Laskusuhdanne lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
huima

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti:Heeeeeeiiii. Vastalauseeni. Tämähän menee jo röyhkeäksi ammatinhaaskaajien panetteluksi :wink:
Uh, joku lukeekin näitä kirjoituksia?

Ai niin, tehän luette mitä tahansa kuin piru raamattua.
nexie kirjoitti:Tätä puollan, mutta totean lisäkaneettina, että sama pätee usein teihin miehenpuolikkaisiinkin. Tuore esimerkki ystäväpiiristä, jossa erään 27-v neidin (kohta entinen?) 23-v avopuoliso oikkuilee ihan kiukulla.
Tuota mä ihmettelen kanssa. Kun mies sattuu jostain löytämään naisen joka täyttää kriteerit: fiksu, kaunis ja päästää suustaan ajatuksia joita jaksaa kuunnella ilman pakollisia omatoimilobotian suunnitelmia -- olisi parempi käyttäytyä kunnolla.

Ei sen puoleen, tuolla miehenpuolikkaaksi-kehulla jaksaa nyt punnertaa taas pari viikkoa. Tällä menolla olen 3/4 mies tuossa kolmen tuhannen viestin kohdalla.
millivanilli

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

*röyh*

eipä tässä koomassa voi muuta kuin doupata itseään batteryllä..

missäköhän mun ryhmätyöpari luuraa?
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

killkill kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Odotettavissa saattaa olla siis lisää miehisiä aivopieruja?
Toivottavasti. Elättelen toiveita, että tänään saattais olla ns. luova darra.

Avasin muuten juuri vedonvälitystoimiston tuosta torrent-aiheessa. Annoin kertoimiksi:
- Silent Hill 5:3. Vaatimaton alku, mutta kirikykyä on. Toisaalta epätasainen alku viestii, että kyseessä saattaa olla epätasainen ravuri. On myös olemassa vaara, että tämä hylätään liikojen laukkojen takia
- UFo's of The Deep 4:3. Varma, tasainen menijä, joka 30% jälkeen on alkanut osoittaa pientä väsymystä

Nyt menen ostamaan itseltäni vedonlyöntiliput sekä käsiohjelman, sitten palaan tänne jännäämään miten käy..
Silent Hillillä alkaa toivottavasti kuplia vatsassa sen verran että ohi mennään, sjoitan siihen kolme kitinää, kaksi marinaa ja viisi urputusta. Pistäpä mietteesi leffasta tänne myös, minua kiinnostaa kuulla (Jos se nyt siis on leffa, onhan?)

EDIT: Ilman spoilereita! Tuota leffaa on melkoinen tovi odoteltu, nääs.
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 13.05.2006 10:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti:Silent Hill 5..
Missä millon kuka häh? :shock:
5:3 eli kerroin, kultaseni. Ei "part 5"
Sudenhenki kirjoitti:(Jos se nyt siis on leffa, onhan?)
Jesöör. En luottais että tämä läppäri jaksaa uusimpia pelejä välttämättä pyörittää. Doom 3 pyöri luokkaa frame-per-minute heti kun useampi kuin yksi zombi tuli silmille :D
Viimeksi muokannut killkill, 13.05.2006 9:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti:Silent Hill 5..
Missä millon kuka häh? :shock:
5:3 eli kerroin, kultaseni. Ei "part 5"
Damn.
Mä niin odotan sitä....
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
Ei sen puoleen, tuolla miehenpuolikkaaksi-kehulla jaksaa nyt punnertaa taas pari viikkoa. Tällä menolla olen 3/4 mies tuossa kolmen tuhannen viestin kohdalla.

Pssst. Ilmainen vinkki. Tuo tavoite tuskin lähenee palstatöräyttelyn seurauksena; tehokkaampaa lienee (jos siis täysmiehisyyttä haluaa tavoitella, suom. huom.) mennä esim. haistelemaan hikeä ja testosteronia jonnekin poliisien suosimalle kuntosalille. Josko tarttuisi vaikka mukaan. Se tosin on sitten yläpään toiminnoista veks, mutta what the heck.

Ja vielä yks jutska: Ben & Jerry's toimii kanssa ton suhteen niinko negatiivisesti. Mars markettiin ja makkarahyllylle.
Don't Panic!
Feiz

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

killkill kirjoitti:Krapulan määritelmä:

Makaat sohvalla. Tuijotat läppärisi torrent-ohjelmaa ja jännität kumpi kahdesta latauksesta tulee ensin valmiiksi. Eläydyt... kun dl-speed kasvaa: "JESH! HYVÄ! anna MENNÄ!" Kun se hiljenee: "ei eI EI! Senkin PASKA VAUHTIA!"

Mikä darra...toihan on ihan normipäivä.
Täytyy myös muistaa ilmoittaa kavereille messengerissä, että mullapa tulee 300kb/s.
huima

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti:Pssst. Ilmainen vinkki.
Heeeeii, et sä olekaan ihan menetetty tapaus. Sä annat jotain ilmaiseksikin!
nexie kirjoitti:Ja vielä yks jutska: Ben & Jerry's toimii kanssa ton suhteen niinko negatiivisesti. Mars markettiin ja makkarahyllylle.
Uhm, niinqu missä ulottuvuudessa Ben & Jerry's toimii miehisyyden suhteen negatiivisesti?

Hemmetti. Tässä on markkinointikoneistolle selkeä haaste. Pitänee tuottaa jokin todellinen testo-elokuva, jossa miehekkään turpaanmättämisen ja kuumien kissojen hoitelemisen jälkeen sankari rentoutuu hyvän jäätelön parissa.
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

killkill kirjoitti:
Jesöör. En luottais että tämä läppäri jaksaa uusimpia pelejä välttämättä pyörittää. Doom 3 pyöri luokkaa frame-per-minute heti kun useampi kuin yksi zombi tuli silmille :D
Iloksenne ilmoitan että kyseinen peli oli todella puiseva kokemus. Tyhjästä ilmestyvät möröt eivät kertakaikkiaan jaksa säikäyttää enään kolmannen kerran jälkeen, varsinkin kun joka kerta taakse ilmestyi vähintään yksi otus.

Voi helvete, tuntuu siltä kuin olisi pienessä pätkässä, mutta uni ei ota tullakseen. Mikä neuvoksi?
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eiku hei. Nyt heräsi hinku pelata jotain, en ole takonut ensimmäistäkään tietokonepeliä varmaan kahteen vuoteen.

Mitä suosittelisitte entiselle Quake-entusiastille? Käytössä kone jonka näytönohjain ei veny rasvaisimpiin 3D-räiskintöihin, tosin hulppea määrä muistia saattaa vähän tasoittaa. RTS-pelit on nou-nou.

SH: moottoriltaanhan tuo oli pirun hieno peli ja tunnelma oli paikoitellen kyllä varsin hyytävä. Tosin Alien vs Predator II marinella pelattuna oli myös pirun tunnelmallinen. Etenkin kun pitkän hiiviskelyn jälkeen motion-trackeri alkoi piippailla - ensin satunnaisesti ja sitten koko ajan tiiviimmin. Tiedät että joku on tulossa päälle, mutta mitään ei näy.. :D
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

killkill kirjoitti:Eiku hei. Nyt heräsi hinku pelata jotain, en ole takonut ensimmäistäkään tietokonepeliä varmaan kahteen vuoteen.

Mitä suosittelisitte entiselle Quake-entusiastille? Käytössä kone jonka näytönohjain ei veny rasvaisimpiin 3D-räiskintöihin, tosin hulppea määrä muistia saattaa vähän tasoittaa. RTS-pelit on nou-nou.

SH: moottoriltaanhan tuo oli pirun hieno peli ja tunnelma oli paikoitellen kyllä varsin hyytävä. Tosin Alien vs Predator II marinella pelattuna oli myös pirun tunnelmallinen. Etenkin kun pitkän hiiviskelyn jälkeen motion-trackeri alkoi piippailla - ensin satunnaisesti ja sitten koko ajan tiiviimmin. Tiedät että joku on tulossa päälle, mutta mitään ei näy.. :D
No tuota, ilmeisestikin PeeCeelle? Itse olen viimeksi pelannut "Gun" nimistä länkkäriräimettä, joka oli varsin mainiota viihdettä.

Ja jos kone on hiukan vanhempaa vuosikertaa, niin ehdoton pelattava on kotoisen Remedyn veivaama Max Payne 2 jossa on helkkarin hyvä juoni, tiheän tiivis ja synkkä tunnelma, sekä hitosti konnia ammuttavaksi.
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Silent Hillit on ihan parhautta. Meiltä puuttuu ainoastaan ykkösosa, ja Starflare sano ettei sitä ihan noin vaan saakaan hankittua enää..Pelattiin sekin läpi semmonen 15 kertaa, kun oli kaverilta lainassa. Hmm. Pitänee kaivaa ne muut osat kaapista ja alkaa pelailemaan. (tai siis mies pelaa, minä katson vierestä) Niitä piti muuten pelata aina illalla, kun oli pimeätä. Paljon tunnelmallisempaa :D
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ninnithequeen kirjoitti:Silent Hillit on ihan parhautta. Meiltä puuttuu ainoastaan ykkösosa, ja Starflare sano ettei sitä ihan noin vaan saakaan hankittua enää..Pelattiin sekin läpi semmonen 15 kertaa, kun oli kaverilta lainassa. Hmm. Pitänee kaivaa ne muut osat kaapista ja alkaa pelailemaan. (tai siis mies pelaa, minä katson vierestä) Niitä piti muuten pelata aina illalla, kun oli pimeätä. Paljon tunnelmallisempaa :D
Pssst;). Ovat kyllä loistavia pelejä, kolme ensimmäistä osaa ovat täyttä timanttia.
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sudenhenki kirjoitti: Pssst;). Ovat kyllä loistavia pelejä, kolme ensimmäistä osaa ovat täyttä timanttia.
Jösses!
Pakko mennä herättää ukko. Me tarvitaan toi!
ElanorRaven

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sudenhenki kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Voi jeesus! Miten tämä on mahdollista? Joku ihana ihminen on vienyt taloyhtiön kuivaushuoneesta melkein kaikki mun sukat ja alushousut.
Joku varmaan ottaa tiukkaa hatsia sun lempparipöksyistäsi juuri tällä hetkellä, ja pettyy kun ne onkin puhtaat. Tai sitten joku vain on yksinkertaisesti uusien alkkareiden tarpeessa.
Sitten on kyllä aika kipeästi niiden tarpeessa, koska olen ainoa 38-kokoinen naisihminen tässä taloyhtiössä, muut saavat lisätä vähintäänkin 5 numeroa ja parhaimmillaan reilut kymmenen omiin vaatteisiinsa :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rokkaa rokkaa.

Tänään voisi harrastaa jotain sosiaalista toimintaa ihan noin kokeilumielessä, ihan raittiina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Voi jeesus! Miten tämä on mahdollista? Joku ihana ihminen on vienyt taloyhtiön kuivaushuoneesta melkein kaikki mun sukat ja alushousut.
Joku varmaan ottaa tiukkaa hatsia sun lempparipöksyistäsi juuri tällä hetkellä, ja pettyy kun ne onkin puhtaat. Tai sitten joku vain on yksinkertaisesti uusien alkkareiden tarpeessa.
Sitten on kyllä aika kipeästi niiden tarpeessa, koska olen ainoa 38-kokoinen naisihminen tässä taloyhtiössä, muut saavat lisätä vähintäänkin 5 numeroa ja parhaimmillaan reilut kymmenen omiin vaatteisiinsa :D
Sopivalla voimankäytöllä niistä saa sopivat vaikka satakiloselle veijarille. JA jos ei piruparka ole uskaltanut kaupasta hakea itselleen somistetta että voisi söpöillä? :D
killkill

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sudenhenki kirjoitti:Max Payne 2
Juu, tähän tartumme :D Ykkösen olenkin tahkonnut läpi. Tänkz!
Sudenhenki

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

killkill kirjoitti:Tänkz!
No biggie. Ihme että pystyin olemaan avuksi, mun pelimakuni kun tuntuu olevan melkoisen poikkeava jostain kumman syystä :D.
millivanilli

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Ai tältä tuntuu hengittää ilman, että hengitys pihisee ja vinkuu.. ehdin jo melkein unohtaa.

Otin allergialääkkeen aamulla erittäin vastentahtoisesti.
Sinkkumatti

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mutta...joo voittaa kaikki äklömakeat kopparpärit sun muut esanssisetit
Jos koppärberi on susta esanssipaskaa niin et kyllä mittään siidereistä tiedä.
Tä? Eikös kopperi ole juurikin niitä juomia, jolla ei ole siiderin-nimikkeen kanssa mitään tekemistä. Koko litkuhan on pirtusta esanssilla maustettua tavaraa, ja jota virheellisesti kutsutaan siideriksi.
tuubelo

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja tuubelo »

Nyt kuulkaas vierailemaan rakennuskonevuokraamossa, ostamaan lakkaa, valmistamaan lohta sitruunakastikkeessa kahdelle, ja elokuviin. Ehkä seksiäkin sen jälkeen jos jaksaa eikä ole puhti ihan poissa.
ninnithequeen

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mutta...joo voittaa kaikki äklömakeat kopparpärit sun muut esanssisetit
Jos koppärberi on susta esanssipaskaa niin et kyllä mittään siidereistä tiedä.
Tä? Eikös kopperi ole juurikin niitä juomia, jolla ei ole siiderin-nimikkeen kanssa mitään tekemistä. Koko litkuhan on pirtusta esanssilla maustettua tavaraa, ja jota virheellisesti kutsutaan siideriksi.
Daah?
Voi kyllä hyvinkin olla että mie sekoitan...

Puotilassa on hieno olutravintola nimeltä Pikkulintu, ja siellä sain omistajalta aikamoisen saarnan aidoista siidereistä aikoinaan :)
millivanilli

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

1,5h sitten.. "juu mä olen ihan kohta siellä"... :tiistai:
huima

Re: Laskusuhdanne lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

millivanilli kirjoitti:1,5h sitten.. "juu mä olen ihan kohta siellä"... :tiistai:
Ajattele asiaa positiivisesti.

Voisit joutua kuulemaan tuon sängyssä.

"Ihan kohta. Kohta siellä. Ihan lähellä"

Nih. Asiat voisivat aina olla huonomminkin.