Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä lähden kohta ostamaan salihanskoja ja yhden uuden korun. Miten ois
tämmönen tai sit ihan vaan tämmönen.

Töissä on taas hiljasta ja mä jo kovaa vauhtia tuhlaan misterin palkaa mielessäni :P
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kiitoksia Kitinä aamuhuvista, nyt on rentoutunut ja tasapainoinen olo taas. Seuraa siirtyminen avovaimon kodinhoidollisiin tehtäviin sekä pääsykoekirjojen pariin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Durasel

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Piätin just ostaa vanhahkon musteprintterin (4:llä mustekasetilla) hintaan 40e. Tänään härmä voittaa jusan :cheer:
swirl

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Mä lähden kohta ostamaan salihanskoja ja yhden uuden korun. Miten ois
tämmönen tai sit ihan vaan tämmönen.

Töissä on taas hiljasta ja mä jo kovaa vauhtia tuhlaan misterin palkaa mielessäni :P
Se toka vaihtoehto on parempi mun mielestäni. Sievä.

Meki ollaan menossa shoppailemaan... en kyllä ees enää muista mitä lähdetään kattomaan, taisi olla jotain pyöräilyjuttuja. Ja aattelin käydä kokeilemassa niitä Nikejä. Kai ne on saatava :roll:
slam

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja slam »

Siellä työpaikassa oli sellainen sälli, joka nosti 190kg penkiltä. tai ainakin väitti. Olihan se sen näköinenkin... Maanantai aamusta pitänee mennä uudestaan katselemaan touhua. Saapi nähdä saanko työtä...

5centtiä per kilo saattaisin saada palkkaa. Keskimäärin 1500 kävisi viemässä päivässä. 700-2500kg. Ja aikaa kuluu noin 5 tuntia.

Saapi nähdä saanko moisen työn aamutyön... Illasta olisi jees, vaikka siivoilla. Ainakaan heti ei laittanut pois, että saapi nähä... xD
slam

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja slam »

vituttaa saamari, kun se yksi sälli ei lähtettänytkään niitä kuvia ainakaan vielä... voisi oikeastaan koittaa lähettää toisen sähköpostin... jos ny ihmistä viittii häiritä, mutta vittan ne olis ollut hyviä, kun ihte näin´...


saamarin saamar... tulipa tänään taas siivottuakin 2h... oli kohtuullisen moskainen lattia. Entiseen myymälään tehdään käsityö kerhon tilat...
slam

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja slam »

voi vittu. kännyssä ollut sähköpostiosoite hukkunut... muistan kaverin nimen, kun osoite muodostui siitä... saamarin, saamari, jos lähtis nussiin, jotain paikallista sinkkuhuoraa... saisi vitutuksen laantuun...
killkill

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Miten voi aikuista, tervettä miestä väsyttää koko ajan? Kestänyt jo toista viikkoa. Ihan epätodellinen olo koko ajan.
SnapaHead

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

killkill kirjoitti:Miten voi aikuista, tervettä miestä väsyttää koko ajan? Kestänyt jo toista viikkoa. Ihan epätodellinen olo koko ajan.
Diabetes.
Elukka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti:Miten voi aikuista, tervettä miestä väsyttää koko ajan? Kestänyt jo toista viikkoa. Ihan epätodellinen olo koko ajan.
Raudan tai vitamiini(e)n puutos? masennus? vuorokauden valoisuuden muuttumisesta johtuva jet lag?
Kukapa tietää?



(V: Lääkärisetä, jonka juttusille kannattaa mennä, jos tuosta alkaa olemaan ihan oikeasti haittaa. :wink:)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

killkill kirjoitti:Miten voi aikuista, tervettä miestä väsyttää koko ajan? Kestänyt jo toista viikkoa. Ihan epätodellinen olo koko ajan.
tuberkuloosi
AarneAnkka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kid kirjoitti:Mä lähden kohta ostamaan salihanskoja ja yhden uuden korun. Miten ois
tämmönen tai sit ihan vaan tämmönen.
Mihin noi laitetaan? Nenään?
Elukka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:

Koodi: Valitse kaikki

nanni6_pieni.jpg
Mihin noi laitetaan? Nenään?
Yllä lainattuna tiedoston nimi, päättele siitä. :P
AarneAnkka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ach, tarkeNpaa luentaa tulisi näemmä harjoittaa. :D
Kid

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
Se toka vaihtoehto on parempi mun mielestäni. Sievä.
Se eka olikin vähän vitsi.. En löytäny korua, mutta salihanskat kyllä. Mikä toi Mikonkadun urheilukulmakauppa ny olikaan. 6,90e - ei paha!

Ja hei, hyvät Niken kengät maksaa kyl ittensä takasin!
tuubelo

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja tuubelo »

Heips! Olen ihan uusi kirjoittaja joka päätti käväistä tutkailemassa tämänkin paikan ihan vaan ystävän kehotuksesta, lainasin hänen avatartaankin kun hän ei tee sillä enää mitään. En siis ole kukaan aikaisempi vakkarikirjoittelija. Vaikutatte kaikki tosi mukavilta, pidän teistä jo nyt.

- tuubelo -
safi

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja safi »

Kityssä juorupalsta, johon pääsee vain harvat ja valitut..huh huijaa. Tämä touhu alkaa mennä jo niin pimeäksi, että safin aika lähteä kirmailemaan kesälaitumelle. Syksyllä sitten jatketaan, jos jaksaa enää kiinnostaa ja foorumi ei ole kaatunut omaan mahdottomuuteensa.

Hyvää kesää niille harvoille täällä, joiden elämä ei ole yhtä suurta ongelmaa, muut voivatkin sitten painua helvettiin.

Nautiskellaan.. :wink:

safi
Ribuli

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Ribuli »

Moi, mä oon Ribuli! Kärsin sellasesta vammasta, että koen tarpeeksi koko ajan juoruta jostakin. Siks päätin alkaa Ribuliksi teitin ihkulle palstalle!
tuubelo

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja tuubelo »

slam kirjoitti:Siellä työpaikassa oli sellainen sälli, joka nosti 190kg penkiltä. tai ainakin väitti.
LOL! Sinä ainakin olet hauska, pidän sinustakin jo.
Geetzu

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

tuubelo kirjoitti:
slam kirjoitti:Siellä työpaikassa oli sellainen sälli, joka nosti 190kg penkiltä. tai ainakin väitti.
LOL! Sinä ainakin olet hauska, pidän sinustakin jo.
Mitäs hauskaa tossa nyt on? :]
tuubelo

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja tuubelo »

Gwyneira kirjoitti:Mitäs hauskaa tossa nyt on? :]
Mäkin juoksen 100m alta yhdeksän sekunnin, tai ainakin väitän niin.

Ribulistakin mä muuten tykkään, sekään ei varmasti ole ainakaan kukaan juristi joka sanoi lähtevänsä pakoon. :)
Geetzu

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

tuubelo kirjoitti:
Gwyneira kirjoitti:Mitäs hauskaa tossa nyt on? :]
Mäkin juoksen 100m alta yhdeksän sekunnin, tai ainakin väitän niin.
Tunnen yhen possun, joka väittää nostavansa 185. Hmmh. Valehteleekohan se? Rupes vaan kiinnostaa mikä on mahdollista ja mikä ei, tota kun en oo koskaan kyseenalaistanu mitenkään.
Kid

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jumaleissön ku asiakkaat on outoja! Matkaa varatessa Egyptiin reilu kolmikymppinen mies kysyy: Saako sieltä sitten varmasti niitä maksullisia naisia. Daah!

Hommia ei oikeen oo ja jotain piristystä pitäsi keksiä..Herkkuja tekis mieli, mutta illalla vasta annoin itelleni luvan maistella.
Kai sitä täytyy tyytyä shoppailemaan netin kautta jotain kivaa.
Viimeksi muokannut Kid, 12.05.2006 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kid kirjoitti:Se eka olikin vähän vitsi..
Höh. :( :leuhka:
Kid

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elukka kirjoitti:
Kid kirjoitti:Se eka olikin vähän vitsi..
Höh. :( :leuhka:
Se erottuu paidan alta aika helposti. Muuten aika veikee kyllä :P