Kityssä on havaittavissa selvää laimenemista. Prossien vähenemiseen epäilen syyksi tuon kohutun Kity-pikkujoulun 3.12.2005.
Se sai aikaan ainakin sen, että ketään ei juuri viitsi entiseen tapaan haukkua, koska on vaara saada luuvitosesta nekkuun, käsilaukusta kaaliin tai monotusta nivusiin. Tämä on nähty yönmustakenraali-tapauksessa. Ennen niin suustaan (lue sormistaan) kamala mieshenkilö pehmeni varsinaiseksi pehmo-lambiksi. Pikkujoulujen syyksi luen myös myöhemmin joulukuun 2005 lopussa tapahtuneen joukkopaon Kitynikkien parissa. Nähtiin, että muut kityläiset olivatkin IRL VAIN tavallisia pulliaisia eikä pildee/kikkelii herunut tai elämänkumppania löytynyt.
Kehoitan tulevaisuudessa harkitsemaan tarkkaan Kityläisten massamiittien järjestämistä. Sillä voi olla katastrofaaliset seuraukset, joka uhkaa virtuaaliyhteisöä.
Faghag kirjoitti:Kityssä on havaittavissa selvää laimenemista. Prossien vähenemiseen epäilen syyksi tuon kohutun Kity-pikkujoulun 3.12.2005.
Totta. Aina on miittien myötä jengiä on kadonnut kun illuusiot on särkynyt ja jännitystä hävinnyt. Ja jutut laimenee ja aletaan nuzpuzhalimoitaas-linjalle. Tosin joskus miitit sitten synnyttävät ihan omat kauaskantoiset laineensa, kuten Jumppis-Gattaca maaottelu, jossa on ollu jo ainakin 50+ erää.
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä pahin laimeneminen on jo ohi. Moni on palannut voimissaan.
Mut esim. sinkkumatti hävis taas.
No eihän sekään jaksa sun juttujas lukea.
Eli nyt sinä syytät minua tästä "joukkopaosta"?
Tix-pieni, kaikki eivät ole niin hienostuneita ja älykkäitä kuin Sinä. En minäkään tule sotkemaan Sinun asiakeskustelujasi, joten älä Sinäkään meidän kakka-ketjuja. Kakkaketjuahan se Mylwin kaipasi?
ninnithequeen kirjoitti:Tix-pieni, kaikki eivät ole niin hienostuneita ja älykkäitä kuin Sinä. En minäkään tule sotkemaan Sinun asiakeskustelujasi, joten älä Sinäkään meidän kakka-ketjuja. Kakkaketjuahan se Mylwin kaipasi?
Bzzt, minä en ole lainkaan hienostunut. Esim. vadim on hienostunut ja älykkömäinen. Mylwin kaipasi flametusta eikä kakkakeskustelua.
Bzzt, minä en ole lainkaan hienostunut. Esim. vadim on hienostunut ja älykkömäinen. Mylwin kaipasi flametusta eikä kakkakeskustelua.
Siis mun mielestä toi sun avatar on niinQ aika elitistinen. Mun psykologi sano että se kertoo siitä miten sä haluat sillai sen kautta näyttää et sä et oo ihan ihminen vaan aika kone, että sä oot sillai niinkun ihan eri sarjaa kun me muut.
Äläkä ees rupee mun psykologista, se on kyllä ihan pätevä, tietää kaiken pakkopaidoistakin.