Selkeetä "Last Resort" kamaaPehmovanukas kirjoitti:
Paljon helpompaa on todeta vaan notta "sulla on niin valtava laardiperse että tähän alle murskautuu, voisitko siirtää mammuttimaisen olemuksesi muualle tai kutsun nosturin siirtämään sen."

Selkeetä "Last Resort" kamaaPehmovanukas kirjoitti:
Paljon helpompaa on todeta vaan notta "sulla on niin valtava laardiperse että tähän alle murskautuu, voisitko siirtää mammuttimaisen olemuksesi muualle tai kutsun nosturin siirtämään sen."
Kukapa nainen tykkäisi kammottavista sinappitahroista pöksyissään!JoeB kirjoitti:..
Edit:Hmmm tuo sinappitahra homma voisi toimiakkin.
Voisi toimia aika painokkaasti. Mutta sitten syliinänkeytyjänainen voi saada känkkäränkkäkohtauksen.. Riesaa siitäkin sitten.Pehmovanukas kirjoitti: Paljon helpompaa on todeta vaan notta "sulla on niin valtava laardiperse että tähän alle murskautuu, voisitko siirtää mammuttimaisen olemuksesi muualle tai kutsun nosturin siirtämään sen."
No eipä tule toiste, ei-toivotut vieraat saa yhden kerran nätisti ja toisen kerran jos pitää sanoa niin tulee rumastiHellBell kirjoitti:Voisi toimia aika painokkaasti. Mutta sitten syliinänkeytyjänainen voi saada känkkäränkkäkohtauksen.. Riesaa siitäkin sitten.
Joo, alkoholin heittäminen silmiin pelastaa kaikkien illan! Tulee niin huvittavat efektit. Not.hebuli kirjoitti:Minä heittäisin dry martinin naisen silmille, kuten elokuvissa. Eiköhän se sillä lähtisi pois.
No A tietenkin. Miksi pitäisi olla kohtelias naiselle joka yrittää miestä joka on varattu, ja jonka nainen on samoissa juhlissa?! Voi sitä varoittaa kahta sekuntia aiemmin että "nyt nousen ylös" ja sit kans noustaan vaikka kuinka akka vänkäisi vastaanJoeB kirjoitti: Sehan on tavallaan tyttoystavan duuni kun meille miehille on asetettu tiettyja rajoja miten voi reagoida.
a) Jos nouset ylos ja se putoaa maahan niin silloin sita sattuu ja satuttaa ei saa koska muuten on epakohtelias sika![]()
b) Jos nouset tytto sylissa niin joudut kietomaan katesi hanen ymparilleen jolloiin sitten tyttoystavasi luo sinuun murhaavan katseen, jolloin pudotat ko naisen lattialle mutta peli on jo menetetty, tyttoystavasi on jo vihainen koska ole vikitellyt toista tyttoa. Tasta kuulet vahintaan viikon.
c) Jos et pudota maahan vaan paaset jopa seisomaan asti ilman etta tyttoystavasi reagoi pahasti niin silloin ko nainen joka siis on sylissasi yleensa antaa suudelman jonka tyttoystavasi nakee mutta ei sita etta sina et pyytanyt tai sudellut takaisin ja palataan scenario b:n loppuun paitsi etta kuulet asiasta 2vk - kuukauden.
Eli naiset, mika on oikea toimintatapa?, koska nahtavasti ei vaan voi voittaa.
Pikku kepponen vaan.Pehmovanukas kirjoitti:Mä en ole valehtelijatyyppiä, pitäis ensin järjestää ne sinappitahrat .. sekin kyllä varmaan toimisi.
Kuka nyt välittää jos ripsarit vähän valuu? Pääasia että läks pois.Pehmovanukas kirjoitti:Joo, alkoholin heittäminen silmiin pelastaa kaikkien illan! Tulee niin huvittavat efektit. Not.
Itse asiassa huomauttaminen siitä että meikki on levinnyt on hyvä keino saada nainen peilin eteen.hebuli kirjoitti:Kuka nyt välittää jos ripsarit vähän valuu? Pääasia että läks pois.Pehmovanukas kirjoitti:Joo, alkoholin heittäminen silmiin pelastaa kaikkien illan! Tulee niin huvittavat efektit. Not.
Potentiaalinen ms. psykopaatti versus mr. psykopaatti;) Mölleröä on tosin vielä epävarmempaa arvioida, kun ei tiedä tunne mitään IRL-havaintoa. Edit: no oli mitä vaan, niin vaikea on ymmärtää, jos jonkun mielestä mainitut jutut ovat ihan ok.mölli kirjoitti:Buahahaha!
Kalsareissaan?HellBell kirjoitti: Kukapa nainen tykkäisi kammottavista sinappitahroista pöksyissään!
Ja ne kalsarit voi kääntää jos ne alkavat haittaamaan!Pari pienempää sinappitahraa vielä menee, kyllä niistä voisi ihan tykätäkin..
Niska-perseotteella kiinni ja otsalohkoa seinään, eiköpähän opi...par-sky kirjoitti:jos se ei saanu sitä siitä oikein ilman väkivaltaa karistettua? jotkut miehet on vaan tosi kohteliaita eikä kehtaa paiskata sitä eukkoa helvettiin. tosin mä kävisin varmaan taluttamassa tuon naisen korvasta pois jos se oman armaan syliin yrittäs pesiytyä.Noriyumi kirjoitti: MIKSI se mies antoi sen akan olla sen sylissä?
NiinpäBliss kirjoitti:Niska-perseotteella kiinni ja otsalohkoa seinään, eiköpähän opi...par-sky kirjoitti:jos se ei saanu sitä siitä oikein ilman väkivaltaa karistettua? jotkut miehet on vaan tosi kohteliaita eikä kehtaa paiskata sitä eukkoa helvettiin. tosin mä kävisin varmaan taluttamassa tuon naisen korvasta pois jos se oman armaan syliin yrittäs pesiytyä.Noriyumi kirjoitti: MIKSI se mies antoi sen akan olla sen sylissä?![]()
Mä oon ihan kiltti ja ystävällinen
Se on sitä metroseksualismia, my friend.BrianW kirjoitti:ja karskit äijät valittaa, ettei saa yhtä naista sylistään kiehnaamasta pois
Fakta on se, että känninen nainen ja eritoten känninen epätoivoinen nainen on räjähdysherkin pommi mitä maailmassa on keksitty.BrianW kirjoitti:ja karskit äijät valittaa, ettei saa yhtä naista sylistään kiehnaamasta pois
Niin mä aina teenkin!Mylwin kirjoitti:Ja ne kalsarit voi kääntää jos ne alkavat haittaamaan!HellBell kirjoitti: Pari pienempää sinappitahraa vielä menee, kyllä niistä voisi ihan tykätäkin..
Inhottava kiusankappale teillä kaveripiirissänne. En kyllä tajua, miten hän vielä on kaverinne... en ainakaan itse katselisi tommosta meininkiä. Saisi broileri muuttaa tapansa tai sitten "ystävyys" lentäisi hevonvitun kuuseen.Sannnu kirjoitti:Pahinta on se, että kun asiasta on hänelle huomautettu vastaukset ovat olleet tälaisia: " Elämä on liian lyhyt siihen, että mä miettisin kenen miehiä pokaan". Tai "Te seurustelevat aina syytätte meitä sinkkuja"
Juurikin näin. Ja jos tämmösiin "vahtihommiin" joutuu niin eiköhän se suhde ole jo menneen talven lunta. Silloin on parempi ettei enää leiki kotista.killkill kirjoitti:IMHO jos kukaan joutuu vahtimaan siippansa tekemisiä tai "taluttamaan häntä vokottelevia" korvasta pois, kertoo hän tuolla käytöksellään siitä ettei ole täysin varma a) omasta asemastaan b) siippansa uskollisuudesta. Meinaan, jos se toinen on mennäkseen, se menee - etkä sinä sille mitään voi.
Juuri näin! Ei kannata ottaa stressiä muiden ongelmista. Jossain vaiheessa hänelle tulee valaistus, että mitä onkaan tullut tehtyä. Toivottavasti se tulee sopivasti, eikä liian myöhään, kun hän on saanut HIVin tai hänet joukkoraiskataan.Sannnu kirjoitti:Pitäisikö sen vaan antaa oppia omista töppäilyistään ja jakaa sitä pesää jokaiselle vai jotenkin kauniisti ilmaista, että tollasen about kolmikymppisen naisen ei enää tarttis käyttäytyä kuin teini.
Anteeksi nyt, mutta tämä osoittaa jo sellaista dramatiikantajua, että aloin miettiä, että onko sitä katsottu liikaa Melrose Placea?yannara kirjoitti: Toivottavasti se tulee sopivasti, eikä liian myöhään, kun hän on saanut HIVin tai hänet joukkoraiskataan.
No mutta onkos tuo nyt ihan reilua. Kyllähän minä nyt ehdin olla oman poikaystäväni sylissä kotonakin raksun poksun niin paljon kuin tahdon. Sillä toisella naisparalla ei välttämättä oo omaa syliä jossa olla niin kai sen verran voisin iloa suoda, että edes vähäksi aikaa ravintolassa lainaisin oman poikaystäväni syliä sille. Ei pitäisi olla niin omapitäväinen, kato joillain ei oo ketään.HellBell kirjoitti: ja tällä välin kun naikkonen on putsaamassa olematonta tahraa pöksyistään, napataan oikea tyttöystävä syliin ja ollaan raksun poksun.
hermine kirjoitti:No mutta onkos tuo nyt ihan reilua. Kyllähän minä nyt ehdin olla oman poikaystäväni sylissä kotonakin raksun poksun niin paljon kuin tahdon. Sillä toisella naisparalla ei välttämättä oo omaa syliä jossa olla niin kai sen verran voisin iloa suoda, että edes vähäksi aikaa ravintolassa lainaisin oman poikaystäväni syliä sille. Ei pitäisi olla niin omapitäväinen, kato joillain ei oo ketään.