Juuri näin!Dumari kirjoitti:Tuulenpuiska Modeksi! (ja takas kityyn)
Kauhia ikävä Puiskista. Mihinhän se katosi, ku ei sätissäkään näy

Juuri näin!Dumari kirjoitti:Tuulenpuiska Modeksi! (ja takas kityyn)
Kai se on aivan sama minkä puolesta siinä äänestettiin, A_J on kuitenkin ainoa mode, josta on edes jotenkin äänestetty. Tai äänestettiinhän sinustakin, muistaakseni enemmän vastaan kuin puolesta.Herra Manala kirjoitti: Ketjun todellinen äänestysarvo A_J:n ylläpito-oikeuksien puolesta taasen lähenteli mielestäni nollaa.
Ninni yrittää nyt kovasti saada minua kiinnostumaan siitä, KUKA PERKELE PUHUU MINUSTA PAHAA SELÄN TAKANA? KUKA? KUKA? KERRO HETI! KERRO HETI! mutta voi kuule ystävä hyvä, EVVK.ninnithequeen kirjoitti: Tähän väliin pieni poiminta eilisestä chattikeskustelusta:
"Ei vittu millon aapiskana on saanu oikeudet Kityyn? Ei saatana!"
Mä en käsitä ollenkaan, miksi modeksi valittavan pitäisi olla kaikkien rakastama henkilö. Mun puolesta oikeudet voidaan antaa vaikka möllille, kunhan hoitaa tehtävänsä asiallisesti ja oikeudenmukaisesti. Siinä vaiheessa, jos A_J:n toiminnasta modena on jotain valittamista, voidaan harkita äänestystä (kuten esim 1108:n kohdalla), sitä ennen voi jättää turhat vikinät pois.ninnithequeen kirjoitti: "Ei vittu millon aapiskana on saanu oikeudet Kityyn? Ei saatana!"
Miksi pitäisi poistua?Patz kirjoitti:Poistuuko ne oikat vai ei? Voisiko tähän saada vastauksen?
Koska en halua ketään sörkkimään viesteistäni yhdys sana virheitä.Exsat kirjoitti:Miksi pitäisi poistua?
oisko aika ottaa laakkeet1108 kirjoitti: jotain kovistelua
Oisko aika viiltää ranteet?cardic kirjoitti:oisko aika ottaa laakkeet
Ai ai, varo ettei A-J suutu ja anna bannia! Tai karttakepillä sormille!1108 kirjoitti:...säälittävää vittuilua...
vahanko mua pelottaa. koita nyt ees saada jotain luovuutta noihin moykkailyihis, kirosanojen jatkuva toisto ei lisaa viestin uskottavuutta1108 kirjoitti:Oisko aika viiltää ranteet?cardic kirjoitti:oisko aika ottaa laakkeet
Haista vittu lapsiinsekaantuja.
Niinkö? Voi vittu, tunge nyt jo ne mielipiteesi perseeseesi ja mene kuolemaan jonnekin mistä kukaan sinua ei löydä. Arvoton ihmishylkiö jota kaikki säälii ja mistä kukaan ei lopulta välitä. Nyyh nyyh ja painu vittuun itkemään.cardic kirjoitti:vahanko mua pelottaa. koita nyt ees saada jotain luovuutta noihin moykkailyihis, kirosanojen jatkuva toisto ei lisaa viestin uskottavuutta
Tässä yksi syy, miksi en pidä A_J:tä yhtään minään.Patz kirjoitti:Koska en halua ketään sörkkimään viesteistäni yhdys sana virheitä.Exsat kirjoitti:Miksi pitäisi poistua?
Ja koska henkilö, joka ei sadoista ilmottautumismahdollisuuksista huolimatta viitsi ilmoittaa tulemisistaan ja näin ollen vie paikan toiselta, ei ansaitse kunnioitustani. Katsos kun kukaan ei ole niin tärkeä. Olisi voinut edes pahoitella tilannetta.
1108 kirjoitti: Niinkö? Voi vittu, tunge nyt jo ne mielipiteesi perseeseesi ja mene kuolemaan jonnekin mistä kukaan sinua ei löydä. Arvoton ihmishylkiö jota kaikki säälii ja mistä kukaan ei lopulta välitä. Nyyh nyyh ja painu vittuun itkemään.
Luulin, että tämä asia on jo käsitelty. Vitsi joka ei kaikille auennut. Ei ilmeisesti tule toistumaan.Patz kirjoitti:Koska en halua ketään sörkkimään viesteistäni yhdys sana virheitä.Exsat kirjoitti:Miksi pitäisi poistua?
Ihanan henkilökohtaista! Eli jos A_J nyt julkisesti pahoittelee edellistä, niin sitten kaikki on hyvin, ja sekä opettajatar että tissikuningatar mahtuvat samalle palstalle?Ja koska henkilö, joka ei sadoista ilmottautumismahdollisuuksista huolimatta viitsi ilmoittaa tulemisistaan ja näin ollen vie paikan toiselta, ei ansaitse kunnioitustani. Katsos kun kukaan ei ole niin tärkeä. Olisi voinut edes pahoitella tilannetta.
Patz kirjoitti:
Ja koska henkilö, joka ei sadoista ilmottautumismahdollisuuksista huolimatta viitsi ilmoittaa tulemisistaan ja näin ollen vie paikan toiselta, ei ansaitse kunnioitustani. Katsos kun kukaan ei ole niin tärkeä. Olisi voinut edes pahoitella tilannetta.
Näytä täältä yksi tyyppi, jonka touhuista ei kukaan keksi mitään kritisoimisen arvoista.ninnithequeen kirjoitti: Jos mode-oikeuksia jaetaan ihmisille, joitten touhusta ei tykätä, niin mitä siitä seuraa? Näettekö?
Elämä on.Exsat kirjoitti:Ihanan henkilökohtaista!
En ole takinkääntäjä vaan sanani mittainen nainen.Exsat kirjoitti:Eli jos A_J nyt julkisesti pahoittelee edellistä, niin sitten kaikki on hyvin, ja sekä opettajatar että tissikuningatar mahtuvat samalle palstalle?
Nyt räjähti Numba nauraan ja kunnolla.Aito_Johanna kirjoitti:Ninni nyt ninnittää, siinä ei ole mitään uutta
Mä luulen, että jommalla kummalla meistä on vääristynyt kuva sun merkityksestä tälle palstalle, joska tämä lähtöuhkailu huvittaa minua suuresti.Patz kirjoitti:En ole takinkääntäjä vaan sanani mittainen nainen.Exsat kirjoitti:Eli jos A_J nyt julkisesti pahoittelee edellistä, niin sitten kaikki on hyvin, ja sekä opettajatar että tissikuningatar mahtuvat samalle palstalle?
Tuskin pahoittelee, ja jos pahoittelee, naamioi sen "mainiosti" sarkasmilla.Exsat kirjoitti: Ihanan henkilökohtaista! Eli jos A_J nyt julkisesti pahoittelee edellistä, niin sitten kaikki on hyvin, ja sekä opettajatar että tissikuningatar mahtuvat samalle palstalle?
Mun on pakko sanoa tähän väliin, että Aasi. Se on todella meidän kakaralauman isoveli ja järjen ääni.Exsat kirjoitti:Näytä täältä yksi tyyppi, jonka touhuista ei kukaan keksi mitään kritisoimisen arvoista.
Mitkä ne mitat on?Patz kirjoitti:En ole takinkääntäjä vaan sanani mittainen nainen.