Ihan oot vaan ittes näkönen.Niba kirjoitti:revennyttä ja visvaista syylää

Ihan oot vaan ittes näkönen.Niba kirjoitti:revennyttä ja visvaista syylää
Jos sinne tulee heiluttaa Trustin Predatoria ni saleen heruu!Runkkis kirjoitti:Saakos sinne tulla runkkareita, joilla on corner-neitsyys jäljellä? Onko pakko laulaa?
Jos kykenet rakastaa sydän pamppaillen sellaista niin sitten käy varmasti mikä tahansa.Ann kirjoitti:Ihan oot vaan ittes näkönen.Niba kirjoitti:revennyttä ja visvaista syylää
alja kirjoitti:josko joku majottais mut niin pääsen siitä suoraan töihin aamulla....
Mut sunnuntaina on karaoke ja lauantaina ei. Eikä siellä tartte baaria tyhjäksi juoda.cardic kirjoitti:eihan nyt kukaan sunnuntaina baariin lahe.
Sitä kutsutaan selkärangaksi. Siis sitä osaa kropasta, mitä mulla ei ole.Edith kirjoitti:Mut sunnuntaina on karaoke ja lauantaina ei. Eikä siellä tartte baaria tyhjäksi juoda.cardic kirjoitti:eihan nyt kukaan sunnuntaina baariin lahe.
Jos mulla olis sun numero, niin soittaisin sulle.cardic kirjoitti:eihan nyt kukaan sunnuntaina baariin lahe.
tanaan parille
Mullapa onkinElppis kirjoitti:Jos mulla olis sun numero, niin soittaisin sulle.cardic kirjoitti:eihan nyt kukaan sunnuntaina baariin lahe.
tanaan parille
Kasilta alkaa karaoke.Turbohaltija kirjoitti:Mihin aikaan tänään Corneriin? Harkitsen edelleen, mutta en osaa sanoa varmaksi, kun ajelen taas autolla moneen suuntaan, ja jos menen pisteestä A pisteeseen B niin saatan jymähtää sinne enkä enää tule pisteeseen C.