Voi yksinäisen miehen viedä marraskuu

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
James Potkukelkka
Kitisijä

Re: Voi yksinäisen miehen viedä marraskuu

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Penix-lintu kirjoitti: 25.11.2025 10:51
James Potkukelkka kirjoitti: 25.11.2025 9:46 Jos se oli tuo juttu, mitä epäilen, niin eihän siinä firman nimeä mainittu? Jos siis tarkoitit tuota keeneriä, joka raiskasi asiakkaan?
Ei, yllätysseksi ei ole kuulunut tuoterepertuaariin meidän firmassa. Konkurssiuutinen.
Ai harmi.
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lätkin eilen 48-vuotiaana ensimmäistä kertaa palloa golf simulaattorissa. Hauskaa oli. Kaksoisveljeni opasti, ja ysivee poikani tässä myös ekaa kertaa opastuksessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 26.11.2025 8:54 Lätkin eilen 48-vuotiaana ensimmäistä kertaa palloa golf simulaattorissa. Hauskaa oli. Kaksoisveljeni opasti, ja ysivee poikani tässä myös ekaa kertaa opastuksessa.
Siitä se lähtee!
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

James Potkukelkka kirjoitti: 26.11.2025 9:37
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 26.11.2025 8:54 Lätkin eilen 48-vuotiaana ensimmäistä kertaa palloa golf simulaattorissa. Hauskaa oli. Kaksoisveljeni opasti, ja ysivee poikani tässä myös ekaa kertaa opastuksessa.
Siitä se lähtee!
Welcome to the dark side.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
James Potkukelkka
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 26.11.2025 9:58
James Potkukelkka kirjoitti: 26.11.2025 9:37
Siitä se lähtee!
Welcome to the dark side.
Kannattaa heti teettää vähintään kymppitonnin custom-setti!
Bhven
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bhven »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.11.2025 10:14
Kannattaa heti teettää vähintään kymppitonnin custom-setti!
Martti Ahtisaari vei Clintonille amerikkaan tuliaisena puttausmailan joka lensi varmaan suoraan roskikseen.
Matalamman sietotason järvikala.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Lukion aloittanut tyttäreni tuskaili matikan kanssa toissa päivänä kotona. Kerroin, että voit aina kysyä minulta apua. Kirjoitinhan pitkän matikan. Tässä vaiheessa alkoi jo semisti kaduttaa, koska tiedän, etten enää pärjää vaikeimmissa asioissa.

No, eilen hän sitten lähetti töihin kuvan tehtävästä, jossa heitettiin palloa ja laskettiin pallon osumakohtia seinään ja uudelleen maahan. Pakko oli keskeyttää palkkatyö ja auttaa tytärtä. Yllätti, että osasin laskea laskut, vaikken niitä lukion jälkeen ole tehnyt. Täytyi ihan vaimollekin keulia asiasta :roll:
James Potkukelkka
Kitisijä

^En tiedä, kuinka paljon hallaa tulee nykyään oppimiseen siitä, että tekoälymallit osaavat nuo. Helposti saattaa syntyä kiusaus kysyä Chatgpt:ltä apua..
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ teköäly on ihan myrkkyä laskemiselle ja ylipäätään sitkeydelle. Tietenkin oikeassa elämässä on paras ratkaista kaikki helpolla, mutta pitäisi.kuitenkin.opetella kyky sitkeästi opetella jokin vaikea asia. Matikka, fyssa ja kemia ovat tuohon parasta treeniä.
James Potkukelkka
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti: 27.11.2025 18:00 ^ teköäly on ihan myrkkyä laskemiselle ja ylipäätään sitkeydelle. Tietenkin oikeassa elämässä on paras ratkaista kaikki helpolla, mutta pitäisi.kuitenkin.opetella kyky sitkeästi opetella jokin vaikea asia. Matikka, fyssa ja kemia ovat tuohon parasta treeniä.
Joo. Erityisesti matematiikassa pitää vaan sitkeästi miettiä ja laskea. JOs tekoäly ratkaisee tehtävän ja itse katsoo vierestä, ei oikeasti opi.