Demokratiaa Kityyn

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä mieltä

Aito_Johanna on hyvä mode
34
54%
Aito_Johanna ulos
22
35%
Tuulenpuiskalle modet
7
11%

Ääniä yhteensä: 63

ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:Tuulenpuiska Modeksi! (ja takas kityyn)

:buuuu:
Juuri näin!

Kauhia ikävä Puiskista. Mihinhän se katosi, ku ei sätissäkään näy :cry:
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti: Ketjun todellinen äänestysarvo A_J:n ylläpito-oikeuksien puolesta taasen lähenteli mielestäni nollaa.
Kai se on aivan sama minkä puolesta siinä äänestettiin, A_J on kuitenkin ainoa mode, josta on edes jotenkin äänestetty. Tai äänestettiinhän sinustakin, muistaakseni enemmän vastaan kuin puolesta.
ninnithequeen

Minä aikoinaan todellakin luulin, että nämä "se ja se" Modeksi ketjut olivat silkkaa huumoria. Sen(kin) takia kuulostaa käsittämättömältä, että A_J mode-oikeudet sai.

Tähän väliin pieni poiminta eilisestä chattikeskustelusta:

"Ei vittu millon aapiskana on saanu oikeudet Kityyn? Ei saatana!"
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Poistuuko ne oikat vai ei? Voisiko tähän saada vastauksen?
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti: Tähän väliin pieni poiminta eilisestä chattikeskustelusta:

"Ei vittu millon aapiskana on saanu oikeudet Kityyn? Ei saatana!"
Ninni yrittää nyt kovasti saada minua kiinnostumaan siitä, KUKA PERKELE PUHUU MINUSTA PAHAA SELÄN TAKANA? KUKA? KUKA? KERRO HETI! KERRO HETI! mutta voi kuule ystävä hyvä, EVVK.
Exsat

ninnithequeen kirjoitti: "Ei vittu millon aapiskana on saanu oikeudet Kityyn? Ei saatana!"
Mä en käsitä ollenkaan, miksi modeksi valittavan pitäisi olla kaikkien rakastama henkilö. Mun puolesta oikeudet voidaan antaa vaikka möllille, kunhan hoitaa tehtävänsä asiallisesti ja oikeudenmukaisesti. Siinä vaiheessa, jos A_J:n toiminnasta modena on jotain valittamista, voidaan harkita äänestystä (kuten esim 1108:n kohdalla), sitä ennen voi jättää turhat vikinät pois.
Exsat

Patz kirjoitti:Poistuuko ne oikat vai ei? Voisiko tähän saada vastauksen?
Miksi pitäisi poistua?
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

En edelleenkään ymmärrä tätä narinaa modeista, jos yhdestä perkeleen korjauksesta aletaan vittuileen niin on se nyt saatana. Ja AJ vitsaili ainoastaan asian tiimoilta ja mitä tekee Kity? EI YMMÄRRÄ VITTU YHTÄ VITUN VITSIÄ!!!

Moukat, kusipäät, ääliöt ja lapamadot.

HAISTAKAA VITTU KAIKKI.

Perkele, vittuilun ja loukkaukset ymmärrätte mutta ette yhtä VITUN SAATANAN VITSIÄ!!!! Kuolkaa ja mädäntykää helvetissä runkut.
Patz

Exsat kirjoitti:Miksi pitäisi poistua?
Koska en halua ketään sörkkimään viesteistäni yhdys sana virheitä.

Ja koska henkilö, joka ei sadoista ilmottautumismahdollisuuksista huolimatta viitsi ilmoittaa tulemisistaan ja näin ollen vie paikan toiselta, ei ansaitse kunnioitustani. Katsos kun kukaan ei ole niin tärkeä. Olisi voinut edes pahoitella tilannetta.
cardic
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja cardic »

1108 kirjoitti: jotain kovistelua
oisko aika ottaa laakkeet
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
1108

cardic kirjoitti:oisko aika ottaa laakkeet
Oisko aika viiltää ranteet?

Haista vittu lapsiinsekaantuja.
Patz

1108 kirjoitti:...säälittävää vittuilua...
Ai ai, varo ettei A-J suutu ja anna bannia! Tai karttakepillä sormille!
cardic
Kitisijä

1108 kirjoitti:
cardic kirjoitti:oisko aika ottaa laakkeet
Oisko aika viiltää ranteet?

Haista vittu lapsiinsekaantuja.
vahanko mua pelottaa. koita nyt ees saada jotain luovuutta noihin moykkailyihis, kirosanojen jatkuva toisto ei lisaa viestin uskottavuutta
1108

cardic kirjoitti:vahanko mua pelottaa. koita nyt ees saada jotain luovuutta noihin moykkailyihis, kirosanojen jatkuva toisto ei lisaa viestin uskottavuutta
Niinkö? Voi vittu, tunge nyt jo ne mielipiteesi perseeseesi ja mene kuolemaan jonnekin mistä kukaan sinua ei löydä. Arvoton ihmishylkiö jota kaikki säälii ja mistä kukaan ei lopulta välitä. Nyyh nyyh ja painu vittuun itkemään.

Ja Patz:lle en vittuile koska sillä on hyvät tissit kuulemma.
ninnithequeen

Patz kirjoitti:

Ja koska henkilö, joka ei sadoista ilmottautumismahdollisuuksista huolimatta viitsi ilmoittaa tulemisistaan ja näin ollen vie paikan toiselta, ei ansaitse kunnioitustani. Katsos kun kukaan ei ole niin tärkeä. Olisi voinut edes pahoitella tilannetta.
Tässä yksi syy, miksi en pidä A_J:tä yhtään minään.

Kiitos Patz, kun kerroit sen ääneen.

Jos mode-oikeuksia jaetaan ihmisille, joitten touhusta ei tykätä, niin mitä siitä seuraa? Näettekö?
cardic
Kitisijä

1108 kirjoitti: Niinkö? Voi vittu, tunge nyt jo ne mielipiteesi perseeseesi ja mene kuolemaan jonnekin mistä kukaan sinua ei löydä. Arvoton ihmishylkiö jota kaikki säälii ja mistä kukaan ei lopulta välitä. Nyyh nyyh ja painu vittuun itkemään.
:komp:
Exsat

Patz kirjoitti:
Luulin, että tämä asia on jo käsitelty. Vitsi joka ei kaikille auennut. Ei ilmeisesti tule toistumaan.
Ihanan henkilökohtaista! Eli jos A_J nyt julkisesti pahoittelee edellistä, niin sitten kaikki on hyvin, ja sekä opettajatar että tissikuningatar mahtuvat samalle palstalle?
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Patz kirjoitti:
:?: Ai tästä kenkä puristaakin! Minä jo ihmettelin, mikä Patzia oikein riivaa. Ninni nyt ninnittää, siinä ei ole mitään uutta, mutta Patzin kanssa minulla on tietääkseni aina ollut täysin neutraalit välit, ja siksi hänen reaktionsa vähän yllätti.

Kuules nyt. Minä kuulen tästä, että vein viimehetken yllätysilmestymiselläni joltakulta paikan, nyt ensimmäistä kertaa. Pikkujouluista on yli kuukausi. Helvetin akkamaista selkäänpuukotusmeininkiä salata asia, kitistä vain selän takana ja käyttää sitten tapausta lyömäaseena jossain täysin asiaan liittymättömässä absurdissa yhteydessä myöhemmin! Eikö olisi ollut reilua, suoraselkäistä toimintaa selvittää asia heti paikan päällä?
Kysyin sinulta, ennen kuin maksoin ruokani, mahdunko mukaan ja haittaako, jos tulen näin ilmoittamatta. Vastasit, että mukaan mahtuu. Eikö mahtunutkaan? Mikset sanonut? Totta kai olisin ymmärtänyt asian ja odotellut baarin puolella!
Keneltä vein paikan? Olen vilpittömästi pahoillani ko. ihmiselle vastoin parempaa tietoani aiheuttamastani harmista. Paljasta nimi, niin tarjoan hänelle vaikka kaljan.
Exsat

ninnithequeen kirjoitti: Jos mode-oikeuksia jaetaan ihmisille, joitten touhusta ei tykätä, niin mitä siitä seuraa? Näettekö?
Näytä täältä yksi tyyppi, jonka touhuista ei kukaan keksi mitään kritisoimisen arvoista.
Patz

Exsat kirjoitti:Ihanan henkilökohtaista!
Elämä on.
Exsat kirjoitti:Eli jos A_J nyt julkisesti pahoittelee edellistä, niin sitten kaikki on hyvin, ja sekä opettajatar että tissikuningatar mahtuvat samalle palstalle?
En ole takinkääntäjä vaan sanani mittainen nainen.
1108

Aito_Johanna kirjoitti:Ninni nyt ninnittää, siinä ei ole mitään uutta
Nyt räjähti Numba nauraan ja kunnolla.
Exsat

Patz kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Eli jos A_J nyt julkisesti pahoittelee edellistä, niin sitten kaikki on hyvin, ja sekä opettajatar että tissikuningatar mahtuvat samalle palstalle?
En ole takinkääntäjä vaan sanani mittainen nainen.
Mä luulen, että jommalla kummalla meistä on vääristynyt kuva sun merkityksestä tälle palstalle, joska tämä lähtöuhkailu huvittaa minua suuresti.
ninnithequeen

Exsat kirjoitti: Ihanan henkilökohtaista! Eli jos A_J nyt julkisesti pahoittelee edellistä, niin sitten kaikki on hyvin, ja sekä opettajatar että tissikuningatar mahtuvat samalle palstalle?
Tuskin pahoittelee, ja jos pahoittelee, naamioi sen "mainiosti" sarkasmilla.
Kuten sanottua, kun ihmiseen ei luoteta IRL, miksi häneen luotettaisiin täällä? Käsittämätöntä, edelleen.

Ja hassunhauskaa on myös A_J:n yhtäkkinen kukertelu päiväketjussa. Eipä hirveesti oo ennen näkynyt.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Exsat kirjoitti:Näytä täältä yksi tyyppi, jonka touhuista ei kukaan keksi mitään kritisoimisen arvoista.
Mun on pakko sanoa tähän väliin, että Aasi. Se on todella meidän kakaralauman isoveli ja järjen ääni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Patz kirjoitti:En ole takinkääntäjä vaan sanani mittainen nainen.
Mitkä ne mitat on?