JakeBlues kirjoitti:
Sovittu! Ensimmäinen miitti rantajameissa!
Okkei En ole muuten kyseisessä kaupungissa käynyt ainakaan vuoteen ja sitä ennenkin taisi vuosi vierähtää. En vaikka mun rakas "pieni" veljeni asuu siellä ja systerikin siinä Asemalla.
Olette juuri tulleet nimitetyksi perustajajäsenen ominaisuudessa klubin puheenjohtajattareksi, sekä järjestelytoimikunnan vastaavaksi. Jäämme odottamaan yhteydenottoja... Hehee!!
Miks safkiksen jälkeen rupee aina väsyttään? Eniveis, jälkkäriks viinirypäleitä, naminami.
Puhelimet hiljeni hetkeks ja taas kerkee täälläkin pyörähtää.
Kid kirjoitti:Miks safkiksen jälkeen rupee aina väsyttään? Eniveis, jälkkäriks viinirypäleitä, naminami.
Puhelimet hiljeni hetkeks ja taas kerkee täälläkin pyörähtää.
Sulle piti niinQ sanoo et kiitox miljoonasti
The great club outshines the individual, always and forever.
Erittäin hyvä maa... tiistaita! Ulkona loskaa ja vettä vaikka muille jakaa. Mun sukat oli vaaleanpunaiset, mutta kengät kastui ja päästi vettä niin ne muuttui vähän harmaiksi. Itsellä ei ole harmaa mieli yhtään, päinvastoin. Erittäin hyvä fiilis eräästä asiasta.
Kohta töihin, jospa torkkuisi ennen sitä.
Jaahas, sairaslomailu jatkuu täällä...
Mikähän siinä on, että aina kun ei tarvi mennä töihin niin herääminen on niin maan per... usteellisen hankalaa?
Normis-aamuna sitä ihan sujuvasti poNppaa sängystä kasin aikaan ja talsii navetalle ruokkimaan elukat, nyt on mennyt iltapäivälle asti ennen kuin olen edes joten kuten hereillä.
Kakarat riehuu. Kohta joudun tylyttämään niitä kymmenen - nolla. Sitten ne ei tykkää musta. Mutta mitä enemmän ne vihaa mua, sitä enemmän ne oppii! Buahhhaahhhhhhaaaahhhhh!!!1111!!11
Mun on nälkä! Tullut syötyä vähän köykäisesti tänään, kun ei ole rahaa ja loppuviikko menee samalla linjalla. Hieman ristiriitaisesti menen työpäivän jälkeen noutamaan keikkalippuja melkein kolmellakympillä ja ostan huomenna parinkympin rintsikat hulluilta päiviltä. Se on sitä priorisointia se.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kuukausiraportti veivattu ja lähetetty Tullille, TJ:lle, Tuotantopäällikölle sekä Markkinointipäällikölle... ainakun tuon tekee, niin tuntuu kuin tanssisi veitsen terällä.
Suvinen kirjoitti:Vittu. Miten estän itseäni ostamasta Scanin kasvishampurilaista? Tekee mieli. Mutta tänään piti syödä kevyesti kasvissosekeittoa. Tunnen vastustukseni murenevan.
Mut taas houkuteltiin tälle 31.3.- 12.4. väliselle ajalle sijoittuvalle joku ruoka + joku olut = 10€- kiertueelle. Eli tänään vuorossa ravintola Sävel, tomaatti-mozzarellapiiras + III- Kukko 0,5l = 10€. Ärh! Ehkä mä selviän
The great club outshines the individual, always and forever.
Ihan kamala väsy. Silmät ei meinaa pysyy enää auki ja tuntuu että mä sammallan vaikka mitään (siis alkomahoolia) en oo juonu. Kahvi ei enää maistu kun sitä jo liikaa ryypännyt tänään. Miks kello ei voi olla jo viisi...
nykyinen harjoittelu jatkuu loppuun saakka (ihme etten lentäny pihalle)
työkkärin täti aikoo pakottaa mut opiskelee jos ei työllistymiskuviot onnistu toukokuun puolenvälin jälkeen...viddu mie en haluu..sanoin ihan suoraan et sorppa mun talous kaatuu siihen opintolainaan (vaikka ois valtion takaamaa)
öhm muuten kevättä odotellessa...lämpimämpää kiitos