Kohta täällä on jokainen miespuolinen kityruNkkari ilmoittautumassa Elanorin perseen rasvaajaksi

Juu, ja sellainen rikki hiertynyt perse onkin tosi himoittavaninnithequeen kirjoitti:Ei saatana.
Kohta täällä on jokainen miespuolinen kityruNkkari ilmoittautumassa Elanorin perseen rasvaajaksi
Tuohon voisin sanoa etta parhaan tuloksen ainakin hiertymien hankintaa vastaan on hankkia hyvalaatuiset pyorailyhousut joissa on pehmike/vahvike tuossa haaroissa. Maksaa tosin 50-70e mutta ehdottomasti sen arvoisia. Muutenkin hyvilla valineilla pystyy kompensoimaan paljon. Myos kannattaa tietysti tutkia omaa polkutekniikkaa etta se olisi mahdollisimman optimaalinen.ElanorRaven kirjoitti:Nyt Elanor on tosissaan niiden kuntoiluvinkkien tarpeessa! Homman nimi on siis seuraava:
Onkos neitokainen opetellut paikkaamaan fillarin kumin ja tottakai mukaan on lähdössä pumppu ja paikkausta varten tarvittavat työkalut?ElanorRaven kirjoitti:Miten minun kannattaisi valmistua reissuun?
Lähdetään siskon kanssa kahdestaan itse järkätylle elämysmatkalleJoeB kirjoitti:Ihan yleisesta mielenkiinnosta, onko tama reissu jonkun jarjestama vai ihan kaveriporukalla liikkeessa?
Tuo on sellainen pientä kertausta vaativa toimenpide. Osaan kyllä teoriassa paikata pyörän kumin (=sivusta seurannutSinkkumatti kirjoitti:Onkos neitokainen opetellut paikkaamaan fillarin kumin ja tottakai mukaan on lähdössä pumppu ja paikkausta varten tarvittavat työkalut?ElanorRaven kirjoitti:Miten minun kannattaisi valmistua reissuun?
Aina päässä, olenhan sentään kunnon kansalainen! Siskokin jopa lupasi ostaa kypärän mukaan reissuun, kun olen tarpeeksi saarnannut.Kid kirjoitti:Muistathan käytää pyöräilykypärää!!!
Noilla tiellä muutaman kerran mopoilleena, muistelisin kyllä että ne ovat todella hyvässä kunnossa, eikä ainakaan rikkonaisia pulloja tarvitse pelätä. Mut jos matkatavaroihin mahtuu sisuskumi, niin sit mukaan, mut jos ei, niin luulis paikkojenkin riittävän.ElanorRaven kirjoitti: Entä varasisäkumi? Olisiko tarpeen ottaa reissuun, vai turhaa painolastia?
Pitääkö siihen olla nimenomaan joku oma työkalu? Isä ainakin opetti, että ruuvimeisseli käy ihan mainiosti päällirenkaan irrottamiseen.Sinkkumatti kirjoitti:Se päällirenkaan itiotto ja takaisinlaitto saattaa olla vaikeinta, ja jos ei sormivoimat riitä saattaa sen sisäkumin vahingossa rikkoa sillä kangottimella
Käy toki, jos osaa käytellä sitä oikein. Muuten sen talttapään terävällä kulmalla saattaa vahingossa tehdä uuden reiän. Tsekkaas minkälaiset kahvanpäät voiveitsissäsi on. Jos ne sattuvat olemaan niitä hackmanin pyöreäpäisiä, niin ota sellainen matkaan. Sillä kahvapäällä on nätti kangotella.ElanorRaven kirjoitti: Isä ainakin opetti, että ruuvimeisseli käy ihan mainiosti päällirenkaan irrottamiseen.
Wareta Cindy Crawfordin jumppavideo!-Superior- kirjoitti:Miten saa harjoitettua lihaksistoaan ilman että käy kuntosalilla? Näytän säälittävältä!
Mä aloitin jo tämmösen tanssiharrastuksen. Riittääköhän se?Clay kirjoitti:Wareta Cindy Crawfordin jumppavideo!
Eikös nuo ole vähän nuoria, ja nörttejä? Suosittelen edelleen Cindyä! Ota vaikkapa esimakua George Michaelin Freedom '90 -musavideosta.-Superior- kirjoitti:Mä aloitin jo tämmösen tanssiharrastuksen. Riittääköhän se?Clay kirjoitti:Wareta Cindy Crawfordin jumppavideo!