Ei saakeli,pakko hoitaa ittensä jotenkin messiin!!1Elppis kirjoitti:Hämärämies - muistatko sen mun ihkun kaverin sieltä keilamiitistä? Se on teidän kanssa samalla risteilyllä

Ei saakeli,pakko hoitaa ittensä jotenkin messiin!!1Elppis kirjoitti:Hämärämies - muistatko sen mun ihkun kaverin sieltä keilamiitistä? Se on teidän kanssa samalla risteilyllä
Eipäs nyt suunnitella mahdotonta historiaa... köh,köh* yskittää.Niba kirjoitti:
J000 mut mites ny mennään, ottaa kaikkki naeset täältä mukaa!
no, saakeli... (en flunssaisena jaksa kohdata muuta kuin naisen hellyyttä) dämed, että on kauhea flunssa nytten. Hieman aikaisemmin ennen kuin nukuin 2h oli jo kohtalaisen hyvä olo... voi olla, että särkylääke oli silloin vielä tominnassa...McJanne kirjoitti:
Siltä varalta että eksyt väärään seuraan, myös strap-on olisi hyödyllinen vyölaukku.
Pöh, sullon vaa matkakuume!slam kirjoitti:saa ny nähä, mikä vointi on perjantaina... viikon lähes pitänyt nyt kovaa flunssan alkukipua...
oi, vänäjä... täytyy mitata kuume... Kolottaa niveliä ja polttaa kurkkua. Ei onneksi ujouden tuskatkaan ole näin kovat, kun ne joskus valtaavat mielen... nämä tuskat pieksee ihan liikaa. sattuu...mustaenkeli kirjoitti:Pöh, sullon vaa matkakuume!slam kirjoitti:saa ny nähä, mikä vointi on perjantaina... viikon lähes pitänyt nyt kovaa flunssan alkukipua...![]()
No joo, mut tokenehan.
eipä onneksi lahjaa tarvitte ostaa... pörkele... on edelleen tuskaa ja yskän kohtauksia. Hyvä, kun saa henkeeNiba kirjoitti:Mietittäväksi tuolta saa korkokenkiäkin..
http://web.tukholma.net/matkailu/tukholma/ostokset.asp
Panadol poreen avulla pystyn istumaan. Nyt on ainakin kohtuullisen positiivinen suhdanne taudin kuvassa. Eilen illalla ja aamulla oli kohtuullisen rankkaa.Niba kirjoitti:Tuut Tuut Tuut tai et maksettu on jo..
Poikani poikani, lepää.. niin minä riehun puolestasi!slam kirjoitti:Panadol poreen avulla pystyn istumaan. Nyt on ainakin kohtuullisen positiivinen suhdanne taudin kuvassa. Eilen illalla ja aamulla oli kohtuullisen rankkaa.Niba kirjoitti:Tuut Tuut Tuut tai et maksettu on jo..
Päivällä helpotti tosin eilenkin... Kait sielläkin sänky on. Eiköhän sitä, jos ei yhtäkkiä hyppää mittari 39 asteeseen.
Tuosta ajoissa tulemisesta en mee ihan takuuseen. Haithan sä ne liput viimekski ilman mua. Ainakaan en muista olleeni läsnä. Muistikatkos? Mutta joo, teen parhaani... Kassellaan huomenna!Niba kirjoitti:Lähto 17:30 pataamin3en 16:30 sama paikka kuin viimeksikin....
eiköhän se hollantilainen volvo70 luokkainen veneestä putooja riitä?ninnithequeen kirjoitti:Pitäkääs rakkaat oikein hauskaa! Ja ottakaa kuvia!
Elkää pudotko venheestä!
'McJanne kirjoitti:Lähdön hetki lähenee ja kuume on kova. Matkakuume.
Kameran saan Tukholmassa takaisin, eli mänömatkalla ei voi kuvailla vielä, mutta ei kerrota kellekkään
Melkein tekisi mieli lähteä keskustaa kohti kun lähtö polttelee pahasti eikä kämpillä mitään tekemistä.McJanne kirjoitti:Lähdön hetki lähenee ja kuume on kova. Matkakuume.
Tee näin. En viitsinyt lähteä riskillä kitumaan sinne kipulääkkeiden voimalla... pakko oli jäädä lepään.Niba kirjoitti: Poikani poikani, lepää.. niin minä riehun puolestasi!
Mä käyn vaa hakees suuri kärry! UGH!McJanne kirjoitti:Haa-Haa, mullapa on vaan Dakinen cityrinkallinen kamista matkassaNiba kirjoitti:Käykää oluella jäähyttääs metkakuumetta?
Eh, joo täytyy tehä palautusreissu ei jaksa kantaa kaikkii noit kamoi vittu..
Niin se vaan on kun vanhuus ja viisaus yllättää nii voi mitn..