää rouvalle...küllküll kirjoitti:Tänne on hieman hankala saada hoitajaa - etenkin kahdelle. Molempien vanhemmat asuvat satojen kilsojen päässä ja tuttavapariskunnilla on itselläänkin kakaroita. Harva ottaa kahta ylimääräistä kahden omansa lisäksi, notta iskä ja äiskä pääsevät hoitamaan parisuhdetta...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Äh, en pysy enää perässä näiden naisten nykyaikaisten lempinimien kanssa.DitaVonShagwell kirjoitti:Musta tuntuu, että ei se anna sun koskea sen pleikkaan.Manaaja kirjoitti:Kutsuitko? Mä voin tulla tuuraamaan. Mulla muuta ookaan kuin aikaa!
Radio Helsinkiä ei voi enää kuuunnella, kun sieltä tulee ihan liikaa mainoksia.
On helpompiakin ja kivuttomampiakin tapoja tehdä itsemurha..Vesper kirjoitti:tää on ehkä vähän vaikea selittää rouvalle...