Se on sitten Torstai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

AarneAnkka kirjoitti:Huomenta vaan kaikki. Pitäis keksiä 30v-synttärilahja muusikkokaverille lauantaihin mennessä. Mitään hauskoja ideoita?
Muusikkomiehet on rumia ja tyylittömiä. Tilaa sille Fab 5: pojat synttärilahjaksi pistämään se uuteen uskoon. Ja naiset tykkää! 8)
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Dumari kirjoitti:SAMIXET!
VÄHÄX SIIDEE!!11
Dumari kirjoitti:edit: meillä oli toktor pepperiäkin, mutta kysyntä oli niin schaissea että päätettiin vaihtaa se puis, on meillä jotain muitakin fantan laittilitkuja, mutta ei niitä juo erkkikään. ret perrii voi sentään juua!
Pomo litkii pepperii ja mäki litkisin jos se olis laittii. Koska pepperi on parasta, niinQ. Ja kirsikkakola kans. Mut sitä ei saa. Paska.
bedlam

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noriyumi kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Huomenta vaan kaikki. Pitäis keksiä 30v-synttärilahja muusikkokaverille lauantaihin mennessä. Mitään hauskoja ideoita?
Muusikkomiehet on rumia ja tyylittömiä. Tilaa sille Fab 5: pojat synttärilahjaksi pistämään se uuteen uskoon. Ja naiset tykkää! 8)
Vittu. Minäkin olen kuullut uhkailua Sillä Silmällä-yllätysellä. Mutta kun minä olen elänyt luulossa, ettei rokkareiden tarvitse satsata ulkonäköön ja tyylikkyyteen!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Äyh!!

Miksi mun Messengerissä lukee, että minulla on yksi uusi sähköpostiviesti, vaikka ei ole?!?!? Kävin lukemassa sen parikin kertaa varmuuden vuoksi, mutta edelleen siinä sievästi napottaa (1) !!!

AarneAnkka, minkä sortin muusikkolle etsit lahjaa? Vissi ero pianistilla ja räkärokkiorkesterin basistilla :)
En kyllä silti tiedä... ei ole kovin idearikas olo.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hebuli

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Dumari kirjoitti:edit: meillä oli toktor pepperiäkin
Hyvää ainoastaan korkeassa lasissa olevaan puolisulaan vaniljakermajäätelöön kaadettuna (muistelee lapsuuttaan). Eikös se muuten maistu ihan yskänlääkkeeltä?

Aarne, osta sille muusikkoystävällesi nokkahuilu, ksylofoni tai kellopeli.
Viimeksi muokannut hebuli, 23.03.2006 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RolloTomasi

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

ei tässä sen kummempia.
Noriyumi kirjoitti:Hyvää torstaita.
:komp:
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mullekkin saa antaa lahjaideavinkkejä. Kavereilla tuparit + molempien synttärit tulevana lauantaina? Pää ihan tyhjä ideoista, tuntuu et niillä on jo kaikkee..
hebuli

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kid, jotain syötävää, tai sitten lahjakortti johonkin palveluun. Toimii paremmin henkilöille joilla tuntuu olevan kaikkea materiaa.
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti:Kid, jotain syötävää, tai sitten lahjakortti johonkin palveluun. Toimii paremmin henkilöille joilla tuntuu olevan kaikkea materiaa.
Mä tiedän et tää miekkonen tykkää ainakin laittaa ruokaa ja sen vaimoke tykkää taas syödä :)
Mut millanen lahjakortti ja millaseen palveluun. Vaimokkeelle vois jonku lahajakortin vaatekauppaan tai kosmetologille hankkia mut entäs miehelle?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kid kirjoitti:Mullekkin saa antaa lahjaideavinkkejä. Kavereilla tuparit + molempien synttärit tulevana lauantaina? Pää ihan tyhjä ideoista, tuntuu et niillä on jo kaikkee..
Tupareihin se perinteinen; Ruisleipä ja suolaa. :D
Synttärilahjaksi vaikka pullo jotain hyvää viiniä tms.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ostakee tommonen:

Kuva

Kähee!!! Voodoo veitsiteline!!!!

www.pulju.net ja hintaa on 105€ Taatusti erilainen ja hiivatin hauska sisustushärdeli.
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kid kirjoitti:Mut millanen lahjakortti?
Miten olisi jokin yhteinen lahjakortti vaikkapa johonkin hyvään ravintolaan? Kokkikurssi? Kylpylä? Hotelliviikonloppu?
ninnithequeen

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:Mullekkin saa antaa lahjaideavinkkejä. Kavereilla tuparit + molempien synttärit tulevana lauantaina? Pää ihan tyhjä ideoista, tuntuu et niillä on jo kaikkee..
Vieppä semmonen nätti kori sellofaanissa, johon olet laittanut esim. suodatinpusseja, kahvipaketin ja muuta mitä taatusti kuluu.
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:Kähee!!! Voodoo veitsiteline!!!!
Noita myydään muuallakin ja sellainen meinasikin jo kerran tarttua mukaani. En vaan pitänyt ko. setin veitsistä ja mulla on tunnetusti veitsifetissi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Koht en enää pysty lukea koko Kityä, ku naurattaa taas kaikki niin paljon yltiöväsymyksen takia. (Joo, tääki oli eilen baarissa muutamalla...)
Esimerkiks se Martan "kanelia, vittu"-juttu jaksaa vieläkin huvittaa mua ihan suunnattomasti, tai ei oikeastaan se ite kämmähdys, vaan se kiukkunen reaktio, mikä siitä seuras. Ja sit et siitä vieläkin muistutellaan kaikenmaailman höpöhöpö-gallupeissa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kid

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kiitos rakkaat avusta! Nyt mulla on kosolti ideoita korvan takana. Toteutan muutamat heti lauantaina ja muut jätän seuraaviin bileisiin. Kiitos kiitos kiitos!

Nyt ei jaksa miettiä mitään. Tekis kamalasti mieli fetahampurilaista. Onkohan Hepsburgerissa vie se tarjous :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Ostakee tommonen:

http://www.pulju.net/shop/images/barkei ... isp2_2.jpg

Kähee!!! Voodoo veitsiteline!!!!
Tommosta olen katsellut yhden sisustusliikkeen ikkunassa ja pitkään asiaa harkinneena voisin käydä ostamassa itselleni nyt visa-velkakin on jo maksettu. Mun veitsifetissin tyydyttää se valtava Victorinoxen kokkiveitsi keittiön laatikossa. En ole vielä löytänyt tarpeeksi isoa työlautaa, että pääsisin sitä käyttämään. Puinen kun ei kelpaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lolita kirjoitti:Puinen kun ei kelpaa.
Puinen on paras ja haaveilenkin sellaisesta oikeen isosta ja paksusta... leikkuulaudasta, senkin pervot!
Puisissa kun ei bakteeritkaan jyllää samaan tahtiin kun esim. muovisissa wannabe-laudoissa.
Sininikki

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Patz kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kähee!!! Voodoo veitsiteline!!!!
Noita myydään muuallakin ja sellainen meinasikin jo kerran tarttua mukaani. En vaan pitänyt ko. setin veitsistä ja mulla on tunnetusti veitsifetissi.
Mä voisin leikkaa sua vähän terävällä :lol:
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sininikki kirjoitti:Mä voisin leikkaa sua vähän terävällä :lol:
Slämi rakas! :h:
1108

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Puisissa kun ei bakteeritkaan jyllää samaan tahtiin kun esim. muovisissa wannabe-laudoissa.
Mullapa on sopivan kokoinen puinen alusta. Ja sen voittanutta ei ole.

Ja päivän tapahtumiin:

Numba sorvaa kahvihuoneen kalusteita paikoilleen, hevi pauhaa yläkerrassa täysillä (Uhrilehto - Ihmisvihan Eliitti). Pomo, jonka piti olla Helsingissä tepastelee ulko-ovesta sisään, en huomannut koko jannua. Taisin tehdä vaikutuksen...

Omaan kuulemma "omituisen" musiikkimaun... Mitähän se tarkoitti sillä???
Nighthawk

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Mun jakeluun ei mene, miten paketti, jossa on neljä kertakäyttöistä Gilletten partakoneen terää voi maksaa 17,90€. Tietenkin siksi, että paketin kyljessä seisoo jonkun imagonrakentajan keksimä Mach III, joka ei millään tavalla liity ko. tuotteeseen. Muiden valmistajien halpoja – Pirkka etc – yhteensopivia teriä ei ollut myynnissä, ainakaan tuossa kaupassa. Tuli sellainen fiilis, että joltain täytyisi riistää nyt henki.
Sininikki

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

[/quote]
Slämi rakas! :h:[/quote]

Saisit koko yö multa pippeliipatz rakas :oops:
Patz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sininikki kirjoitti:Saisit koko yö multa pippeliipatz rakas :oops:
Ihanko koko yön? Ihan varmastiko? Lupaatko? Tantraa?
Feiz

Re: Se on sitten Torstai.

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Nighthawk kirjoitti:Mun jakeluun ei mene, miten paketti, jossa on neljä kertakäyttöistä Gilletten partakoneen terää voi maksaa 17,90€. Tietenkin siksi, että paketin kyljessä seisoo jonkun imagonrakentajan keksimä Mach III, joka ei millään tavalla liity ko. tuotteeseen. Muiden valmistajien halpoja – Pirkka etc – yhteensopivia teriä ei ollut myynnissä, ainakaan tuossa kaupassa. Tuli sellainen fiilis, että joltain täytyisi riistää nyt henki.
Kertakäyttöstä? Itse kyllä käytän yhtä vaikka kuinka pitkään. Aika pumpuliperse olet jos käytät niitä vain kerran.
Maksaahan nuo hunajaa, mutta 4 terää riittää pitkäksi aikaa.