Kesäkuun ihan alku menee vapaalla jalalla Hgissä, 3 päivä lento Amsterdamin kautta Dar es Salaamiin. Tansaniassa pari viikkoa Morongoron ympärillä, mahdollisesti safarille viikoksi, mutta Sansibariin haluan välttämättä. Takaisin juhannuksen jälkeen jonka jälkeen loppukesästä minulla on kesätöitä kai 3 viikkoa, 2,5 on varmaa kuitenkin? Muun ajan voisin keksiä vaikka moottoripyörälle käyttöä - jos nyt saan ostettua sen ennen matkaa - kuten olisi aikomus. Voisi käydä Norjassa katsomassa kaksipyöräisellä samoja paikkoja kesäkunnossa mitä talvella tuli suhattua autolla, ja jos vaikka Jäämeri tulisi vastaan, kun en nähnyt sitä kuin lentokoneen ikkunasta matkalla Harstadiin (tuli kivoja kuvia lumisesta vuonosta).
Kesäkuun Tansania on maksettu ja pulkassa, heinäkuu on paitsi kesätöiden osalta aika avoin - riippuu säistä ja laiskuudestani.
Noin muuten, yllättävää

.
Laskin tässä vuoden sisällä käyneeni Briteissä pommi-iskujen aikaan, Kiinassa kävin elokuussa, Norjassa asuin talven, kevään olin Seinäjoella, tämän kuun olen luuhannut Mansessa ja nyt menen Tansaniaan. Pienoisen liikkuvaista tämä elämä viime aikoina =o.
And I love this!!!!