Masentava maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Että se elämä puuttuu vieläkin eikä kukaan ole vieläkään huolinut viereensä pientä Tonttua.
Tervetuloa klubiin.
RolloTomasi

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

elämä on mutta kukaan ei huoli.
Bliss

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Toinen pannullinen kahvia keitetty. Pakastimesta löytyi pullaa... Pitäis alkaa maalata listoja, mutta kiinnostaa ihan täysillä... :?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun maanantai ei ole yhtään masentava, tänään alkaa loma! Ihan ihmeellisella energialla jaksaa tehdä töitä, kun tietää, että tänään on viimeinen päivä pitkään aikaan. Tai siis, en mä vielä ole töitä aloittanut, mutta kuvittelisin, että menee reippaasti. Yritän olla katsomatta ikkunasta ulos ja kuvitella, että siellä paistaa aurinko räntäsateen sijasta. Mikään ei voi minua masentaa!
Starflare kirjoitti:Tuli tuossa muutama tunti sitten mentyä ystävää tukemaan joka oli jätetty kyseisenä päivänä. Hän ei kuulostanut kovin pahalta puhelimessa, mutta kun pääsin paikalle... Ainoa termi lienee "Itkenyt silmät päästään". Enpä siinä voinut sitten muuta kuin pidellä ja rauhoitella :(
Taidan tänäänkin mennä jos voisin hieman edes piristää hänen päiväänsä.
Sä olet kyllä niin ihana ja mukava mies, että oksat pois.
slam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
Tuon minä halusinkin kuulla...
noh, jees... mie lähden tästä samantein. :lol:
PerttiMakimaa

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kah, paluu vanhaan toimintamoodiin.

Kuka sanoo Wanha? :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

irmelianneli kirjoitti:Haluaisin kyllä jotain oikeeta ihmisruokaa pitkästä aikaa.. vaikka voileivän kahvin kanssa. Vaan kun ei ole leipää. Eikä voita. Sipsejä ja karkkia ja suklaata kyllä löytyy.
Sipsit on ehkä paras aamiainen, mitä on ikinä keksitty. Suosittelen. Itse kuitenkin nautin juuri kupin vanhaa kahvia ja kaksi karjalanpiirakkaa. Toinen piirakoista taisi olla vanhentunut mausta päätellen ja nyt odottelen mielenkiinnolla tuleeko jotain kivoja yhteisvaikutuksia tuon kamalan kahvin kanssa.
hebuli

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

irmelianneli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Että se elämä puuttuu vieläkin eikä kukaan ole vieläkään huolinut viereensä pientä Tonttua.
Tervetuloa klubiin.
Senkin nirsot turhasta valittavat paskiaiset.

Ps. Bannia?
Sannnu

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Töissä, eli ties kuinka mones TPK.

Väkisin revityt mukavat asiat maanantaista:

Rairuohossa on millin sänki, ehkä kerkii pääsiäiseksi


Ikävät asiat tähän mennessä:

Bussi meni pysäkiltä kaksi minuuttia ennen kuin ehdin sinne

Ei uutisia

stressiä ilmassa...
killkill

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:Kai tää viinaton kausi aiheuttaa tommosta tekoälykkyilyä *LOL*
Se muuten vaikuttaa. Perskänniä en o ottanut aikoihin. TOSIN eilen pistäydyin keskustan kuppilassa ottamassa yhden jegun.. no kaksi. Okei, seitsemän. Nukutti mukavasti. Vaikka väittävät, että kemiallinen uni ei ole niin hyvää kuin luonnollinen, tänään olo on ihan ihmismäinen. Kolme edellistä yötä oli mennyt jotain nimettömiä painajaisia nähdessä ja niiden takia heräilin pitkin yötä.
Viimeksi muokannut killkill, 10.04.2006 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

[quote="Sannnu"][/quote]

Korjaa asentees :D
RolloTomasi

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

I guess I'll die another day...
tonttu

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta. Eipäs mitään ihmeellistä, viikko taas alussa. Minne viime viikko oikein katosi? Meni tosi nopeesti, hyvä kun ehti huomaamaan. Odotan huomista kun saa nukkua niin pitkään kun nukuttaa. Taitaa olla hieman univelkoja tällä tytöllä.
Hyvää alkanutta viikkoa itsekullekin.
RuNkkuTonttu

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

hebuli kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Että se elämä puuttuu vieläkin eikä kukaan ole vieläkään huolinut viereensä pientä Tonttua.
Tervetuloa klubiin.
Senkin nirsot turhasta valittavat paskiaiset.

Ps. Bannia?
Okei ajatellaan positiivisesti:

Jalka alkaa olla aika hyvässä kunnossa. Lenkille ei vielä päästä, mutta enpä onnu enään niiin paljoa. Ja kelikin on sellainen, ettei tuolla viitsisi lenkkeillä.

Tiskiallas haisee, mutta rakastan paskaisten tiskien hajua.

Kakkoseni irtisanoi itsensä, mutta uusien ihmiseten rekrytointi tuo vaan haastetta elämään.

Kolmen banadol-hotin jälkeen olokaan ei ole enään niin tukkoinen. Vielä yksi niin olen sopivan pöllyssä ja valmis menemään kouluttamaan ja aivopesemään työntekijöitä.

Pakollisen urheilutauon aikana on päässyt kertymään hieman elintasoa vyötärölle, mutta sehän on vaan rakennusainetta...

Kyllä tämä elämä hymyilee vaikka räntää sataakin...
RolloTomasi

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

no ei sitte.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt mä alan olla kyllä niin väsynyt, että parempi vissiin mennä nukkumaan.
sanctus

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

No sittenpä hyvinkin!

Naapurin keuhkopotilaan tila pahenee pahenemistaan. Omaa tilannettani ei ollenkaan paranna viime vuosisadan neljännellä vuosikymmenellä rakennetun talon laadukas äänieristys. Putkistot välittävät salaisuuksia.

Myynnissä (?) tehoneliöitä Kumpulasta. Kalliilla.
JakeBlues

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

killkill kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:"Kyllä niillä asioilla vaan on tapana järjestyä..." *huokaus*
Mutta kun niillä on... mutta eipä sitä mustan masennuksen lettosuossa rämpivä tietenkään uso.
Tähän kohtaan komppausta, Sledge Hammermäinen virnistys ja laini; Trust me - I known what I'm... No sehän puhu tekemisestä, minä kokemisesta! Mutta juu, niin se menee.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Tosi kiva...ulkona sataa tiskirätin kokosia räntäpalloja...plääh,jokohan vois tulla kesä?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

JakeBlues kirjoitti:
killkill kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:"Kyllä niillä asioilla vaan on tapana järjestyä..." *huokaus*
Mutta kun niillä on... mutta eipä sitä mustan masennuksen lettosuossa rämpivä tietenkään uso.
Tähän kohtaan komppausta, Sledge Hammermäinen virnistys ja laini; Trust me - I known what I'm... No sehän puhu tekemisestä, minä kokemisesta! Mutta juu, niin se menee.
Kuinka monta vuotta siihen järjestymiseen oikein menee, kysyn ma?? Kuinka pitkä aika on vielä 'normaalia', siirtymäaikaa.. viis vuotta?
RuNkkuTonttu

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Verolippu tuli. Olin taas maksanut liikaa veroja. 900 € palautuksia. Kivaa!!!
killkill

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

irmelianneli kirjoitti:Kuinka pitkä aika on vielä 'normaalia', siirtymäaikaa.. viis vuotta?
Riippunee ihan hemmetin paljon ihmisestä. Mulla meni kolme vuotta siihen, että elämä eron jälkeen muuttui "siedettäväksi" ja aurinko alkoi paistaa n. viiden vuoden kuluttua. Tätä aikaa voi varmasti nopeuttaa, jos on mahdollista turvautua terapiaan. Minä vedin kivirekeni ittekseni, siksi eteneminen oli niin tuskallisen hidasta.

Myös onnella on osuutensa - ja sillä minkälaisia ihmissuhteita sinulla on. Pahinta mitä voi tapahtua masentuneelle/vaikeassa elämäntilanteessa olevalle on haksahtaa luonnehäiriöiseen, neurootikkoon, toiseen masentuneeseen tai ylipäänsä vain sotkeutua vaikeaan suhdevyyhteen. IMHO yksinolokin on parempi vaihtoehto, kuin riuhtoa itsensä jatkuvasti vereslihalle piikkilanka-aidassa.

UGH! Setä on puhunut! :D
Viimeksi muokannut killkill, 10.04.2006 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

rontti26 kirjoitti:Tosi kiva...ulkona sataa tiskirätin kokosia räntäpalloja...plääh,jokohan vois tulla kesä?
Seuraavaksi tulee sitten tukahduttavan kuuma keväthelleaalto joka kestää viikon, jonka jälkeen koko loppukesä on kalsea ja sateinen...

Nonnonno, olenpas mä positiivinen tänään. Johtuu varmaan tuosta kaivo-aivojen pohjalta kumpuavasta epämääräisestä ahdistuksesta jonka alkuperä on taas kerran tuntematon. Masentava maanantai tosiaankin.
slam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

jepulis... työvoimatoimisto oli sellainen... olipa jopa uudessa paikassa.
swirl

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mie oon lomalla 8) Säät eivät tosin oikein suosi, vähän fiilikset romahtivat kun avasin sälekaihtimet... tänään on siivouspäivä - ensitöikseni kiskoin vaatekaapin sisällön ulos tarkoituksenani perkata se oikein raa'asti. Aika hankkiutua eroon liian isoksi jääneistä vaatteista sekä niistä, joihin olen kyllästynyt.